Anketa:
Motoškola BASIC SuperDRIVE: vyraz do novej sezóny bezpečnejšie!
ZdieľaťPridané: 28.03.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6587 [Bleskovky - PR bleskovka]
Preži deň plný zábavy a adrenalínu na tréningu motoškoly SuperDRIVE! Vieš jazdiť, ale cítiš ešte rezervy? Chceš získať väčšiu istotu? Alebo máš novú mašinu a chceš sa ju naučiť ovládať?
V škole bezpečnej jazdy Ťa naučíme získať istotu a jazdu si poriadne užiť.
Nacvičíš si ako udržať správnu stopu pri jazde vo vysokých rýchlostiach, kedy bezpečne predbiehať, ako zodvihnúť po páde motocykel a mnoho ďalšieho. Ukážeme Ti, ako jazdiť sebavedomo a ako predchádzať chybám. Viac info nájdeš tu: Motoškola
Za cenu 129 EUR získaš deň nabitý užitočnými informáciami a praktickým cvičením v malých skupinkách. O maximálne 10 účastníkov sa starajú 2 inštruktori, aby sme zaistili čo najindividuálnejší prístup. Tréning sa skladá z teórie (cca 2 hodiny) a praxe (4 hodiny). Učíme v priestore letiska Trenčín, so zázemím v novo zrekonštruovanom penzióne. Radi Ťa tam pozveme na obed a preberieme s tebou to, čo sa na tréningu nestihlo.
Trénujeme 2 úrovne – BASIC a pokročilejší level INTENSIV.
Prečo tréning u SuperDRIVE? Sme skupina “auto-moto” nadšencov, ktorí už majú za sebou nejaký ten pád a vedia, že mnohým z nich sa dá tréningom vyhnúť. Sme blázni, ktorých baví odovzdávať ľuďom dlhoročné skúsenosti a vidieť, ako sa na trénigu zlepšujú. Nie sme banda teoretikov v kravatách, máme predovšetkým školu života a nebudeme vás nudiť nezáživnou teóriou.
Príďte si to vyskúšať :-) Tešíme sa!
Info: superdrive.sk
Pridané: 28.03.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Tréning jazdy na vlastnej koži s inštruktorom v pätách! - Redakcia
- Polícia apeluje na bezpečnosť motorkárov na začiatku sezóny - Redakcia
- Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty! - Redakcia
- V Košiciach by mal vyrásť MIHYRING - nový motoristický areál, ktorý projektuje Franz Wurz - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!