Anketa:
EICMA 2022: Suzuki odhaľuje dve novinky GSX-8S a V-Strom 800DE s novým paralelným dvojvalcom
ZdieľaťPridané: 08.11.2022 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6285 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
V Miláne Suzuki dnes novinárom a verejnosti odhalila dve horúce novinky postavené na báze nového 776 kubíkového, DOHC, paralelného dvojvalcka s 270 stupňov posunutou kľukou.
Seriál článkov - Novinky 2023:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
- Oba modely používajú úplne nový 776cc, DOHC, paralelný dvojvalcový motor s 270° kľukou, navrhnutý tak, aby poskytoval výrazný krútiaci moment a flexibilný charakter
- Pre silu a obratnosť používajú V-Strom 800DE a GSX-8S úplne nový oceľový rám, pričom každý z nich používa na mieru vyrobený pomocný rám, kyvnú vidlicu a komponenty odpruženia
- Štandardne sa každý dodáva s päťpalcovou plnofarebnou TFT prístrojovou doskou, trojrežimovým systémom kontroly trakcie, obojsmerným rýchlym radením, voliteľnými režimami výkonu a antihop spojkou.
- V-Strom 800DE pridáva k dostupným nastaveniam trakčnej kontroly režim G (gravel) zameraný na terén a balík ABS, ktorý ponúka dva režimy – pre väčší alebo menší zásah – a možnosť úplného vypnutia zadného ABS.
GSX-8S
Suzuki GSX-8S 2023: Nový motor ponúka 78Nm pri 6800 ot a maximálny výkon 82.9 k pri 8500 ot.
V-Strom 800DE
Suzuki V-Strom 800DE 2023 V-Strom 800DE, zrodený pre objavovanie, je úplne nový dobrodružný bike navrhnutý tak, aby umožnil jazdcom cestovať bez obmedzení. V-Strom 800DE, ktorý sa môže pochváliť plne nastaviteľným odpružením so zdvihom 220 mm, 21-palcovým predným kolesom, svetlou výškou 220 mm a balíkom elektroniky s ďalšími funkciami.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | GSX-8S | V-Strom 800DE |
Rok: | 2023 | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 776 ccm | 776 ccm |
Max. výkon: | 83.0 k (61.0 kW) / 8500 ot. | 84.3 k (62.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 78 Nm / 6800 ot. | 78 Nm / 6800 ot. |
Kompresný pomer: | 12.8:1 | 12.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 84.0 mm x 70.0 mm | 84.0 mm x 70.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 220 mm | |
Zdvih vzadu: | 220 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) | 90/90-21M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) | 150/70R17M/C 69H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 202 kg | 230 kg |
Výška sedla: | 810 mm | 855 mm |
Rázvor: | 1465 mm | 1570 mm |
Dĺžka: | 2155 mm | 2345 mm |
Šírka: | 775 mm | 975 mm |
Výška: | 1105 mm | 1310 mm |
Svetlá výška: | 145 mm | 223 mm |
Objem nádrže: | 14 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 3.7 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 405 km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | podvozok KYB | plne nastaviteľný podvozok KYB, USB |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Easy Start System a low rpm assist | Easy Start System a low rpm assist Cena 08/2023: 10 990 EUR |
Pridané: 08.11.2022 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2023:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2022: Honda po dlhých rokoch priniesla nového Transalpa! Plus novinka CL500, touring verzia CMX1100 a elektroskúter - Redakcia
- EICMA 2022: Royal Enfield prináša Hunter 350 a Supermeteor 650 - Awia
- EICMA 2022: Kawasaki ukázala 2 elektro modely, hybridný bike a Ninju H2 SX s automatickými diaľkovými svetlami - Awia
- EICMA 2022: Brough Superior predstavuje nový model #Dagger - Awia
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
- EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT - Awia
- Pozývame Vás na oficiálne predstavenie novinky CB750 Hornet na Slovensku! - Redakcia
- EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby - Redakcia
- EICMA 2022: Ducati Scrambler® Icon, Nightshift a Full Throttle 2023 - Awia
- Chrumkavé novinky Suzuki na Hungaroringu - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora