Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1208 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28426
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16939)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11487)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 540 [Novinky - Predstavujeme]

Do skupiny značiek, ktoré ponúkajú automatizované radenie, sa oficiálne pridala aj KTM. Super Adventure S dostáva okrem automatu aj väčší motor 1390, novú vertikálne orientovanú prístrojovku, aj zopár ďalších vylepšení. Duke 990 prichádza v ostrejšej verzii R.

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

1390 Super Adventure S (EVO):

  • väčší motor s väčším výkonom - 1 350 cm3 so 173 koňmi pri 9 500 otáčkach, 145 Nm pri 8 000 ot.
  • variabilné časovanie ventilov
  • úplne nový svetlomet
  • najnovšia generácia semiaktívneeho odpruženia WP s precíznejším správaním vďaka technológii PWM (Pulse Width Modulation)
  • nová vertikálne orientovaná 8-palcová dotyková TFT prístrojovka s výraznou grafikou
  • za príplatok automatizované radenie, ktoré umožňuje aj radenie nohou či rukou pri ľavej rukoväti (verzia EVO)
  • žiadna spojková páčka (platí iba pre verziu EVO)
  • adaptívny tempomat v kombinácii s automatom vie motocykel úplne zastaviť a aj rozbehnúť, ak tak urobí vozidlo pred motocyklom (platí iba pre verziu EVO)
  • tuhší rám, vylepšená ergonómia

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

Duke 990 R

  • o 7 koní viac ako základný Duke 990: 130 koní a 103 Nm
  • dedikovaná výrazná bielo-oranžová farba, inšpirovaná modelom Super Duke R z roku 2011
  • nová 8,8-palcová horizontálne natiahnutá TFT prístrojovka s výraznou grafikou
  • nové ovládače, konektivita, upraviteľné módy motora, SPORT ABS a SUPERMOTO+ ABS
  • väčšie brzdové kotúče (320 mm) + strmene Brembo Stylema
  • ostrejšia a vyššia geometria

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

Foto:
 KTM 1390 Super Adventure S 2025 KTM 990 Duke R 2025
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:1390 Super Adventure S990 Duke R
Rok:20252025
Novinka:NOVINKA 2025NOVINKA 2025
Kategória:Cestovné enduroNaháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:1350 ccm947 ccm
Max. výkon:172.7 k (127.0 kW) / 9500 ot.130.6 k (96.0 kW) / ot.
Max. krútiaci moment:145 Nm / 8000 ot.103 Nm / ot.
Kompresný pomer:13 : 113.5:1
Vŕtanie x Zdvih:110 x 71 mm90,7 x 68,8 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ventilov (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:200 mm143 mm
Zdvih vzadu:200 mm140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmenedvojkotúčová, 4 piestik Brembo Stylema
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR19120/70 R 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:267 mm240 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:179 kg
Výška sedla:847 mm840 mm
Rázvor:1558 mm1481 mm
Svetlá výška:223 mm210 mm
Objem nádrže:23 l14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 257 km
Servisný interval:15 000km (ventily 60 000km)15 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:adaptívnynie
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériinie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii 8 palcovááno, v sérii 8 palcová
Automatická prevodovka:za príplatok AMT
Iná výbava:za príplatok Rally Mode, Adaptive Brake Light, Suspension Proplne nastaviteľný WP APEX
Poznámka:
Poznámka:EURO 5+Track Mode, Launch control

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: