Anketa:
Ku KTM 1290 Super Adventure S prichádza verzia R
ZdieľaťPridané: 01.03.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 10230 [Bleskovky - Novinky]
Len toť nedávno sme pri predstavení novej Super Adventure takmer vyvrcholili, a KTM nás teraz opäť postavila do pozoru.
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Reč je samozrejme o najterénnejšej verzii R. Tú sme v kútiku duše tak nejako očakávali, aj parametre sme si na základe "eska" vedeli predstaviť, ale KTM zašla o niečo ďalej. Už len použitie toľkej modrej farby a takmer žiadne predné plexi prekvapí.
O čom je KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2021?
- 160 koní pri 9 000 a 138 Nm pri 6 500
- plne nastaviteľné mechanické odpruženie WP XPLOR
- 48-mm predná vidlica, zdvih 220 mm
- vzadu tlmič WP PDS, zdvih 220 mm
- kompletný elektronický balíček vrátane 6-osovej IMU
- nová 7-palcová prístrojovka a nové ovládače
- 23-litrová nádrž rozdelená na tri časti
- ľahký prístup ku vzduchovému filtru
- dva chladiče kvapaliny namiesto jedného
Verzia R by sa mala na KTM dealerstvách objaviť v marci tohto roka.
Video: KTM 1290 Super Adventure R 2021 a Chris Birch
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 1290 Super Adventure R |
Rok: | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1301 ccm |
Max. výkon: | 160.5 k (118.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 138 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 13.1 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 108 x 71 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 220 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 268 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 228 kg |
Výška sedla: | 880 mm |
Rázvor: | 1577 mm |
Svetlá výška: | 242 mm |
Objem nádrže: | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 308 km |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | v sérii plne nastaviteľný podvozok, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí. |
Poznámka: | |
Poznámka: | plne nastaviteľné mechanické odpruženie WP XPLOR kompletný elektronický balíček vrátane 6-osovej IMU |
Pridané: 01.03.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Prvá oficiálna fotografia KTM 1290 Super Adventure - zeON
- V sedle KTM 1190 Adventure R 2013 do Mariazellu - aká je verzia R vs. Adventure? - Awia
- Enduro tréning s legendou: Chris Birch v Kopernici - KTM 1290 Adventure R 2017 - Awia
- Unikli prvé obrázky reálnej podoby adventure modelu CFMOTO 800MT - Herghott
- KTM 1290 Super Adventure S - moja recenzia - nevo
- Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál - Herghott
- Test KTM 1090 Adventure a 1290 Super Adventure S na Sicílii - Awia
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom - Herghott
- Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená - Awia
- Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora