Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2914 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

Novinka - Kawasaki VN 900 Custom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNovinka - Kawasaki VN 900 Custom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (32 hodnotení)

Diskusia k článku: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

19.02.2007 20:27

Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

rono
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krasny stroj.Kto stanovil cenu pre Svk,ked oficialny predajca,resp. autorizovany dovozca u nas nie je?Alebo uz je?


19.02.2007 20:28

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Nie je. Cena ale je.


19.02.2007 20:34

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

karec
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nadherna masinka, aj ked v bordovej sa mi paci o dost viac ;)

btw to je uplne novy model a ten co je na kawasaki stranke v cechach je starsi? ci to je ten klasik model? mam na mysli tento: www.kawasaki.cz/cruiser/7vn9001.jpg


19.02.2007 20:36

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

Ten Majo je ale rychly, uz ju aj ma... :-) Peknucka, jak cukricek, aj ked ja uzke koleso vpredu moc nemusim. Mam ale obavy, ze nepojde tak dobre na odbyt ako o pajcku lacnejsie suzy, no ved uvidime.


19.02.2007 20:41

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

majou
 Kávičkár 

Kmotr: teraz mam na firme aj dva cierne VN 900 Classic, ked uz tenke koleso nemusis. Tato modra ma uz svojho majitela.
Fotky fotil Hergoth uz minuly tyzden.

Rono: Kawasaki predavame uz druhy rok.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil majou (19.02.2007 20:42)


19.02.2007 20:46

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Tommy911
 Bahniak 

No vidno ze japoncom lezi H-D strasne v zaludku :-)))..Je to krasna motorka, len skoda ze mam stale zafixovane v hlave ze chopper ma byt vzduchom chladeny...Inak by som si ho urcire rad kupil....Parada


19.02.2007 20:50

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Dobré

Slušná zbierka superlatívov - ako v časopise.

Ináč to predné koleso je des a zadný blatník jak by dal.


19.02.2007 21:01

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

johny99
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

niesom na chopre ale je to pekný kus a hlavne Kawasaki >:-) ;-)


19.02.2007 21:24

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Dobré

nadhera ;-)


19.02.2007 21:51

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

shushen
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekné moto, žiadne výstrelky, proste klasika brm brm. Lúbil by som ju ;-)


19.02.2007 21:53

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

mne sa tiez ten zadok zda ujety. Bud primale koleso (co je samozrejme blbost) alebu privelky (privysoky?) blatnik. Co uz. A vypletane predne koleso by bolo urcite krajsie.


19.02.2007 21:54

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Casperr
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Keby som bol Rezesov syn, urcite mi pribudne do zbierky, paradicka ;-)


19.02.2007 22:28

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

No, je to len vec osobneho vkusu ci sa niekomu paci alebo nie. Ja osobne by som ho nechcel za nic na svete. Uzke koleso nemusim a lucove uz vobec nie. Nadrz sa mi zda zboku straaaaasne natiahnuta k sedadlu ( ale to je styl kawy ) a zadny blatnik oproti kolesu az prehnane mohutny a posadeny nenormalne vysoko. A celkovy dojem nezachrani ani to, ze sikmooki pouzili remen.
Niektori z vas ma budu preklinat vratane brazela ;-) ;-) ;-) , ale opakujem, je to len moj osobny nazor.


19.02.2007 22:59

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

rowl
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Skrina: uplny suhlas. Par detailov zmenit a bola by to nadherna masina.


19.02.2007 23:26

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Skoro by som az povedal, ze nebyt toho remena a pekneho prevedenia motora, tak je to vcelku slusny cinan. Cakal som tiez ze moderna 900ka bude viac konikovatejsia, krutiak nie je vsetko a ten teiz nie je nejako oslnivy. Ked to porovnam s X rokov starsim Marauderom... co, ked to porovnam s korejskym 650ccm hyosung Aquila tak sa nechyta ani parametrami ani dizajnom. Skoda, stare Nomady som mal vcelku rad.


19.02.2007 23:26

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No HD to nie je páni, to jest pravda. :-D


20.02.2007 3:42

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

AcHeRoN
 Čoprák 

Ikona

Ako stroj je pekny, ale Classic bol skor a ten uz poznam, tu je akurat novinka to lucove koleso a rajdy. Ale ak by som si mal vybrat tak si jednoznacne vyberam Classic!!


20.02.2007 7:42

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Krásny motor super remeňový prevod.
Inak hnusná až noc. Predné koleso ako na kolotoči. Predná vydla úbohá. Zadný blatník psí grc :-~ :-@
Ako že MadIgor má čistý recht.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cistic (20.02.2007 7:43)


20.02.2007 8:08

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

reeko
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hehe ja sa tiez pridavam.. predne kolo rozhodne vypletane!! to je nutnost ;-) a zadne tiez..
blatnik je mohutny a vysoko.. ale nemozme to porovnavat s hardtailami kde je blatnik par cm nad gumou.. len jednu chybicku krasy to ma.. ze to nema tlmice.. :D
remen je dobra vec..
celkovy dojem je neutralny.. bral by som ju keby tam neboli veci ktore sa mi nepacia.. vratane chladenia >:-)


20.02.2007 9:38

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Sunny
Darca Krvi  Turista 

Hodnotenie: Dobré

Masina vyzera U-ZAS-NE a aj ked aj mne sa paci VN 900 Classic viac, treba podakovat sikmoockam za to, ze sa aspon trochu snazili o vybocenie z radu, dufam, ze si ich kupi vela ludi a ze na zrazoch bude o com polemizovat, vidim, ze tu to uz zacina ;-)


20.02.2007 10:14

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Tommy911
 Bahniak 

Inak sranda ze vacsine z vas sa prave pacia skor crusiseri, myslim choppre ako boli Dragstar Clasic a pod..Teda vacsie blatniky, kolesa, cely stit :-)))....Mna to nikdy nejako nezobralo a myslim ze teraz je aj taky trend ze sa vacsina vyrobcov zamerala na tieto modely,alebo potom na tie pseudochoppre ktore ja vobec nemusim,ako VTX, Marauder, Warrior...Pre mna to boli vzdy klasicke choopre, jednoduche stihle..Tak som celkom rad aj za tuto Kawasaki i ked by som tam par veci zmenil... :-)))...Dufam ze som ale nikoho neurazil, to som nexcel...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (20.02.2007 10:20)


20.02.2007 10:16

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

8814
 Turista 

Ikona

...ten zadok je otrasný.Ale už sa vyrovnali HD...aj toto je len základ ktorý treba prerobit...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 8814 (20.02.2007 13:12)


20.02.2007 10:26

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Pepi
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna masinka, a este Kawasaki! ;-) Len ten zadok je fakt uleteny...


20.02.2007 10:34

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FaDe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

tommy: ale urazil :-(((((( :-P :-D :-D :-D

no nemozem si pomoct ale mam taky dojem ze sa dizajneri kawasaki uzia od yamahy. Celu svoju kreativitu vynalozia na pravu stranu motorky (aj ked nie ze by to bolo nieco extra) a lava potom vypada asi tak "ako to vyslo" Pravdupovediac je cela ta motorka totalny zlepenec a jedine co sa mi na nej paci su dve riesenia a to pouzitie remena a po vzore Hondy chladic vlozeny medzi trubky ramu. Inac je to uplny hnus...

kde su tie stare dobre kawy...


20.02.2007 11:45

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

8814: doóóóbrý :-D .........................


20.02.2007 12:18

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

patt
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paci.....ale ja mam rad spice... :-) ja mam EN 500 r. 94 a so spicami je to krajsie.....(tiez mam remen...parada...


20.02.2007 13:06

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Astacus
 Čoprák 

Ikona

Lucove kolesa mi az tak nevadia, ale ten zadok? No to by som musel vozit Kmotra na bobiku, aby to nejako vyzeralo :-)))


20.02.2007 13:23

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FatBoy
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekná, ale aj tak sa mi trocha viac páči Calsic. Z Kawy ale mám nejaký neznámi komlex. Jeden z našich mi raz povedal, že to není kvalitné a že to žere olej a od vtedy ma to prenasleduje. Ale nikdy som si to neoveril a vlastne tomu ani neverím. Ale to podvedomie. :-~


20.02.2007 13:33

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Na živo je inak tá motorka iná ako na foto. Je to lepšie zhliadnuť.
Ale Recpect aj k FaDeho názoru. Nesadne každému. To BERIEM.
Sleduješ to Silvo? Respect a pochopenie priateľu ;-)


20.02.2007 13:47

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

chorche
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je to zaujimave, ale kardan je kardan
ja by som so svojou nemenil
tato je o 60 litrov drahsia, a ma o 8 koni viac, ostatne veci ma neberu
mali dat dopredu este jeden kotuc, to povazujem za chybu dost velkeho formatu
ale rozhodne to bude ozivenie trhu i nasich ciest
zadok ??? nechapem, je fakt podivny


20.02.2007 14:23

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Mishko
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Kawasaki zlepilo dokopy Dragstar650Custom a VTX1300C, originalne je snad len to priserne lucove koleso.

Na porovnanie:
www.starmotorcycles.com/star/products/modelimagelib...

a zadok pre zmenu okopcili z Honda VTX 1300C:
powersports.honda.com/motorcycles/cruiser_standard...


20.02.2007 17:30

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Dobré

Campa, sledujem, šecko. Neboj :-))) Inak musím sa pridať ku názorom väčšiny, že ten zadný blatník je naozaj "exclusive", predné koleso, jak by smet a tak isto aj ten remeňový prevod si mohli odpustiť. Remene patria do rozvodov a nie na sekundárny prevod. V tomto sa po tých amerických Yukinách ( HD ) opičiť naozaj nemuseli. Ja toto naozaj nemusím. Kardan je predsa oveľa inteligentnejším riešením. Ani neviem, kto s tým vlastne začal. Veď prevod na veľkom choppri by mal adekvátne reprezentovať jeho silu. A keď sa človek pozrie na tú úbohú, prezubú, gumenú anču, ktorá je natiahnutá cez rozetu, tak ja osobne mám z toho trochu divný pocit ...

Na dragstar sa to v žiadnom prípade nechytá ... Budú si to kupovať ludia len kvôli tomu, aby boli iný ... Alebo sa to môže niekomu aj páčiť. Koniec koncov aj Harleyky sa predávajú. A to už je čo povedať. Že Campa >:-) ;-)

Inak článok : stručný, jasný aj fotodokumentácia je super. Hodnotím palcom nahor ;-)

Campa niečo z teba tuším bude


20.02.2007 17:32

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Jozi
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pre moje očičká je to pekná mašinôčka,ale presne do bodky!Nechápem tie výsmešky z jej zadočka,ale mne sa páči taký aký je!Sila vkusu,treba uznať!Ale cena je podľa môjho pohľadu primeraná,nevie možno si to vynahradili v servise a ND!Ale inač kladný pocit pri pohľade na ňu!


20.02.2007 17:36

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

drake600
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

do čoprov vobec niesom ale kawasaki vn 900 sa mi ako jediny chpper naozaj paci,dokonca ho mam aj ako plagat na stene tak povedla od tych vsetkych of-road mašin ktore tam mam vylepene,,fakt tetno chopper sa mi velmi lúbi-klobuk dolu-nic na nom nie je prehnane,,,výzor ma u mna za 1... 8-) ;-) 8-) 8-) ;-)


20.02.2007 19:11

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Zlé

silvo a chorche:
Remene patria aj do rozvodov, aj na sekundarny prevod !!! Vozili ste sa niekedy na remeni??? Mal som moznost vyskusat hned po sebe Draga 1100 a mojho Wildstara. Uz by som nevymenil remen za nic na svete. A uz vobec nie za kardan... Neviem co je na kardane inteligentnejsie riesenie...
Ale to je len moj uhol pohladu. Kazdemu vyhovuje nieco ine...


20.02.2007 20:01

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Dobré

Nuž s pár výhradami peknô, ale ostanem verný. 8-)


20.02.2007 22:05

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna motorka, ale keby mala vyhoviet vsetkym Vam, musela by mat styri predne kola, dve zadne, dva motori, remen, kardan, krutak 200 atd..lenze to by uz potom nebola motorka vsak ano.. ;-)
Mne sa vcelku paci, nie som prilis na choppre, ale tento az na to male zadne kolom celkom ujde. Aj cena je rozumna..
Len jedna otazocka: Podla tech. parametrov clanku ma 16tku predne a 15tku zadne kolo..nesedelo by to skor na Gilleru Runner???? hehehehe

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nezabutko (20.02.2007 22:13)


21.02.2007 8:07

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

reeko
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

silvo netrep o remenoch.. radsej si preluskaj nejake stare diskusie.. uz sa to tu raz tusim rozoberalo.. :-P >:-)


21.02.2007 8:17

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Remeň je to najlepšie, zlatá stredná cesta medzi Kardan / Reťaz !!!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (21.02.2007 8:18)


21.02.2007 8:25

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

gumená anča je to a nie zlatá stredná cesta. inak aj to úchvatne vyzerá, keď máš rozetu o 2 centimetre menšiu ako zadné koleso, aby sa tá gumená anča náhodou nepretrhla ...

hošííí K A R D A A A A A A N je budúcnosť :-P

Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (21.02.2007 8:36)


21.02.2007 8:35

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

A je to tu zas.....


21.02.2007 8:37

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa : pokrok nezastavíš


21.02.2007 9:05

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

To máš pravdu :-D . Ale môžem sa rozhodnúť. ;-)


21.02.2007 11:39

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

aira
 Čoprák 

Hodnotenie: Dobré

Z čiste ženského hľadiska,páni.....Kawa je veeeľmi chutná,viem si ju predstaviť ako moju prvú mašinku


21.02.2007 12:32

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

aira : ako prvú motorku určite áno. ja som začínal na Jawke Mustang 50. na niečom človek začať musí :-D :-D :-D


21.02.2007 12:57

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Kardan je dobry tak akurat pre BMW alebo Ural so sajdou :-P


21.02.2007 14:06

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

zeze
 Turista 

Ikona

no neviem. nie som sice traktorista, ale takyto tvar traktorov sa mi asi ako jediny paci. kazdopadne je skoda, ze dali take strasne kolesa (uz mohli priplatit za vyplet), a vyska zadneho blatnika nad kolesom je priam motokrosova, evokuje to nie prilis vydarene copre ako guzzi nevada, pripadne cinu. a k tej cene - 300 tisic by bolo zaujimavych pred 2 rokmi, v roku 2007 sa ceny zblaznili, takze az tak malo tych 300 tisic nie je, a v spojeni s neexistujucim znackovym servisom uz vobec nie


22.02.2007 9:18

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

rejdio
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jazdil som Black Widow 2003 v modrej farbe a priznam sa retaz mi vadila, hlavne koli udrzbe. Keby bola vtedy VN900 na trhu, asi by som nezavahal a uprednostnil by som kawu. V tej modrej je jednoducho nadherna a paci sa mi ako celok. Keby som nebol zalubeny do svojej "brambory", asi by som ju mal v garazi. Takze kolko ludi, tolko chuti...co sa jednemu paci, je pre ineho grc a naopak. Nazory inych ludi vsak respektujem :-D


22.02.2007 18:44

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

COUNTRY
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Ja som tiez za klasik je mohutnejsi, majestatny no a na tomto modely mi asi najviac vadi ten zadny blatnik ta cast kde su svetla vypada ako lacny cinan, nemenil by som za moju a ak tak len obsah motora, nie vzhlad :-(


22.02.2007 20:35

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

brazel
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Slabučký článok , plný nepresností (napr. predné koleso má rozmer 80/90-21 palcov a nie 16") , pravdepodobne ukradnutý od našich západných bratov , naviac preložený do akejsi
" blavočeštiny " . Campa , posledné dva články Ti , bohužiaľ , zjavne nevyšli .
-Campa , VN 900 má takmer na mm totožné rozmery s Yamaha XVS 1100 Drag Star , ba v niektorých ju aj prevyšuje , takže sa určite nejedná o nejakého " krpca ".

-Pre obdivovateľov typu Classic : existuje aj verzia LT a tá by isto potešila Vaše srdcia .
Bohužiaľ , len na trhu v USA.

-Chopper (vraj) musí mať omnoho väčšie predné koleso , lebo ináč by to už nebol chopper .

-A teraz skutočne fundovaný článok :

www.k1400.cz/clanky/recenze/kawa/vn_900_classic_TL...


22.02.2007 21:32

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

brazel: ten link ma nespravne udaje o Volusii. Pre mna ma ergo nulovu vypovedaciu hodnotu. :-~


22.02.2007 22:02

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

brazel
 Kávičkár 

Ikona

MadIgor , internet je médium , ktoré veľa zdrží ( aj chýb) a nefrfle . Napriek tomu link
www.bikez.com/bike/index.php?bike=20027
A to je (vraj) renomovaný portál a napriek tomu má Volusia , ročník od ročníka , udávané rôzne hodnoty .
Tak , kde je pravda , okrem vína ?
Apropo , hodnotil som článok , ktorý napísal campa a ten odkaz je len pre osadenstvo , ktoré má záujem niečo sa o VN 900 aj dozvedieť .
Hlavne pokiaľ má rečovú bariéru , pretože info o tomto stroji sa dá bez problémov vyhľadať aj na tisíckach iných stránok.


22.02.2007 22:26

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

leon77
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

No mne tiež nereže,hlavne ten dizajn :-~


22.02.2007 23:05

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

1.Tech .Info som čerpal tu www.kawasaki.cz/aktuality/aktuality.htm a máš pravdu, je tam to kolo dané zle. Viac som nenašiel.
2. Dík za pochvalu, články od teba su lepšie.
3. Som Trenčan
4. "krpec", čiže 900ka, zjavne si to preletel a nie čítal
5.beriem aj zlé, snažím sa, no skúsim sa polepšiť.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (22.02.2007 23:09)


22.02.2007 23:13

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

To Brazel- PS: nie je tvoj brat Silvo??? :-~


22.02.2007 23:22

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa: Máš pri nej 2 rozličné údaje o krúťaku.
Prosím ťa, kým je stanovená cena 299 900 na Slovensku? :-O Na Slovensku neexistuje nikto s kompetenciou stanovovať ceny Kawasaki! Alebo mi niečo uniklo?
brazel je na motoride 3 mesiace. Koľko článkov si tu mal ty po troch mesiacoch? Jak kukám, tak kukám, vidím takú istú nulu, ako u brazela. A mal si ju tam ešte hóóódne dlho. :-D

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (22.02.2007 23:32)


22.02.2007 23:36

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nie som na copre.....ale VN 900 Custom povazujem za ozivenie monotonneho choprovskeho vzhladu(cest vynimkam).....predne koleso je paradne a ten zadny blatnik klesne, ked si na to sadne 120 kilovy choprista.....v Kawasaki myslia dopredu :-D
Ale vazne, ak chopristi nechcu upravovat, tymto VN-kom aj tak zaujmu.Mna teda urcite :-)))


22.02.2007 23:43

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

silvo: Vysvetli mi nevzdelancovi výhody kardanu (možno ti vo vymenúvaní výhod pomôže tvoj kamoš Mishko >:-) ).

Kým si to premyslíš, vymenujem ti výhody remeňa:
1. nízka hmotnosť (pozor! je to neodpružená hmota!)
2. pružnosť (a z toho vyplývajúca lepcia trakcia)
3. absolútna bezúdržbovosť (nevyžaduje kontrolu oleja)
4. tichý chod
5. rozmernosť
6. klasický vzhľad
7. pri zábere nenadvihuje zadok motorky ako kardan
8. ekonomickosť prevádzky ("nežerie" gumy)


23.02.2007 0:57

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Brazel: ja som ofrflal ten clanok lebo ty si ofrflal campov ako nedoveryhodny a pritom tvoj link obsahuje rovnako chyby. Autor clanku si zjavne dal dokopy dve motorky Volusiu a C800, ba co viac pouzil udaje o vykone a krutaku zo spominaneho bikez.com z modelu 2001, cize prveho modelu. Problem je ze tie udaje boli na bikez publikovane este pred oficialnym predstavenim Volusii a su cista spekulacia. Vsade inde su udavane parametre ktore ma model 2003 na bikez.com.

Vadim: mas u mna nini plus :-D vies byt aj objektivny.


23.02.2007 7:44

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Vadim: nemal som doma internet, preto nula, začal som písať až keď som mohol pridať, inak som bol na motoride iba cez pracovnú dobu. A hlavne zabudol že to je predstavenie a nie test. A neviem čo má proti článku o HD96, Je to pracne preložené promo info ktoré dostávam na mail od US HD. Momentálne tam mám Sturgis ale o tom vie viac Mishko tak to neposúvam.
Cenu dal Herghott, ten článok nie je len moja zásluha, už to tu bolo napísané, fotil Hergi a cenu som ja pôvodne dal českú, po dohode tam je slovenská lebo ju na studenej za to kupiš.
Ten remeň si dobre napísal ;-) .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:49)


23.02.2007 7:55

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vadim trosku offtopic ale vcera som docital jeden test GS1200 a KTM LC4 adventure v pusti a BMW vycitali pri jazde v hlbokom piesku najma to ze kardan svojim posobenim zatlaca zadne koleso smerom dolu (ale co je pri jazde na pevnom povrchu dobre ) ty tu pises v bode 7 ze "pri zabere nenadvihuje zadok motorky ako kardan) ... nerypem!!, len by som rad vediet ako to naozaj je, tak ak ta mozem poprosit rozved ten bod 7 a prosim ta napis preco podla teba kardan pri zabere nadvihuje zadok motorky
(z osobnej skusenosti mozem povedat ze nikdy som taky pocit nemal)


23.02.2007 7:58

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Ja som to chápal ako na stranu, nie hore tú 7ku. Nemám u kardanu pocit že ide ani hore-ani dole, skôr na stranu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:59)


23.02.2007 11:04

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Raptor: koleso zatlacane dolu = pri tvrdom povrchu nadvihovanie zadku co je na tom tazke pochopit?
Na intruderi je to hoooodne citelne ba aj hoodne viditelne...

Vadim: no normalne cumim ze na nieco mame aj rovnaky nazor :-O :-D At zije remen >:-)

Ale asi by sme mali zalozit novu diskusiu, lebo toto vidim ze bude nadlho >:-) :-D


23.02.2007 11:14

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Fade tak ja sa asi necitim ked som na GS nic take nepocitoval :-P
rozved to nech to pochopim pls.


23.02.2007 11:43

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Raptak kazdy kardan je navrhnuty inac a moze sa spravat inac, hlavne ked je GS-o boxer a Intruder V-cko. Uvediem ti to na peknom priklade zo Zlatych pieskov 2003 kde sa po areale vozil na 14-ke Introsi chlapik s dvoma ceculami nalozenymi na Introsi a polonadrbany mali strasnu fun jak na kolotoci, pretoze typek iba pridaval a uberal plyn. Pri kazdom pridani, zdvihlo introsa s tromi!!! ludmi asi o 15 -20 cm dohora a pri kazdom ubrani Intros klesol. Takto sa ten typek vozil s tymi babami ako na kolotoci po areali typu vrum, vrum, vrum, vrum a hojdal sa hore dole... ;-)


23.02.2007 11:48

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Raptor BMW je priekopnikom kardanu a zrejme je o hodne dalej ako japonci. Neviem neskusal som, pravda je ze to nadvyhovanie nie je az taka katastrofa, skor to dranie gumy pri podradovani (ale aj to je len otazka cviku). Aprioty proti kardanu nic nemam, ved ho ma aj volusia, ale remen sa mi paci opticky viac.


23.02.2007 12:05

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hruška kardanu zaberá do tanierového kola asi tak, ako keby sa po ňom chcela vyšplhať. Lenže to sa nedá, preto tanierovým kolom otáča a tým pohybuje motorkou. Časť toho "šplhania" sa však prejavuje ako nadvihovanie motorky, resp. zatláčania kolesa do zeme, pri nepevnom podklade.

Je to čosi podobné, ako keď si ja so svojimi kilami postavím rebrík do trasoviska (Sherlock Holmes - Pes Baskerwilský) a chcem po ňom vyliezť do neba. Pri pomalom stúpani po šprinclíkoch budem stáť na mieste a rebrík sa bude postupne zabárať. Pri mojom vrtkom preplietaní nohami, sa bude rebrík zabárať rýchlejšie, ale ja budem trošku stúpať do vytúžených nebies.

To znamená, že sa namakám ako kôň v nebi budem aj tak až druhý. To radšej rýchlo zbehnem dole do pekla.

Pochopili aj tí v zadných radoch ???


23.02.2007 13:12

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Vadim: tak ako kazdemu vyhovuje nieco ine, tak aj podaktorym viac vyhovuje kardan. Za seba mozem povedat, ze hlavne kvoli absolutnej bezudrzbovosti, jednoducho o nic sa nemusis starat. Ak niekoho bavi stale kupovat retazove kity, cistit, mazat, napinat, menit a furt byt zasrany od bordelu a neustale do toho vrazat peniaze, OK, prosim, nech sa paci.

Remen je tiez vynikajuca alternativa a vo vela ohladoch je lepsi ako kardan, bez debaty. Akurat vyhoda c.4 - tichy chod - je skor domenou kardanu, lebo remen dokaze niekedy aj pekne pistat. Na CCC sa ale rozhodne lepsie vynima remen :-)

A k tomu dvihaniu zadku - no mam 2 masiny, obe maju kardan a na jednej to citit minimalne a na druhej vobec, takze ak je toto pre niekoho nevyhoda, tak uz fakt neviem...

Kolko ludi, tolko chuti (Proti Gustovi ziaden disputat).


23.02.2007 13:13

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

je mi jasne ze ludom od CCC sa z estetickeho hladiska bude remen zrejme pacit viac ako kardan

madigor ano pri podradovani mi pri prvych km sem tam piskla guma ale je ozaj iba otazka cviku po 2 dnoch jazdenia sa mi to uz nestalo ani raz

ja som to nadvihovanie fakt nevnimal ale zas ja nepridavam VRUM VRUM ako fadeho polonadrbany clovek s introsom :-( mozno by bolo fajn keby k tomu napisal nieco napr aj awia kt. ma taku istu motorku... alebo aj carlos.. tiez ma bawora ake su ich vnemy ze im dviha zadok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.02.2007 13:17)


23.02.2007 14:33

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

manana
 Edvenčr 

Ikona

chlapi ja som sice iba 95kg pako z dediny ale na VL1500 som nezbadal ziadne dvihanie.

Zeby 1.Motoride postulat: akakolvek tema sa po dostatocne dlhom case zmeni na temu Kardan-remen-retaz.


23.02.2007 17:09

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

AcHeRoN
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Som si zase pozeral fotky Classica, a musim zase skonstatovat ze oproti tomuto choppru ma (pre mna) jednoznacne tisic krat vacsi sex-appeal. To je ale samozrejme vec vkusu.

brazel: LT (co je vlastne len cestovne prisposobeny Classic) ma vobec nezaujima. Ja by som bral Classic.

ad remen: To moze byt vyborna alternativa. To by chcelo vyskusat a porovnat... Ale holt vacsina motoriek ho nema, takze mi to moze byt uplne jedno (mozem snivat dale)j.


23.02.2007 19:13

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

no neviem , mne sa paci stary styl ,bielocervene pasy na kolesach ,cierne spice ,ziade zbytocne plastove chormove listy a krytky ,troska hrubsie predne koleso , tenke vyfuky obalene latkou ,nejaka tmavsia matna farba ,
takyto styl a model ako je tato kawasaki tu bol uz davno a nevidim na nej ziadny rozdiel ,mozno ten BMW elektron co ma vpredu .


23.02.2007 20:39

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vadim, kardan je podľa mňa najinteligentnejším riešením. Je to čistá práca. Všetko schované, a v olejovom kúpeli.

Takže výhody kardanu :

1. Jednoduché a čisté spracovanie
2. Okrem rozety cez celé koleso pri použití remeňa, sa môžeš pozrieť z oboch strán na zadné koleso
3. Pracuje na inteligentných ložiskách, ktoré sa kúpu vo vazelínke
4. žiadna údržba
5. tichý chod
6. a o jeho životnosti v porovnaní s remeňom, alebo reťazou asi netreba ani hovoriť.

No a čo keď je trochen ťažší ako tá gumenná Anča ? ...

Prečo potom remeň nemontujú na superšporty, alebo motokros ??? Na motokros by bol predsa ideálny, keďže v mäkkom teréne nezatláča zadné koleso do zeme. Ale neviem si teraz presne spomenúť ktorý motokrosový závodník jazdí remeň. Pomôžeš mi s tým pjosím, pjosím ?

Je mi jasné, prečo sa nejazdí kardan závodne, pretože na závodných mašinách ide o každý gram, kvôli výkonu. Ale prečo nejazdia ten zázračný remeň, tak to je naozaj záhada ...

Odpovede poznám, ale som zvedavý na tvoje argumenty. Obávam sa ale že po nich už nebude ten váš učebnicový remeň taký populárny.

PS : vidíš a tu sa zasa s mojim kamarátom Miškom v názoroch 100%-tne zhodujeme ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (23.02.2007 20:49)


23.02.2007 22:38

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Silvo si ty ale ... jako to povedat a neurazit ta.... zanovity (povodne to malo atakovat inteligenciu ale krotim sa).
1. remen ma rovmnako ciste spracovanie a navyse je pekny
2. prazdne koleso je skarede, rozeta len zachranuje tu ubohu funkcionalisticku prazdnotu
3. co je na loziskach inteligentne, kde je ukryta riadiaca elektronika, alebo mi nieco uslo?
4. a co takto vymena oleja kazdych cca 30k?
5. tak to je najvacsia blbost, kardan je sakra hlucny, neviem ci mas na VTX ladaky alebo si hluchy ale kardan pocut poriadne.
6. ano je to pravda, ale cena remena alebo retaze je neporovnatelne nizsia ako kardanu (iste to zaujima hlavne vyrobcov)

Preco remen nemontuju na supersporty? Lebo tam montuju retaz. Preco nie kardan? Nielen koli hmotnosti ale aj koli pruznosti, kardanisti by retazarom nestihali, bali by sa vypalit zo zakruty aby si nezodrali rytky, vies?

Kolko krosiek s kardanom si videl ty? Teda okrem projektov BMW.

Remen nie je ucebnicovy, je to skvely kompromis medzi bezudrzbovostou kardanu a hmotnostou a pruznostou retaze, su ale situacie kde sa lepsie hodi ine riesenie ako remen ccc to vsak urcite nie je.


23.02.2007 23:25

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

no práve ... rozoberať tu zahrabávanie zadného kolesa do piesku, keď na mašinách kategórie ccc sa motokros aj tak asi tak skoro jazdiť nebude ;-)

asi sa málo pohybujem v oblasi motokrosového športu, ale ja som remeň zatiaľ ani na jednej ostrej kroske nevydel.

laďáky nemám, tak asi budem hluchý, lebo inú možnosť si mi nedal. môj kardan nehučí :'( ... a je to asi chyba :'( ...

ešte by si mi mohol bližšie vysvetliť ten výpal z tej zákruty s odieraním tej ryťky :-))) . rád sa niečo nové dozviem a ten interval výmeny kardanového oleja. píšeš že každých 30k. čo to je za hodnotu, tých 30k ???


24.02.2007 8:56

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Silvo:
1. Ak sa dá konštrukcia kardanu nazvať jednoduchou, tak ťa pozývam na dvojitú vyprážanú jahodovo vanilkovú jadranskú zmrzlinu.
2. Ak si taký zvedavý na koleso z oboch strán, tak si aj výfuky vyveď pod sedlo a budeš 100%-ne spokojný.
3. Inteligentné ložiská? Nechápem. Asi som málo inteligentný. Idem sa vykúpať do vazelínky.
4. Koľko krát si menil pneumatiku na motorke s kardanom a na motorke s remeňom? Nejde len o údržbu samotného hnacieho mechanizmu, ale aj to, ako komplikuje údržbu niečoho iného!
5. Záber železa do železa nemôže byť tichší, ako záber gumy do železa.
6. Už tu niekto menil remeň? Ozvite sa!!! Je vás určite veľa!!!
7. Koľko je podľa teba "trochen"?
8: Jasné že pomôžem:
a, šírka remeňa je asi 4x väčšia, ako šírka reťaze
b, pevnosť remeň v ťahu je niekoľko krát nižšia ako pevnosť reťaze (problém pri dopadoch po 30 metrových skokoch)
c, možnosť zanesenia blata a kameňov medzi remenicu a remeň
d, menšia ohybnosť remeňa ako reťaze a tým aj potreba väčších remeníc

Čtyři důvody stačí, drahoušku? ;-)
(Tieto 4 dôvody asi trápia crossárov. Neviem ale, prečo by mali trápiť jazdcov na CCC :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 8:59)


24.02.2007 9:21

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vadim.
Kua, asi ta sklamem, ale ja som musel menit remen... Zlomila sa mi pracka na remeni od riflov a nechcelo sa mi to opravovat, tak som kupil novy... :-D :-D :-D Asi musim schudnut...
Inak mas u mna 100 bodov za tych tvojich 8.


24.02.2007 9:26

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vymeň si opasok za kardan! Ale aj tak je podľa mňa najlepším riešením kardan pod remeňom a hrubá zlatá reťaz na krku!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 9:26)


24.02.2007 9:35

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vadim: Zase bodujes... ;-) ;-) ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (24.02.2007 10:58)


24.02.2007 9:36

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

:-D Vadim 100 bodov ;-) za posledne dva prispevky...


24.02.2007 9:48

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

Vadim 200 bodov za posledné....
Silvo: je kopa športového náradia / nie superšportového/ kde nájdeš remeň, napr. Buell a sú aj iné móój.


24.02.2007 9:54

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cannon-bmw.co.uk/cannon/New_Bikes/K1200S...

teraz neviem ci je to zo svojimi 160 konmi sport alebo supersport :-P


24.02.2007 10:19

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

rp76
 Kávičkár 

Ikona

raptor, vzhladom na hmotnost a razvor by som to videl na sportovu turistiku..


24.02.2007 10:25

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aj ja .. ale vykonovo to je SS ako vysity


24.02.2007 10:29

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

rp76
 Kávičkár 

Ikona

nieco ako hayabusa.. taky super rychly autobusa :-D


24.02.2007 10:43

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Je teda nie som ziadny "supersportovec" ale aj mne je jasne ze BMW K1200S nemoze byt v ziadnom pripade supersport. Je to sportovy turista, na supersport ma prilis dlhy razvor, asi o 50 kg nadvahu a rajdy ma tiez kapanok vysoko a siroko, ci mylim sa? Ak by islo len o vykon a krutak tak potom co je BossHoss? >:-)


24.02.2007 11:20

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

madigor, rp76 asi som sa zle vyjadril, je mi jasne ze s RR, R1, GSXR sa to porovnavat neda, sypem si popol na hlavu

ale mal som na mysli to ze aj 160 konova motorka zo sportovymi ambiciami moze mat kardan a to ci si pri vypaleni zo zakruty jazdec oderie ritku zalezi predovsetkym na nom


24.02.2007 12:36

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Jasne, ale to len potvrdzujes co som pisal o tej odratej rytke. Jasne ze sa da jazdit aj s kardanom ale jazdec to zo zakruty musi osolit plynulejsie a davat viac pozor, ergo bude o desatinky pomalsi ako retazar. Pokial ide o mna je to jedno, ja ten potencial neviem vyuzit, s kardanom som spokojny lebo som lenivy a retaz pre mna nie je. Remen by ma potesil, ale asi hlavne koli optike.
Este na margo tej K1200S, pre sportovu turistiku je kardan asi najidealnejsie riesenie, ma ho vela motoriek v danej kategorii vid. Kawa 1400GTR, Yama FJR1300A, Honda ST1300...


24.02.2007 18:42

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

naco nam je najaka nova Kawasaki VN 900 Custom , ked si mozme pokecat o kardane .


24.02.2007 19:43

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vadim, na čo tu potom píšeš o zahrabávaní zadného kolesa do piesku, keď je všetkým jasné, že je pre motokros kvôli bordelu nepoužiteľný.
Potom píšeš, že remeň nie je tak ohybný ako reťaz. A ako sa potom pretáča na sekundárnej remeničke ?


To už je argument, že remeň je lepší, lebo menej komplikuje výmenu zadnej pneumatiky ... ojoooj :-} ...

campa, ja som písal o superšportovom náradí, pretože len tu sa všetko 100%-tne otestuje ...
To že sa nepoužíva kardan pre športovcov, je bez pochyby jeho váha, ale prečo nie ten remeň ? ...

Duggo : nejako si musíme skrátiť čas, keď sa to teraz vonku akosi pokakalo :'(


24.02.2007 19:46

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

campa
 Veteránista 

Ikona

8-) vzdávam sa :-~ ....


24.02.2007 20:00

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

remen na SS sa nepouziva koli nedostatku miesta a retaz je retaz


24.02.2007 20:20

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

silvo:
1. Ja nikde nepíšem o zahrabávaní do piesku... :-O
2. Ako sa pretáča na sek. remenične? Nerozumiem otázke.
3. Nie je lepší len pre to. je to len jedna z jeho mnohých výhod.
4. Pre jeho šírku.


24.02.2007 20:20

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

duggo, neblázni, to chceš povedať, že konštruktéri SS by nevedeli urobiť miesto pre takú fantastickú vec akým je remeň ?

no a v zápatí napíšeš, že reťaz je reťaz. neviem, čo si tým chcel vlastne povedať. ani "A" ani "B".
asi AB ;-)

vadim, tuším si ma presvedčil, že ten remeň je naozaj lepší. už to nechám asi tak. už som z toho unavený a navyše mňa kolí angína ... keď sme pri tých remeňoch, tak teraz mňa napadol jeden Ftip.


Aký je rozdiel medzi cigáňom a rozvodovým remeňom ? Žiaden ... Cigáň je húževnatý a pri práci sa nepretrhne
:-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil silvo (24.02.2007 20:30)


24.02.2007 20:25

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Hodnotenie: Zlé

Silvo: Duggo má pravdu. Reťaz špičkovej kvality je lepšia, ako remeť špičkovej kvality. Okrem tej šírky, aj kvôli prehrievaniu. Oceľ znesie väčšie teploty a zároveň lepšie odvádza teplo. Aj ako materiál, aj vďaka členitejšiemu tvaru.


24.02.2007 20:32

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Vadim, no vidíš. Práve si tu vymenoval skutočné "výhody" remeňa. :-D


24.02.2007 20:52

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

podla mna by tam to miesto nevedeli urobit , keby vedeli a bolo by to lepsie ako retaz ,uz je davno aj v rozvodoch .

a nezabudajme este na retazovy lobby


24.02.2007 20:53

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Silvo: Ale mňa ako fanúšika CCC absolútne nezaujíma zlý odvod tepla remeňa pri rýchlosti nad 300 km/h. :-))) :-P


24.02.2007 21:01

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

to ja som vždy na moto spokojnejší, keď mám na stroji naddimenzovaný produkt. keď si vyberám v obchode hoci čo, tak si vždy radšej vyberiem produkt, ktorý vydrží väčší extrém. s pravidla má neporovnateľne vyššiu kvalitu a životnosť. na čo robiť kompromisy, keď môžeš mať kardan :-P


24.02.2007 21:05

Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

Ale tieto kritériá nespĺňa kardan tak isto, ako remeň. Tak se netěš milá Lízo! :-))) :-P

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 21:23)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.