Anketa:
Novinka - Kawasaki VN 900 Custom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNovinka - Kawasaki VN 900 Custom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Krasny stroj.Kto stanovil cenu pre Svk,ked oficialny predajca,resp. autorizovany dovozca u nas nie je?Alebo uz je? |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: nadherna masinka, aj ked v bordovej sa mi paci o dost viac ;) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Ten Majo je ale rychly, uz ju aj ma... Peknucka, jak cukricek, aj ked ja uzke koleso vpredu moc nemusim. Mam ale obavy, ze nepojde tak dobre na odbyt ako o pajcku lacnejsie suzy, no ved uvidime. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Kmotr: teraz mam na firme aj dva cierne VN 900 Classic, ked uz tenke koleso nemusis. Tato modra ma uz svojho majitela. Upravené 1 krát. Naposledy upravil majou (19.02.2007 20:42) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
No vidno ze japoncom lezi H-D strasne v zaludku ..Je to krasna motorka, len skoda ze mam stale zafixovane v hlave ze chopper ma byt vzduchom chladeny...Inak by som si ho urcire rad kupil....Parada |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Slušná zbierka superlatívov - ako v časopise. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: niesom na chopre ale je to pekný kus a hlavne Kawasaki |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Pekné moto, žiadne výstrelky, proste klasika brm brm. Lúbil by som ju |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
mne sa tiez ten zadok zda ujety. Bud primale koleso (co je samozrejme blbost) alebu privelky (privysoky?) blatnik. Co uz. A vypletane predne koleso by bolo urcite krajsie. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Keby som bol Rezesov syn, urcite mi pribudne do zbierky, paradicka |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
No, je to len vec osobneho vkusu ci sa niekomu paci alebo nie. Ja osobne by som ho nechcel za nic na svete. Uzke koleso nemusim a lucove uz vobec nie. Nadrz sa mi zda zboku straaaaasne natiahnuta k sedadlu ( ale to je styl kawy ) a zadny blatnik oproti kolesu az prehnane mohutny a posadeny nenormalne vysoko. A celkovy dojem nezachrani ani to, ze sikmooki pouzili remen. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Skrina: uplny suhlas. Par detailov zmenit a bola by to nadherna masina. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Skoro by som az povedal, ze nebyt toho remena a pekneho prevedenia motora, tak je to vcelku slusny cinan. Cakal som tiez ze moderna 900ka bude viac konikovatejsia, krutiak nie je vsetko a ten teiz nie je nejako oslnivy. Ked to porovnam s X rokov starsim Marauderom... co, ked to porovnam s korejskym 650ccm hyosung Aquila tak sa nechyta ani parametrami ani dizajnom. Skoda, stare Nomady som mal vcelku rad. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: No HD to nie je páni, to jest pravda. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Ako stroj je pekny, ale Classic bol skor a ten uz poznam, tu je akurat novinka to lucove koleso a rajdy. Ale ak by som si mal vybrat tak si jednoznacne vyberam Classic!! |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Krásny motor super remeňový prevod. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cistic (20.02.2007 7:43) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: hehe ja sa tiez pridavam.. predne kolo rozhodne vypletane!! to je nutnost a zadne tiez.. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Masina vyzera U-ZAS-NE a aj ked aj mne sa paci VN 900 Classic viac, treba podakovat sikmoockam za to, ze sa aspon trochu snazili o vybocenie z radu, dufam, ze si ich kupi vela ludi a ze na zrazoch bude o com polemizovat, vidim, ze tu to uz zacina |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Inak sranda ze vacsine z vas sa prave pacia skor crusiseri, myslim choppre ako boli Dragstar Clasic a pod..Teda vacsie blatniky, kolesa, cely stit ....Mna to nikdy nejako nezobralo a myslim ze teraz je aj taky trend ze sa vacsina vyrobcov zamerala na tieto modely,alebo potom na tie pseudochoppre ktore ja vobec nemusim,ako VTX, Marauder, Warrior...Pre mna to boli vzdy klasicke choopre, jednoduche stihle..Tak som celkom rad aj za tuto Kawasaki i ked by som tam par veci zmenil... ...Dufam ze som ale nikoho neurazil, to som nexcel... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (20.02.2007 10:20) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
...ten zadok je otrasný.Ale už sa vyrovnali HD...aj toto je len základ ktorý treba prerobit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil 8814 (20.02.2007 13:12) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Pekna masinka, a este Kawasaki! Len ten zadok je fakt uleteny... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: tommy: ale urazil |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Paci.....ale ja mam rad spice... ja mam EN 500 r. 94 a so spicami je to krajsie.....(tiez mam remen...parada... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Lucove kolesa mi az tak nevadia, ale ten zadok? No to by som musel vozit Kmotra na bobiku, aby to nejako vyzeralo |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Pekná, ale aj tak sa mi trocha viac páči Calsic. Z Kawy ale mám nejaký neznámi komlex. Jeden z našich mi raz povedal, že to není kvalitné a že to žere olej a od vtedy ma to prenasleduje. Ale nikdy som si to neoveril a vlastne tomu ani neverím. Ale to podvedomie. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Na živo je inak tá motorka iná ako na foto. Je to lepšie zhliadnuť. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: je to zaujimave, ale kardan je kardan |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Kawasaki zlepilo dokopy Dragstar650Custom a VTX1300C, originalne je snad len to priserne lucove koleso. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Campa, sledujem, šecko. Neboj Inak musím sa pridať ku názorom väčšiny, že ten zadný blatník je naozaj "exclusive", predné koleso, jak by smet a tak isto aj ten remeňový prevod si mohli odpustiť. Remene patria do rozvodov a nie na sekundárny prevod. V tomto sa po tých amerických Yukinách ( HD ) opičiť naozaj nemuseli. Ja toto naozaj nemusím. Kardan je predsa oveľa inteligentnejším riešením. Ani neviem, kto s tým vlastne začal. Veď prevod na veľkom choppri by mal adekvátne reprezentovať jeho silu. A keď sa človek pozrie na tú úbohú, prezubú, gumenú anču, ktorá je natiahnutá cez rozetu, tak ja osobne mám z toho trochu divný pocit ... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Pre moje očičká je to pekná mašinôčka,ale presne do bodky!Nechápem tie výsmešky z jej zadočka,ale mne sa páči taký aký je!Sila vkusu,treba uznať!Ale cena je podľa môjho pohľadu primeraná,nevie možno si to vynahradili v servise a ND!Ale inač kladný pocit pri pohľade na ňu! |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: do čoprov vobec niesom ale kawasaki vn 900 sa mi ako jediny chpper naozaj paci,dokonca ho mam aj ako plagat na stene tak povedla od tych vsetkych of-road mašin ktore tam mam vylepene,,fakt tetno chopper sa mi velmi lúbi-klobuk dolu-nic na nom nie je prehnane,,,výzor ma u mna za 1... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: silvo a chorche: |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Nuž s pár výhradami peknô, ale ostanem verný. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Pekna motorka, ale keby mala vyhoviet vsetkym Vam, musela by mat styri predne kola, dve zadne, dva motori, remen, kardan, krutak 200 atd..lenze to by uz potom nebola motorka vsak ano.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nezabutko (20.02.2007 22:13) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
silvo netrep o remenoch.. radsej si preluskaj nejake stare diskusie.. uz sa to tu raz tusim rozoberalo.. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Remeň je to najlepšie, zlatá stredná cesta medzi Kardan / Reťaz !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (21.02.2007 8:18) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
gumená anča je to a nie zlatá stredná cesta. inak aj to úchvatne vyzerá, keď máš rozetu o 2 centimetre menšiu ako zadné koleso, aby sa tá gumená anča náhodou nepretrhla ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (21.02.2007 8:36) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Z čiste ženského hľadiska,páni.....Kawa je veeeľmi chutná,viem si ju predstaviť ako moju prvú mašinku |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
aira : ako prvú motorku určite áno. ja som začínal na Jawke Mustang 50. na niečom človek začať musí |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Kardan je dobry tak akurat pre BMW alebo Ural so sajdou |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
no neviem. nie som sice traktorista, ale takyto tvar traktorov sa mi asi ako jediny paci. kazdopadne je skoda, ze dali take strasne kolesa (uz mohli priplatit za vyplet), a vyska zadneho blatnika nad kolesom je priam motokrosova, evokuje to nie prilis vydarene copre ako guzzi nevada, pripadne cinu. a k tej cene - 300 tisic by bolo zaujimavych pred 2 rokmi, v roku 2007 sa ceny zblaznili, takze az tak malo tych 300 tisic nie je, a v spojeni s neexistujucim znackovym servisom uz vobec nie |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Jazdil som Black Widow 2003 v modrej farbe a priznam sa retaz mi vadila, hlavne koli udrzbe. Keby bola vtedy VN900 na trhu, asi by som nezavahal a uprednostnil by som kawu. V tej modrej je jednoducho nadherna a paci sa mi ako celok. Keby som nebol zalubeny do svojej "brambory", asi by som ju mal v garazi. Takze kolko ludi, tolko chuti...co sa jednemu paci, je pre ineho grc a naopak. Nazory inych ludi vsak respektujem |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Ja som tiez za klasik je mohutnejsi, majestatny no a na tomto modely mi asi najviac vadi ten zadny blatnik ta cast kde su svetla vypada ako lacny cinan, nemenil by som za moju a ak tak len obsah motora, nie vzhlad |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Slabučký článok , plný nepresností (napr. predné koleso má rozmer 80/90-21 palcov a nie 16") , pravdepodobne ukradnutý od našich západných bratov , naviac preložený do akejsi |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
brazel: ten link ma nespravne udaje o Volusii. Pre mna ma ergo nulovu vypovedaciu hodnotu. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
MadIgor , internet je médium , ktoré veľa zdrží ( aj chýb) a nefrfle . Napriek tomu link |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: No mne tiež nereže,hlavne ten dizajn |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
1.Tech .Info som čerpal tu www.kawasaki.cz/aktuality/aktuality.htm a máš pravdu, je tam to kolo dané zle. Viac som nenašiel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (22.02.2007 23:09) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
campa: Máš pri nej 2 rozličné údaje o krúťaku. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (22.02.2007 23:32) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Nie som na copre.....ale VN 900 Custom povazujem za ozivenie monotonneho choprovskeho vzhladu(cest vynimkam).....predne koleso je paradne a ten zadny blatnik klesne, ked si na to sadne 120 kilovy choprista.....v Kawasaki myslia dopredu |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
silvo: Vysvetli mi nevzdelancovi výhody kardanu (možno ti vo vymenúvaní výhod pomôže tvoj kamoš Mishko ). |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Brazel: ja som ofrflal ten clanok lebo ty si ofrflal campov ako nedoveryhodny a pritom tvoj link obsahuje rovnako chyby. Autor clanku si zjavne dal dokopy dve motorky Volusiu a C800, ba co viac pouzil udaje o vykone a krutaku zo spominaneho bikez.com z modelu 2001, cize prveho modelu. Problem je ze tie udaje boli na bikez publikovane este pred oficialnym predstavenim Volusii a su cista spekulacia. Vsade inde su udavane parametre ktore ma model 2003 na bikez.com. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim: nemal som doma internet, preto nula, začal som písať až keď som mohol pridať, inak som bol na motoride iba cez pracovnú dobu. A hlavne zabudol že to je predstavenie a nie test. A neviem čo má proti článku o HD96, Je to pracne preložené promo info ktoré dostávam na mail od US HD. Momentálne tam mám Sturgis ale o tom vie viac Mishko tak to neposúvam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:49) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
vadim trosku offtopic ale vcera som docital jeden test GS1200 a KTM LC4 adventure v pusti a BMW vycitali pri jazde v hlbokom piesku najma to ze kardan svojim posobenim zatlaca zadne koleso smerom dolu (ale co je pri jazde na pevnom povrchu dobre ) ty tu pises v bode 7 ze "pri zabere nenadvihuje zadok motorky ako kardan) ... nerypem!!, len by som rad vediet ako to naozaj je, tak ak ta mozem poprosit rozved ten bod 7 a prosim ta napis preco podla teba kardan pri zabere nadvihuje zadok motorky |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Ja som to chápal ako na stranu, nie hore tú 7ku. Nemám u kardanu pocit že ide ani hore-ani dole, skôr na stranu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:59) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Raptor: koleso zatlacane dolu = pri tvrdom povrchu nadvihovanie zadku co je na tom tazke pochopit? |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Fade tak ja sa asi necitim ked som na GS nic take nepocitoval |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Raptak kazdy kardan je navrhnuty inac a moze sa spravat inac, hlavne ked je GS-o boxer a Intruder V-cko. Uvediem ti to na peknom priklade zo Zlatych pieskov 2003 kde sa po areale vozil na 14-ke Introsi chlapik s dvoma ceculami nalozenymi na Introsi a polonadrbany mali strasnu fun jak na kolotoci, pretoze typek iba pridaval a uberal plyn. Pri kazdom pridani, zdvihlo introsa s tromi!!! ludmi asi o 15 -20 cm dohora a pri kazdom ubrani Intros klesol. Takto sa ten typek vozil s tymi babami ako na kolotoci po areali typu vrum, vrum, vrum, vrum a hojdal sa hore dole... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Raptor BMW je priekopnikom kardanu a zrejme je o hodne dalej ako japonci. Neviem neskusal som, pravda je ze to nadvyhovanie nie je az taka katastrofa, skor to dranie gumy pri podradovani (ale aj to je len otazka cviku). Aprioty proti kardanu nic nemam, ved ho ma aj volusia, ale remen sa mi paci opticky viac. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hruška kardanu zaberá do tanierového kola asi tak, ako keby sa po ňom chcela vyšplhať. Lenže to sa nedá, preto tanierovým kolom otáča a tým pohybuje motorkou. Časť toho "šplhania" sa však prejavuje ako nadvihovanie motorky, resp. zatláčania kolesa do zeme, pri nepevnom podklade. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim: tak ako kazdemu vyhovuje nieco ine, tak aj podaktorym viac vyhovuje kardan. Za seba mozem povedat, ze hlavne kvoli absolutnej bezudrzbovosti, jednoducho o nic sa nemusis starat. Ak niekoho bavi stale kupovat retazove kity, cistit, mazat, napinat, menit a furt byt zasrany od bordelu a neustale do toho vrazat peniaze, OK, prosim, nech sa paci. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
je mi jasne ze ludom od CCC sa z estetickeho hladiska bude remen zrejme pacit viac ako kardan Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.02.2007 13:17) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
chlapi ja som sice iba 95kg pako z dediny ale na VL1500 som nezbadal ziadne dvihanie. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Som si zase pozeral fotky Classica, a musim zase skonstatovat ze oproti tomuto choppru ma (pre mna) jednoznacne tisic krat vacsi sex-appeal. To je ale samozrejme vec vkusu. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
no neviem , mne sa paci stary styl ,bielocervene pasy na kolesach ,cierne spice ,ziade zbytocne plastove chormove listy a krytky ,troska hrubsie predne koleso , tenke vyfuky obalene latkou ,nejaka tmavsia matna farba , |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim, kardan je podľa mňa najinteligentnejším riešením. Je to čistá práca. Všetko schované, a v olejovom kúpeli. Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (23.02.2007 20:49) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Silvo si ty ale ... jako to povedat a neurazit ta.... zanovity (povodne to malo atakovat inteligenciu ale krotim sa). |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
no práve ... rozoberať tu zahrabávanie zadného kolesa do piesku, keď na mašinách kategórie ccc sa motokros aj tak asi tak skoro jazdiť nebude |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Silvo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 8:59) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vymeň si opasok za kardan! Ale aj tak je podľa mňa najlepším riešením kardan pod remeňom a hrubá zlatá reťaz na krku! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 9:26) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim: Zase bodujes... Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (24.02.2007 10:58) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim 200 bodov za posledné.... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
cannon-bmw.co.uk/cannon/New_Bikes/K1200S... |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
raptor, vzhladom na hmotnost a razvor by som to videl na sportovu turistiku.. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
nieco ako hayabusa.. taky super rychly autobusa |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Je teda nie som ziadny "supersportovec" ale aj mne je jasne ze BMW K1200S nemoze byt v ziadnom pripade supersport. Je to sportovy turista, na supersport ma prilis dlhy razvor, asi o 50 kg nadvahu a rajdy ma tiez kapanok vysoko a siroko, ci mylim sa? Ak by islo len o vykon a krutak tak potom co je BossHoss? |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
madigor, rp76 asi som sa zle vyjadril, je mi jasne ze s RR, R1, GSXR sa to porovnavat neda, sypem si popol na hlavu |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Jasne, ale to len potvrdzujes co som pisal o tej odratej rytke. Jasne ze sa da jazdit aj s kardanom ale jazdec to zo zakruty musi osolit plynulejsie a davat viac pozor, ergo bude o desatinky pomalsi ako retazar. Pokial ide o mna je to jedno, ja ten potencial neviem vyuzit, s kardanom som spokojny lebo som lenivy a retaz pre mna nie je. Remen by ma potesil, ale asi hlavne koli optike. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
naco nam je najaka nova Kawasaki VN 900 Custom , ked si mozme pokecat o kardane . |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim, na čo tu potom píšeš o zahrabávaní zadného kolesa do piesku, keď je všetkým jasné, že je pre motokros kvôli bordelu nepoužiteľný. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
remen na SS sa nepouziva koli nedostatku miesta a retaz je retaz |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
silvo: |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
duggo, neblázni, to chceš povedať, že konštruktéri SS by nevedeli urobiť miesto pre takú fantastickú vec akým je remeň ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil silvo (24.02.2007 20:30) |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Hodnotenie: Silvo: Duggo má pravdu. Reťaz špičkovej kvality je lepšia, ako remeť špičkovej kvality. Okrem tej šírky, aj kvôli prehrievaniu. Oceľ znesie väčšie teploty a zároveň lepšie odvádza teplo. Aj ako materiál, aj vďaka členitejšiemu tvaru. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Vadim, no vidíš. Práve si tu vymenoval skutočné "výhody" remeňa. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
podla mna by tam to miesto nevedeli urobit , keby vedeli a bolo by to lepsie ako retaz ,uz je davno aj v rozvodoch . |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Silvo: Ale mňa ako fanúšika CCC absolútne nezaujíma zlý odvod tepla remeňa pri rýchlosti nad 300 km/h. |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
to ja som vždy na moto spokojnejší, keď mám na stroji naddimenzovaný produkt. keď si vyberám v obchode hoci čo, tak si vždy radšej vyberiem produkt, ktorý vydrží väčší extrém. s pravidla má neporovnateľne vyššiu kvalitu a životnosť. na čo robiť kompromisy, keď môžeš mať kardan |
Re: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Ale tieto kritériá nespĺňa kardan tak isto, ako remeň. Tak se netěš milá Lízo! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 21:23) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce