Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 914 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

motozem-07-2020-2xico

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 699
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 61% (426)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 39% (273)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (122)  [Verzia pre tlač] Tlač

Novinka - Kawasaki VN 900 Custom

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 19.02.2007 Autor: campa
Čitatelia: 13433 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Bolo na čase dostať na trh poriadny chopper. Že to bude Kawa, som ale nečakal. Prvé foto ma dostalo, bol som potešený, ale až koncom roka 2006 som ho zhliadol naživo a mal som radosť, že je tu pekná klasika.

VN 900 Custom sa vracia ku klasickému „čoprovaniu“ kde nájdeme pevný „T“ Bar a veľké predné kolo. Čistota dizajnu, kde moderna má príchuť jemného drteného zeleného korenia, doznala celok ku výslednej kráse. Predná lúčová 21“ má dizajn originálnych doplnkov HD Softail, ale to nevadí. Je krásna a celok je pekne vyvážený.

Zadná urezaná časť je tiež jednoduchá, bez špekulácie a dotvára celok striedmosti. Zadné svetlo má umne kvapkovité tvarovanie a nie je rušivé. Smerovky sú klasické, taktiež klasická nadrž osadená budíkom, kde je to najnutnejšie. Žiadne cingrlátka, plošiny alebo akákoľvek zbytočnosť. Klasické stúpačky sú dostatočne hore a vpredu.

Motor je schopného objemu 900 cm3 a je to klasika Japonec. Má „len“ 50 koní a 82 Nm, ale podľa mňa na deväťstovku to postačuje. Dva hrnce, chladenie vodou, určite príjemný chod a jemné hladké chvenie pod sedlom. Má objem a nie ultra výkon, tak sa dá očakávať slušná spoľahlivosť. Čo je ale bomba, je na ľavej strane. Áno, pán v malej zelenej továrni tam buchol remeň. No nie je to na objatie??? Zlatý chalan, ten inžinier japonský...

Sedadlo je pre jazdca na first dojem pohodlné, spolujazdec ťa ale po štreke utlče soletkou do chrbta. U predajcov v Nemecku a USA je aj verzia Classic, ale to už postráda to, prečo ma tento Japonec zaujal. Cena v SR je stanovená na 299 900 Sk a to je slušná cena. Treba ale rátať, že ich bude na cestách dosť. Asi na každom rohu.

Technické údaje

  • Objem: 903 ccm
  • Výkon: 50 PS/5 700 ot.
  • Točivý moment: 78 Nm/3 700 ot.
  • Vŕtanie x zdvih: 88 x 74,2 mm
  • Počet válcov: 2 do V
  • Počet rýchlostí: 5
  • Vidlica: 41 mm
  • Pneu: 130/90-16; 180/70-15
  • Predná brzda: kotúč 300 mm
  • Zadná brzda: kotúč 270 mm
  • Rázvor: 1 650 mm
  • Výška sedadla: 680 mm
  • Objem nádrže: 20 l
  • Hmotnosť suchá: 249 kg

No, asi sa nám zrodil pekný motocykel, čo povetie?


Pridané: 19.02.2007 Autor: campa pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (122)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria