Anketa:
Nové moto videá:
Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuMalé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokMalé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: gratulácia za odvahu na cestách a literárneho ducha , prajem veľa zradu do budúcich rokov a kilometrov |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
ked si to zratam, tak je to sila. a sice je to uz viac ako 20rokov co som od rodicov dostal cz175. mal som sice vysnivaneho simsona , ale som rad , ze som ho nakoniec nedostal. moji rovesnici som dieta roku 1970 si isto spomenu na poradovniky na simsony. odbocil som . moja cz 175 skoncila u brata v garazi rozobrata s tym , ze ju nastrieka na ...neviem ako ... a potom to bude nevie co... . nalozil som ju do auta a jeden sikovny pan z piestan BOHUS B. mi ju opat poskladal. velmi krutil hlavou , lebo cena poskladania a nastriekania niekolkonasobne prekrocila cenu novej motorky . ale moje spomienky ktore na k nej viazu sa nedaju vyjadrit v peniazoch. verim ze chapete o com pisem. mam dve dcery , je tu urcita pravdepodobnost ,ze mozno niekto iny .... sa rad povozi ... |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Ako vlastník péráka 250 a kývačky 250 si viem tú cestu živo predstaviť! |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Chýba mi viac fotiek, ale aj tak máte moje uznanie |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: haro, pérakisti mali dačo podobné, boli v Itálii |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie:
|
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Shusen, ja som fotiek pridal najmenej ešte 5, ale kde tie sú, toť je otázka. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: paráda páni a bez tých peripetií by to nebolo ONO orechové |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: už je to tu.dlhe zimne večery a super čítanie plne zážitkou.vdaka |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Chlapi užasne toto ma láka už dlhšiu dobu a toto sa mi páči. Máte moj veľký obdiv a sympatie len tak ďalej. Na budúci rok dajte vedieť dopredu o podobnej akcii nebol by som proti sa pridat a možno aj s niektorým kamošom na jawke . |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: odvaha....prihod fotky,ved tu nie su ziadne...... |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: veru parádny výlet... celkom závidím... ešte sa chcem opýtať, zistili ste doma čím bolo spôsobené to zablokovanie kolesa MZ-tky? |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
lopik : príčin bolo vo vzájomnej súvislosti viac. Predovšetkým MZ tka dostala dodatočne bočný stojan, ktorý sa uchytáva na osku zadného kolesa a jeho súčasťou je aj napínanie reťaze. Napinák reťaze bol vyrobený tak nešťastne, rozumej krivo, že sa jeho matica nedala dokrútiť na doraz a reťaz zostala "mäkkšia". Navyše reťaz bola už značne unavená a aj keď sme ju namazali, došlo k zaseknutiu jej dvoch článkov v najužšom mieste medzi malým kolečkom sekundárneho prevodu a krytom motora. Kryt si to odniesol dierou ako po guľke. Reťaz je vymenená za novú a MZ tka vrčí ďalej. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: akurat by sa hodilo viac fotografii. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Obisli sme na plne nalozenej jawke 2 krat Slovensko, za kazdym nieco cez 1000 km a bol to zazitok. Takato vyprava vsak musela byt ovela viac. Gratulujem chlapi |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Kto nevie nastavit zapalovanie, nech ani nesadne na Jawu... ja som vzdy nosil so sebou mierku a skusacku napatia tiko: ako vidim aj ty si expert Upravené 1 krát. Naposledy upravil gabo1985 (15.10.2009 20:23) |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Veľmi pekne veľa šťastných ďalších zahraničných JAWAzážitkov |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Dobry clanok, vylet...... hodne stastia pri dalsich a mnohych takychto vyletoch |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: NOrmálne vám závidím. Ak Budete aj v roku 2010 niečo plánovať rád sa priddám. Super. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Cele to muselo byť super, mne sa veľmi páčilo aj tých 500 km do Nagykanizse. Dúfam že o rok si to zorganizujem lepšie aby som mohol ísť celý čas. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
roadster : Budeme radi, keď sa aj o rok pridáš. Ver, že už sa "kujú" plány a program a trasa budú zaujímavé. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoman (25.10.2009 23:11) |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Krki:aj mne v garáži stojí moja čz 175 iba z nostalgických dovodou, je to pekná spomienka na mladosť...tiež som ročník 1970 |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Krasa. To je to prave dobrodruzstvo a vychutnavanie si jazdy. Na novej motorke by to clovek tazko zazil. Este raz |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: dobrééé páči sa mi to chlapi. Super cestovatelia a parádny článok. O zážitkoch ani nehovorím.Super jawam zdar |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: supis..kalap dole ....sam som chcel kedysi nieco podobne riesit... zial nevyslo to...mozno dalsi rok by som sa pridal... |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
kua tiko, jaký partizán hotový Castro |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Velmi dobre napisany clanok.Skvele citanie a fajn zazitky.Tisko zavidim . |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
PetozKe : Pssst! Nikomu o tom nehovor. Syn má skutočne 16 rokov, vodičák A1 do 11 kW a 125 cm3. Túto zákonnú úpravu ja považujem za úplne nezmyselnú. Medzi výkonový parameter a objem valca by sa patrila spojka alebo. MZ 150 má objem valca 150 cm3 a výkon 9 kW . Predsa kvôli takej lapálii nepripravím chlapca o nezabudnuteľný zážitok. |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Jasne!Nikomu ani muk.To nebola vycitka,len zvedavost.Sam neviem jak to s tymi vodicakmi teraz vlastne je.Pamatam,jak mne pripadalo hrozne nespravodlive v 16tich,ze nemozem mat vodicak na velku moto.Ale vtedy bola ina doba a ine KW . |
Re: Malé dobrodružstvo na veľkých "kývačkách", alebo Istria na dva takty
Hodnotenie: Ste fakt machri. Super. |