Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2722 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28533
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11539)

Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKrátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (26 hodnotení)

Diskusia k článku: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.08.2010 11:38

Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Sektor
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne masinky.. ale divim sa ze aj pneumatiky a plexi stit nedavaju az za priplatok... vyhrievanie rukovati stoji 2tis korun -myslim si ze za tu cenu takmer pol mega by sa tam urcite tato mala polozka stratila..


11.08.2010 11:43

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

wiese
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ked uz boxera tak jednoznacne gs 1200,ktora je univerzalnejsia.takze stych dvoch jednoznacne GT s vyssim vykonom.


11.08.2010 11:44

Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Declen
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chlapci, závidím vám, že sa môžete takto "beztrestne" preháňať na takýchto zákuskoch. Článok sa mi páčil. Pekný opis.
Mašinky sú to vskutku parádne. Ak by som sa mal ja rozhodovať medzi týmito dvoma strojmi, bral by som predsa len GTčko. Mám rád veľké, uhladené pozakrývané a štvorvalcové cestovné tátoše. Len tých europeňazí keby bolo viac. (resp. na cenovkách menej).


11.08.2010 12:17

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Papierovo to na RT nikdy nevyzerá ale kto vyskúša tak hneď vie čo kúpiť, veď to nieje náhoda že ich toľko lieta (aj keď možno nie po naších cestách) ;-)

Awia


11.08.2010 13:02

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

wiese
 Turista 

Ikona

awia myslim ze vela ludi ktory kupia RT tak z nejakeho dovodu prejdu za kratky cas na GS.asi dost ludi rozmysla ako ja ,naco mat cestaka s takym istym motorm,ked mozem mat paradnu univerzalnu masinu.


11.08.2010 13:12

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

weise: GS a RT to je úplne iná kapusta... GS je bestseller ale RT mu asi dosť dýcha na krk...

Kto vie čo chce, a vie že offroad nepôjde tak siahne rozhodne po RT, ktoré valcuje na plnej čiare... má pohodlie, má ochranu pred vetrom a vodou, má luxus. atď...

Nakoniec 95% GS nikdy nebolo offroad :-)

Awia


11.08.2010 14:35

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

legi
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

wiese, veru veru.... aktualne po zalubeni sa do GS predavam to nove RT... aj si poplacem ale tieto dve pokope je vzdy vnutorna bitka :-D
... predaj stale aktualny, zvysok info na dopyt, ponuka myslim ferova... stale nikto??? :-O


11.08.2010 15:25

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

wiese
 Turista 

Ikona

awia ja som asi vestec :-D .


11.08.2010 16:01

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a na co su dobre taketo clanky ? clovek ma potom len chut, postavit si pre taku lokomotivu kolajnice rovno do svojej garaze... sak to je otvorena provokacia... >:-)


11.08.2010 22:23

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Hodnotenie: Dobré

pohodovo napísané, tak akurát na leto :-))) U mňa z tých dvoch jednoznačne RT, radšej oželiem koníky naviac a ostávam pri charaktere, ale možno v tom bude už aj vek :-D
Ale ak mám byť úplne úprimný, nevymenil by som nahatú Lady Zeldu ani za jednu. Čím menej kapotáže, tým viac radosti, aj keď pohodlie a komfort na diaĺnici tiež nie sú na zahodenie. Ale za ten pocit , ktorý zakaždým prežívam na serpentínach pri mori za západu slnka :-))) oželiem aj komfort na diaĺnici.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (11.08.2010 22:27)


11.08.2010 22:42

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

slajo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nádherné motorky, nádherný článok, super pohodové čítanie a ešte krajšie fotky. [dobre] :-)))
Chýba mi už len foto po zadnom >:-) :-D


11.08.2010 22:52

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Zofre
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

..Slajo,ked ti len to chyba,tak sa divaj:
[www.youtube.com/watch?v=dKIcKnGKEtw ]


11.08.2010 22:54

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

slajo
 Edvenčr 

Ikona

zofre - to bolo myslené zo žartu lebo vždy tu niekto rýpe že si nemohli odpustiť jazdu resp. fotku po zadnom, ale inak pekné video


12.08.2010 13:48

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Úžasné mašinky a páči sa mi práve to, že sa vám podarilo porovnávať práve tieto dve ikony na super cestovanie. [dobre]


12.08.2010 13:56

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Porovnanie fajnove. Masinky ukazkove.
Neviem preco, ale viac ma to taha k RT, aj ked ani na jednej som nesedel. Z toho RT na mna dycha taka ustretovost, z GT zasa chladny cumak.
Mozno by jedna jazda ukazala, ze je to uplne inak, ale skor asi nie. Ozaj, ako je na tom spolujazdec na oboch masinach? Myslim takeho dlhonoheho, ci nema nohy velmi pokrcene, alebo vysoko... Toto je u mna dost podstatny parameter. :-D


12.08.2010 14:10

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

legi
 Turista 

Ikona

richie, pri dlhych nohach by som aj mal podozrenie, ze to bude ine ako na Strome.. neviem, viezol som ich par, vsetko normalne male postavy, tam to bolo v poho. ale komfort, pohodlie, opierka na kufri z toho robia obyvacku...
p.s. pri serioznom zaujme skusobna jazda aj so spolujazdcom za mierny priplatok.. :-D :-D :-*


13.08.2010 11:42

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne masiny, dielenske spracovanie na vybornu. Dizajn vec vkusu (najmä topcase...), ceny jednoducho nehorazne.
No a urcite to nie su stroje na "pomale prepletanie sa krajinou".


13.08.2010 20:12

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

chorche
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj som slzu vyronil, kto vie ako sa ma moja byvala (Matilda) v Trencine....
Kto mal niekedy RT, vie o com hovorim.


13.08.2010 20:35

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

papillon
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

RT [dobre]


Video: www.youtube.com/watch?v=in3_aJbpkA0


13.08.2010 20:38

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

legi
 Turista 

Ikona

heeeezkyyyyy [dobre] no nekup to.... ktosi :-D


13.08.2010 22:23

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny test. Mne sa tie boxery tiez pacia, ale este som ziadny neznasilnil :-D


13.08.2010 22:38

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

redtwins
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj ked papierovo je GT lepsie ja bych urcite sel do RT lebo je nadherne.


15.08.2010 20:43

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

vmax
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

pre mňa keď už vrtule tak jednoznačne GT, ale test sladbý jednostranne zameraný :-(


15.08.2010 23:56

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Limod
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

inak hudba je reprodukovana pomocou nejakeho komunikacneho zariadenia do prilby alebo su tam reproduktori ?


16.08.2010 11:51

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Rusnak
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre]
Krasny članok ..... skvela praca chlapci , svoje RT mam 3 sezonu a nevymenil by som ju za ziadnu inu,spolahlivost na 100% - odporucam kazdemu :-)

LEGI... sväta pravda .. no nekup to ... :-D


16.08.2010 12:41

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

legi
 Turista 

Ikona

dik za podporu... [dobre] a aj tak sa nehrnu. skoda... :-(


16.08.2010 22:08

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

rudirt
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Pekne napísané, ďakujem za srovnávací testík.
Mám druhým rokom RT-čko a bol som s ním po CZ,SK,PL,A,D po dialniciach aj okreskách a serpentínach. Áno stojí veľa peňazí, ale keby sa nepredávali, tak by toľko nestáli.
Určite najúspešnejší model od BMW je GS-o (vyše 50%), ale na druhom mieste je RT-čko.
Želal by som každemu z motorkárov takú istú mieru spokojnosti s motocyklom, akú mám ja aj ďalší motoristi nielen
na BMW.
Veď naj je to, že máme motorky radi!
Veľa spokojných a bezpečných km Vám želá RUDiRT 8-)


17.08.2010 8:50

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

JuroCBR
 Turista 

Ikona

Mne sa tak v tomto článku zdá a javí ako keby ste tu GT-cko degradovali o triedu nizsie ako je RT. Ja sam mam K 12 S a myslim ze GT s par funkciami naviac ako ma S-ko je jednoducho ovela lepsie ako RT...
Neviem mam z tohto clanku zmiesane pocity mal som predtym R 1100 S co bol svojho casu najsilnejsi boxer ale porovnavat boxer a stvor-valec?
Nedavam palec lebo jednoznacna zaujatost v RT :-P


25.08.2010 19:10

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

dido14
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jazdil som pozicane RT-ko a vlastnim GT-ko, obe super, mne RT-ko nesedlo, GT-ko mi sedi, malo som jazdil pozicane stredne GS-o (viem 800-ka, neboxer, ale GS) - tu snad bola najvacsia zabava. zaver - na to co dnes ocakavam mi sedi GT-ko
Cize opat zlate pravidlo - zajazdi vsetko, zisti co ti sedi, a to pouzivaj
Inak je fajn ze sa aj u nas robia hoc aj kratsie testy, kazda skusenost dobra


26.08.2010 13:21

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Hodnotenie: Dobré

krátky testík potešil, našiel som všetko čo som potreboval.... >:-)


26.08.2010 14:38

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nemohla byt ta "tazkopadnost" GT sposobena aj tym, ze ste mali na rozdiel od RT topcase?
Ja mam skusenost, ze nalozeny topcase VELMI ovplyvnuje pocit z jazdy a to najme pri tom preklapani z jednej strany na druhu, ako ste popisovali.

inac krasne moto a mne ta cena 16tis za GT az tak velka nepride...


26.08.2010 14:46

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

má len jednu chybičku - nepomohol mi rozhodnúť sa..... 8-)


26.08.2010 14:51

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

bez vahania by som siel do RT, ale to ti asi nepomoze :-)


26.08.2010 15:09

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

aj ja som tak na 99% rozhodnutý ale stále ma nahlodáva nejaká pochybnosť (cena servisu v prípade poruchy a pod. a iných výdavkov)..... >:-)


26.08.2010 15:53

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

egres2
 Bahniak 

Ikona

devill63:
1%


26.08.2010 15:56

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

to sú tie pochybnosti..... 8-)


26.08.2010 15:58

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

egres2
 Bahniak 

Ikona

devill63:
Veď práve preto som ti poslal to chýbajúce 1% :-D
Ak ti to pomôže tak úplne amaterský pohľad.Ja by som bral to RT.


26.08.2010 17:59

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

legi
 Turista 

Ikona

hovorim ti Devill: stale je tu.... :-D


31.08.2010 13:22

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

IRWXL
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

JuroCBR napisal
"Mne sa tak v tomto článku zdá a javí ako keby ste tu GT-cko degradovali o triedu nizsie ako je RT. Ja sam mam K 12 S a myslim ze GT s par funkciami naviac ako ma S-ko je jednoducho ovela lepsie ako RT...
Neviem mam z tohto clanku zmiesane pocity mal som predtym R 1100 S co bol svojho casu najsilnejsi boxer ale porovnavat boxer a stvor-valec?
Nedavam palec lebo jednoznacna zaujatost v RT"
Suhlasim na 100%
Ja so jazdil na naGS1200 aj na advencri ale ten motor aj podvozok aj cela moto mi pride o dost horsia ako GT
GT je podla mna okapotovany pohodlny SS Fakt vydarena moto.A ako pisali v teste ze motor sa neochotne vitaco alebo nieco v tom duchu do otacok ho treba prehovarat :-D tak mi to pripada ako by sa pisatel na GT ani neviezol.Spotreba 6l pri dodrziavani predpisov :-))) .Ja predpisovo jazdim len v dedinach a nad 6l som sa este nedostal a kamos jazdi aj s manzelkou a detto.Boli sme v dolomitoch v alpach ....a stale cca5.3-5.6lTen motor krasne taha od3000tis ot a od 4000ot taha jak raketa
Ako pise juro jednoznacna zaujatost v RT
Podla mojho neobjektyvny clanok a esteaj nevhohe porovnavane stroje boxer&radovy4valec [zle]


31.08.2010 13:30

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

brazel
 Kávičkár 

Ikona

egres2 , to jedno percento zabralo ! >:-) (a ešte asi aj cena :-D )


31.08.2010 13:54

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

brazel čo žaluješ :-((((((


02.09.2010 9:27

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

JuroCBR
 Turista 

Ikona

Este doplnim moju dlhodobu priemernu spotrebu K 1200 S 5,1 l/100 km
a naposledy co som bol liptov - orava okresky 4,7 az na ceste domov ZA-BA dialnica mi pohorsila spotrebu na 4,9 :-D :-D


02.09.2010 9:46

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

diwi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

IRWXL, co hajis svoju S -ku, viezol si na RT? hovori ti nieco telelevel? Vies kde ma GT a tvoje Sko tazisko? to je tak ako ked vodic fabie si fuka do vlastneho ega, ze on vlastne ten mercedes E nepotrebuje... vsak ked nemam na nieco peniaze, neodcudzujem tych co na to maju. a o.i. jazdene RT je vzdy RT, kdezto tvoje S-ko bude nepredajne. To je moj nazor a argumentacia typu vyskusaj neuspeje, vysksal som vsetky spominane modely.


03.09.2010 14:31

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

JuroCBR
 Turista 

Ikona

Diwi: tvoj prispevok bol asi smerovany mne a nie IRWXL kedze ako pozeram on ma GT.
ja tu neobhajujem "moje" S-ko ja som napisal prispevok ako sa mi javi tento clanok.. a ze som dodal moju skutocnu spotrebu? a co? pisem to co mam ja v skutocnosti a nie na papieroch vyrobcu..aj predtym moja R 1100 S jazdila pod 5 litrov..takze odpovedam na tvoju otazku ano viem co je telelever aj co je duolever aj paralever. k cenam sa asi vyjadrovat nebudeme kedze ani GT ani S ani RT nie su prave najlacnejsie motorky takze poznamky typu: vodic fabie si masti ego ze nepotrebuje E-klassu nie su prave na mieste... a ked je podla teba S-ko fabia a RT E-klassa.. tak potom tu nemam co dalej pisat... ;-)


03.09.2010 14:45

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekný článok... a perfektné fotky chalani... [dobre]

Pre asi vačšinu z nás sú tieto moto asi nie moc reálne dostupné ale ak by predsa tak ja osobne by som asi bral to GTčko... aj keď určite aj RT má svoje čaro, ja som ale na 4 valce... ;-)


15.09.2010 18:12

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

IRWXL
 Turista 

Ikona

2tyzdne som tu nebol tak az teraz

biwi>> :-O :-O :-O Si asi nejaky rostrzity ,nic neobhajujem(nie som vlastnikom "S"

Tych prvych 6riadkou je citacia Jura CBR(s ktorou suhlasim) az si si nevsimol !!!
A tie premudrele reci o "Fabii" a "E" ma fakt bobavili. Podla reci si majitelom prinajmensom Maseraty 007,podla profilu tak auta strednej triedy. nic v zlom 8-)
Ja som pisal len osobne skusenosti nic viac nic menej ziadne hypotezy!!!
A k tej spotrebe este raz teraz sme sa vratili s kamosom z cesty>> dolomity ,franc.alpy ,svaciarske alpy, luxenburg ,rakusko SR a priemerka bola u oboch 1200GT 1300GT 5.3-5.5l a ver ze sme nesli vyletnym tempom,3kufre+ladvinka
Caffff 8-)


06.10.2011 10:35

Re: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT

Ak by chcel niekto počuť aj iné názory a nechce sa mu googliť:

www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.