Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Ako na caféracer - časť 3. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuAko na caféracer - časť 3. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (38 hodnotení)
Diskusia k článku: Ako na caféracer - časť 3.
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokRe: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Tak toto je naozaj pecka, krásna prácička roma, od prvého JSA riadny posun... Kým JSA ma moc nelákalo na tomto by som sa aj hneď chcel previesť... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: pekna pracicka, pekne detaily - sedadlo, atd.. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
pitaz: Asi to bude na konci ďalšieho článku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (19.09.2012 10:03) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: je to Ducasaki kamo ty si do toho vlozil mrte roboty ale podarilo sa |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Pekne kafiicko, neviem sice ako ta nadrz vyzera nazivo, no na tej prvej fotke v clanku nie je co vylepsit az na tie klaksoooony Tie tam pod to svetlo vobec nepasuju. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: romoto - ja by som chcel vidiet Tvoju dielnu a mistra pri carovani. lebo to musis byt minimalne take zaujimave ako vysledny bike. ozaj klobuk dole a palec hore |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: podľa fotiek velmi pekná a aj časovo náročná robota. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: opäť nádherná práca... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Je tu niekto kto pozera na discovery cafe racer a stahuje to ? velmi to zhanam v cestine, dakujem |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Klobúk dole, neskutočné |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: RESPECT - výborný počin a nádherné zelené retro lakovanie. veĺmi vkusné Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (19.09.2012 18:36) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: krásna |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Ďakujem za reakcie a honotenia. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Krásna motorka a tiež skladám prilbu pred pánom majstrom |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: parada, ja by som dal este zadnu kyvku v rovnakej farbe ako ram. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: WOW paráda |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
na slovenske pomery velmi pekna stavba..kludne to posli aj na zahr. weby ohladne prestavieb, uverejnia to. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: nádhera , môžeš pridať foto aj z druhej strany a zadného svetla |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Romoto klobúk dole krásna prácička. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Krasa ! Uz ju aj objavili vo svete www.facebook.com/photo.php?fbid=10151519553087741... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
mirou: Komaxit vyšiel asi na 90eur, ale nemal som tam iba rám. V kartónovej krabici bolo veľa ďalších drobností. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Moc pekná práca, mal som kedysi ZR-7, ale proti tomuto.... helmu dole chlape, toto je krásne dielo. Sánka dole |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Tak to teda čumím ! Zase trefa do černého ! Máš moji poklonu. Co bude příště? Scrambler? |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: je krásna , vidno, že vieš, čo robíš za tie "neortodoxnosti" sa vôbec hanbiť nemusíš, nerobil si retro cafe racer, ale moderný (motor, kyvka, vidla), takže podľa m§a sa tam práve led svetlá a digitacho hosdia, verím tomu, že by ich aj vtedy stavitelia použili, koniec koncov, cafe ja práve o tom, použiť to, čo je dostupné |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Ja sa v tom nevyznam, tak by som chcel vedet, ze z jakeho dovodu sa tato prestavba povazuje za Cafe Racer? |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
spidooo , túto otázku som si položil aj ja . Nápis by sa mal premaľovať na Streetfighter ... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
ak by som sa mal vyjadriť obrazne, tento olejovo zelený kafáč od Romota by bol medzi foťákmi takmer ako Leica. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: paradna praca |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Romanka, jop, pekné prirovnanie Nemyslím si osobne laicky že CR musí byť iba zo straých komponentov a všetko čo je moderné je už SF. Toto riešenie mi príde podobné, ako robí Russel Mitchell z exile cycles, robí tradičné tvary chopper, bobber, hot rod a drag racer motoriek, pričom ale využíva najnovšie technológie a komponenty. Napr. aj vďaka tomu sú jeho stavby čistejšie ako čokoľvek čo som videl. Rajdy bez páčok, ovládačov, laniek, káblov, nikde nič nevsií, netrčí, línie sú až minimalistické, ale klasického vzhľadu. Podľa mňa by starí konštruktéri CR využili LEd a ostatné veci, ak by ich vtedy mali, takže moderný CR sa USD vidlu, jednoramennú kyvku, LED svetlá a digitacho nemusí hanbiť ani omylom Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (21.09.2012 10:37) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Práca na prvý pohľad zvládnutá s absolútnou technickou profesionalitou, no a k tomu tá ingliš-rejsgrín, tá ma vždy dostane. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
eNeM , na kolenách ťa prosím , netáraj , aspoň nejaká línia tam predsa musí byť . |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
brazel, tú farbu ťažko dnes definovať, pochádza z praveku. U mňa je to farba starých Jaguárov, Lotusov, BRM a pod. - teda z päťdesiatych rokov, ktoré občas ešte stretnúť na pretekoch, ale väčšinou len v múzeách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (21.09.2012 14:02) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
koľko ľudí, toľko chutí, ja si zas myslím, že prílišný dogmatizmus je niekedy na škodu ale o tom sa dá baviť |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Praaaveze CR potrebuje mat svoju liniu, mozno viac ako ktorykolvek iny druh prestavby. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
spidooo: koženky, motokoženky, imitácie koží apod. predávame u nás vo firme mabia.sk |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Pánové objavila sa tu fasa motorka a vy tu špekulujete na blbosťami. Pekne čisto odvedená robota, v našich končinách vec málo vídaná. Je to moderný CR a keď chcete dokázať že nie tak niečo postavte...vedátori |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Retro , veď sa nezavdušňuj , som presne vedel , že bude niekto namietať slovami Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.09.2012 18:54) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Tak treba vymyslieť novú kategóriu lebo motorka je proste parádna len niekomu nepasuje sem a niekomu zas tam. Keby sa to volalo newsemioldcafefightracer asi by diskusia znela trošku ináč. Tiež je tam zopár vecí čo by som možno ja spravil ináč ale ja som zatiaľ nič podobné nepostavil. Na druhej strane opraví sa to upraví hento a opäť sa nájde nejaký iný detail do ktorého by trebalo špárať a tak by to šlo dookola.... ale veď aj votomtoje no nie? |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: motorka je paradna a skatulkovania a ine nepodstantne pi...... su nepostatne. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Podsedlovku som zváral elektrikou. Nemám skúšky, ale mám takmer 30 rokov praxe. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Retro Ved ty sam nesuhlasis so stavitelom uz v tretom riadku. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
spidooo aj ja som tam napísal že je to moj NÁZOR. Prečítaj si čo som napísal viackrát a prídeš na to o čom hovorím. A nemyslím si že by sme sa tu mali hádať. To že som napísal aby niekto niečo postavil a potom porovával, to som nemyslel nijak zle, tak sa z toho nepokakajme. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
A ja som si doteraz myslel, že najješitnejší sú právnici, architekti a jazzoví muzikanti Svojho času začali hrať čierni bebop len kôli tomu, aby sa odlíšili od bielych. A bieli, ktorí nestačili držať dych s technikou vymysleli free jazz . A pritom najsexi mačiatka sú mulatky a najlepší jazz je fusion. Všetkým im otvoril oči až Jimmy Hendrix, keď sa vôbec nerozpakoval hrať s bielymi a ešte k tomu s anglánmi ( aj Noel Redding aj Mitch Mitchell boli angličania ). Jimmy sa nikdy nehral na jazz a na štýly ( kritici by ho síce zaškatuĺkovali povedali, že hral bluesrock )ale on hral a hudbu cítil ako sám pánboh. Škatuľkovanie a zipsovanie do vyhranených štýlov je ihrisko pre kritikov a kunsthistorkov. Hudba je buď dobrá alebo žiadna. Podobne je to aj s motorkami. Je úplný nezmysel chcieť uväzniť vietor do fĺaše Pure emóciám hranice nesvedčia. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (22.09.2012 9:58) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hmmm Romanka...dooobreee... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Retro , tak ja napíšem jeden deň , že : " ... keby sa pri preváraní podsedlovky zohla dole , aby ten "hrb" nebol zdvihnutý ako chvost nadržanej mačky , chcelo to inú nádrž , stúpačky musia byť ďalej vzadu , aby sa na (inú) nádrž dalo zaľahnúť ... " |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
RetroJasne, ze nebudeme hadat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (22.09.2012 12:55) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Dobrá robota Takto si raz prekopem olej vzduch GSX-R 1100 |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
brazel príjmi moje hlboké ospravedlnenie. Ja som to všetko neprečítal Teraz vyzerám ako blb a pritom ťaháme za jeden koniec. Ináč som normálny, len som nedával pozor... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
spidooo , nástup štvorvalcov (zhruba v polovici 70-tich rokov) práve znamenal koniec úprav na CR . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (22.09.2012 13:22) |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
brazel japonské podvozky 70.rokov boli gumové a stáli za h... Úpravy na podvozkoch pokračovali ďalej a špičkových výrobcov podvozkov bolo možno patdesiat. Koncom 80.rokov keď japonci začali stavať špičkové podvozky tak skapali aj oni. Teraz ich funguje možno desať a pozná ich málokto. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Retro , ja som myslel na koniec anglických výrobcov motoriek , nie úpravcov a ladičov . |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
ked je tu uz tato diskusia natiska sa jedna otazka ..... preco anglicania skoncili ? |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Aj si si odpovedal. Cena, výkon, technológie, spoľahlivosť. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
"Já jsem vařila knedlík a vyšel mi nok, tak nevím..." |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Romoto...verim tomu,ze tvoja dalsia stavba dopadne uuuuuuuplnee inac ....za tuto ti davam .... pekna robota aj ked namiesto toho motora by som zvolil mozno nieco ine... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Hodnotenie: Profi praca, komu sa nepaci, prosim , pani, postavte si lepsiu CR, ana konci roka mozeme hlasovat, koho stavba je najlepsia. |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
@ brazel: trochen ke koncu úprav na CR nastupem štvorvalcú - kukni link a prehledni si Hansen MV SS750 ... |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Jura , a ??? |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
@ brazel: já ti rozumím, netreba to brat ale zas tak striktne.. že ju zaradil do Cafe Raceru vúbec neva... šak je pjekná a ostatný ortodoxňáci si už názor spravió to je jasné |
Re: Ako na caféracer - časť 3.
Kafku si všimli aj za hranicami... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.01.2013 21:45) |