Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3643 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26270
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15862)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10408)

Ako na caféracer - časť 3. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko na caféracer - časť 3. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (38 hodnotení)

Diskusia k článku: Ako na caféracer - časť 3.

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.09.2012 9:15

Ako na caféracer - časť 3.

Adamsim
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


19.09.2012 9:16

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak toto je naozaj pecka, krásna prácička roma, od prvého JSA riadny posun... Kým JSA ma moc nelákalo na tomto by som sa aj hneď chcel previesť... [dobre] [dobre] [dobre]


19.09.2012 9:29

Re: Ako na caféracer - časť 3.

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekna pracicka, pekne detaily - sedadlo, atd.. [dobre]

PS: a kolko teda vazi ten kawkomonsteroracer po odtucnovacke? nenasiel som to na konci clanku ;-)


19.09.2012 9:33

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

pitaz: Asi to bude na konci ďalšieho článku... :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (19.09.2012 10:03)


19.09.2012 9:53

Re: Ako na caféracer - časť 3.

mikhail
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skvelá moto a výborná robota!


19.09.2012 10:15

Re: Ako na caféracer - časť 3.

erique
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je to Ducasaki :-D kamo ty si do toho vlozil mrte roboty ale podarilo sa [dobre]


19.09.2012 11:08

Re: Ako na caféracer - časť 3.

FaDe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne kafiicko, neviem sice ako ta nadrz vyzera nazivo, no na tej prvej fotke v clanku nie je co vylepsit [dobre] az na tie klaksoooony :-~ Tie tam pod to svetlo vobec nepasuju.
Ale inac krasna robota, nadherne sedlo a super farby 8-)


19.09.2012 12:17

Re: Ako na caféracer - časť 3.

cibko
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre]
Prilbu dole, kámo....!!!!
Dúfam, že si ju budem môcť pozrieť aj naživo na nejakej výstave. ;-)


19.09.2012 12:46

Re: Ako na caféracer - časť 3.

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

romoto - ja by som chcel vidiet Tvoju dielnu a mistra pri carovani. lebo to musis byt minimalne take zaujimave ako vysledny bike. ozaj klobuk dole a palec hore [dobre] [dobre]


19.09.2012 13:30

Re: Ako na caféracer - časť 3.

tref
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-O NA-DHE-RA! [dobre] :-O naozaj


19.09.2012 13:41

Re: Ako na caféracer - časť 3.

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

podľa fotiek velmi pekná a aj časovo náročná robota.
p.s. Ako si predlžoval prednú vidlu?
Naváraním nosných trubiek?


19.09.2012 14:25

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

opäť nádherná práca... [dobre]

čo k tomu dodať...

...snáď len to, že by som si ju chcel obzrieť naživo ;-) [dobre]


19.09.2012 14:44

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Julin
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

parádička, klobúk dole [dobre]


19.09.2012 15:33

Re: Ako na caféracer - časť 3.

oskar56
 Turista 

Ikona

Je tu niekto kto pozera na discovery cafe racer a stahuje to ? velmi to zhanam v cestine, dakujem


19.09.2012 17:25

Re: Ako na caféracer - časť 3.

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Klobúk dole, neskutočné :-O [dobre]

Aj mňa by zaujímalo ako si predĺžil prednú vidlu. Čím si varil rám?


19.09.2012 18:35

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Hodnotenie: Dobré

RESPECT - výborný počin a nádherné zelené retro lakovanie. veĺmi vkusné [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (19.09.2012 18:36)


19.09.2012 18:47

Re: Ako na caféracer - časť 3.

ORTUT
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krásna
vyvážený design, perfektná detailná práca :-)


19.09.2012 19:02

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Ďakujem za reakcie a honotenia.
FaDe: Nádrž vyzerá veľmi dobre, lebo som ju neupravoval ja. Za klaksóny ma kritizoval aj Cacao, asi ich dám v zime dolu, ale ten zvuk!
Chester TT: Moja „dielňa“? Pivnica 4,85x2,95m, ponk, malý regál, kotol s boilerom, ručná vŕtačka, karboška, zváračka a pár používaných kľúčov (ale mám aj golu). Ale tí „moji“ dodávatelia! Tam sú dôležité dielne, stroje, vybavenie, know-how.
tryskac: Prednú vidlicu mi predlžoval Janči Lukáč (LIKA MOTO) vkladaním malých komponentov, Ducatky to je jeho.
kalupko: Podsedlovku som zváral elektrikou. Nemám skúšky, ale mám takmer 30 rokov praxe.


19.09.2012 23:14

Re: Ako na caféracer - časť 3.

dazdo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne


19.09.2012 23:53

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Pavol1982
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krásna motorka a tiež skladám prilbu pred pánom majstrom [dobre]


20.09.2012 9:41

Re: Ako na caféracer - časť 3.

mirou
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] parada, ja by som dal este zadnu kyvku v rovnakej farbe ako ram.
Romoto, mozes prezradit, kolko stalo komaxitovanie? Chystam nieco podobne, ale bude to zrejme Inazuma, tak uz hadzem eurokorunky do prasatka


20.09.2012 9:43

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Rorschach
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

WOW :-O paráda [dobre]
...keby som mal plno zbytočných peňazí, tak: "Beriem! Koľko?!"
Síce som mašinu live nevidel, ale myslím, že aj zahraniční stavitelia cafferacerov by uznanlivo pokývali hlavou čo vzniklo v pivničnej dielni 4,85x2,95m.
Ešte raz [dobre]


20.09.2012 10:47

Re: Ako na caféracer - časť 3.

chooki
 Edvenčr 

Ikona

na slovenske pomery velmi pekna stavba..kludne to posli aj na zahr. weby ohladne prestavieb, uverejnia to.
Co mne trosku vadi je predny stit, mozno bez neho by to bolo lepsie a skus nejak zasit ECV, (idealne spravit si ju aj malu). Tiez sa chystam na nieco podobne, snad sa to cez zimu podari :-)


20.09.2012 10:57

Re: Ako na caféracer - časť 3.

czody
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nádhera [dobre] , môžeš pridať foto aj z druhej strany a zadného svetla


20.09.2012 14:28

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Jura
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

velice lúbivé ... [dobre]


20.09.2012 16:04

Re: Ako na caféracer - časť 3.

makyno
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

100 bodov....


20.09.2012 16:28

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Kyso
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Romoto klobúk dole krásna prácička.
Ja osobne by som prijal rovnakú farbu kyvky,rámu,tlmičov , ale aj tak je to kus hodný ocenenia už len za odvahu a čas strávený pri stavbe. [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


20.09.2012 16:54

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Martin Kňaze - matox
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paradna praca - zlate slovenske rucicky :-) [dobre]


20.09.2012 17:45

Re: Ako na caféracer - časť 3.

zetak
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krasa ! Uz ju aj objavili vo svete :-) www.facebook.com/photo.php?fbid=10151519553087741...
Pre odporcov FB :
File under "Incredible", this beautiful custom was once a Kawasaki ZR-7. Rocket Garage found it on the Slovakian page motoride.sk

Nothing but respect for this incredible build.


20.09.2012 18:15

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

mirou: Komaxit vyšiel asi na 90eur, ale nemal som tam iba rám. V kartónovej krabici bolo veľa ďalších drobností.
Rorschach: Zvažujem, že ju predám – aby som mal počiatočné peniaze na ... niečo zasa iné. Pár ľudí, čo to videlo naživo krútilo hlavami, že takáto motorka sa nepredáva... Uvidíme.
czody: Pohľad z druhej - pravej strany bude v druhej časti. Ani som si neuvedomil, že je to (ako definitíva) nafotené iba z ľavej časti. Celú dobu som ju v pivnici fotil iba z tej pravej strany...
mirou, chooki , kyso a pod.: Páčia sa mi vaše návrhy na zmenu, myslím to bez urážky. To je tá pestrosť motorkárovania – urobiť niečo iné ako to majú všetci. Zobrať do ruky náradie a – zmeniť to.
zetak: Ďakujem za link (tak sa tomu hovorí?) – prvýkrát som sa objavil v mojom pokročilom veku na fejsbúku. Á ... sory, nie ja, ale ... Kwasaki ZR7 café racer. správne.


20.09.2012 19:37

Re: Ako na caféracer - časť 3.

sv650spalino
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna praca videl som aj suzuki sv 650. [dobre]


20.09.2012 20:23

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Steveo55
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Moc pekná práca, mal som kedysi ZR-7, ale proti tomuto.... helmu dole chlape, toto je krásne dielo. Sánka dole :-O ;-) [dobre]


21.09.2012 7:36

Re: Ako na caféracer - časť 3.

JedinyPravyHeki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak to teda čumím ! Zase trefa do černého ! Máš moji poklonu. Co bude příště? Scrambler? 8-)


21.09.2012 8:36

Re: Ako na caféracer - časť 3.

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

je krásna [dobre] , vidno, že vieš, čo robíš :-) za tie "neortodoxnosti" sa vôbec hanbiť nemusíš, nerobil si retro cafe racer, ale moderný (motor, kyvka, vidla), takže podľa m§a sa tam práve led svetlá a digitacho hosdia, verím tomu, že by ich aj vtedy stavitelia použili, koniec koncov, cafe ja práve o tom, použiť to, čo je dostupné :-)


21.09.2012 9:11

Re: Ako na caféracer - časť 3.

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

Ja sa v tom nevyznam, tak by som chcel vedet, ze z jakeho dovodu sa tato prestavba povazuje za Cafe Racer?
PS: Roboty kus odrobenej, calunenie sedla je mozno Top co som kedy videl. [dobre] To je jelenica, alebo synteticka koza?


21.09.2012 9:16

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

spidooo [dobre] , túto otázku som si položil aj ja . Nápis by sa mal premaľovať na Streetfighter ...


21.09.2012 9:21

Re: Ako na caféracer - časť 3.

ak by som sa mal vyjadriť obrazne, tento olejovo zelený kafáč od Romota by bol medzi foťákmi takmer ako Leica.

Je možné, že nemám vkus, ale toto považujem za absolútne top design, škoda, že Leica nie je motorka.

technologie.etrend.sk/foto-a-video/leica-chce-potesit-f...


21.09.2012 10:21

Re: Ako na caféracer - časť 3.

DuroMT01
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradna praca [dobre]
tvoj svagor mi v nedelu nadranom rozpraval, ze robis zas nejaku kawu, ale nevedel povedat nic viac :-) ale vysledok je paradny ;-)


21.09.2012 10:36

Re: Ako na caféracer - časť 3.

eNeM
 Geriatrik 

Romanka, jop, pekné prirovnanie [dobre] Nemyslím si osobne laicky že CR musí byť iba zo straých komponentov a všetko čo je moderné je už SF. Toto riešenie mi príde podobné, ako robí Russel Mitchell z exile cycles, robí tradičné tvary chopper, bobber, hot rod a drag racer motoriek, pričom ale využíva najnovšie technológie a komponenty. Napr. aj vďaka tomu sú jeho stavby čistejšie ako čokoľvek čo som videl. Rajdy bez páčok, ovládačov, laniek, káblov, nikde nič nevsií, netrčí, línie sú až minimalistické, ale klasického vzhľadu. Podľa mňa by starí konštruktéri CR využili LEd a ostatné veci, ak by ich vtedy mali, takže moderný CR sa USD vidlu, jednoramennú kyvku, LED svetlá a digitacho nemusí hanbiť ani omylom :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (21.09.2012 10:37)


21.09.2012 10:47

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Hodnotenie: Dobré

Práca na prvý pohľad zvládnutá s absolútnou technickou profesionalitou, no a k tomu tá ingliš-rejsgrín, tá ma vždy dostane. [dobre]


21.09.2012 12:42

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

eNeM , na kolenách ťa prosím , netáraj , aspoň nejaká línia tam predsa musí byť .
Nie všetko , čo má hrb , je už Cafe Racer , ani všetko , na čom sa dá na tú kávu dostať , ešte k tomu štvorvalec :-O [zle]

Pozeral som sa na obrazovku hádam aj tri hodiny , len mi nešlo do hlavy , prečo je to (vraj) CR .

Remeselne spravené fajn , ale okolo CR to ani nechodilo , keby sa pri preváraní podsedlovky zohla dole , aby ten "hrb" nebol zdvihnutý ako chvost nadržanej mačky , chcelo to inú nádrž , stúpačky musia byť ďalej vzadu , aby sa na (inú) nádrž dalo zaľahnúť , atď , atď , no takto je to , ako som už napísal - Streetfighter .

Papi , neviem , či je to len skreslením na foto , ale mne sa zdá , že British Racing Green vyzerá úúúplne inak .


21.09.2012 13:59

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel, tú farbu ťažko dnes definovať, pochádza z praveku. U mňa je to farba starých Jaguárov, Lotusov, BRM a pod. - teda z päťdesiatych rokov, ktoré občas ešte stretnúť na pretekoch, ale väčšinou len v múzeách.
Rozhodne to pôvodne nebola novodobá metalíza novodobých rozmaznancov, čo sa dnes tak honosne (BRG) nazýva... ;-)
Možno v tejto farbe konkrétnej moto je trochu viac sivej, ako by bolo treba, ale mne to sedí aj tak. >:-)

Niečo z wikiliky:

British racing green , alebo BRG , farba podobná Brunswick zelené , lovec zelené , Forest Green alebo machovo zelená (RAL 6005), vezme si jeho meno od zelenej farbe medzinárodného pretekárskeho motora z Británie . Hoci tam je ešte nejaká debata ako k presnej odtieň pre BRG, je v súčasnej dobe termín používaný na označenie spektrum hlbokých, bohatých greeny. "British racing green" v zmysle motorsport znamenalo iba zelenú farbu všeobecne - jeho aplikácia na konkrétne škále odtieňov vyvinula mimo športu.

en.wikipedia.org/wiki/British_racing_green

A základ, samotný RAL 6005 je tiež široký pojem:

www.google.sk/webhp?source=search_app#hl=sk...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (21.09.2012 14:02)


21.09.2012 14:01

Re: Ako na caféracer - časť 3.

eNeM
 Geriatrik 

koľko ľudí, toľko chutí, ja si zas myslím, že prílišný dogmatizmus je niekedy na škodu ;-) ale o tom sa dá baviť :-)


21.09.2012 14:06

Re: Ako na caféracer - časť 3.

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

Praaaveze CR potrebuje mat svoju liniu, mozno viac ako ktorykolvek iny druh prestavby.
CR je stavbou uzky. Nadrz "musi" pasovat k hrbu ako Jawa a PAV. Ne ako Ferrari s taznym zariadenim.
Nahrbene CR dopredu?? Kdeze. Na CR si nenatlacis rozkrok o nadrz a nezopnes ju nohami.
Na CR zapres prdel o "opierku" sedla a pupek zlozis na nadrz.

Vsetko toto co som napisal nemusi platit, keby sa jednalo o prestavbu s "nulovym" rozpoctom a z toho co dúm da, ale tu bolo ako vidim natlacenych penazi dost, cize ruky zviazane neboli a predstava autora mohla byt zhmotnena presne.

PS:Toto je Len moj Uplne Laicky nazor.
Chovam silnu uctu, k ludom co su takto sikovny. Nechcem urazit.


21.09.2012 15:22

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

spidooo: koženky, motokoženky, imitácie koží apod. predávame u nás vo firme mabia.sk
CR/SF – môj názor:
Café recer by mal vyzerať trocha nostalgicky, neagresívne, s charakteristickými prvkami (ovisnutá zasedadlovka apod.), minimalisticky, nízke riadidlá, tenké nepohodlné sedadlo, najlepšie vzduchom chladený motor, výkon sa nerieši
Sreetfighter je podľa mňa svalovec s moderným výkonným motorom, ostrorezaným , až agresívnym dizajnom , doplnky občas môžu pôsobiť ozdobne na spôsob heavy metal, vyššie riadidlá a napr. v Nemecku sú veľmi obľúbené neproporčne zdvihnuté zasedadlovky.


21.09.2012 18:25

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pánové objavila sa tu fasa motorka a vy tu špekulujete na blbosťami. Pekne čisto odvedená robota, v našich končinách vec málo vídaná. Je to moderný CR a keď chcete dokázať že nie tak niečo postavte...vedátori :-)))
Romoto CR by mal vyzerať nostalgicky a neagresívne? Veď to boli najvačšie delá svojej doby!!! Neagresívne to pripadá len pre dnešných "pretekárov", ale tá dravosť tam byť musí. Vlastne neagresívne tváriaci CR neexistuje. Streetf. si popísal myslím dobre, ale tie prečačkané už nie sú SF ale showbiky a ja ich dávam na úroveň prečačkaných chopperov čiže je to chu...na.
Aj ja môžem mať svoj názor nie? :-)
Papi a vieš že nepoznám závodnú anglickú továrenskú /a vlastne ani sériovú/ motorku v british racing green? U motoriek to asi veľmi neplatilo alé staré Jaguáre a Bentley v tej farbe to je paráda.
Viem že teraz si povieš že ja to dilinovi ukážem, že motorky neboli... :-D :-D :-D


21.09.2012 18:41

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Retro , veď sa nezavdušňuj , som presne vedel , že bude niekto namietať slovami
... a keď chcete dokázať že nie tak niečo postavte...vedátori

Moderný CR ? To je aký ?

Je naozaj CR táto moto ?

Pozri obrázok



Či skôr niečo takéto ?

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.09.2012 18:54)


21.09.2012 19:43

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak treba vymyslieť novú kategóriu lebo motorka je proste parádna len niekomu nepasuje sem a niekomu zas tam. Keby sa to volalo newsemioldcafefightracer asi by diskusia znela trošku ináč. Tiež je tam zopár vecí čo by som možno ja spravil ináč ale ja som zatiaľ nič podobné nepostavil. Na druhej strane opraví sa to upraví hento a opäť sa nájde nejaký iný detail do ktorého by trebalo špárať a tak by to šlo dookola.... ale veď aj votomtoje no nie?

Podľa mňa sečteno podtrženo krásna motorka [dobre] a za robotu [dobre] krát veľmi veľa.


21.09.2012 21:06

Re: Ako na caféracer - časť 3.

SO545
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

motorka je paradna a skatulkovania a ine nepodstantne pi...... su nepostatne.


22.09.2012 0:37

Re: Ako na caféracer - časť 3.

hanchicken
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Podsedlovku som zváral elektrikou. Nemám skúšky, ale mám takmer 30 rokov praxe.
toto zeriem, beriem naplno!! mat ta Romane blizsie poruke, tak ta obcas otravujem.

Celkovo parada, krasna praca, um, sikovnost a srdiecko vlozene do kazdej casti kovu, zvaru, plechu, laminatu!!!


22.09.2012 1:19

Re: Ako na caféracer - časť 3.

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

Retro Ved ty sam nesuhlasis so stavitelom uz v tretom riadku.
Tak ked ja postavim motorku na stuploch a vyryjem na nadrz, ze Ultimáte Road Rejsing Superšport, tak mam imunitu?
Je nutne aby som zdoraznoval (pre vsetkych) moje PS z 21.09.2012 14:06...? - A to PLATI
Tak dufam ,ze mozem mat aj ja svoj nazor bez ohladu na markantne vysledky v diskutovanej teme.


22.09.2012 8:10

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona

spidooo aj ja som tam napísal že je to moj NÁZOR. Prečítaj si čo som napísal viackrát a prídeš na to o čom hovorím. A nemyslím si že by sme sa tu mali hádať. To že som napísal aby niekto niečo postavil a potom porovával, to som nemyslel nijak zle, tak sa z toho nepokakajme.
A nech si každý robí a myslí čo chce, veď tak to má byť.
Ale... Keby na tej motorke bola pekná hliníková nádrž , alebo na tejto nádrži ťahané linky a la orton Manx a podsedlovka spustená trošku nižšie, tak si myslím že by na vám popadali sánky... :-)


22.09.2012 9:57

Re: Ako na caféracer - časť 3.

A ja som si doteraz myslel, že najješitnejší sú právnici, architekti a jazzoví muzikanti :-))) Svojho času začali hrať čierni bebop len kôli tomu, aby sa odlíšili od bielych. A bieli, ktorí nestačili držať dych s technikou vymysleli free jazz . A pritom najsexi mačiatka sú mulatky ;-) a najlepší jazz je fusion. Všetkým im otvoril oči až Jimmy Hendrix, keď sa vôbec nerozpakoval hrať s bielymi a ešte k tomu s anglánmi ( aj Noel Redding aj Mitch Mitchell boli angličania ). Jimmy sa nikdy nehral na jazz a na štýly ( kritici by ho síce zaškatuĺkovali povedali, že hral bluesrock )ale on hral a hudbu cítil ako sám pánboh. Škatuľkovanie a zipsovanie do vyhranených štýlov je ihrisko pre kritikov a kunsthistorkov. Hudba je buď dobrá alebo žiadna. Podobne je to aj s motorkami. Je úplný nezmysel chcieť uväzniť vietor do fĺaše ;-) Pure emóciám hranice nesvedčia.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (22.09.2012 9:58)


22.09.2012 10:38

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Hmmm Romanka...dooobreee...
Ale Hendrix sa pchal do zadku Claptonovi a Cream, Yardbirds atď. A posunul to ďalej.
Ale Hedrix je Hendrix...
To sme kde až zašli :-)


22.09.2012 12:47

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Retro , tak ja napíšem jeden deň , že : " ... keby sa pri preváraní podsedlovky zohla dole , aby ten "hrb" nebol zdvihnutý ako chvost nadržanej mačky , chcelo to inú nádrž , stúpačky musia byť ďalej vzadu , aby sa na (inú) nádrž dalo zaľahnúť ... "

Ty ma zje.eš a na druhý deň pridáš :
" Keby na tej motorke bola pekná hliníková nádrž ... a podsedlovka spustená trošku nižšie ... "

Rozumieme si slovensky ? :-))) Lebo potom by to bola úúúplne iná moto (aj keď štvorvalec I-GRR ) .

Okrem toho som aj pochválil remeselnú prácu 8-) (aj keď som ju naživo nevidel)


22.09.2012 12:54

Re: Ako na caféracer - časť 3.

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

RetroJasne, ze nebudeme hadat. [dobre]
Vecer som ale nepil kokakolu, tak to mozno blbo viznelo :-)))

A co sa tyka padania sanky tak ta mi spadla po dlhej dobe predvcerom v Zline z tohto ;-)
Pozri obrázok
A ked som sa previezol, tak som sa tusim aj pokakal >:-)

brazelPri tejto suzuki by ti ten stvorvalec nevadil, ver mi :-))) [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (22.09.2012 12:55)


22.09.2012 13:03

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Baylisstic
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobrá robota [dobre] Takto si raz prekopem olej vzduch GSX-R 1100 :-)))


22.09.2012 13:08

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona

brazel príjmi moje hlboké ospravedlnenie. Ja som to všetko neprečítal :'( Teraz vyzerám ako blb a pritom ťaháme za jeden koniec. Ináč som normálny, len som nedával pozor... :-}


22.09.2012 13:15

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

spidooo , nástup štvorvalcov (zhruba v polovici 70-tich rokov) práve znamenal koniec úprav na CR .
CR bola pôvodne úprava chudoby , aby sa ich moto podobalo na závodné stroje , štvorvalce dosahovali už v sérii parametre týchto upravovaných moto , takže keď sa nejaký CR silil , okolo neho švihol japonský štvorvalec , úpravy skončili , kto by sa s tým ďalej trápil ? A kúpil sa japonský štvorvalec .
CR je z Británie , jedno a dvojvalce , japonské štvorvalce vlastne znamenali aj koniec nielen úprav na tzv.CR , ale aj všetkých anglických motocyklových výrobných firiem .

Takže spidooo , nevadil , lebo ja by som (kvôli podstate) japonský štvorvalec ani nezaradil do výberu . 8-) :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (22.09.2012 13:22)


22.09.2012 13:58

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona

brazel japonské podvozky 70.rokov boli gumové a stáli za h... Úpravy na podvozkoch pokračovali ďalej a špičkových výrobcov podvozkov bolo možno patdesiat. Koncom 80.rokov keď japonci začali stavať špičkové podvozky tak skapali aj oni. Teraz ich funguje možno desať a pozná ich málokto.


22.09.2012 18:29

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Retro , ja som myslel na koniec anglických výrobcov motoriek , nie úpravcov a ladičov .


22.09.2012 18:57

Re: Ako na caféracer - časť 3.

SO545
 Kávičkár 

Ikona

ked je tu uz tato diskusia natiska sa jedna otazka ..... preco anglicania skoncili ?

cena , vykon , technologie , spolahlivost ? len sa pytam.


22.09.2012 19:35

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Aj si si odpovedal. Cena, výkon, technológie, spoľahlivosť.


22.09.2012 21:28

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Mishko
 Skútrista 

Ikona

"Já jsem vařila knedlík a vyšel mi nok, tak nevím..."


Video: www.youtube.com/watch?v=aVXeDiGmEhM


22.09.2012 21:49

Re: Ako na caféracer - časť 3.

dzefe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Romoto...verim tomu,ze tvoja dalsia stavba dopadne uuuuuuuplnee inac ;-) ....za tuto ti davam [dobre] [dobre] [dobre] .... pekna robota aj ked namiesto toho motora by som zvolil mozno nieco ine... 8-)

ale fandim ti.. [dobre]


23.09.2012 8:13

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Profi praca, komu sa nepaci, prosim , pani, postavte si lepsiu CR, ana konci roka mozeme hlasovat, koho stavba je najlepsia.


23.09.2012 10:48

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ brazel: trochen ke koncu úprav na CR nastupem štvorvalcú - kukni link a prehledni si Hansen MV SS750 ...


www.advrider.com/forums/showthread.php?t=400341...


23.09.2012 12:34

Re: Ako na caféracer - časť 3.

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Jura , a ???
Netreba to porovnávať napr. s prechodom na letný a zimný čas , termín nebol presne stanovený .
Ja to už polopatistickejšie neviem povedať .

Aj nad tachometrom pri tvojom Bonneville ste sa s mikulcom rozplývali , aká že je to klasika , ukazovateľ v míľach .
Bodaj by nebol , keď si ho dovliekol z Anglicka a bol určený pre krajiny , kde sa vzdialenosti a rýchlosť merajú v míľach , lebo pre krajiny v fungujúce v metrickej sústave je tacho v km ...


24.09.2012 10:10

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ brazel: já ti rozumím, netreba to brat ale zas tak striktne.. ;-) že ju zaradil do Cafe Raceru vúbec neva... šak je pjekná a ostatný ortodoxňáci si už názor spravió to je jasné >:-)


29.01.2013 18:37

Re: Ako na caféracer - časť 3.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Kafku si všimli aj za hranicami...

thekneeslider.com/kaw-ster-cafe-racer-from-slovakia-by-...

a tiež tu: thebikeshed.cc/2013/01/28/romans-zr7/

[dobre] [dobre] [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.01.2013 21:45)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.