Anketa:
Nové oficiálne videá:
Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokKawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: to uz tu moze robit test hocikto - dokonca aj zaryty antijapanista o japonskej motorke? |
Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Pekne napisany clanok aj super motorka. Skoda tych fotiek, mohli trocha pridat na autentickosti. Mal som moznost sa kratko previest a neda sa nesuhlasit s Enemom. Aj s poznamkou, ze ako jedinu moto by som to nebral. Teda pokial sa zo mna nestane vasnivy turista a pod 500km za den ani nenastartujem masinu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (14.12.2012 9:42) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Inak pekne, ale bez fotiek o nicom... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
od r. 2010 je to bomba, popracovali na výduchoch vzduchu od chladiča, KTRC je bomba pri tom výkone...ide to ako blesk na 30 aj 70...že Fero...heh...ešte ten tempomat a min. 10.000km servisný interval...a keby to tak gumy nežralo.... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: je to bomba, jednoznacne. je sice sportovejsie ladena ako cistokrni turisti, ale najma pre nizsich (z hladiska posedu) je to jednoznacne naj volba. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Mám túto mašinku druhý rok, nabehal som s ňou síce len 8500 km , ale som rád , že som si ju kúpil. Súhlasím s článkom a opisom až na tie mínusy. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: ďalšia rana americkému imperializmu.. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Perfektný stroj, mojim snom je bud Panko, FJR, resp. tato GTR |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: No, a odteraz sa eNeM laskavo venuj testovaniu motoriek. Super napisane. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
2841dodo dik za upresnenie s tym servisom, chvalabohu |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Za tie fotky sa verejne ospravedlňujem všetkým zúčastneným, to je moja achylova päta |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
widow - Pan, FJR su oproti GTR skratka zastarale Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.12.2012 15:13) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
A Achylova pata pojde asi priamo do Vadimovho okyenka |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: maTooB: ty si tú ponuku dostal, dokonca dva krát... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
raptor Plexi mi je jasné,ak sa rozhodnem, tak Ti dám vedieť. Ale čo urobíme so zväčšením nádrže ? na to nemáš liek ? |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Zetko, ja som tvrdý Achyles |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Pekny clanok! |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Inak taku ponuku na testovacku by som tiez neodmietol |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Ale miku, pisem o konkretnej motorke a takejto ceste do chorvatska. Nevedel som, ze enem je oficialny testovac, myslel som, ze sa mu tato kawa nejak pritrafila, tak sa na to dal a samozrejme bolo potreba napisat z toho aj clanok. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Nie som oficiálny testovač a ani tieto ambície nemám |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: eNeM: pekne si to napisal, od srdca... a zaroven dodnes lutujem, ze si mi to dal vediet na poslednu chvilu a tak som tu sobotu nemal ligne, ale lasagne... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
dodo zapamataj si jedno.. raptor má lék na šecko... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
ja mám foťák ready, keby bolo treba.. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: skvelá motorka, mal som tú česť ju vyskúšať |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Ten 6k servisny interval sa mi zda byt prilis maly. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
PeterUK: zas ten servis, co vlastňe servis neňi... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
1Osobne mi chýba tempomat, pretože po 32 hodinách v sedle som jednoducho stratil schopnosť úchopu v pravej ruke od ťahania plynu a pri presunoch po diaľniciach a rýchlostných cestách to je príjemný doplnok pre jazdca. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
pesiak, malo byť 22, nie 32, mea culpa Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.12.2012 14:08) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
mikulec: servisny interval je furt len servisny interval, je jedno, ci v servise mas moto hodinu, alebo pol dna, furt je to otrava, s ktorou musis hlavne na dlhsich vyletoch pocitat... lebo aj "len" kontrola pri modernych moto znamena napojenie na diagnostiku a tu nemame vsetci doma, ci pribalenu v kufri, ci? |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
čiže žiadne extra preteky,ale taká nočná vychutnávačka.A termín? teraz?V maďarsku nie je sneh? |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: ... tiež ma zaujíma termín. Lebo mne sa zdá, že si tu furt . |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
leto |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: eNeM zradil ikonu GS, keď kúpil ikonu HD... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
teraz prostitútoidného enema budú oštievať aj fašisti aj rozosievači demokracie heh Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.12.2012 17:53) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
hovadá, no a čo? aj tak sa najradšej vozím sám |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: super stroj |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: tejto kategorii motoriek ja hovorim europarnik. ak by som bol turista tak idem do hondy vfr 1200. ale toto je tiez zaujimava masina, dnes neviem ci je taka, ktoru by som neobdivoval. a preferujem japoncov pre jednoduchsie ponimanie toho co chcu masinou dosiahnut a vacsinou jednoduchsim pristupom do masiny pri servise. problem so servisom 6 tis. by som nevidel, nakolko by som si ho robil sam. ved vymenit olej filtre, posponovat retaz, kuknut hadice,vyhodit kolesa a dat prezut a kuknut prip. vymenit platnicky alebo sviecky je otazka hodiny raz za cas. na ceste v civil. svete vas prezuju hocikde. aj ked teda pristup k svieckam je na mojej gsr hodne zaujimavy a vylety s frajerkou su lepsie na dvojmiestnom sportaku Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (15.12.2012 11:09) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Rozhodujem sa aj ja kúpiť niečo pohodlnejšie Fazer gt alebo dokonca aj totok |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
fajn opis, zaujímavý "tvor" to musí byť, len by som článok zaradil skor do rubriky Vaše stroje, prípadne Testy |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Prešiel som na tom asi 50 km v roku 2009 a potom neskôr aj na modernizovanom modeli tiež asi 50 km. V tom čase som veľa jazdil na 300+ kg čude od BMW a ako nepriateľ BMW musím povedať, že "voľnosť náklonu" bola ďaleko lepšia na starej klobáse z D ako na GTR. / Mohlo to byť spôsobené aj pneu BT 021, BMW Dunlop Roadsmart I/. O horúčave od motora ani nehovorím. Ja osobne som mal pocit, že je príliš veľa hmotnosti na prednom kolese. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
lenže ten článok nie je žiadny test....skôr len reklamný článok s pár subjektívnymi pocitmi z víkendového prevezenia sa na zapožičanej moto....test ako uvádza autor je: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400....motorka už zjavne nie je z r. 2008 ale po modernizácii.... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Eneme, Eneme, a co budes testovat na buduce? Panigale? |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: celkom príjemné čítanie takto na večer, v pohode by som toho zládol aj viac v tomto štýle |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
slajo, lignje a kozice u medu |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Enem - budem úplne úprimný - mne ten článok príde rovnako nezmyselný, ako absolvovať Tučepi na otočku. A to hovorím bez akejkoĺvek ambície dotknúť sa Ťa osobne. ( PS : aby bolo jasné, tiež som v minulosti absolvoval podobný trip na otočku do Primoštenu - dnes je mi jasné, že to bolo úplná hovadina. A tiež som si vtedy o sebe myslel, že aký som king. Dnes už viem, že som bol len úplný blbec PS 2 : rozum väčsinu prichádza s rokmi. Niekedy však prídu len roky samotné... Veľa zdaru a veĺa šťastných km. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
beuhaha.....od neho to nemôže byť nič prekvapivé....Robova atlantická anabáza, alebo „Eneme, veď ty nejdeš do Mníchova, ale z Mníchova“... |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Romanka, u mňa to nie je o dokazovaní, ani sebe, ani druhým, moje ego netreba zväčšovať, to vlastne asi ani už nejde |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Neviem či rozum prichádza s rokmi. Ja mám furt pocit, že som sprostý jak kopa gytu. Ale v giga-gytoch sa to našťastie zatiaľ nemerá. Ináč pekný článok, keď to človeka pochytí mal by vyraziť, hoci aj na skútri na otočku z Trnavy do Brna, keď sú neni financie na takúto krásavicu - mimochodom išiel som na tom pár desiatok km, spomínam si že som sa na nej strašne rýchlo presúval z bodu A do B. |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Pre takéto "autobusy" je vozenie sa okolo komína urážkou. Tieto typy motoriek treba nabaliť a zmiznúť zo Slovenska čo najrýchlejšie ako sa len dá. Už ani mňa nebaví sa voziť len tak, ale ak naštartujem cesťáka tak nech to stojí za to. Mašiny tohto typu si zaslúžia aspoň 700 km denne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (19.12.2012 17:30) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
enem- čo je to IBA.IBR? čosi som našiel.ale neviem či to správne chápem-máš najazdiť 100000km za rok v rámci nejakých kontrolovaných podmienok/trasa, prejazd body,čas?? / |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Iron Butt Association, jazdia sa pod ich hlavičkou vytrvalostné cestné rallye, 100 000 km nie je podmienkou ročne, členstvo je podmienené odjazdeným niekoľko km ročne a niektorých ich rallye, o členstvo mi nejde, som individualista, ale: |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
tisíc mil,tech tisíc mil má jeden směr a jeden cíl- toto si neviem ani predstaviť- tisíc mil je cca 1600 km=16 hodín v priemere stovkou bez zastavena, bez obmedzení rýchlosti atď. desať dní po sebe- asi by som zaspal po druhom dni.v europe si to a ni neviem predstaviť.Tiež sa mi zapáčilo jazdiť z pumpy na pumpu,ale hento je zase moc |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
Hodnotenie: Je to SUPER stroj ! Mám na nej najazdených cca 24000 km. Verzia pred modernizáciou (ktorú mám) má jednu nevýhodu: KÚRI. Je to príjemné keď je chladné počasie a dážď, ale nepríjemné ak teplota ovzdušia je viac ako cca 25 C, Kolóny v meste (pomalá jazda) a státie na križovatke pri vysokej teplote je grilovanie za živa. Inka bez výhrad. Na jeden šup sa dá za deň urobiť 800-1200 km bez problémov. Zrýchlenie to má ako šinkansen a najlepšie sa cíti na diaľnici pri 150 km/h. Okresky samozrejme nie sú problém. Je dobré si všimnúť kde a ako človek zastane, lebo váha cca 300 kg nedáva veľkú šancu a omyl. Aj malý briežok so zle otočenou motorkou a problém vytlačiť moto je na svete. (veľká sranda a navreté žily na krku ) Predná pneumatika sa derie rýchlejšie ako zadná (paradox, váha moto + brzdenie dáva zabrať). Momentálne už 3 sada pneu ( 2x BT021 a teraz Roadsmart II ) |
Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom
GTR 1400-Nemam skusenosti s touto masinou.Aj ,ked v niecom budes mat asi pravdu (vaha moto+brzdenie).Ale pneu BT 021 su zname tim,ze predok ide dole skôr ako zadok.Moji dvaja kolegovia mali obute pneu.BT 021 a predna bola zodrata skor ako zadna.Predna vydrzala asi o 15-20% menej ako zadna.Mali to obute na ZZR 600 a Ninja 900.Ved uvidis ako sa ukazu tie Dunlopky. |