Anketa:
Nové oficiálne videá:
Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokTest legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Hodnotenie: Peto, dobry test, vdaka. Z RT-cka som mal podobny pocit pri mnohych testovacich jazdach, lebo som mal o jej kupu zaujem. Je to legenda, je to verna kamaratka na cestach. Motor je boxer klasika a mam ho rad, ale je trochu letargicky. Sila a aj pruznost tam je, ale necitis rezervu, citil som vibracie okolo 5tis otacok v riadidlach a v stupackach. Neviem si stale zvyknut na novy design prednej casti motorky, avsak mevylucujem ze ked trochu "zmudriem" (zostarnem) tak mi ten predok prestane vadit Je tak trochu nudna. Na druhej strane K 1,600 GT/GTL ma sily na rozdavanie, ale citi sa ako tazsia motorka, nema dobre renome s ohladom spolahlivosti. Stale si vsak myslim, ze pre vyjazdenych motorkarov / motorkarky je RT rada skvela masina na kazdy den, jej skvela vybava, minimalna potrebna denna udrzba (kardan) i komfort idealna na dlhe vylety. Nevylucujem, ze v buducnosti si ju zadovazim. Upravené 2 krát. Naposledy upravil BoxerKardan (24.07.2017 12:31) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Hodnotenie: fajnovo napísané RTčko je veľmi priateľská motorka, veľa jazdcovi odpustí. Motor je výborný, pružný, posed pohodlný, ochrana pred vetrom a dažďom veľmi fajn, motorka je pri svojich rozmeroch obratná, na turistiku výborná voľba. Ja mám síce ešte vzducháča ale som max. spokojný |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Hodnotenie: mne sa RT vzdy velmi pacilo a aj paci. A tiez by som nieco take na starobu chcel. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
gaymana? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
www.google.sk/search?q=gayman&safe=off&source=lnms... |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
ako človek ktorého z áut berie jedine Porsche sa teraz neviem rozhodnúť či som sprostejšie obrázky postol ja alebo ty |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
rapťák, šak čo si tupelo ? šak gayman je ružovučký cayman Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (25.07.2017 10:42) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
romanka nuž v tomto pripade asi radšej budem tupelo ale homofilné verzie krásnych značiek nemám v merku... na rozdiel od teba |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
za 14tku je teraz v CZ v inzercii na predaj tento model z roku 2015, ~16 000km s paketmi aj rádiom. Hezky česky a levne. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
rapťák, ale keď si v gaymane zapneš vyhrievanie sedadielka, že jak je príjemne teplúčko na riťušku Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (25.07.2017 12:00) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Pani a damy, mozme sa prosim vratit ku debate o motorke? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
ahoj, nepáči sa mi cena, ale to je už taký nemecký zvyk extra balíčky za extra cenu. Za rok budeme musieť priplácať aj za kolesá |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Hodnotenie: Re: Palika: Nemali by byt za ten cas uz tak ci tak opotrebovane? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
No a nekup si to! |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
palika - ak sa ti zvlnili predne kotuce tak hladaj chybu medzi riadidlami a sedlom. 1150GSA som predaval s 81tkm a kotuce boli absolutne v poradku. Detto 1200 GS co odo mna odisli mali kazda druha cez 70tkm a kotuce povodne nezvlnene. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Mam zvlneny jeden kotuc. Velmi rad si precitam, co som urobil zle. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus velmi rad by som ti odpovedal ale kedze na tej motorke za tebou nesedim.... |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
rapťák a Ty sa niekedy aj čítaš po sebe ? alebo máš predajňu "vychádzkovej" obuvi, ktoré neberie reklamáciu na rozpadnutú podrážku s argumentáciou, že si sa nemal prechádzať v daždi |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Čestne sa priznam, že som s motorkou niekedy, ozaj len niekedy, brzdil😜Predpokladal som, že preto su na motorke namontovane.A v Alpach aj zapršalo po tom, čo som išiel na serpentinach. V navode na použitie nebolo napisane, že motocykel sa nema použivať za dažďa, asi na to zabudli. Asi aj u ,GS LC zabudli napisať, že nejazdiť v terene, lebo tlmiče sme vyrobili len na cestu😀 |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
krasny priklad toho, ako sa da nakupit draho, ale navzdory tomu na hovno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (02.08.2017 6:36) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Romanka - dufam ze sa ti ulavilo, teraz ked sa snad dostal k slovu rozum povedz mi na zaklade coho chces reklamovat brzdovy kotuc ktory si si skrivil vlastnou vinou? Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (02.08.2017 14:07) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Preco riesite nieco, co niekomu vydrzi dlhsie, niekomu kratsie, ale v konecnom dosledku je to len spotrebak? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Raptor |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
... tuším pri 4,2, alebo 4,4 je na výmenu ... Tušíš zle , pozri si obrázok v linku , ktorý si sám vložil . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.08.2017 18:47) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Romanka, este stale je tu moznost....bubnove brzdy |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
K tým "zvlneným" kotúčom: držal už niekto z Vás v ruke kotúč ktorý bol naozaj zvlnený? A ako ste vyhodnotili že je zvlnený? Upravené 1 krát. Naposledy upravil satanokky (02.08.2017 22:05) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
vyhodnotil som to uchylkomerom. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus - mal si dva odchýlkomery (z každej strany jeden) na kotúč, alebo len jeden? A koľko to "hádzalo"? Meral si aj hrúbku kotúča? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
na zaklada coho sa da zamietnut reklamacia na brzdovy kotuc s odovodnenim, ze si to zakaznik zavinil sam? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
boombastic pri novej motorke na zaklade toho ze veci ako napr. brzdy alebo spojka vacsinou nespadaju pod zaruku (opravte ma ak sa mylim) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.08.2017 8:01) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Podla mňa keď to ma stopy mechanickeho poškodenia, tj po nehode, pade , uder, atd, tak Ti to neuznaju určite. Inak je to otazka, lebo nie je jedno , či sa zavlni pri 10 tis, alebo pri 50 tis, ako mne. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Riesite tu veci davno vyriesene Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (03.08.2017 8:20) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
satanokky> uchylkomer bol upevneny z jednej strany. Meral som to nahodene na kolese. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Raptak, Ty si inteligentny jedinec a to myslim teraz bez akehokolvek sarkazmu. Vies si predstavit, akemu namahaniu su vystavene brzdy na lietadlach a raketoplacoch, alebo trebars pre rallye. Mne je jasne, ze stoja viac love ako brzdy na motorku. ale podstatne je, ze dnes su technologie na vyrobu kvalitnych brzd, lenze vyrobcovia v snahe "optimalizovat" naklady skratka kvalitu castokrat oyebu, sak blby zakaznik to zacvaka. a Raptak? Ten bude odusu robit vyrobcom obhajcu, lebo sak to predava. tym len chcem povedat, ze si predpojaty... ale to neznamena, ze si neprecitam rad Tvoje prispevky... a ked si spomeniem na Tvoje "pamati podkoniho... hlavne beh pred srackou, tak sa aj dnes rehocem... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.08.2017 9:00) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus - tvarova pamat sa to vola... kua nevedel som si spomenut |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
raptak, aj tak Ta mam rad... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.08.2017 9:28) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
palika - FYI - pre buducnosť |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Raptak a prosimta pre mna cena kotuca 1ks... 990 r.2008 |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus mullerad ale aka 990? Adventure? SMT, superduker? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Palika - to že si tam mal rozdiel v hrúbke do 15 stotín milimetra (ešte je otázka čím si to meral - posuvné meradlo, mikrometer, pasameter) ešte stále neznamená, že kotúč je/bol "zvlnený". Samozrejme ak to pri brzdení trasie tak máš problém, ktorý treba vyriešiť. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
satanokky - o prenose (usadenie) materialu oblozenia na kotuc som este nepocul |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
satanokky píšeš ... každý chce čo najlacnejšiu motorku a čo najľahšiu tak sa šetrí aj na kritických komponentoch |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
raptor - tak asi na tých Brembách niečo bude, lebo ten komentár o "šunte polskom" som počul v rámci automobilových kotúčov z dvoch nezávislých zdrojov. Ak si ešte nepočul či nečítal o prenose materiálu brzdovej doštičky na brzdový kotúč tak študuj - internet je plný kadejakých fám a teórii takže je z čoho vyberať |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Re: satanokky: len na upresnenie, pri KTM to bolo pouzitim nespravnych/nevhodnych platniciek na kotuce. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
satanokky - automobilove komponenty neriešim, pri motocyklovych komponentoch mi niekto nereklamoval ani jeden kotuc ani jedno oblozenie. Tým to pre mňa hasne. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Satanokki> bol som pri nom ked sme to zmerali, bol som pri tom ked to rovnal a bol som pri tom, ked sme to narovnane merali pre kontrolu. A sedelo to. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Matuš, |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Komko - veď som to písal: nespárovali kotúče a platničky správne. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Satanokky> ako zistim, ci doslo k prenosu materialu - je to vidiet volnym okom? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus IMHO keby si nevyhodil peniaze za rovnanie mohol si mat dneskaj novy kotuc Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.08.2017 12:54) |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Raptor> novy kotuc za 20 euro si mi neponukol, takze asi nie |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus - nuz zaraza ma ze jeden z dvoch kotucov je krivy - nuz ale v tom pripade je ten druhy od takeho isteho vyrobcu s takym istym najazdom km dobry... |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
matus - môže to byť vidno, ale väčšinou nie. Niekedy sa dá nájsť na kotúči aj otlačok (pečiatka) brzdovej platničky. To nepravidelné uloženie materiálu brzdovej doštičky na brzdovom kotúči sa dá teoreticky zmerať, ale je to mravenčia práca. Chcelo by to 2 rovnaké odchýlkomery, 1 mikrometer a prípravok kde by sa dal kotúč presne upnúť. No a pomerať celú plochu kotúča. Ak by si mal "vlnu" na kotúči tak by to znamenalo že jeden úchylkomer ti dá pozitívnu odchýlku od tvojej nuly (napr. 13 stotín) a druhý odchýlkomer (na opačnej strane kotúča) ti dá negatívnu odchýlku od tvojej nuly (napr. 12 stotín). A mikrometer by ti mal namerať plus mínus 1 až 2 stotiny tu istú hrúbku ako má kotúč na rovnej ploche - ale určiť dané miesto je zložité. No alebo je tu možnosť 3D meráku a prípravku na upnutie kotúča a pomerať to na jedno "upnutie" celé a nechať vyhodnotiť. Ale 3D merák asi nemá len tak hocikto doma. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
infošky, boxerík, Blavička.. nenosi autor prilis tesne tangace? Mam pocit ze sa to zhorsuje |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Re: kvietok: tangace nenosim vobec, a napriklad ani kvetinky v prezyvke. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Prečo vyzerá ten zadný kotúč na tej testovačke ako spálený? |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Re: Herghott: vysmievat sa z niekoho nicku? TO AKO VAZNE? ty mas snad naozaj 16 rokov a budem musiet akceptovat ze je vsetko v porádku :D pozri, kvietok je moja prezyvka. Prezyvku si niekedy sam nevyberies, tu ti ovykle niekto da. Moja je celkom zabavna, musel by si ma poznat osobne - som vsetko mozne len nie pupavka . Ja narazam na tvoj infantilny slovnik aky pouzivas v clanku, nevysmievam sa z tvojho mena ani nicku. A ani by mi ten slovnik nevadil, keby aj cely tvoj prejav bol primerany k tomu, ale nie je (aspon doteraz sa mi nezdal, ale naberas dobry kurz). Nemyslim si ze mas 18r ani ze by si bol taky ten vecne optimisticky trendy cavo. Skor mi to tam pride nasilu pouzite, lebo aby to malo trochu stavu, no.. Tak si to zober ako chces, kludne ako konstruktivnu kritiku, ked vies co to je. |
Re: Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT
Re: kvietok: ak sa ti nepaci moj prejav (alebo brada, hipsterizmus, co len chces), tak to nepatri do tohto fora. |