Anketa:
Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda predstavuje plného turistu NT1100 (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: By ma zaujimalo ci ten motor aj nejak zasadne prepracovali pre tuto motorku oproti Afrike. Lebo vo videu sa sice mihol titulok ze "Refined engine with 400km range" ale v Afrike by som ten motor a jeho prejav opisal skor ako unrefined... a priaznivou spotrebou (a teda dobrym dojazdom) tiez neovplyva. Nemam nic proti tomu ked vyrobcovia pouziju jeden motor vo viacerych modeloch. Len by to mal byt dobry motor a nie nieco co je v ramci konkurencie skor podpriemerne. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Motoricky / výkonovo bude strácať na každého priameho konkurenta (MT-09 GT / Versys 1000 / S 1000 XR / GSX-S 1000 GT). Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.10.2021 14:59) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Re: w4tch0: mas dojem ze motor z afriky je podpriemerny? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody: Ano mam. Neoplyva ani vykonom, ani spotrebou a hlavne nie kulturnostou chodu. Ked sa bavime o triede velkych cestovnych adventur. Ano, mozeme argumentovat ze Afrika je motoricky tak trochu stred medzi tymi mid-size a tymi naozaj velkymi, ale len objemom motora. Lebo hmotnostou, rozmermi a cenou takmer tiez je tam hore medzi velkymi a tam proste zaostava. Bavim sa primarne o verzi Adventure Sports. Ta zakladna Afrika je taky zaujimavy unikatny pocin ktory sa tazko s niecim porovnava. Moznych konkurentov v segmente cestovnych ci sportovo cestovnych motoriek uz nacrtol Raptor. A viac menej to bude zase podobna story. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (21.10.2021 17:28) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Toto tiez nebude ziadny zazrak na cestovanie so spolujazdcom. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Aj tak 9 z 10 Afrik nikdy nezíde z asfaltu. Tak táto motorka je presne pre to |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: w4tch0: Iste vedia co robia... a ked chces mat relativne lacnu moto(neviem kolko tato bude stat) tak nemozu vyvyjat na kazdy model extra motor. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
U mňa nemastné - neslané. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: sála z toho také lacné RTčko - takže podľa mňa dobre. Treba sa učiť od najlepších. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: nevo: skus si ho predstavit v inej ako sivej ta siva je hrozna ..heh |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: w4tch0: a nehovoris nahodou este o 1000? Lebo 1100 uz su podla mna podstatne vyuzitelnejsie. Aj zaklad, aj Adventure sports. Hlavne v manuali, tu dvojspojku by som velmi nebral. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Zoznamte sa, toto je moja buduca motorka, konecne snad to bude nieco co mozno nahradi Pan European |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
pan 1300 je sice konstrukcne dinosaurus oproti tomuto ale zaroven motoricky stale asi o dve triedy niekde vyssie |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
nie 1300 ja mam 1100 a motoricky som nenasla lepsi motor este no proste uz je mi ta motorka tazka |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
1100 nepoznam vobec tak preto som o nej nepisal. S 1300 som uz prisiel do kontaktu a je to PánMotorka |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Podľa prvých záberov si vybrať budúcu motorku? No ja neviem... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Motocyklový Honda bôžik a ja sme vedeli, ze čakám na tento motocykel. Unikli prvé obrázky a vedel som, ze je pre mňa zle....reťaz. Tak rýchlo na inzerciu. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: len tak na prvy pohlad a precitanie, sa mi to zda, ako velmi dobry pocin od Hondy... to bude prijemne cestovanie |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Pekna motorka a urcite aj dobra |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: boombastic: ...z mojho pohladu na KOMFORTNU a BEZPECNU turistiku pre DVE osoby musi |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Ja pisem o turustickej motorke. Ty o maloobjemovom supersporte...alebo teda ma usmerni, ktora TURISTICKA motorka ma maximum pri 11 tisic otackach? Este som nepoznamenal, ze za turistiku povazujem motorku od objemu 1200...ale to povazujem za vseobecnu samozrejmost... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
No, čiže kone a kW sú slabý ukazovateľ. Napr. CBF1000 má motor z CBR1000, čiže výkon bude dostačujúci, ale priebeh výkonu nebude ideálny (aj keď je pozmený) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Naozaj ak chcu ist dvaja na turistiku, je pottrebnych 140 koni? bavime sa o turistike, teda dvaja ludia (budme vyzrany - 120+80) batozina(nech 80) motorka (250) to je nieco cez 500 kg. Fakt je potrebny taky vykon? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Bjorni: fuha, s tymi hmotnostami asi prehanas. Vacsina motoriek ma maximalne uzitocne zatazenie okolo 200 kg. To lahko dosiahnes len dvoma osobami s vystrojou, a to este nemas ziadnu batozinu. Ale je mi jasne, ze casto sa prekracuje. Cim vacsie kufre, tym viac zbytocnosti vezies. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
súhlas - moja moto ma 110 koni, ked som sam mi to stačí. Ked sme dvaja + bagáž neni kumšt prísť do situácie kedy by sa vačší výkon hodil... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Bjorni: Re: Herghott: tiez o tom rozmyslam, ked si preratam napr. auto 190hp/1900kg=0,1hp/kg a motorka 100hp/450kg=0,22hp/kg. Upravené 1 krát. Naposledy upravil KAJL (25.10.2021 10:06) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: KAJL: akoze moze byt, lenze z auta vyuzivas mozno 50 % vykonu, z motorky mozno 20 %. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Herghott: tak potom na co vam je v motorke 140 koni, ked aj so 100 konmi je na tom, aj plne nalozena motorka, ovela lepsie ako hociktore auto? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Kajl - keď sa na to pozeráš matematicky, tak súhlasím, že 100 koní stačí aj na dvoch. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Mmm, tak ale ja nepotrebujem byt iba rychlejsi nez auta. Ja chcem cestovat tak rychlo, ako je to mne prijemne. Nijako netajim, ze v Taliansku mam na dialnici na svojej Multoske presunove rychlosti okolo 180 km/h. V Nemecku idem okolo 200, lebo sa mi to paci. Ked mam ist BA - BB po R1, je len malo miest, kde idem pod 160. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Ano, Matus to popisal uplne presne. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: boombastic: ktora TURISTICKA motorka ma maximum pri 11 tisic otackach? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: MajoKE: to je zaujímavé, aké majú ľudia pohľady a názory. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
pravda pravda chlapi, este ma napada jeden faktor a to je odpor vzduchu, ktory nam ten vykon pomaha prekonat. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Re: KAJL: asi to tak bude no...ja odkedy som zrobil vodicak v 18tich som celkom dost hlavne pocas vysokej nacestoval na 63kW fabii..skoro 200t km a ani na dialnici do tych 150 som nemal problem...ked uz boli ludia a bagaz v aute tak uz to bolo zabavnejsie ale aj tak si snad nespomeniem na nejaky vyslovene problem s vykonom...kamiony a podobne som obehol stale a ine auta som zvycajne nemal potrebu predbiehat pokial sa vyslovene nevliekli...ale akoze chaopem potrebe ak sa niekto chce vyslovene co najrychlejsie presunut po dialniciach z bodu A do bodu B...no ale tak potom idem do kawasaki s kompresorom :DD |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
no ano, ale opravil som, ze lepsi je objem od tych 1200...ale to opisujem turisticky ideal...velky objem, velky vykon, velky krutiak...ja som zhyckany, ale beriem aj alternativy...kazdemu vyhobuje a paci sa nieco ine... Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (25.10.2021 10:52) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: matus: v aute a nalozeny, ked chces predbiehat, tak sa musis na to takisto pripravit a rozmyslat dopredu v akych otackach budes a kedy je nutne este preradit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil KAJL (25.10.2021 11:00) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Ja ani nehovorím, že je to tragédia. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Treba mysliet na to ze vzhladom na skutocnost ze motorky maju proti autam ovela vyssi litrovy vykon dosahovany ale..... ovela mensim krutiacim momentom ako auta tak sa kazde kilecko naviac prejavi ovela viac ako na aute...napr. v osobnom aute si dalsieho pasaziera ani neuvedomiš....ovsem na moto pritomnost ladvinaka pocitis poriadne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (25.10.2021 12:50) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
uz len skusit nalozit tu tonu na firebblejda... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Fyzika nepusti....170 kW je 170 kW.....po namontovani motoru fireblada do tatry by pri 13000 otackach potiahol tak isto ako tatra....hehe... problem by bol keby si chcel nejakym sposobom menit otacky....tam by to pokapalo |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody: "napr. v osobnom aute si dalsieho pasaziera ani neuvedomiš" |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Nozdormu: vravim o jednom.....v aute vs na moto |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody: ale no...ved ked mi skapala moto a si ma bral domov od sorosky tak si si to urcite ani nevsimol s mojou nadychanou postavou kdezto auticko by sa potrapilo |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Nozdormu: ved vravim na moto si vsimnes na aute nie... ale ked som ta niesol domov tak skor nez ubytok sily som si uvedomoval tazisko posunute az kdesi do neba |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody: je pravda, ze kazde kilo na motorke pri zrychleni citis viac ako pri aute, ale aj tak si na tom dalelko daleko lepsie ako pri aute s lepsim motorom. dalsi prepocet auto 250Nm/1900kg=0,13 Nm/kg, motorka 100Nm/450kg=0,22 Nm/kg. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Dalsi dovod preco to na motorke pocitis viac je to, ze vykonovy potencial motorky nevyuzivas v takej miere ako vykonovy potencial auta... Bezne sa jazdi na maly vykon preto v tomto spektre nizsieho vykonu tych 100 kil naviac pocitis ovela viac.... Napriklad cbf 600 ma vykon 57 kw pri 10500 otackach... Ja som siel max do 9000 otacok tusim... takze tych ubohych 78 koni som zdaleka nedosiahol... A teda neviem co je to za vykon |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: OKOzMI: ja mam okolo 100 kg.... a niesol som ho na spirite Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (25.10.2021 19:31) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: cruelbody: este dobre ze to ma vzadu taku mini operiku bo inak by som ta musel objimat jak taka bukvica hehehehehe a rano plny plyn do kosic s cez noc nabitou baterkou bez dobijania na moto nic no sranda spomienky...a este jak si ma roztlacal na tu staru cyklocestu ci co to tam bolo vedla a som na jednotke pridaval cukalo nehadzalo iskru bo baterka nic...a cez ten jarek na cestu a potom pumpu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (25.10.2021 19:54) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Chlapci, ale aj na aute je technicakovy vykon na zaciatku cerveneho pasma a my jazdime asi na 30/45% max otacok, talkze tiez nevyuzivame cely tabulkovy vykon. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Sak o to ide.. Kazdy cestuje jak sa mu paci.. A tak.. ako ho to naplnuje... Ved ludia cestuju aj na bicykli a chlapik co tu pise, presiel pol sveta na 250tke.... Tak treba reci o tom aky ma byt minimalny vykon na cesty.. brať s usmevom a rezervou... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: co su inzinieri a vyvojari oproti jedincom zo Slovenska kua chlapi zacinali ste na 634kach s 23k, s vahou nieco pod 200kg a bolo dobre. teraz vam ani 100k nestaci na turistiku, kde sa nenahanas, vychutnavas jazdu s poloplynom. a hlavne odsudzovat na zaklade cisel |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: step1: ale no tak...nepochopil si |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Vykonu nie je nikdy dost a na kazdy vykon sa da zvyknut. Potrebujes ho napriklad pri stupaniach v Alpach, kde sa strieda zakruta za zakrutou a hore to brzdi dochodca alebo karavan. POtrebujes ho, ked chces bezpecne vyjst z cerpacky na dialnicu. Aj ked chces bezpecne predist mensiu kolonu aut. Ak vezies spolujazdca a mate nalozene kufre, tak je 100k dost malo. Je to taky uplny zaklad. Nemusi clovek vyuzivat cely vykon na kazdom vylete, ale je dobre mat ho v rezerve, ked ho bude treba. Dnesne auta su bezne tak silne, ze je niekedy problem sa s nimi so 100k motorkou pretekat. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
ja napriklad s jednym mojim (100 konovym) kombikom z roku 2004 (zrejme vyrobenym pre agenta 007, alebo fantomasa) zasadne s nikym nepretekam a uz vobec nie s motorkarmi, lebo ked dam plny plyn, vytvori to za mnou nepriehladnu hustu ciernu dymovu clonu a to by motorkar nemusel prezit...jednak by sa mohol zadusit a jednak by urcite stratil orientaciu kde je cesta a kde jarok... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Bjorni: Ale na aute mám automat, takže tam rozsah otáčok až tak neriešim a navyše na aute nemám takú potrebu predbiehať, ako na motorke. Niežby som jazdil na motorke extra rýchlo, ale mám rád voľnú cestu pred sebou, takže predbehnem a potom idem normálnym tempom. Na aute toto neriešim. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: matus: Neviem, myslim, ze niekde na urovni 5200-5500, netusim. Ale ako som pisal, tych 160 je max, co chodim, ale skor idem niekde na urovni 145. A co som skusal, ze kolko da max, tak som siel 175 a este som nebol v obmedzovaci, ale uz to mi prislo vela. Mozno skor na mna ako na moto, aj ked si myslim, ze to uz tam bola velmi, velmi mala rezerva (mozno 5-7km/h - ale to je moj pocit) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (26.10.2021 10:38) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Bjorni: Urcite ja ako jazdec narazim skor na moje limity ako na limity motorky. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Neviem, z čoho pramenia moje pocity, ale už dlhšiu dobu mám taký pocit, že kedysi Honda robila poriadne stroje, ktoré boli veľmi silno konkurencieschopné alebo dokonca aj lepšie ako konkurencia (VTR, VFR, Blackbird, Varadero, Pan European a kopec iných veľmi obľúbených a úspešných motoriek), ktoré ľudia uctievajú do dnes. Dnes akoby ani nemali snahu držať krok s konkurenciou. Všetko také nemastné-neslané. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Varan: "..potiahnes a nic...." ci to nebude tymi euro normami? (Robia to aj moderne auta.) A k tomu ten vykon 70kw, aby to mohli skrtit na 35..... 1190 ma tusim len euro 3, max 4. Tam ked potocis sulcom, tak Gretke isto aj slzicka vybehne. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Varan - |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Niekedy sa firmy nahanali, ktora znacka prinesie vacsi vykon 100-120-130 koni boli udaje, nad ktorymi som ako maly chlapec omdlieval. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
vidím to podobne ako Kajl, zrejme majú vypočítané, že drať sa medzi špičku je pre nich drahé s otáznym ekonomickým výsledkom, zatiaľ čo v tejto polohe si udržia status najväčšieho výrobcu motoriek na svete a ešte sú aj v zisku. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: Varan: praveze nove 1100 uz idu o dost lepsie nez predosle 1000. Dost to poladili, je to ovela zivsia motorka. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Hodnotenie: Zaujala ťa nedávno predstavená novinka Honda NT1100? Za necelých 48-hodín ju budeme testovať v Barcelone tak ak máš nejaké otázky sem s nimi - budeme ich možno vedieť položiť aj priamo vývojárom tohto modelu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (08.11.2021 18:11) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
awia teraz si troška zašpekulujem |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: raptor: Ano myslím že stihal... |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
awia ty si kráľ.. na každej motorke, bez ohľadu na váhu a výkon rovnaký macher. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.11.2021 13:32) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
tak ale v bežnej premávke to nie je o výkone, ale o tom, kto je väčší bezmozog |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
matus nebavíme sa o jazdeni v režime kamikadze. Ja hovorím o tom že zo silnejšou a lahšou motorkou budem vo výjazde rýchlejší. S motorkou s lepšími brzdami viem začať brzdiť neskor. So štandardnou cestnou motorkou, ktorá ma širšie gumy si viem dovoliť v zákrute viac ako s motorkou ktorá má užšie gumy. S motorkou ktorá má elastickejší motor si možem v zákrutách do kopca dovoliť menej radiť a zasa budem rýchlejší... Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (10.11.2021 10:41) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
To zalezi od trasy a rychlosti, ze ci by si siel viac na krutak alebo vykon. Na nemeckej dialnici XR, v utiahnutych vracakoch skor GS. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
A ked ma XR rovnaký krúťák ale o 40 koní vačší výkon ako posledný vzduch GS + ovela elastickejší motor, lepšie brzdy, širšie pneu potom to ako vychádza? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Podstatne je kde je ten krutak. R4 motory maju ostrejsiu krivku. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Mne sa tak nejak nezda ze po maxiskutri tohto typu by pokukoval niekto koho vyslovene bavi sportova jazda a bol by sklamany ze sa musi fest snazit ked nahana kamarata na R1. Ved NT je pre praktickych kochacov (v dobrom). |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
GS ma najvacsi krutak v polovicnych otackach kde ho dosahuje XR |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
No ved. Dosiahnes ho skor a potiahne ta. Aj krutak od volnobeznych otacok ma GS vacsi (iba tipujem). |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Nuž a ja tvrdim ze nejde iba o krutak. Je v tom aj elasticnost motora (ktoru GS oproti XR takmer nema). |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Myslim si, ze bude. Na horsky priechod s utiahnutymi vracakmi by som si urcite radsej vzal GS. Najradsej ale supermoto. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Video: Lekcia z fyziky - preteky v JaponskuHerghott |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Presne som vedel ze začneš s týmto videom. Zato som vopred napísal Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.11.2021 12:39) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Ale moj prispevok nad videom si si asi nevsimol. Raptiak, ja som neobjavil teplu vodu. XR je proste do utiahnutych vracakov prilis silna motorka a ma vysoke tazisko. Tam nepotrebujes vykon, ani supervykonne brzdy, pretoze nedosahujes vysoke rychlosti. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Herghott, vozím sa doteraz na starom GS vzduch. Fakt že veľmi veľa tisíc km a neviem či niekto okrem Francúza ma na dvojvačke sumárne najazdené viac ako ja. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Tomu ja rozumiem, ale ty porovnavas rozdiely medzi motorkami, nie rozdiely medzi dialnicou a vracakmi. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Jediné o čo sa snažím je to, že bežný smrteľník (nie Awia) vie byť aj pri jazde, pri ktorej nerozhoduje ego, signifikantne rýchlejší. Že váha, výkon, brzdy, elasticita moto a šírka pneu rozhoduje. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Moto GP kolo najslabší čas 1,40.536 |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
egreš, sekunda v motoGP je v skutočnosti oveľa viac ako sa tebe zrejme zdá. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.11.2021 13:27) |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
raptor: |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
keď je to v rámci jednej triedy o inom prečo potom pri 2 a 3 uvádzaš aj najlepší a najhorší čas? |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Jediné o čo sa snažím je to, že bežný smrteľník (nie Awia) vie byť aj pri jazde, pri ktorej nerozhoduje ego, signifikantne rýchlejší. Že váha, výkon, brzdy, elasticita moto a šírka pneu rozhoduje. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Neviem teda ci stale hovorime o vracakovej ceste s dobrym povrchom. Tam vsak rozhodne nepotrebujes vysoky vykon, ani vynikajuce brzdy, ani siroku gumu. Podstatny je krutak do urcitych otacok, povedzme 5000. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Stále sa bavíme o vracákovej ceste s dobrým povrchom. Stále si myslím že na XR na nej budem rýchlejší. Vychádzam z vlastnej skúsenosti. |
Re: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
Re: raptor: Sú to dve veci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (15.11.2021 10:51) |