Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2032 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.10.2023 20:56

Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Prvé foto nového GSa vrátane technických detailov rámu, nádrže a hlavne motora. Ten je úplne nový a prinášam vám i video.

Video: Rýchly pohľad na motor BMW R1300GS


26.10.2023 22:17

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne to zostihlili...mna by zaujímalo, ci ju spravili viac pre jazdca ( je citit,co sa pod kolesami deje) alebo to zdokonalili tak, ze je to este viacej hluche, prehnane dokonale? Lebo tie vodniky sli dobre len bez emocie...no a co kardan, stale taky surovy prevod na pevno, ci to dokazali trosku zamaskovat?

dik


26.10.2023 22:52

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: dodoKE: dik za otázky, zistím zajtra... Dnes na večeri som dlho debatil s vedúcim projektu o teleleveri. Mne sa zdá že nové riešenie ešte viac odfiltruje čo sa deje pod kolesami. On tvrdil že je to presne naopak. Tak uvidíme zajtra.

Ešte jedno krátke videjko pre vás

Video: Prvé dotyky a predstavenie BMW R 1300 GS





27.10.2023 8:09

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

momul
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kolega (majitel GS1250) sa pýta či bude v budúcnosti menu v češtine alebo slovenčine?


27.10.2023 8:15

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radnate
 Turista 

Nie som si isty, ale firma co prehrava cestinu/slovencinu v autach vie/bude vediet prehrat aj na moto. Neoverena info.

Otazka je, ze naco. Ale ked niekto chce tak aj to je dovod.


27.10.2023 11:34

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

obi1
 Edvenčr 

Ikona

Re: radnate:
Neviem načo reaguješ [zle] keď nie si si istý.A otázka od Awiu znela pýtajte sa.
Škoda že nepoužívaš počítač v činštine [zle]


27.10.2023 12:57

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Video: Nastavenie výšky a polohy sedla - zaujímavosti na BMW R1300 GS


27.10.2023 13:43

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radnate
 Turista 

Re: obi1: andelik, moja reakcia mala nasmerovat toho, co sa pyta. Teraz uz mu len staci trocha pogooglit, pripadne jeden telefonat bude mat istotu.
A tvoj prispevok bol konkretne o com? Ja som odpovedal na otazku aby som pomol s riesenim. A ty?


27.10.2023 18:07

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Re: Awia: Neviem z videa odhadnut ako silna je ta aretacia nastavenia zadneho sedadla, ale vyzera to ako presne taky mechanizmus ktorym clovek pohne nedopatrenim vzdy prave vtedy ked to nebude chciet.

A s hentakym nastavovanim predneho sedadla nech idu do <|> v tejto cenovej kategorii. Osobne ked chcem zmenit vysku sedadla, nemam zaujem aj o zmenu jeho sklonu...


28.10.2023 18:09

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: w4tch0: to zadne sedlo je total pevne, ma dve polohy a zapadnu do drážky, ani savto nehne. Tie pruziny trrba prekonat, dvihnut hore a vsetku 4 naraz, co sa nikdy nestane ak na tom niekto sedí...


A zmena vyska sedla jazdca no ptoblem u mňa, fungovalo ok, každýu som si dvihal...


29.10.2023 1:33

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Preco sa preboha tocia tie videa na vysku?

To aj televizor a monitor doma mate otoceny o 90° aby zaberali menej miesta?

Kks uz len cakam ze pridem do kina a film bude natoceny ako cez jemne pootvorene dvere.


Paci sa mi na tejto novej GS ze uz nevyzera ako pojazdne lesenie, to predne svetlo asi opajcli z Jeepu...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.10.2023 2:08)


29.10.2023 11:54

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Len sa mi to zdá - z videa o sedle, alebo je fakt, že za sedlom je blatník oveľa užší ako koleso?
Aká je ochrana pred blatom a vodou pri off?
Toto asi nebude moc ludí zaujímať, no ja som na to zvedavý:
Z obrázkov som to nerozoznal, ale kardan je určite dlhší a inak nadväzuje na kyvku, pravdepodobne čap otáčania kyvky nie je totožný s predným klbom kardanu. Ak je to tak ako to riešili , kardan je teleskopický?
Neuvažovali použiť kvôli rovnomernejšiemu otáčaniu a vibráciám napr. homokinetické klby miesto krížov?

Je schopný snímač klepania, bez nejakého premapovania zvládnuť nízkooktánový benzín?


29.10.2023 13:29

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: Mishko: asi preto ze vidia svoje statistiky...bavime sa sice o takej trochu "konzervativnej" oblasti ako su motorky na slovensku uz duplom teda ved vidno tuna vekovy priemer >:-) :-D ale pri obycajncyh weboch a videach sa rata s tym ze 80-90% ludi to pozera na telefone tak sa tomu prisposobuju videa a vlastne aj cele webstranky


29.10.2023 14:43

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Mishko: videa na vysko tocim len youtube shorts, max min, tiez Reels na Instagrame alias filmovy pas. Je to na mobil cielene...

Klasicke dlhe videa vzdy 16:9

Re: tryskac: ochrana pred vodou vube vysvetlena v odpovediach na vase otazky o chvilu


29.10.2023 17:04

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Re: tryskac: klopfsenzor je na 1200 "odIrakuNapadení" takze uz nejakých 20 rokov :-}

awia - ak je to este relevantne tak sa opytaj konstrukterov co urobili preto aby nové 1300 už nemali problémy s hrdzavením kardanov a zahryzávaním sa tisichranov.


29.10.2023 20:00

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: ok
Re: raptor: kde som sa pýtal odkedy je snímač klepania na 1200? Čítať s pochopením platí už od sumerov. >:-) Okrem toho ani tých 20 rokov nieje pravda, ukáž mi nejakú GS1200LC s klepkosnímačom.


02.11.2023 21:44

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

FOGY
 Edvenčr 

Mňa zaujalo to, že prevodovka sa presťahovala pod motor. Čiže motor a tým pádom ťažisko je vyššie. Nestráca sa tým výhoda boxer koncepcie o nízko uloženom ťažisku?


04.11.2023 11:08

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radkis
 Turista 

Ikona

Re: FOGY: co som pochopil (dufam ze spravne), valce ostali v rovnakej vyske a prevodovku premiestnili zozadu, pod motor na lavu stranu. na pravej ostalo miesto na olej - cize tazisko sa v ziadnom pripade neposunulo vyssie oproti napr. 1250ke


05.11.2023 20:46

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

radkis - neviem ako ty ale ja som uz na novej R1300GS sedel a tie valce sa mi teda rozhodne zdali vyssie

FOGY - presne [dobre] ... este 1 - 2 generacie a ocakavam ze ten ciastocne chladeny boxer sa stane plne chladeny a vtedy ta koncepcia strati zmysel ale robit ju asi aj tak budú...


05.11.2023 23:03

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tie valce nevyzerajú byť vyššie sú len inak tvarované.
Pozri obrázok


06.11.2023 20:01

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radkis
 Turista 

Ikona

Re: raptor: ano ano, zatial bohuzial len sedel, no buduci tyzden uz mam zabestelovanu jazdu. ak nezabudnem, zoberiem ten meter a zmeram vam to :-} . sam pisem :"co som pochopil.....", cize nie, na isto to neviem


06.11.2023 20:52

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

radkis - ved pohoda o nic nejde, povoz sa a uvidis omeraj a daj vediet

ak sa im podarilo vtesnat prevodovku pod motor bez toho aby sli valce hore potom ...klobuk dole


06.11.2023 21:33

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radkis
 Turista 

Ikona

Re: raptor: odmeram a dam, jasne 8-) . je to prve GS co ma zaujalo a vselijako spekulujem a aj preto som uz pozrel aspon 30 "testikov" tejto moto. boli medzi nimi aj moto novinari, co sami doma maju 1250ku. na tazisko, manipulaciu, jazdu v pomalej rychlosti po parkovisku ide sama chvala. oproti 1250ke pri jazde vraj posobi lahsie, agilnejsie... ja to aj tak nebudem vediet porovnat, na starsich GS som sa sice vozil, no nezaujali ma, cize nemam tie jazdne vlastnosti v hlave na porovnavanie (pamatam akurat na pocit pohodlnej jazdy)


07.11.2023 10:12

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

len nemerak vysku valca od zeme - to by mohlo skreslit aktualne nastavenie elektronickeho podvozku tej ktorej motorky

skus to nejak odmerat voci jazdcovej stupacke alebo sedlu ktore bude na oboch modeloch v rovnakej polohe, pripadne voci olejovej vani / šusplechu


07.11.2023 19:23

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ono sa to reálne odmerať nedá, valec na 1300 má tvar nech hrušky a mal by mať väčšiu plochu, lebo ked už nič iné má vačší priemer piestu a valec 1250 je skôr taký zemiakový - asi nebude nikto hladať stredy plôch valcov ... Okrem toho nie je podstatná výška valcov ale výška ťažiska a to sa merá ešte ťažšie.


14.11.2023 19:36

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radkis
 Turista 

Ikona

takze pokus o meranie prebehol bohuzial neuspesne. v KE na predajni boli vsetky 1300ky na tom el. podvozku, cize v spodnej sadnutej polohe. ja ako "navsteva" som privelmi na tej predajni spekulovat nemohol, nebol tam na to "priestor". kazdopadne manipulovat, tocit sa s moto v nizkej rychlosti je hracka.


19.11.2023 9:36

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: radkis: TO že má el podvozok (čo má každá) ešte neznamená Že má zvyšovanie výšky adaptive height. To je za príplatok... Takže zistiť a tak merať.

Inak video už je vonku

Video: Prvý test BMW R 1300 GS 2024: Je nasledovník legendy hodný svojho mena?




19.11.2023 20:44

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

radkis
 Turista 

Ikona

Re: Awia: ano, jasne, nevyjadril som sa uplne presne. vsetky tri GS mali ten adaptivny podvozok. inak moto na prvu dobru vyyyborna [dobre] (prve GS co ma nadchlo)


21.11.2023 7:41

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia perfektné [dobre]

je fakt super že si venoval čas a priestor otázke ako chutí káva na novej R1300GS ale moju otázku z 29.10.2023 17:04 ktorá je dovolím si povedať násobne viac ku GS si odignoroval


23.11.2023 1:10

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

matkulec
 Veteránista 

koľko zvolávačiek môžeme očakávať? :-~


29.11.2023 9:02

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: seriozne sa ta chcem spýtat , kedže má táto motorka "už" nastavitelnú uroveň trakcie,
že ako si vie bežný uživatel tú trakciu nastavit ?

ja osobne si to v off viem predstavit, ale na turistické jazdenie? To ako najdem si pocukrovanu zakrutu
po cestároch a aj s manželkou v náklone dám plný plyn a ked sa zjebeme, tak ju nastavím na viac ? :-)

Motorky od dôb KTM 1190, to majú z výroby podla mna dokonalé, rovnako v offroad režime.
Mód "Enduro pro" funguje podla mna u aj pre pokrocileho jazdca perfektne. Neviem si predstavit,
že by som do toho kafral.





01.12.2023 14:51

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: alexa7: neviem ci presne rozumiem otazke, pytas sa na GS ci vseobecne. Pytas sa na trakcnu kontrolu, na ceste?
V terene je to jasne to chcem mat vypnute.
Na ceste si ja davam vacsinou trakcnu na min nastavanie, je dobre ze tam nieco je "v zalohe". Ale nemam rad vyssie nastavenie trakcie ked to zacne vyblikavat ked prebehnem trosku po strku, cez mlaku, skocim z obrubniku, nehovoriac ak do toho keca anti-wheelie... Toto mna odobne nebavi ked to blika vkuse ako vianocny stromcek...

v náklone dám plný plyn a ked sa zjebeme - prečo by si to robil??? Nechápem akože test trakcnej kontroly?

Tak prípadne upresni otázku :-)


01.12.2023 16:21

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Pytam sa na tie vlajkove lode . Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy?
1200 ci KTM 1190, 1290? Ze tu je potreba teraz nastavovat?
Nebavim sa teraz o jazde po zadnom. Tam to bude treba aj tak asi kompletne vypnut.
Lebo o dobrej elektronike nevies, mne u tychto motoriek nevadilo teda doteraz nič.










Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 16:24)


01.12.2023 17:07

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy? - samozrejme... Na suchom ideal asfalte ani nie, ale čokoľvek iné tak to zaberá... A nemám rád keď mi niekto akoby uberie plyn. Na rôznych moto to zaberá rôzne niekedy je to celkom prijemne niekedy viac otravne... Niekedy je tam dlhé ubratie plynu a napr nemám rád keď to drži ubratý plyn a musím ja ubrať a znovu pridávať aby sa rozbehlo...
Na väčšine moto si to dávam na najnižšiu úroveň...


01.12.2023 18:56

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: suhlasim na roznych motorkach je to rozne , hlavne na starsich to bola cista katastrofa rovnako ako ABS, ale ja prave už na KTM 1190 ci BMW 1200 , 1250 som nic rušivého nepostrehol
co by som potreboval nastavovat.

A mimo safalt si samozrejme vypnem trakciu , ked si idem zablbnut , troska poorať.
Ale za normalnych okolnosti , napriklad niekde na tripe, je režim enduro pro, uplne že super.
nekonaju sa nejake “dlhodobe” ubratia plynu, neviem ani tam co by som este
nastavoval.
Brutalne sa s tym da rychlo jazdit,lebo je tam este ta zicherka, ze len tak neuleti zadok.

Ja len tak z pohladu bezneho uzivatela , naozaj neviem co by som tam nastavoval.












Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 19:06)


01.12.2023 19:16

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: alexa7: suhlas, asi pre bežné použitie to stačí KTM, BMW to má celkom OK, taká Africa na vyššom nastavení 3 a viac je podľa mňa nepoužteľné...


01.12.2023 19:35

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: osobne si myslim, ze 1 stupen u 1300ky bude vypnutie, 2 stupen bude to co je teraz u 1250 / lebo nebezpecnejsie pre jazdca to urcite neurobia/ a dašie vyššie stupne nikdy vyjazdenejší rider nezapne :-)

Ale dá sa to už konečne nastavovať :-)


04.12.2023 14:02

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Urobili GS pre menšie postavy,vyzerá to ako rozpočtová lacná motorka kde šetrili kde sa dalo oproti 1250,podľa mňa éra slávnej GS týmto konci,kedy príde 1300 adventure až vôbec príde.vela ľudí prechádza z nových GS na 1200 GS posledný vzduchac.


04.12.2023 15:57

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

jasne ze adventure bude, preco by nebolo
ze je 1300 lacna a rozpoctova by som teda rozhodne nepovedal ani z fotky ani z toho co som videl nazivo
neviem odkial beries taketo súdy.

Áno GS je motorka pre menšie postavy ale víš čo? To vždy aj bola. To Advík bol odjakživa pre štandardne urastených stredoeurópanov.

Pri 1300 GS sa zatial všetci v internetových videách typu "first ride" rozplyvaju nad jazdnými vlastnostami vrátane aerodynamiky čo je vec ktorú BMW pri GS v podstate + - ignorovalo.
výnimka sú s privretými očami Advíky od 2010 vyššie...

Čo mi furt vadi je to svetlo, ale uloha svetla je svietit a tu sa teda nebojim zeby svietilo málo alebo zle.

Konieckoncov ku GS som sa dostal tak ze som sa prvy krat previezol na 1100GS so svetlom "z Avie" a potom som si kupil ako prvú "krajsiu" 1150, ale že je "škulavá" a "geberit" som počul milión krát.
Žial svetlo samotné na GS svietilo vždy tak pomenej až kým neprišiel vodník s prvým LED svetlom a tam sa karta diametrálne obrátila.

Toto svetlo aspoň vyzera jak plnohodnotny decepticon >:-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.12.2023 15:59)


04.12.2023 16:18

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: raptor: každý je určite zvedavý hlavne na adventuru,zatiaľ nič nenasvedčuje tomu že bude, ani špiónazne fotky nie sú na nete.vydel som ako to skladajú,ten rám s plechových vyliskov je smiešny,dali v teleleveler nejaké ložisko a už to je niečo prelomové,viac elektroniky neznamená podľa mňa kvalita.nie som s novej gs nadšený,to svetlo je individuálna záležitosť,mne sa to páči.s 1250 taký sršala majestátnosť,1300 je smiešna,a nie som sám kto je tohoto názoru.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (04.12.2023 16:24)


04.12.2023 16:23

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

udajne 3ks uz jazdia v nejakej kamuflaznej forme po Europe.
Adventura urcite bude. Nie je ziaden rozumny dovod aby nebol. Nechapem ze preco vobec spekulujes nad tym ci bude.


04.12.2023 16:26

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: raptor: som čakal že predstavia naraz aj adventure


04.12.2023 16:41

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiese a prosim ta toto si preco cakal? NIKDY.. naozaj ze NIKDY nebola predstavena adventure spolu s modelom od ktoreho bola odvodena


04.12.2023 17:12

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: wiese: jasné že Adventura bude, o rok na jeseň... Je to marketing dovtedy sa bude toto predávať... Nie je to IMHO ani malé a ani lacné (ani v cenníku a ani na omak, očum rozhodne nie)
Adv podľa mňa väčšina ľudí ani nepotrebuje, ak niekto nemá nad 2 metre :-D :-D :-D Ale samozrejme veľa ľudí to chce...


04.12.2023 18:01

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Ja som na 1250 tak na hrane, pri mojich 185cm. Tiež si myslím, že 1300 je všade tak jemne okresaná.
Ked este nahodou pojdem do BMW, tak to bude adventura.


04.12.2023 18:04

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: ja mám 192cm


04.12.2023 19:04

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: wiese: tak budes na tom vyzerat ako osa na cukriku :-)

Kup si 1250 advika , teraz je hysteria okolo 1300 , mozno dobre kupis :-)
Bude ti sluzit tak isto a usetris balik.


04.12.2023 19:24

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: ja mám 1150 gsa ,novší stroj nemusím mať,trocha viac koní by my neuškodilo


04.12.2023 19:29

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: wiese: trocha viac ich tam je :-D [dobre]


04.12.2023 19:31

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: Awia: to máš pravdu :-D


05.12.2023 19:42

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Bol som sa na to pozrieť. 237 kg pri takom výkone a kardane, to je nesplniteľný sen mnohých reťazových litrov. Ozaj pecka.

Pre mňa zvláštne bolo, že štít po vypnutí zapaľovania sa poslušne spustí a po naštartovaní ostane dole. Ak som to správne pochopil, samostatné tlačidlo na posun nie je, ale môžeš si to dať na nejaké ako prvotnú voľbu a môžeš sa s tým hrať každé štartovanie. MOŽNO, kdesi v menu sa to znižovanie dá zakázať.

K automatickému znižovaniu samotného motocykla. Motorrad-online.de uvádza, že priemerný nemecký motorkár nad 50 a sedí na niečom 100PS+ no CFmoto to nebude.


07.12.2023 10:14

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

K čomu je už len dobre automatické znižovanie motorky,to potrebujeme všetci ku šťastiu,to je ako posilňovač bŕzd na 1150 a prvých 1200 GS,sudruhovahia zistili že je to kravina a už ďalej nedávali.to sa už fakt nedaju kúpiť normálne motorky.na kurvitkach sa zarábajú peniaze nie na samotnej kúpi motorky.


07.12.2023 10:37

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: wiese: dajú a tento systém je za príplatok... Takže nekupuj si to. Ak by si mal 170cm možno mernej bol by si nadšený z toho...


07.12.2023 10:40

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: MajoKE: to nastavovanie plexi sa nastavuje na ten nový "Multi-rocker-switch" či ako to volajú, hovoril aj ukazoval som to vo videu... To vymysleli dobre...

a ten štít môžeš mať malý, môžeš mať ručne nastaviteľný a aj veľký, elektro a aj s bočnými deflektormi... Každému čo si vyberie že chce a potrebuje... Ja by som bral ten manuálny malý, ktorý je na Trophy...


07.12.2023 10:40

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: Awia: ja mám 192cm takže pre mňa žiadny problém,trocha som som aj ľutoval malých ľudí že si nemôžu kúpiť veľké Enduro,len teraz to je naopak pri GS 1300,mám pocit že je až moc mala pre dlhanov.som zvedavý na adventure,možno nám sánka padne dole.


07.12.2023 10:47

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: wiese: choď sa na tom odviesť... sedlo vyššie sa dá to problém nie je... TUším až na 890... Nemyslim si že tu bude malá...


07.12.2023 11:07

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: Awia: alebo všetky staré GS boli až moc veľké a toto možno konečne je normálna veľkosť aby ľudia netancovali na špičkách keď manipulujú s motorkou,aj nad tým som rozmýšľal.aj ja mám problémy v podstate s1150 keď manipulujem,nech my nikto nehovorí že vysoký ľudia nemajú problémy s veľkými endurami.len sme zvyknutý na až príliš obrovské mašiny.tak asi menim názor na veľkosť GS 1300 je akurát.


07.12.2023 12:45

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: wiese:skusal som toho dost a podla mojho názoru je hmotnost motorky umerná konfortu. Ide len o učel použitia.

Nepoznam o 15 kil lahšiu turisticku motorku ktorá je konfortnejšia od tej tažšej. Myslim celkovo jazdu vo dvojici a tak. Každy si len zvykne na tu svoju a je v pohode :-)


07.12.2023 13:19

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

wiese
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: kedysi jazdili na 350tkach jawach vo dvojici aj z batožinou a bolo v pohode, nehovorím že treba jazdiť na Jawach ale s veľkosťou endur sa to už preháňa, poznám a aj som videl ľudí čo fakt padajú na obrovských mašinach ako muchy pri manipulácii ,keby tak radšej robia väčšie superšporty alebo nahace,tie sa zmenšujú a endura zväčšujú.jednoznacne by mali robiť endura,nahace, superšporty atď v rôznych veľkostiach,aj vysoký človek si chce zajazdiť na supersporte,nahači,a zase naopak.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (07.12.2023 13:21)


07.12.2023 14:17

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: wiese: ja si to nemyslim, že sa to prehana. Ved všetko sa odlahčuje , od GS cez stare Stelvio po Goldwinga. Kus spolahlivo železa XTZ 1200, sa uz ani nevyrába.

A že padaju..k tomu tolko, že sebavedomie a ego nedovoli ludom jazdit na moto na ktore maju schopnosti.


07.12.2023 16:27

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

TIež súhlasím že sa zmenšuje a odľahčude adventure biky... Že ľudia padajú je len chyba medzikusu...


07.12.2023 20:19

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

K tomu, čo som napísal o štíte 05.12.2023 19:42.

Vraj sa po rozbehu motocykla štít dvihne na predtým nastavenú hodnotu. Tak je všetko v poriadku.


03.01.2024 9:26

Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

Carlos
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: MajoKE: Ano, presne tak to funguje..



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.