Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1980 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28554
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17006)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)
Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma

 Zdieľať

Pridané: 25.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7369 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Offroad testovanie BMW GS - Tak takéto parádne šotoliny a kamenisté horské cesty nám pripravili na testovanie nového BMW R 1300 GS . Video: BMW R 1300 GS offroad jazdenie #motoride_sk

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: BMW.press, Tomáš Hajduch - Awia

Video: Prvý test BMW R 1300 GS 2024: Je nasledovník legendy hodný svojho mena?

Video: MR POKEC: Vaše otázky: BMW R 1300 GS 2024 - odpovede konštruktérov a dizajnérov

Offroad testovanie BMW GS - 28.10.2023 07:32

Tak takéto parádne šotoliny a kamenisté horské cesty nám pripravili na testovanie nového BMW R 1300 GS .

Video: BMW R 1300 GS offroad jazdenie #motoride_sk

Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - 27.10.2023 13:58

Máme za sebou doobedné prvé jazdenie na GS na na skvelých horských asfaltových cestách v okolí Malagy. GS je úplne nové, prekopané, pocitovo číslo menšia motorka a nový motor má skvelý športový prejav aj je veľmi hladný po otáčkach. GS nebolo nikdy také to športové...

Video: Prvé dojmy zo sedla nového R 1300 GS - asfalt #motoride_sk

Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma

Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Prvé dojmy zo sedla GS na asfalte - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma

Hlavný stojan a pomoc el. podvozka - 27.10.2023 13:33

Hlavný stojan je premakaný má sklopnú páčku takže už viac nebude zavadzať jazdvovi. Okrem toho ak je motorka vybavená systémom znižovania podvozku pri zastavení tak tento systém pomáha aj zdvihnúť motorku čo najvyššie pre najjednoduchšie vyhodenie motorky na hlavný stojan.

Video: Hlavný stojan a pomoc el. podvozka - zaujímavosti na BMW R1300 GS

Nastavenie výšky a polohy sedla - 27.10.2023 13:00

Nové BMW GS má zaujímavo vyriešené aj nastavovanie výšky a zároveň aj polohy zadného sedadla spolujazdca. Výška sedadla jazdca sa dá zmeniť po demontáži sedla a nemení sa jeho samotná poloha, ale pohybuje sa podložka vnútri sedla samotného. Štandardná výška je 850 milimetrov a dá sa znížiť na 830 mm. Samozrejme sú dostupné aj ďalšie vyššie alebo nižšie sedlá ako doplnok.

Veľmi ľahko sa dá meniť pozdĺžne i poloha sedadla spolujazdca pozrite si vo videu.

Zaujímavosti na BMW R1300 GS.

Video: Nastavenie výšky a polohy sedla - zaujímavosti na BMW R1300 GS

Prvé dotyky BMW R1300 GS - 26.10.2023 22:46

Vitajte v Španielsku a poďte sa s nami detailne pozrieť na nové BMW R1300 GS 2024.

Video: Prvé dotyky a predstavenie BMW R 1300 GS

Nové R1300GS pod drobnohľadom - 26.10.2023 20:50

Prvé foto nového GSa vrátane technických detailov rámu, nádrže a hlavne motora. Ten je úplne nový a prinášam vám i video.

Video: Rýchly pohľad na motor BMW R1300GS

Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma

Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nové R1300GS pod drobnohľadom - Ideme testovať nové BMW R 1300 GS do Malagy - pýtajte sa čo vás zaujíma

Ideme na test nového GS-a - Pýtaj sa čo ťa zaujíma - 25.10.2023 18:48

Čaute Motorideáci,

Ja už teraz cestujem na západ a zajtra ráno letím do Malagy na testovanie nového BMW R 1300 GS. Dnes som sa na neho bol pozrieť osobne v Košiciach k predajcovi a dosť dlho som ho do detailov skúmal. Zaujímal ma nový motor, ako je usporiadaný, podsedlový rám, nové riešenie telelevera, úchyt riadidiel a samozrejme predný svetlomet a mnoho ďalšieho. Aj som si na GS-ko sadol a potešila ma štíhlosť a kompaktnosť stroja.

Ak vás čokoľvek zaujíma pýtajte sa a píšte sem do diskusie k článku otázky a pokúsim sa všetky zodpovedať, alebo ich aj položiť konštruktérom či dizajnérom z BMW.

Video: Ideme testovať nové GS do Malagy. Ak máš otázky pytaj sa

Kľúčové vlastnosti

  • 1300 cm3 boxer motor s variabilným časovaním ventilov ShiftCam
  • 145 koní a 149 Nm
  • EVO Telelever
  • matrix LED svetlá
  • hlavný rám - oceľová škrupina
  • monokokový hliníkový zadný rám

BMW R 1300 GS 2024
BMW R 1300 GS 2024

Nové GS prichádza v 4 verziách:

  • Light white - základné prevedenie
  • GS Trophy - offroad zameranie
  • Tripple Black - komfort a dlhé trasy
  • Option 719 - kustomizácia

28.09.2023 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 28570 [Bleskovky - Novinky]

-

Nové BMW R 1300 GS 2024 oficiálne odhalené! Pozri si všetky detaily!

Dnes značka BMW v novom múzeu BMW Motorrad Welt v Berlíne ukázala dlho očakávané nové GS. Je silnejšie, ľahšie (mínus 12 kg), obratnejšie a s novými technológiami. Zostal samozrejme boxer motor so ShiftCamom, ale aj telelever s novým označením EVO. Predstavené sú hneď 4 verzie.

 

Video: Nové BMW R 1300 GS (2024) konečne naživo + nové F 900 GS (2024) a mega ŠUPA M 1000 XR!

Video: Nové BMW R 1300 GS — Poďme spolu nastaviť tempo

Pozri tiež:

09.09.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6990 [Novinky - Predstavujeme]

-

BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Ešte predtým, než nám BMW naservíruje revolučne zmenené veľké GS, prišla správa o inovovaných všetkých troch stredných GS. Viac výkonu, krúťaku, výbavy, viac všetkého, alebo aj podstatne nižšia hmotnosť či na BMW veľmi netypická farba. Super!

 

Všetky dôležité parametre už máme v tabuľke nižšie a dávame vám ich aj v porovnaní s predchodcom.

Vykon
Vykon

Foto:
 BMW R 1300 GS 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:R 1300 GS
Rok:2024
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1300 ccm
Max. výkon:145.5 k (107.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:149 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:13.3 : 1
Vŕtanie x Zdvih:106.50 x 73.00 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:190 mm
Zdvih vzadu:200 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestik, radiálna
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:285 mm
Pneu vzadu:170/60-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:237 kg
Výška sedla:850 mm
Rázvor:1518 mm
Dĺžka:2212 mm
Šírka:1000 mm
Objem nádrže:19 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:225 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.39 s
Spotreba paliva:4.8 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 296 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Elektronicky nastaviteľné plexi:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:za príplatok vypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:EVO Telelever a EVO Paralever II, Variabilné časovanie ventilov ShiftCam

Cena 11/2023: od 18 690 EUR

Pridané: 25.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: