Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
Ahoj, bol by som zvedavý, ako Honda vysvetluje, že na NT1100 je ručne nastavitelný štít, kým Forza 750 má eletricky nastavitelný. To už fakt nevedeli na NT pridať za tie peniaze? Radšej vyvinuly druhu generáciu, ktorá sa už lepšie ovláda, ručne. |
Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
keby to malo kardan ako volakedy NT650 a NT700 malo by to sancu byt paradna masina .. |
Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
tej náklonovej automatike sa nečudujem, čo som pozeral recenzie na predchádzajúcu verziu, tak s tým automatom DCT sa dalo akurát tak rozbiť si hubu v zákrute |
Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
Honda má dobre motorky, to musíme uznať, držia ich za gule nezmyselne euronormy, tak , ako ostatných výrobcov. To vysvetluje tie dvojvalce a ich používanie vo viacerých modeloch, vývoj a certifikovanie motorov je ultra draha vec.Ale silne cítiť napriek rasúcim cenám, že šporia na každom kroku. Prve africa twin malo cenu tuším niečo nad 11 tisíc, prve ADV nad 14 ale s výbavou, čo teraz doplácaš k základnej cene. |