Anketa:
Moto videá:
Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3? - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3? - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ahojte, |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
vela toho neni, co? ja by som to tuono, ale tiez je to nahaty sportbike.. chuda zena |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
bmw k 1300 R - akurat ze je to stvorvalec ... myslim . |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Motorky ktoré si opísal - sú skôj jednostranne orientované, ale na Corsaro by som zabudol a volil Moto Morini Granpasso 1200. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanci: dobre ponúkaš, akurát to neňi z jeho víbjeru, téš bich rači išeu do tích keré ponúkáš Ti |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
ja by som tiez pridal do toho vyberu Multistradu |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
yahama mt01 sice to ma "len" 90koni ale 150 nm krutak. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ty teda mušíš byť riadny strelec keď ti treba 140HP ...MAN |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
proč bi moseu bit strelec, ket sce 140 kobil? |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Myslim ze po 6 rokoch na dvojvalci si uz dost vyjazdeny a skuseny na japan stvorvalec |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
miku: viužius ňekedy v živoce naplno svojích 95 kobil dukší jak pár sekund? Ket aj ano,mislíš,že to neňí dost? Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (08.09.2010 16:49) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
jaa bych tez este povedal, ze MT01. ale 140 koni nema ani zdaleka. Buell ti asi tiez nikto neopravi. na vyber toho moc neni, akurat taliani a este rakusaci. ale SD je tiez "slabe" a RC8 uz neni to, co hladas, to by tam potom mohli ist aj talianske duc duc SS ako 1098 a pod. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
demmoo: jasňe ket nepočítáš okruch a naháňački a magorini, tak mi stačí motorák aj ze 64 kobilkama, jak je Versys, ale já mám 65 kilo , uš pro dvoch to je máuo a na turistiku f kopcoch a s bagážú to je čaj... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
alebo superduke, ale to stale je menej ako 140 koni |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Skoč si otestovať VRSC V-ROD Muscle. Nemá síce tvojich požadovaných 140 žrebcov ale má za to 115Nm/6500 ot. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
socrates, chce sportovu motorku, nie traktor .. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
teraz je na predaj jeden krásny xb 12 s nasrať kone, krúťák odspodu až neviem kam |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ked chces fakt silneho nahaca, tak jedine B-kinga .... aj krutak aj vykon |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli . B-king je dobrý stroj, ale nie je to dvojvalec |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
rp76 nevedel som že NAKED sa považuje za sport moto. Možno u Teba.... Inak píše o 2valve a ak si myslíš, že Muscle je traktor tak Ti to isto nebudem vyvracať. Na to nemám jednak chuť ani čas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (08.09.2010 22:09) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ducati ee - ak uvažuješ aj nad inými motorkami.. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
eNeM : Diky za upresnenie ja som len chcel ukazat smer ako riesit konkretnu dilemu PS a Nm pri naked |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
A čo tak Griso 1200 8V, nemá síce 140 koníkof (teda nie sériových) ale vytrápi ťa poriadne a nie je okukaný Hm? |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
111-ka a aj panička si bude hovieť (no bóóže , jeden valec hore-dole) , jediná moto , kde sa majitelia na fórach sťažujú , že výrobca so zrýchlením zavádza a klame ! |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ano ano ,Moto Guzi Griso 1200 je chuťovka |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Pozri obrázok |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
amis, z duse mi prispievas, nechcel som to tu rozvijat a hladiet moc optimisticky dopredu, ale keby sa nove studie od guzzi uz robili, poradie by bolo tomu prisposobene |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vostok, mna chyta nieco podobne.. 2V moze byt challenge.. Ja mam zajacie umysli na Ducati SuperSport 1000DS, ten pocit, je to srdcovka. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
MT01 - pre ľadvinku je to sedenie len na kratke trate.... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
socrates, robil som si srandu, nechap ten "traktor" ako urazku, je to iba iny styl.. V-rod je urcite dobra motorka na kludne jazdenie krajinou.. A ja mam take jazdenie celkom rad, ale ked si chcem vychutnat okresku plnu zakrut, tak to si urcite viacej vychutnam jazdu na SV. Ja mam Bandita a SV. A uz v porovnani tychto dvoch motoriek je Sv neporovnatelne obratnejsia v zakrutach.. Porovnavat v-roda s SV, Tuonom alebo dokonca s StreetFighterom je blbost. A co sa ti nezda na oznaceni sport bike pri napr. tuone alebo SF? Ved su to superbikes bez kapot.. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Alebo HD XR 1200, ten istý motor ako bulík, trochu menej "radikálny design", vyššie zdvihy |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
eNeM: hovoris "Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli" - - spominany B-king 1300 ma podla DYNOcharts pri 2700ot rovnaky moment a potom sa X12ke vzdaluje. Neviem ako je to pocitovo v reale, asi dost zalezi na sprevodovani, ale papierovo je Bking na koni |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
tak to zhrnieme takto, lebo zakladatel temy sa prestal ozyvat. zober V4 VFR 1200 a mas pokoj Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 9:59) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vyjadril som sa príliš vágne, mea culpa |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
nechce moto morini, lebo skrachovali a boji sa opravy a ND. zeeeebyyyy bol Buell na tom rovnako? |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
vestko beriem ak hovoris o 4valcoch do 1000ccm, ale Bking je tupa lokomotiva a moment ma lepsi uz od 2700ot a nie 5-6000 |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
A čo tak BMW R 1200 R nemá síce 140 koníkov ale myslím si že aj žena by mala radosť z posedu aj ty z jazdy... Údajne aj čo som tu čítal tak ten "boxer motor" je perfektný... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
boxer mu bude "hnily" ked sa mu SV 1000 pozdava malo. tu VFR alebo multistradu.. alebo tuto Kinga, ako Andys propaguje |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Obávam sa ale že pani manželka by zo sedenia ako ľadvinka na B-KINGu veľkú radosť nemala... a to je tiež jedná z vecí ktorá patrí do požiadaviek a za cenu Multistrady si už kúpi v pohode aj ten Bavorák. Nehovoriac už o tom že Multistrada nemá s naháčom vôbec nič spoločné. teda pokiaľ sa bavíme o cenách nových motoriek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 14:28) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Že MTS nemá nič spoločné s naháčom ???? To moto si videl ????? No budem ticho ...... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
na ten dizajn si treba trochu zvykat, ale najskor JEDINA moto, ktora splna vsetky poziadavky Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 14:51) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
ja Bkinga nepropagujem, velke, tazke, pre spolujazdca nic moc |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Jura : proste vražda len toto, že to už nieje dvojval ale poníkov to už má vcelku dosť |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Jura jedna z mojich srdcoviek. ale pri spotrebe, cene a faktu, ze to nie je dvojval som to ani nespomenul. krutakom moze ist B-king s placom do kuta |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
.. a s placom aj ty, ked tych 367kg budes musiet potlacit |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Jura , jawa555 , veď som to už hore spomenul , že 111-ku (jeden valec hore-dole) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Ahojte, |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
vostok, servis na buell priamo v BA na najvyššej úrovni od chalana, čo ju predáva. to sú k***a páni mechanici (www.unauthorized.sk) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
BTW, veď buell motor je HD EVO sporty 1200, ten sa vyrába dodnes |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vobec si nemyslim, ze by to musel byt nahac nad 140 koni... a kto by uz veril tomu, ze na tom vozis vlastnu zenu |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanci: až sa mi nechce veriť že aj ty máš DUCATI keď zadreš že Multistrada má niečo s naháčom... alebo všetky stroje kde je vidieť motor sú naháče??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 22:21) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vostok - ostavam pri tom, co som povedal - tak pre Teba este moto nikto nevyrobil |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vostok-Nechcem ti kazit radost a vyhovarat tuono,naopak,je to skvela motorka.Ale mal by si si uvedomit,ze to nesplna tvoje tvrdo vydupkavane poziadavky |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ brazel: a kolko ludí myslíš že pod "111-ku" pochopilo III Rocketa ?? ja si myslím, že moc ne ... ale možno sa mýlim ... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@jura & brazel: ja sem rozumiel TATRA 111 |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
111 znamena rocket 3 tak to budem este muset doost chlebika popapat, aby som sa naucil taketo vychytavky |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Niekto tu spomenul SMT, ta nema nad 1000cm3 a ani zdaleka 140koni. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
minerva.. so vsetkym co si napisala sa da len suhlasit |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
pozri si bmw r 1200R ale nema pozadovane kone,no je vhodny pre |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
edit uz tu o bmw pisal snake,az teraz som si vsimol. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Vostok vidieť, že si fajnšmeker, máš moje plné sympatie |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
podla mna je nahac dost univerzalna motorka, na cestovanie staci nahodit kufre a stit proti vetru a idem no problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil atir (12.09.2010 1:03) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Jednoznacne Moto Morini - najlepsi V2, vyborne komponenty a punc exkluzivity. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (12.09.2010 19:18) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Moto Moriny vyrábal donedávna shity a preto aj krachol. Musí si ešte urobiť meno (punc spoľahlivosti) aby bol ako Yamaha a Suzuki ! |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ marek750 - ty si mal niekedy Moto Morini (akekolvek ?) Jazdil si na nom niekedy (a tym nemyslim 10 km)? Upravené 2 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 17:41) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
sushi na exkluzivitu a niečo špeciálne mi stačí 500eur |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ marek750 |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
MAREK 750 - o čom točíš chlape - to tu ideš porovnávať motorku bez dokladov s rokom výroby 1992 ????? |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanci , až tak sa ľudia za nimi nejdú pozabíjať ... napr. cgi.ebay.co.uk/2010-MOTO-MORINI-SILVER-BLUE-... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanic davaj uz len 10 min Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:01) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Brazel - tie naše Corsara boli za 4600 €, ale keby som nemal motorku tak by som do do nej určite išiel, prípadne do MV Brutalky - alebo 8 ventilovej Guziny |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
to som ani nemal v umysle Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:12) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanci , ale veď ja len tak , že sa ľudia nejdú posrať . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.09.2010 21:21) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
danopanci, keby mala babka gule, bola by dedko... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
OK hosi, |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ RHplusB - toto su presne tie mudrosti internetovych drsonov - MM si ani nevidel, ale uz vies ako sa veci maju |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Pozóóór !!! |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
sushi Nikto ti neberie to že Moriny nie je masová motorka. |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Fajn, takze nastavitelna predna vidla Marzocchi, zadny tlmic Ohlins, radialne pumpy (ehm - este raz si pozri tech. parametre), brzdy Brembo (ako Ty hovoris - obycajne), Marchesini rafy - proste cisty sub-standard, nehodny porovnania s japonskou budget-kvalitou Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 22:35) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
RH - motoriek bez záujmu je veľa a aj exkluzívnych značiek a aj ..... |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ marek750 - to bol vtip samozrejme - preto ten smajlik. Su to uplne ine kategorie, ale aj ine filozofie (mass- vs. niche-market). |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
sushi7474 , radiálne máš pumpy , nie strmene , na dnešných TOP modeloch je normálna kombinácia radiálna pumpa + radiálny strmeň , dokonca aj na TOP modeloch japonských výrobcov (radiálne pumpy takmer štandard) . |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
@ brazel - ak dobre rozumiem - my, tu neriesime priekopnicke motorky (nech uz to znamena cokolvek), ale: |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 23:30) |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
podla mna SV je lepsie ako MM.. ale na MM som este nesiel.. sushi, soferoval si SV? bavime sa tu o kokocinach.. Ohlinsy, bremba a pod.. V beznej premavke to ma v rukach hlavne sofer!! Na "dno" nasich strojov si malokedy siahneme (teda ja hej ) A preto pani soferi, nehadajme sa a na zdravie!! |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
to je krasa,naco sa tu dohadujete,sak kazdy si kupi na co ma neeee naaco vyhadzuvat tolkych penez za p..u ked zo dna na den straca hodnotu,nekerych exluzivnych modelov je problem sa zbavit,kupit sa da secko,ked je pesos,len predat je uz problem,zanedlho nas tu zvalcuje cina,nahodi take ceny,ze super drahe,aj kvalitne veci sa prestanu vyrabat,lebo nebude mat dostatocny odbyt |
Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?
Anoro - úplne s Tebou súhlasím - len ide o to - či sa tou Čínou necháme pohltiť - alebo podporíme európsky trh |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce