Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2619 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28563
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11554)

na každý deň - 30km KTM Duke 390? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuna každý deň - 30km KTM Duke 390? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

24.02.2015 10:45

na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte, som tu nový, tak ma možno budete navigovať na vlákna, kde sa podobná téma preberala. V každom prípade, kto má skúsenosť, please poraďte. Hľadám motorku na každodenné dochádzanie do centra BA a na občasné výlety s foťákom. Denná štreka 35km. Niečo agilné, nie veľké s úspornou spotrebou.

Nemám skoro žiadne skúsenosti, jazdil som len BMW R1200R asi 1000km a BMW F800R asi 500km. To sú celé moje skúsenosti. Na R1200 sa mi páčilo, že netreba skoro vôbec radič, ťahá to pri všetkých otáčkach a perfektný podvozok. :-) No, ale nie je to zrovna alternatíva do mesta a cena je tiež vysoko.

Vzhľadom na budget asi jazdenku (cca. 4000€) alebo niečo s menším motorom. Asi by som chcel aj ABS. Vychádza mi to na KTM Duke 390, ktorá sa dá kúpiť v záruke za slušný peniaz. Má USD vidlicu a ABS a priaznivú spotrebu. Máte niekto skúsenosť, alebo iný vhodný tip. Skúter prosím neraďte, chcem, aby sa mi motorka aj páčila a mala slušný podvozok.

www.ktm.sk/aktualna-ponuka/ktm-390duke-abs-jazdena-moto...

Ďakujem :-)


24.02.2015 11:13

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Varan
 Jogurťák 

Ikona

podla toho čo píšeš, Duke 390 bude ideálna volba [dobre]


24.02.2015 11:27

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Z tých novších, tak do 300-400 ccm si popozeraj, čo by sa ti ľúbilo. Ťažko radiť.
Zo starších mašín /ale budú bez ABS, kedže to tak 5-10 rokov dozadu nebol moc štandard/, v kľude aj CBF500 /ak máš tak do 185 cm výšky, pre vyšších je už malá a treba sa pozerať po šestovkách/:
motocykle.bazos.sk/inzerat/46019826/Honda-CBF-500.php

Ale v kľude aj ten Duke, keď máš peniaze, bude ešte záruka a je to dosť nová mašina. Výkonu iste dosť. Požiadaj o skušobnú jazdu a uvidíš, i posedovo i ergonomicky.


24.02.2015 11:31

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ale kľudne aj GS500 /naháč či celokapotáž/, bezstarostné mašinky, a s celokapotážou časom uvidíš, že to využiješ, nielen po meste, ale aj na dovolenku na tisíce km za tyždeň. motocykle.bazos.sk/inzerat/46554035/Suzuki.php


24.02.2015 11:32

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

kup si skuter, cca 250-300 objem, spotrebu budes mat pri pohodovej jazde okolo 3 litrov, na prepletanie v zapche na Opileckej, ci Ulici Svornosti akurat, ziadne radenie, spojkovanie, pod sedadlo das v pohode fotak aj s vybavou, ked dojazdis, tak ho vymenis za prilbu s rukavicami, sezonu si predlzis dekou a vyssim stitom a si vysmiaty minimalne 8 mesiacov v roku... motorka na denne dochadzanie 35km (dokopy tam aj spat) je zbytocnost... moj nazor... ;-)


24.02.2015 11:32

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

zubco1
 Kávičkár 

Ikona

nehovorim, ze konkretne tuto, ale podla na dost univerzalna moto, spolahliva, s dobrou spotrebou, a daju sa najst pekne kusky za celkom dobre peniaze. Ale samozrejme, ze nejaky ten rok uz bude mat

napr. yamaha-mt.autobazar.eu/660-id4395227.html


24.02.2015 11:37

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Zubco: dobrá voľba,
ten motor je zábavný, do mesta iste, brat ma XT660X, nejake tisíce km som už na tom odjazdil a je to zábavka, majiteľ musí byť vysmiaty, spotreba tak 4 litre /XT má len tvrdé sedlo moc, MT03 na tom bude ináč, aj nižšia, je to naháč/.


24.02.2015 11:46

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

radim pockat do 12-teho marca, pobehat si inchebu a sadnut na vsetko, co len trochu pripada do uvahy.

sice chces nieco mensie, ale duke je naozaj dost maly a ak si vyssi, nemusis sa na nom citit dobre. ale ja osobne som svoje hypoteticke peniaze z buducej vyhry v loterii, ktore som prerozdelil na rozne motorky, tiez imaginarne investoval do tohto duka. rovnako ako ty nie som velmi skutromilny a presne toto by som bral do mesta aj ja. ale iba za predpokladu, ze by som mohol vlastnit viac motoriek :-)

za mna ako alternativu odporucam hondu cb500f. hondy su dobrucke a nezaludne, co je pre zaciatocnikov velka deviza. spolahlivost je legendarna, zastupeni neurekom, prevadzkove naklady nizke. z mojho pohladu je trochu univerzalnejsia ako duke. cena je vyssia, ale nie az tak vzdialena a pri tom mnozstve predajcov mozno niekde narazis na dobru skladovku. akurat ten dizajn mna osobne az tak nebere...


24.02.2015 12:37

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

vilmon
 Skútrista 

Ikona

dobre si zváž radit každých 20m v meste prevodovka za pár rokov dostane zabrat rýchlo ju odpíšeš aj spojku ja by bral skútra Yamaha majesty 250 a budeš spokojný má hodne úložných priestorov iste budeš mat nutkanie vypadnút aj mimo mesta cez víkend skúter ako turista po Slovensku najlepšia volba .


24.02.2015 12:40

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: meloking:
Ďakujem za reakciu, dobrého býva málo, takže ani ja nie som vysoký. 8-)
173cm sa poskladá hocikde. :-)

Inak aj CBF 500 som zvažoval ale KTM sa mi páči viac dizajnovo a pre rám a USD vidlicu. Asi ten podvozok bude stabilnejší ako mäkšia japonská vidla.

Ale máš pravdu, skúsiť viac v Inchebe a potom získam lepší prehľad na čom sa ako sedí a čo ako naozaj vyzerá.



24.02.2015 12:45

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: zubco1:
Po MT03 som pokukoval, páči sa mi dizajn a celkovo, ale asi by mi chýbalo ABS. Keď vidím teraz z auta, ako niektorí jazdia v krabiciach, až sa čudujem sám sebe, že chcem motorku :-)


24.02.2015 12:48

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton:
Ako keby som svoju ženu počúval :D V dobrom zmysle, mám rozumnú ženu. Keď sa mi zdá, že v prípade jednostopového vozidla neuvažujem úplne rozumom.


24.02.2015 12:49

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Ďakujem všetkým za dobre mienené rady, teším sa na motosalón. :-)


24.02.2015 12:52

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Ešte k skútrom - jazdné vlastnosti, brzdenie, občasný výlet do kopcov a zákrut ma odrádzajú...

Plusov som si plne vedomý - lepšie krytie v nepriaznivom počasí, bez spojkovania a preradzovania v meste, odkladacie miesto pre foťák a iné veci...


24.02.2015 12:53

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: vilmon: "skúter ako turista po Slovensku najlepšia volba" - si zabil :-D :-D

a kde sa ničí prevodovka v meste? to by musela byt z blata, alebo by jayjay musel byt iné poleno, aby ju zničil v dohladnej dobe na kvázi novej mašine. navyše ked sa tu bavíme o moto pod 60 koní, nie o muscleautách


24.02.2015 13:02

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

akoVanok
 Turista 

Ikona

390duke bude zivsi a sikovnejsi v meste aj mimo mesta ako cbf500


24.02.2015 13:02

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

Re: jayjay:
ak sa ti az tak velmi paci ktm-ka, tak skoro az nie je o com. nech to znie akokolvek sprosto, faktor 'paci sa' je pri kupe motorky jeden z najdolezitejsich. ak nieco milujes, odpustis tomu daleko viac ako 'lepsej' alternative a vo vysledku budes spokojnejsi.

ale co sa tyka napriklad rozdielu medzi usd u ktm a hondackou klasikou, kym ako zaciatocnik dokazes spoznat ten rozdiel, tak ti ta motorka uz davno nebude stacit. :-) nebal by som sa toho, ze bude hondacky podvozok nebezpecnejsi. naopak na kazdodenne pouzitie si dovolim tvrdit, ze bude prijemnejsi. rovnako ako na na blbnutie bude asi lepsi duke.


24.02.2015 13:13

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

jayjay: no ku svojej zene ma uz davno nikto neprirovnal :-D
velmi podobnu cestu ako ty jazdim denne, preto presne viem, o com pisem... a tiez som to najprv zacinal jazdit na 600, len to prezliekanie pred jazdou a po jazde bolo pomaly dlhsie, ako samotna jazda, zaroven, ked uz som bol vychystany, tak mi bolo malo len par km dochadzania... jednoducho som evoluciou dospel k presvedceniu, ze ak ta moto naozaj bavia, tak jedna moto ti urcite nestaci... preto si mozem dovolit komfort, ze na denne dochadzanie mam skuter, aj so vsetkymi vyhodami okolo toho... a nie je moj prvy ;-)
romanticky letny vikend so zenou si tiez viac uzijes v sportovom kabriu, ako v rodinnom uspornom kombiku... :-D ale v pohode, niekto sa pouci z pribehov inych, iny si to potrebuje prezit sam....


24.02.2015 13:17

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

extreem
 Edvenčr 

Ikona

Nazdar
Teraz maju Duke 390v akcii za 3999.- Eur do mesta a na mensie vylety s tym budes urcite spokojny

Upravené 1 krát. Naposledy upravil extreem (24.02.2015 13:18)


24.02.2015 13:45

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to menton:
a preco sa obliekas inak na skuter a inak na motorku?


24.02.2015 13:53

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

meloking: sa musim aj farebne zladit, nie? :-D poznas niekoho, kto dochadza na Vespe do prace v kozenej komboske, alebo offroadovej vybave?
ani na operu, ci balet nechodim v monterkach... take lahke... ;-)


24.02.2015 13:55

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: extreem: Ahoj, a kde si ho videl za tú cenu?


24.02.2015 13:59

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Mesosk
 Jogurťák 

Ikona

ktm-duke-iii.autobazar.eu/390-abs-2014-id5958914.html


24.02.2015 14:01

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

skuter by bol najlepsi, keby si uz mal motorku. A kedze nemas, tak neni o com:

ktm-bratislava.sk/sk/motocykle-na-sklade-ready-to-take....


24.02.2015 14:02

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

tu je za 4090 v BA na sklade ktm-bratislava.sk/sk/motocykle-na-sklade-ready-to-take....


24.02.2015 14:11

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Boa , však sa na to čakalo v poradovníku a po roku apol sa to nové predáva o 20% nižšie ? :-O
Tak to som naozaj nečakal , že to bude mať taký neúspech .


24.02.2015 14:12

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Mesosk
 Jogurťák 

Ikona

Menton,ja to tam vidím za 4690...Aha,je tam aj za 4090 ;-)

Dôvod úpravy: otvoril som oči

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mesosk (24.02.2015 14:16)


24.02.2015 14:15

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to menton:
ja len, ze z pohladu bezpecnosti nie je rozdiel medzi jazdou po meste 'nalahko' na skutri a na sestovke. a preto je tvoj argument v prospech skutra (ohladom obliekania) irelevantny. ak teda opomeniem fakt, ze si si kupil bermudy ku skutru a vo farbe tvojej motorky ich nemali a preto si musis navliect zladenu kombosku :-)
inymi slovami ak sa nebojim ist do mesta bez plnej polnej na vacsom skutri, tak nemam logicky dovod sa chovat pri sestovke inak.


24.02.2015 15:22

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Možno na začiatku bol o tie motorky veľký záujem, ale keď už stoja rok v predajni, treba poľaviť, aby bol dôvod to kúpiť /zas keď to niekto chce, nebude čakať 3-6 mesiacov na 2015/.
Ak teda KTM, treba preskúmať všetky predajne, požiadať o zľavu, že to zaplatíš v hotovosti, prípadne žiadať plnú nádrž a v kľude sa na 3900 eur dostaneš. Ale máš čas, je ich dosť, popozeráš na výstave a budeš vedieť.


24.02.2015 15:44

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Toman
 Skútrista 

Ikona

- co teraz bola vystava v BA Central tak tam bol vystaveny novy duke za 3999
- ale do mesta a na prepletanie v zapchach by som vazne zobral skutra s variatorom, ja si ho v BA neviem vynachvalit, nemusim kazdych 200 metrou na svetlach mackat spojku pri zastavovani, podradovat, hladat neutral... - variator alebo DCT je v meste premna na nezaplatenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (24.02.2015 15:45)


24.02.2015 21:00

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

anbi
 Edvenčr 

to Julo Kotus:

No ja na tvojom mieste by som zavolal do KTM-BA, majú tam predvádzačku KTM DUKE 390 a na piatok ak to bude možné by som si dohodol jazdu (má byť 9-10 stupňov).
Ak sadne, potom by som opýtal na zľavu z tej čiernej z tých 4090 na max. tvoj strop 4000.

Popýtal by som sa ešte na prípadné ďalšie benefity/zľavy na oblečenie a výstroj a kúpil by som si na začiatok KTM prilbu, bundu a rukavice, nech ladíš s motorkou.

Potom by som sa vyškerený vozil, kým by mi to žena nezatrhla.

:-D :-D :-D


24.02.2015 21:10

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: anbi:
Bol som v KTM BA a čierne už nemali, poslednú predal 15 minút pred mojim príchodom. :-)
Shit!
Nič to, biela tak super nevyzerá ale dá sa. Posedel som si na nej, predajca mi aj naštartoval tú spomínanú predvádzačku s Akrapovičom - veľmi impozantné na necelch 400cc...

V pohode posed, skoro vzpriamený, mierny náklon, nohy úplne v pohode, celkovo to mojej výške sedí jak riť na šerbeľ. Ak bude v piatok lepšie počasie (dnes to bolo o ničom a nemal som ani prilbu a bundu), skúsim ju a ktovie... :-) možno sa už cez víkend budem tešiť.

Prilbu (Schubert), bundu i nohavice (BMW) mám dobré, takmer úplne nové. Aj keď viac idú k R-ke od BMW ako ku KTM. :-)


24.02.2015 21:48

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Peter3P
 Skútrista 

Duke 390 nemusi byt zla volba, na to co chces urcite lepsie ako to co mam ja :-).
Ale, mam 179cm a maly duke (125 az 390 je to iste) je mi maly. Tym nemyslim ako na nom vyzeram, to ma nezaujima, ale to, ze pri radeni som kopal kolenom do nadrze a to dost, pri pokuse o brzdenie zadnou tiez. Bolo to neprijemne, otravne a nebezpecne. Proste cela skusobna jazda bolo nieco neprijemne prave preto ze mi bol maly. Ci bude 173cm uz v pohode to netusim, ale ak bude tak len tak tak, aj ked kazdy mame ine proporcie, pomer dlzky noh a trupu a tak. Co sa tyka vykonu tak to nie je zle ale ani to nie je ktovieco. Ja som bol len na novom nezabehnutom, takze celkom slabota. Okrem toho kompletne neprehladna pristrojovka, ten otackomer navrhovali fakt pre liliputov, pretoze ja som si pripadal ze nan potrebujem okuliare do dialky. A na to aku ma nizku hmotnost sa mi s nim celkom blbo na mieste manipulovalo. Divne ze jeho vacsi brasko 690 bol takmer dokonaly. Jedine co mi na 690 vadilo bolo blbe sprevodovanie. Ked na nom rakusaci zapracuju tak pon budem bez vahania utekat. Jetnotku a dvojku by mali mat motorky omnoho kratsie. Naco mi je na jednotke ist 150, ked ma na krizovatke da aj 125tka skuter. U duka aj dnesne bezne auto. V tomto je versys 1000 alebo mt09 super. Prve dve rychlosti kratke, takze rozbeh raketovy a bezproblemovy. U 390 si uz nepamatam ako bol sprevodovany, jedine co mi z neho v pamati utkvelo ako mi zavadzala kapotaz okolo nadrze. V obycajnych rifliach mam kolena pri normalnom posede takmer pri rozsireni kapoty. V rifliach s chranicmi uz tlacim do kapoty. A pri pohybe nohou vpred ku radicke uz musim vyklanat koleno od motorky co je neprijemne. A na rc390 som sa ani nevedel poskladat. Bolo to ako klacat za trest na drevenej lavici. Mozno ak/ked z 390 spravia to "adventure", tak mozno to uz bude pouzitelne.

Inac ako ti radia, tak automaticka prevodovka alebo variator je v meste a zapchach skutocne prijemnejsia. Ale zase skus ist na skutri po macacich hlavach a cez kanaly kolo aut a zistis ze tie zdvihy 150mm nie su na skodu :-). Takze ja cakam kedy bude na trhu nieco s makkym podvozkom s dostatocnymi zdvihmi ale automatom. A hmotnostou citelne pod stvrt tony. A nie tak blbou kapotazou ako nc750x. A skuter ma zase tu nevyhodu ze riaditka su zaroven aj drziaky co u motorky neplati. Plus taka 125tka dnesne auta fakt na krizovatke neda. Maximalne tych co nevedia preradit z 1 do dva za menej ako dve minuty. Ale skuste si na skutri na krizovatke ubziknut dnesnemu celkom beznemu 100kW dizlu s dsg a budete velmi prekvapkani ak sa bude majitel ponahlat do obchodu a bude sa na vas tlacit az kym vas nepredbehne hned ako skutru zacne dochadzat dych. Ja som sa neodvazil takeho predbehnut, inak jazdim ako prasa, ale toto bolo vidno ze tych 50m na predbhenutie hned za krizovatkou cez opustenu autobusovu zastavku je proste malo. Zase na slabom skutriku by ma take nieco ani nenapadlo takze je to plus pre bezpecnost :-).


24.02.2015 22:16

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: Peter3P: 390 Duke by mal ísť na stovku za 5,5s a na šesťdesiatku za 2,7s. To by muselo byť bežné Porche auto, aby tomu stíhalo. :-)

Som zvedavý na jazdu na Dukovi 390. Dám vedieť.


24.02.2015 22:30

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

anbi
 Edvenčr 

to Julo Kotus:

Škoda, tá čierna sa mi páči viac, ale zasa na tej bielej je nezanedbateľná výbava naviac, hlavne ten akrap a padací rám. Veď choď vyskúšať a uvidíš, jednovalec nepadne každému do ruky.

to: Peter3P: Nechce sa mi veriť, že by toto o 690-ke bola pravda: "Naco mi je na jednotke ist 150, ked ma na krizovatke da aj 125tka skuter. U duka aj dnesne bezne auto", veď. ten motor deklarujú ako jeden z najvýkonnejších vo svojej kategórii. Na akej mape to bolo prepnuté, sú tam myslím 3.


24.02.2015 22:39

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

Peter3P: netrep, s PCX150 som dal do smutku vsetky bezne auta pri akceleracii z krizovatky... Ale ano, nasledne si casto urazeny blbecek na rodinnom naftaku potreboval vylepsovat ego zrychlenim cez 100kmh az po dalsie svetla... Tam som ho ja jazdou na urovni MPR s usmevom dobehol, predbehol dalsie auto pred nim a po dalsej zelenej som ho uz nikdy nevidel...


25.02.2015 7:51

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

akoVanok
 Turista 

Ikona

ktm-bratislava.sk/sk/motocykle-na-sklade-ready-to-take....

zvlastne ze:
- duke390 black rok 2014? (pricom cierne sa vyrabali az modely 2015) s 0km a cena 4090€ o hodne nizsia ako
- duke 390 white rok 2014 predvadzacka s 2000km za 4690€


25.02.2015 8:21

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

peter3p> zmenit prevody na motorke s retazou je uplne najmensi problem.


25.02.2015 8:27

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Peter3P: na djúúkovi 690 sú dlhé prevody? :-))) ty huncút! :-))) nesranduj, ty potom nevieš, čo je to dlhý prevod. len aby bolo jasné všetkým, tá 150-tka sa nedá ísť ani na trojke max vytočenej, to len tak pre info.


25.02.2015 8:52

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Mesosk
 Jogurťák 

Ikona

Chester TT [dobre] ,ved maximálka 690ky je niekde okolo 180-190.To by potom bola konkurenčná mašinka R 1 ky,ked 150 km/hna jednotke...


25.02.2015 8:59

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Mesosk: ďukes má jednotku takú, že ked ju otočíš porádne, tak hned ideš na zadné. tam neni čo skracuvat. dvojka je jakurát taká, že predné len tak tak líže zem, ked dáš točky. prevod - mínus jeden zúbok vpredu. tá mašina lepšie byt sprevodovaná nemôže. mám na tom skoro 30tkm, viem čo hovorím.


25.02.2015 10:36

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

MASAKER
 Geriatrik 

Ikona

Nic horsie ako duke 690 som nejazdil... 390 to iste s mansim vykonom. nasilu sa snazia spravit vyskootackovy jednovalec ?! ...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (25.02.2015 10:36)


25.02.2015 22:54

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Peter3P
 Skútrista 

Julo - ano za 5.5s, ked vytacas do obmedzovaca a zacinas na 1. Samzorejme na vacsinu aut to staci, ale ked nevytacas a ten vedla teba tomu s automatom pridupne alebo si len trosku vytoci tak zistis ze uz toho vykonu vela nie je. Ale tym nechcem povedat zeby 390 nestihala dnesnej premavke. Len uz nema toho vykonu na rozdavanie. O mojej som niekde cital ze vraj 3.5s na 100 a obcas sa mi zda zeby sa toho zislo viac. Ale len obcas :-).

Menotn - tak prave pcx je typ skutra, ktory ma variator naladeny na max akceleraciu z krizovatky. Za krizovatkou ju uz ale potom dnesne seriove auta s beznymi najsilnejsimi motormi co sa do nich bezne montuju, dobehnu. A ako som napisal ked ma niekto v aute 100kw a dvojspojkovu prevodovku (alebo aspon vie radit a neradi pol minuty dvojku tak aby mal po preradeni 1500 otacok) tak mestsky skuter tomu proste neujde. Max na druhy koniec krizovatky a potom to uz zacne nervoznejsi plechovkar dohanat. Len si spocitaj pomer hmotnosti a vykonu u skutra a u auta (vratane posadky) a zistits ze to pcx je vlastne slabsie nez 100kw auto. Tazi skutocne len z naladeneho variatoru. V aute motor malokto vytaca po obmedzovac. Teda kym to za neho nerobi automat. Aj v recenziach to vzdy pisali, ze rozbeh u pcx raketovy a pri v meste uz vacsinou nelegalnych rychlostiach tomu dojde dych. Na pcx som nesiel len na sh125 a mercedesu za mnou na krizovatke rozhodne neusla. Skor si za krizovatkou spravil za mnou odstup kedze som sa tak vliekol. Neviem ci za to moze tych ubohych necelych 9kW alebo mojich hmm povedzme 90kg :-} . A to uz bola zabehnuta. Ked mala 200km tak to bola uplna bieda.

Chester - tak veru. Pritom ma 690 o asi 20% kratsiu jednotku ako moje cudo. Lenze moje cudo sa ti rozbehne z volnobehu s minimalnou snahou od jazdca. Na 6tke to mozem podtacat pod 2t a ono sa to s jemnnym plynom rozbehne, od 3t na 6tke kludne s plnym plynom bez protestov od motora. Lenze 690 je pod 2t mrtva, proste skape, aspon na tej predvadzacke co som isiel. Od 2t do 3t vynechava trha myksluje, rozmysla ci prestane akcelerovat alebo rovno skape. Od 3t sice prestava trhat ale akosi velmi necitit zeby to bol najvykonnejsi seriovy jednovalec :-). Nad 4t je to vsak iny stroj a je to parada a zabava. Ved pomer hmotnost/vykon je tkamer ako na mojom cude. Lenze to neopravnuje inzinierov z ktm spravit jednotku len o 20% kratsiu nez na tom co mam ja. Rozbeh z krizovatky vyzeral asi tak, ked som vytocil nad 4t a tak sa rozbiehal celkom fajn, tusim ani ziadne auto nedostalo cumak predomna. Ak som to neroztocil nad 4t tak sa to rozbiehalo ako so zatiahnutou rucnou. Proste ked robim motor, ktory treba tocit tak mu spravim kratku jednicku kvoli rozbehu. A aj ked ten motor ma silu tak aj tak. Na svojom cude v pohode bez snahy dam o 20kW silnejsieho a par kg lahsieho z1000 na 1 a 2. Na 6tke vsak ked uz bude Z v obmedzovaci ja budem este cakat na 2jku na prvom mieste na displeji. Viezol som sa sice len na z1000sx ale na 1 a 2 som mal pocit ze je nieco s motorom. Proste uplne leniva reakcia. Na 6tke to bolo zase naopak. A to sa este stazujem ze mam na svojom prilis kratku 6tku, ze pri 100vke tocim 4000. Pritom take NC toci len 3000 a to ma o kusisko nizsi vykon. Naopak 1tka na mojej moto je super. Sice som v obmedzovaci na 80km/h ale naco mi na jednotke lietat 150.

Takze najlepsie odcitujem Srsna z recenzie mt09. Ruky pozlatit tym co urobia kratku 1 a pripadne aj 2. Do ruk na.... a tyzden nepustit k vode tym co nutia jazdca pri rozbehu vytocit motor aby neskapal na pridlhej jednotke (vzhladom na naladenie motora) a tak ist na zadne pripadne za klzka do smyku.

matus - ano, skratit prevody sice pomoze 1 a 2 ale co to spravi so 6tkou :-~ . Tu to doondi. Aspon ak ju niekto pouziva ako "dialnicnu" rychlost na znizenie hluku a spotreby pri dlhsich presunoch.

MASAKER - mne zase duke 690 (ta nova) pripadala ako velmi zabavna motorka. Az na tie rozjazdy na krizovatkach. Hmotnost, ergonomia (ludovo vzdialenost riaditok od sedacky) to mi paradne sadlo. Ako moto na zabavu by som ju hned bral. Ale na krizovatkach ju da hocijaky skuter a obcas aj nejake auto, aspon na prvych metroch.

No ale uz to tu dost zasieram, toto je o moto pre Jula a vsetko co som tu spomenul su mimo jeho zamer. A sprevodovanie na 390 nie je taka tragicke ako na 690. Myslim ze som bol celkom spokojny. Nebyt tej kapotaze. Takze ak ma Julo dost kratke nohy tak bude podla mna spokojny.

Dôvod úpravy:
anbi - netusim aka mapa tam bola, ale snad nie nejaka slaba, lebo nad 4t to uz bolo celkom zive. A ako som uz pisal vyssie, tak on ten motor sice ma vykon ale kde? V nizkych otackach urcite nie. Nad 4t je to parada. Lenze preco sa mam rozbiehat z krizovatky s vytocenym motorom cez 2/3 otackomeru aby sa to rozbiehalo aspon ako skuter?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peter3P (25.02.2015 23:08)


26.02.2015 8:28

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Peter3P: haluz, až na to, že mne sa to vôbec nezdalo hnilé a z križovatiek to išlo parádne. jako keby sme sa ani nebavili o tej istej moto. akú mapu si tam mal nahodenú? ja som pri rozbehu dal 2 až 2500 otáčok a počas púšťaní spojky som pridával plyn. a moto išla velmi dobre hned z miesta. stále si trvám na tom, že keby je tam jednotka kratšia, tak je neovládatelná. ale ja som zas mal tú mašinku trocha porobenú :-)


26.02.2015 9:48

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Ďakujem všetkým, čo sa zapojili. Inak časy keď som sa chcel pretekať akýmkoľvek spôsobom už mám dávno za sebou, ide mi o to, aby som sa bezpečne odviezol a bez problémov parkoval v centre BA, kde autom parkovať nemôžem, lebo sa nedá. :-) No a občasný výlet s foťákom po blízkom a sem tam vzdialenejšom okolí. Toť vsjo, nepotrebujem prvý štartovať ani to nandávať nikomu v plechovke ani na inej motorke. :-)

Som vďačný aj za príspevky ABS verzus Non ABS, lebo som mal doteraz vyhliadnutú krásnu Ducati 695 v super stave za super cenu, ale práve absencia ABS ma odradila od kúpy. Myslím si, že do mesta na každý deň či bude poprchávať alebo na prachu ABS bude užitočné, aj keď za Ducatkou mi je ľúto, veľmi sa mi páčila.

Pozri obrázok


26.02.2015 10:53

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

to parkovanie myslíš ako vo firemnej garáži, hej? novú moto by som JA určite neparkoval vonku. ja musím každú chvílu kukat na tú svoju, a to už má skoro 10 rokov.


26.02.2015 10:55

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: ChesterTT: Nie, v robote pod oknami, v garáži len doma. Ale snáď by ju vo frekventovanom centre počas dňa nikto nechcel nakladať do dodávky. Či pre istotu dvoma reťazami o strom? :-)


26.02.2015 10:59

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: ChesterTT: Inak MT01 je krásna, vždy sa mi páčila a ten kruťák... Naháč je jednoducho naháč, takmer všetky sú pekné, ale niektoré krásne, ako napríklad MT01. :-)


26.02.2015 12:25

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

ináč aj ja uz nejaky ten cas pokukujem po duke 390. odradzaju ma 3 veci:
1 - zena /co mas 16 rokov? chces sa zabit? nemame kam davat peniaze?/
2 - velkost, rep malost - mam 190 cm - nebudem na tom vyzerat ako medved na BMXke?
3 - vyraba sa v Indii - ako ja nie som rasista, pre mna je cernoch ako cigan, ale kvalitovo premna India rovna sa Cina


26.02.2015 13:08

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

akoVanok
 Turista 

Ikona

690duka tusim 2014 model som jazdil a ide to ako pise chesterTT... taha vynikajuco od spodnych otacok..
Tripuce: na 190cm vysku ti bude duke maly hoci zviest sa na tom da aj pri tvojej vyske 8-) a kvalita je si myslim na dobrej urovni aj napriek vyrobe v Indii


26.02.2015 13:16

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Tripuce: no ono výstup by mal byt podla AT noriem, ale celkovo, tie stroje sú nizkorozpočtové. tieto modely nemajú s bývalou ideologiou KTM nič spoločné.

jayjay - by si sa divil, čoho sú ľudia schopní. a nemusia ju ukradnút celú do dodávky, stačí, ked sa nájde nejaký debilko, čo do nej kopne. už sme tu jedného skopnutého djúúka riešili, a tiež frekventované miesto a za bieleho dňa.. :-(


26.02.2015 14:14

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

Re: akoVanok: a co by si mi odporucil, yamahu MT?


26.02.2015 14:27

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Tripuce: na 190 cm aj tú 690-tku >:-) ja som svoju 2008-čku predal za viac ako priaznivú cenu si myslím. mám 186 cm a nebola mi malá. čo sa MT-03 týka, tak neviem ako s posedom, ale výbavou a výkonom sa na 690-tku nechytala. ale na bežné zvezenie sa bude určite pohodlnejšia :-)


26.02.2015 14:33

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

Re: ChesterTT: 690tky su skoro vobec neni na predaj a ak su tak za vela. aspon co som videl tutok na dostupnych weboch


26.02.2015 14:51

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

lebo je to kua dobrá motorka. len moja ked rok trčala v inzercii, tak o nu nikto ani nezakopol.. tak vám treba >:-)


26.02.2015 19:16

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

anbi
 Edvenčr 

Re: jayjay: julo ak sa pojdeš zajtra previesť na tej 390 -ke, daj potm vedieť aký si mal z nej dojem. dik

Dôvod úpravy: pravopis :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil anbi (26.02.2015 19:17)


26.02.2015 21:47

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Peter3P
 Skútrista 

Tripuce - ak mas 190 tak na maleho duka rovno zabudni. Budes na nej ako hightower v hondicke:

Video: www.youtube.com/watch?v=tAPk9KZbdAE

A 690 fakt nie su v inzeratoch, len obcas predposledna verzia. Posledne su len nove. A predposledna nema abs, takze nemam zaujem.

Chester - tak to musim na jar nabehnut do ktm nech mi to pozicaju znovu a nech mi ukazu ako sa tam dava nejaka poriadna mapa. Lebo ja vobec netusim aka tam bola, ani ma to nenapadlo pozriet, aj ked som to vecer pred jazdou studoval. Pretoze mi na tej moto fakt vadila len ta reakcia pri rozbehu, ked som si pripadal ako ziacik v autoskole co sa nevie rozbehnut z krizovatky a to je v bratislavskej premavke nepripustne. Dokonca ani vibracie, ktore spominaju v recenziach som nepostrehol alebo mi nevadili. Ja nepotrebujem trhat na krizovatkach asfalt, ale zase brzdit plechovky pred ktore sa na cervenej narvem mi nepripada ako velmi rozumne. A to co som mal pod zadkom by sa pri 2.5t nerozbehlo ani z kopca.


26.02.2015 22:12

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Peter3P: daj vedzet, môžeme skúsit spolu. já ci ukážem, jak sa s tým rozbíhá. a ver mi, autá u mna na križovatke nemali šancu :-) jednotka išla opatrne, dvojka už bola kotel a šecko za mnu..


27.02.2015 13:03

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Tak, bol som len na chvíľku, mal som so sebou aj manželku s menšou dcérkou, tak som len prebehol z Rače do Jura a na námestí sa otočil. Ja mám z toho veľmi pozitívne dojmy.
Motorka sedí na ceste ako prikovaná, podvozok skôr tvrdší, ale neobťažoval ani na rozbitej ceste z Rače. Motorka ide v pohode za plynom, skôr mi pripomínala F800R od BMW ako nejakú 400-ku. Na križovatkách som sem-tam meškal skôr neskúsenosťou ako neschopnosťou motora. Pekne sa ovláda, manipulácia na mieste super. Veľmi ma prekvapila brzdná sila tak malého motora, fakt, toto som nečakal. Myslím si, že nič väčšie nateraz nepotrebujem a že by som bol s Duke 390 dlho spokojný. Finálne rozhodnutie som ešte stále neurobil. Ale myslím, že sa rýchlo blíži.


27.02.2015 13:12

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Menton
 Skútrista 

Ikona

ked ju milujes, nie je co riesit 8-)


28.02.2015 0:08

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Peter3P
 Skútrista 

Julo - tak ak si sa na nu v pohode zmestil aj s kolenami tak preco nie. Ved moto v meste nie je o maximalke ale o sikovnosti medzi plechovkami a na to je lahucky duke fajn. Ten brzdny ucinok motora si nejako nepamatam prehlusili ho tie kolena :-).
Ale 690 motorom takmer nebrzi. Pri tom kompresnom pomere som cakal nieco ako zatiahnutu rucnu brzdu a ono je na tom slabsie s brzdenim motorom snad len skutrik vdaka variatoru. Alebo je to tym antihopom? Nema fungovat len na okamih?


Chester - dam vediet, len musi stupnut teplota nad 10stC, inak mi umrznu laby :/.

Dôvod úpravy:
Ozaj kto sa to dnes vozil na ktmku o cca 15:15 v BA od mosta ponad dialnicu od ivanky ku zlatym pieskom? Myslel som ze to ty testujes toho duka.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peter3P (28.02.2015 0:11)


28.02.2015 9:50

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

akoVanok
 Turista 

Ikona

tak veru 390ka spomaluje motorom vyrazne.. prirovnal by som to asi ked presadnes z 390 na 690 rozdiel vykonu hned citis a nepriamo umerne zase citit ze 390 omnoho viac spomaluje motorom ako 690ka ktora skoro vobec >:-) ak budes chodit na 390ke na spotrebu budes mat peknu spotrebu ak ju budes vytacat budes mat zase o zabavku postarane :-)))


28.02.2015 13:33

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

motocykle.bazos.sk/inzerat/45148902/KTM-DUKE-III-390-AB...


28.02.2015 17:54

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

extreem
 Edvenčr 

Ikona

demmoo podla mňa 99 eur stojí za to doložiť za funglovku. :-)))


28.02.2015 18:47

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

práve preto som sem dal ten inzerát ;-)


28.02.2015 19:42

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Rezervácia urobená, záloha vyplatená... Teším sa! 8-)
Dik všetkým za rady. ;-)


01.03.2015 9:47

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

demmoo - áno, kilo, ale to že tam má dalších 500 na doplnkoch, tak tie mu asi platili Gajsenovci, lebo to hodnotu nemá.. ach :-D


01.03.2015 13:18

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

roberto18
 Veteránista 

Ikona

kamoš si ju pred rokom kupoval no ked som si na ňu sadol ja, zdala sa mi strašne mala a to mam 180 cm. Preto radšej stromček :-D
Pozri obrázok

Pozri obrázok


01.03.2015 19:31

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

Re: roberto18: aké máš pekné zúbky :-)))


05.05.2015 22:04

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Po 800km v Bratislavských uliciach tieto postrehy:
1. Výkon viac než dosť na mesto, s trochou skúseností nemám problém štartovať z križovatky prvý. Jednovalec pri mojich skúsenostiach ešte občas zaštrečkuje a poskacká ako splašená koza, ale už sa pomaly učím plyn presne nadávkovať.

2. úplne ma uchvacuje jeho mrštnosť a obratnosť, krásne drží v zákrutách a ochotne ale nie prehnane ide do náklonov. Vďaka nízkej hmotnosti perfektná manipulovateľnosť pri nízkych rýchlostiach i na mieste.

3. zvuk potrebuje trochu vylepšiť. Som odporca revúcich výfukov budiacich spiace deti o tri ulice ďalej (asociácia otca s malými detmi), ide mi o charakter nie o čo najviac decibelov. Zvažujem práve Ixil Extreme Hexoval black alebo Akrapovič. Teraz sa ale bavím keď vidím až cítim ako si myslia vodiči, že je to nejaký malý motorček a potom vypálim a oni pučia oči... 8-)

4. kolená kolidujúce s nádržou, ktoré ste viacerí spomínali, mi nerobia problém, ale keby som mal o pár cm viac, asi áno. Teraz je to tak akurát.

5. sedlo je kúsok krátke, dá sa na ňom trochu posúvať ale nie moc, jediná jemná výčitka voči inak perfektnému stroju

6. brzdný účinok motora je na tú kubatúru prekvapivo silný, keď jazdím predvídavo, málokedy siahnem na brzdu

7. spotreba sa postupne ustaľuje na cca. 4l pri slušnej jazde aj v meste, ale pri troške točenia ide aj na 6 a to točím len niečo nad polovicu keďže som v zábehu

8. Jednanie a servis KTM Bratislava - super, ochotní, poradia a vyjdu v ústrety. Neodpovedajú včas na maily ;-) kvôli zaneprázdnenosti, tak treba radšej volať. Inak veľmi fajn, nad to, čo si povinní. Komunikujem najmä s R. Szászom.

9. teplo na nohy - keď stojím a zapne ventilátor, cítiť to dosť na nohách, zatiaľ to bolo super, keďže bolo chladno, som zvedavý na leto. :-)

10. Obratnosť, výbušnosť v stredných a vysokých otáčkach a primeraná miernosť pri nižších (prekvapivé na jednobuch). Medzi Rovinkou a Bratislavou mám za chvíľku cez 100km/h. Jasné, netrhá to ruky ako BMW R1200 R s veľkým kruťákom, na ktorej som sa pred časom chvíľu vozil, ale do mesta prímesta je to paráda. A som rád, že som nešiel do skútra, tie náklony a istota je iná liga. Stojí to za to spojkovanie.. :-P

Keď to mám zhrnúť, som zatiaľ veľmi spokojný [dobre] , motorka sa mi páči a čím ďalej tým viac. Mám čierny variant, stiahol som všetky nálepky, takže len čierna, oranžový rám a kolesá. Ešte mám nutkanie prestriekať kolesá na čierno. :-D
Je to jednoducho agilita, obratnosť a mrštnosť v meste, keď trocha pojazdím aj po okrskách a niekde v Alpách, napíšem ešte ako je to mimo mesto. :-}


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jayjay (05.05.2015 22:14)


05.05.2015 22:26

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

[dobre]


05.05.2015 22:47

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok
Takto vyzerá teraz :-)

Ešte čierne kolesá nový výfuk a je to.

Dôvod úpravy: nefungoval link

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jayjay (05.05.2015 22:50)


14.05.2015 11:06

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Re: jayjay: Re: jayjay: Re: jayjay: Re: jayjay: Re: jayjay: Re: jayjay: Re: jayjay: Ahoj, Super voľba ja som majiteľom KTM Duke 390 ešte asi len tri týždne no spokojný som absolútne. Síce je menšia lebo ja mám 184 cm ale tam kde je vôľa je aj cesta.. :-DDD. Nemam problém s radením posed mi nevadí aj ked som opretý zadkom úplne vzadu kde začína spolujazdcove sedadlo no beriem to ako výhodu že ma nešúcha hore dolu po motorke a pri rýchom štarte aspom ma to pekne drží....
K tomu przdiacemu účinku motora je to super prednú brzdu používam naozaj až keď potrebujem dobrzdiť vyžšiu rýchlosť a zadnú ani neviem kde mám... :-D
Proste super stroj či už jazdnými vlastnosťami, alebo dizajnom......


14.05.2015 11:25

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: klokoc39: [dobre]


22.05.2015 10:29

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

akoVanok
 Turista 

Ikona

co to klub 390 duke :-D
jay dobre si to zhrnul do bodov ale bod 7 (spotreba) ja tolko nemam skor o liter menej.. priemer medzi 3-3,5 na stovku a nad 4litre to malokedy dostanem musim ju honit a niekde hore kopcom do hôr... 5litrov som este na nej nemal a nie to 6.. ale mozno je problem v tom ze sa spolieham na palubny pocitac a ty to mozno prepocitavas tankovanim

Dôvod úpravy: najazdenych mam 22500km bez poruchy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil akoVanok (22.05.2015 10:30)


22.05.2015 10:59

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

peto51
 Turista 

Ikona

Ahoj.Mal som Skuter Kymco Dawtoun 125i.Prima jazda v meste aj mimo.Spotreba do 1.9litra.Dennodenne jazdenie do práce so skutrom schvalujem. [dobre]


22.05.2015 11:53

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Julo Kotus - jayjay
 Kávičkár 

Ikona

Re: akoVanok: Jedna vec je palubný počítač, ja to zatiaľ odhadom počítam podľa tankovania. Druhá vec sú Bratislavské zápchy, kde naozaj často stojíš, pridávaš a tak. Je to asi iné ako vo Vranove. :-)


22.05.2015 12:23

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Vyborne Peto51, ozaj k veci :-D


01.06.2017 8:17

Re: na každý deň - 30km KTM Duke 390?

Bandit1250
 Kávičkár 

Predal som 2 mesačnú Hondu CRF250L a kúpil som si včera KTM Duke 390 (nový model 2017), láska na prvý pohľad, sadol som si naň a musel som ho hneď kúpiť, tak uvidíme. Idem dnes preň, napíšem prvé pocity, ak to niekoho bude zaujímať.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.