Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3354 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28537
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16996)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Všetky tri modely Kawasaki VN 1700 už v Motostore

 Zdieľať

Pridané: 25.05.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 17888 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Prednedávnom konečne dorazili už aj na Slovensko všetky tri nové modely rady VN1700 od Kawasaki – Voyager, Classic a Classic Tourer.

Nástupcov rady VN1600 vybavili v Kawasaki novým motorom s väčším objemom, ktorý sa vyšplhal až na súčasných 1700 kubíkov a disponuje výkonom 74 koní a krútiakom 136 Nm. Zaujímavejšie zmeny sa však odohrali v brzdnom systéme, ktorý je na nových strojoch nazvaný ako Kawasaki Advanced Coactive-braking (K-ACT). Pointa je v tom, že pri prudšom brzdení systém dodáva väčšiu brzdnú silu na zadný strmeň a zabezpečuje tak účinnejšie spomalenie železa.

Elektronickým vymoženostiam sa teda nevyhýba ani trieda cruiserov a aj na týchto Kawách je plynové lanko vymenené za elektrické vedenie. Aby jazdec nezabudol, že sedí na poctivej motorke a výkon bol plynulejšie rozdelený, konštruktéri prihodili do prevodovky ďalší kvalt na súčasných 6. Lepšej manévrovateľnosti týchto bigbajkov by mal pomôcť prepracovaný a ľahší rám.

Keď si fanúšik veľkých cruiserov, určite si nájdeš svojho koňa medzi týmito tromi verziami. Najpuristickejšie zvezenie ti ponúka model VN 1700 Classic bez akýchkoľvek dekorácií, ktorý je ideálny na víkendové vozenie, prípadne aj na štýlové dochádzanie do práce.

 VN 1700 Classic
VN 1700 Classic

Ak si zástanca pohodovej jazdy a klasického dizajnu, no tvoje cesty končia ďalej ako len v bližšom okolí, prípadne jazdíš aj vo dvojici, pravdepodobne siahneš po modeli s označením VN 1700 Classic Tourer, ktorý je vybavený väčším čelným plexi a potrebné vecičky si hodíš do postranných kufrov.

 VN 1700 Classic Tourer
VN 1700 Classic Tourer

Napokon je tu kráľovské vozidlo VN1700 Voyager, ktoré je je najluxusnejším z predstavovanej trojice. Vlajková loď cruiserov Kawasaki má všetko čo si štýlové cestovanie vyžaduje. Spoľahlivá ochrana pred nepríjemným počasím, kráľovsky veľké sedadlá a trojica veľkých kufrov sú hlavnými znakmi pohodlia na cestách. Motorka v sebe ukrýva množstvo detailov, ako napríklad rádio, tempomat alebo vyhrievané rukoväte, ktoré ti túlanie sa krajinou len spríjemnia.

 VN 1700 Voyager
VN 1700 Voyager

Na stránkach slovenského oficiálneho dovozcu nájdeš všetky podrobnejšie informácie o týchto modeloch. Zvedavý budeš pravdepodobne aj na cenu - tá sa začína na 12 495 € (376 424 Sk) za model Classic a najbohatšia verzia v podobe Voyagera ťa vyjde na necelých 18 tisíc € (542 000 Sk). VN 1700 Classic Tourer, ako stredná cesta, má pultovú cenu 14 695 € (442 702 Sk).

Foto:
 Kawasaki VN 1700 Classic 2009 Kawasaki VN 1700 Classic Tourer 2009 Kawasaki VN 1700 Voyager 2009
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasakiKawasaki
Model:VN 1700 ClassicVN 1700 Classic TourerVN 1700 Voyager
Rok:200920092009
Novinka:NOVINKA 2009
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1700 ccm1700 ccm1700 ccm
Max. výkon:74.8 k (55.0 kW) / 5000 ot.73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot.73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot.
Max. krútiaci moment:135 Nm / 2750 ot.136 Nm / 2750 ot.136 Nm / 2750 ot.
Kompresný pomer:9,5:19,5:19,5:1
Vŕtanie x Zdvih:102 x 104 mm102 x 104 mm102 x 104 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:remeňremeňremeň
Zdvih vpredu:140 mm140 mm140 mm
Zdvih vzadu:80 mm80 mm80 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm300 mm300 mm
Pneu vpredu:130/90B16M/C 67H130/90B16M/C 67H130/90B16M/C 67H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:300 mm300 mm300 mm
Pneu vzadu:170/70B16M/C 75H170/70B16M/C 75H170/70B16M/C 75H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:345 kg378 kg394 kg
Výška sedla:720 mm720 mm720 mm
Rázvor:1665 mm1665 mm1665 mm
Dĺžka:2500 mm2500 mm2500 mm
Šírka:1025 mm1025 mm1025 mm
Výška:1155 mm1155 mm1155 mm
Svetlá výška:130 mm130 mm130 mm
Objem nádrže:20 l20 l20 l

Pridané: 25.05.2009 Autor: Cacao Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria