Anketa:
Nová Honda VT1300CX - Fury pre Európsky trh
ZdieľaťPridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga
Čitatelia: 21307 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Skutočný originál vo svojej triede, radikálna stavba v jedinečnom balení dostupná pre všetkých. Asi takto nejako predstavuje Honda svoju Európsku novinku pre rok 2010, VT 1300 CX.
Ak sa vám zdá, že ste ju už niekde videli, máte pravdu. Je to európska verzia americkej Honda Fury. Netuším prečo sa Honda rozhodla pomenovať tento model VT1300CX, pretože podľa mňa, sa k nej toto označenie vôbec nehodí. Je to ako pomenovať van Goghov obraz, „Obraz číslo 3“.
Ale späť k motorke. Honde sa podarilo skĺbiť americkú modernu a japonskú precíznosť.
Nízky, úzky a dlhý. Znie to skoro ako z rozprávky ale je to skutočnosť. Taký je totižto rám novej Hondy. Osadený je 52°, vodou chladeným véčkom s rozvodom SOHC o objeme 1312 ccm, s výkonom 42,5 kW / 4,250 ot/min a krútiacim momentom 107 Nm / 2,250 ot/min. Pri hmotnosti 303 kg to bude dobrý zaberák pre zadnú, 200 mm širokú pneumatiku.
12,8 litrová nádrž, poskytne (podľa výrobcom udávanej spotreby 20 km/1l) dojazd 200 km a to vám ešte ostane rezerva na cca 50 km.
O brzdenie sa v rámci doplnkovej výbavy postará ABS. Áno, čítate správne, Honda sa rozhodla po prvý krát v tejto triede použiť systém ABS.
Motocykel bude dostupný v dvoch farebných prevedeniach: Graphite Black a Glint Blue Wave Metallic.
Svojim vzhľadom určite zaujme každého a laikov budete len ťažko presviedčať, že je to sériovka. Ostáva už iba veriť, že sa bude cenovo dostupná tak, ako to Honda uvádza vo svojich reklamných materiáloch.
Pridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Honda VT 1300CX 2010:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | VT 1300CX |
Rok: | 2010 |
Novinka: | NOVINKA 2010 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1312 ccm |
Max. výkon: | 57.8 k (42.5 kW) / 4250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 107 Nm / 2250 ot. |
Kompresný pomer: | 9.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 89.5 x 104.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (3V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 95 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 336 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 296 mm |
Pneu vzadu: | 200/50 R18M |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 303 kg |
Výška sedla: | 678 mm |
Rázvor: | 1805 mm |
Dĺžka: | 2575 mm |
Šírka: | 900 mm |
Výška: | 1150 mm |
Svetlá výška: | 126 mm |
Objem nádrže: | 12.8 l |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda VT 1300CX' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda VT 1300CX' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda VT 1300CX 2010' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda VT 1300CX' na www.google.com
Súvisiace články:
- Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special - Herghott
- Harley-Davidson rozširuje rad CVO o Street Glide a Road Glide a prekvapivo aj Pan America - Redakcia
- MotoGP 2017 - VC Ameriky - vyhráva fenomenálne Marquez, Rossi sa dostáva do vedenia šampionátu - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dni BMW Motorrad Slovensko 2017, Jasná
- Chceš získať unikátny kalendár?
- Pionier Cross Budimír - záverečné preteky Pionierov
- Strašidelné zľavy na mototekvice v Motosvete
- Prvý zásielkový servis prilieb Shark
- 14.6.2014 obsadia Pioniere Kysak
- Nové Piaggio MP3 500 2014
- Momodesign Minimomo - talianský dizajn a kvalita
- Akciová ponuka Motosvet
- Pioniere všetkých obcí, spojte sa!
- ... zobraz všetky články od tohto autora