Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10370)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Potulky Slovenskom 2 1/2

Pridané: 25.11.2011 Autor: tigrik77
Čitatelia: 7635 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Rok ubehol ako voda a nastal čas na ďalšiu akciu. Čas potúlať sa našou krásnou krajinou.

Rozhodnutie ísť padlo vlastne deň pred samotným odchodom. Pracovné, rodinné a iné povinnosti nám dovolili potúlať sa Slovenskom až koncom septembra. Tomáš dorazil v utorok na rodnú zem a počas večerného telefonátu sa zrodila táto akcia. Veď trebalo ešte pred koncom sezóny trošku pneumatiky opotrebovať.

Účastníci zájazdu:

• Tomáš na Suzuki GSF600N Bandit r.v.2003 (pôvodne to bolo eSko no má to prestavané)
  • Pavol (moja maličkosť) na Suzuki GSF650S Bandit r.v.2008

Deň prvý:

Trasa: Martin - Banská Bystrica - Zvolen - Krupina - Levice - Zlaté Moravce - Bojnice - Dlžín.

Balenie na cestu. 22.30

Túto trasu som vybral večer s hlavou zaborenou do mapy a pomohli mi aj body záujmu na Motoride. Aspoň niečo treba na cestách pozrieť. Nočné balenie prebiehalo okolo 22:30. Lúštenie mapy na Motoride sa pretiahlo do neskorej, alebo skôr skorej rannej hodiny. Budík na ôsmu som úspešne ignoroval a zobudil ma až Tomášov telefonát či ideme. Jasné, že ideme! Podarilo sa nám vyraziť na cestu krátko po desiatej hodine. Tankovanie do plnej a Tomášove krstenie prilby. Jemne oškreté plexisklo nám vo výlete neurobilo škrt cez rozpočet. Hurá smer Turčianske Teplice. Do Teplíc zásadne mimo panelovku cez dedinky Príbovce, Tučiansky Ďur, Jazernicu až do Teplíc. Od Teplíc už smerujeme na Šturec kde dávame prvé fotografie. Tam Tomáš zisťuje neočakávanú závadu na motorke! Má na nádrži čmuhu (fľak, špinu proste bordel) a ukazuje mi ju. Následne mu ukazujem ja stav mojej motorky (jazdím-neumývam) a to mu definitívne berie vietor z plachiet.

Fotenie na Šturci

To je nemožné on ju dôkladne neumyl!!!

GPS Home made

No dosť blbostí (všetko je v rámci srandy) sadáme do sediel a pokračujeme na Bystricu. Kde počas jazdy zisťujem, že hovno vidím na gpske a nedarí sa mi to napraviť. Tak idem normálne smer Zvolen (pôvodne sme mali ísť cez Čerín do Zvolenskej Slatiny) a po diaľnici, aspoň Tomáš odskúšava maximálku. Samozrejme ako vždy neodbočujem na Zvolen (tú odbočku vždy miniem, som asi debil) a tak schádzame až za Budčou. Tam zastavujem a straší ma divný zvuk z motorky. Pre istotu odpájame gpsku (aj tak idem podľa mapy) a pokračujeme krásnou cestou cez Ostrú Lúku a napájame sa na slávnu Slovenskú Route 66. Aby som podal dôležitý údaj odstránenie gpska divný zvuk motorky neodstránilo. No motorka šľapala celú cestu ako hodinky tak neviem (asi moja paranoja). Nakoľko som už gpsku nezapájal, ale trasu som si chcel aspoň očkom kontrolovať a aj využiť držiak na gps tak som to vymyslel ako som najlepšie vedel. Výsledok na obrázku. Kúsok za Krupinou sa zastavujeme v pevnosti Bzovík.

Pevnosť Bzovík

Poctivých 30000km a čo to stálo peňazí ich nabehať

Špecialita šéfkuchára

Cestou Krupina, Levice ideme cez Tlstý vrch kde cestári dávajú na cestu štrkové záplaty. No úžas v každej zákrute nabiehame na tento kvalitný podklad. Kamienky krásne lietajú a kúsky horúceho štrku zlepeného zrejme s asfaltom sa prichytávajú na horúce motory. No tak sme sa dostali cez Krupinu až do Levíc kde zastavujeme pri kempe Margita-Ilona a dávame obedík. Jedlo fajn no trošku nám to podraželo a stratilo na objeme. To sme však pochopili až neskôr veď sa dočítate. Moc sa nám nechcelo, ale nakoniec sa predsa odlepujeme a ideme ku motorkám. Tomášova strojovňa nechce žmurkať na jedno zadné pravé očko. Pár pokusov o presvedčenie no potvora je neoblomná. Tak to vyriešil svojsky a motorka nežmurkala už na pravé predné, ale zato zadné bolo opravené. Tak teda ideme ďalej smer Vráble. Tajne som dúfal, že motorka príde do tohoto mestečka pred firmu Styx Suzuki a tam pokorím kilometrový údaj. No stalo sa tak hneď na začiatku Vrábeľ.

Tak sme teda do Styxu nesmerovali a pokračovali ďalej. Zlaté Moravce nás trochu potrápili a poblúdili sme mestom. No čo už treba sa na značenie pozerať a nie za sukňamy. Od Zlatých Moraviec smerujeme cez Skýcov na Nováky. Potom Prievidza, Bojnice a cez krásny úsek až do dedinky Dlžín. Tam nás čaká ubytovanie na dnešnú noc.

Samozrejme sme nemohli vynechať návštevu miestnej krčmy a potom večernú ochutnávku špecialitky šéfkuchára. Motorkovica a kúsok salámky na hladný žalúdok. No ako býva dobrým zvykom tak pokračuje voľná zábava a tu sa vždy stráca záznam. Takže sa budeme musieť presunúť do ďalšieho dňa.

Ubytovanie a motorky

Pridané: 25.11.2011 Autor: tigrik77 Zdieľať

Pridal:
Dzešec učinkoh šľivovici na hlopoh :...
1.- Perše poldeci : - prestaňe ci šmerdzec zos papuľi ...
2.- Druhe poldeci :- prestaňu ce ozjabac nohi ...
3.- Trece poldeci :- prestaňe ce boľec bruh ...
4.- Štrvarte poldeci :- prestaňu še ci kľepac ruki ...
5.- Piate poldeci :- prestaňu ci ciskac boganče ...
6.- Šeste poldeci :- prestaňeš še mračic ...
7.- Šedzme poldeci :- začňeš špivac ...
8.- Osme poldeci :- začňeš mladnuc....
9.- Dzevjate poldeci :- začňu še ci pačic druhe ženi ...
10.- Dzešate poldeci :- začňe še ci pačic Tvoja manželka ..