Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 777 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Naživo: Africa Twin Tunisia Adventure:

» Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - 23.11.2017 14:12:

Túlame sa pohorím Dahar a obzeráme ksary... Opevnené stavby, slúžili ako sklady i obidlia.

Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Oued Soltane, Ksar Debab a skalné mesto Chenini - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure

» Sleduj NAŽIVO
MOTOQUAD www.foxracing.sk DS auto Sumoto Brno Indian - www.klasikmoto.sk VR46 - motosvet.sk choppermania.sk

Anketa:

Tvoja prvá motorka bola:

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (21 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (49)  [Verzia pre tlač] Tlač

Predstavujeme HARLEY-DAVIDSON® XL1200V Sportster SEVENTY TWO™ 2012 - v štíhlom štýle

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 06.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 8602 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Harley-Davidson 72 je stroj snov, Sportster na výlete do dôb, kedy chalani jazdili na bikoch typu Sting-Ray a veľkí frajeri parkovali choppery v rade na chodníku.

Tieto motocykle boli dlhé úzke, sýto červená farba, lesklý chróm trblietajúci sa v hmlistom slnečnom svetle leta. Od sýto červenej farby (Hard Candy Big Red Flake), ape riadidiel až po úzke čiernobiele pneumatiky, Sewenty-Two je jedným zo symbolov doby a vplyvu tejto kultúry, ktorý pretrváva dodnes na Whittier Boulevard, legendárnej ulici na východe Los Angeles, známej ako Route 72. Nová Generácia custum staviteľov čerpá z tejto doby a šíri jej odkaz nielen v Kalifornii a celej Amerike, ale i po celom svete.

„Pri výrobe Sewenty-Two sme boli inšpirovaní aj ranou érou chopprov,“ hovorí Frank Savage, manažér z oddelenia designu spoločnosti Harley-Davidson. „Tieto motocykle boli pestrofarebné a chrómované, ale tiež úzke a veľmi odstrojené. Ak sa pozriete na modely z tej doby, vidíte, že sú takmer také jednoduché ako bicykel. Je to custom štýl, ktorý je veľmi typický pre Ameriku a kalifornskú scénu.“

Metal flake, ikonický prvok dizajnu sedemdesiatych rokov, sa objavil na všetkom od povlaku zo živice na buginách až po čalúnenie v reštauráciách či na customoch. Harley-Davidson vracia späť lesk na Sewenty-Two so sýto červenou farbou. Táto nová úprava je vytvorená nanesením základného čierneho náteru, nasledovaného polyuretánovým systémom, ktorý obsahuje šesťhranné šupiny, priemerne viac ako sedemkrát väčšie ako tie, ktoré sú používané v typickom výrobnom nátere. Každá šupina je pokrytá hliníkovým filmom a následne nafarbená na červeno. Hladký povrch šupín dohromady vytvárajú štyri nánosy čistého náteru s ručným brúsením.


„Posledným detailom sýto červeného náteru je logo na nádrži a ihlovité vrúbky na oboch blatníkoch,“ vysvetľuje Savage. „Každý bol pôvodne vyrobený ručne a my sme ich prerobili na sériovú výrobu, takže stále evokujú ručne vyrábanú grafiku tým, že nie sú úplne dokonalé. Grafika je potom pokrytá posledným čistým náterom.“

Vďaka sólosedlu zostáva dosť miesta pre zadný blatník a to znamená viac priestoru pre náter. Hnacia jednotka s chrómovými krytmi je natretá šedou práškovou farbou a nový guľatý vzduchový filter má vypuklý kryt. Motocykel dotvára klasická 7,9 litrová nádrž v typickom arašidovom tvare.

K hlavným rysom motocyklov Harley-Davidson ® Sewenty-Two ™ patrí:

  • Vzduchom chladený motor Evolution™ V-Twin s objemom 1200 cm³ s elektronickým sekvenčným viacbodovým vstrekovaním paliva (ESPFI), s krútiacim momentom 96 Nm pri 3500 otáčkach za minútu.
  • Hnacia jednotka s chrómovými krytmi natretá šedou farbou.
  • Farebné prevedenie: Hard Candy Big Red Flake s ihlovitou grafikou na blatníkoch a nádrži, Denim Black a Big Blue Pearl.
  • Klasická arašidová nádrž s obsahom 7,9 litra.
  • Predné koleso 21 palcov (MH90-21) a zadné koleso 16 palcové (150/80B16) s bielym pruhom.
  • Chrómované kolesá s oceľovým výpletom.
  • Desaťpalcové mini-ape riadidlá pripevnené na dvojpalcovom podstavci.
  • Vypuklý kryt guľatého vzduchového filtra s upevnením k centrálnej skrutke; osem palcov v priemere.
  • Skrátený zadný blatník odhaľujúci zadné koleso.
  • Dvojitý odstupňovaný výfuk s chrómovanými tlmičmi.
  • Sólosedlo s čiernym vinylovým poťahom.
  • Tachometer na riadidlách s chrómovaným krytom.
  • Chrómované výstuhy zadného blatníka.
  • Chrómované nastaviteľné zadné tlmiče.
  • Nožné ovládacie prvky vpredu.

Pre viac informácií navštívte webové stránky Harley-Davidson na Slovensku na www.harley-davidson-bratislava.sk. Nový Seventy Two tam uvidíte už tento piatok, 10. 2. 2012.

Pridané: 06.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk pošli na vybrali.sme.sk

Technické parametre z Moto DB:

Harley-Davidson XL1200V Sportster Seventy-Two 2012:

Foto:
Harley-Davidson XL1200V Sportster Seventy-Two 2012
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-Davidson
Model:XL1200V Sportster Seventy-Two
Rok:2012
Kategória:Chopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1202 ccm
Max. krútiaci moment:96 Nm / 3500 ot.
Vŕtanie x Zdvih:88.9 x 96.8 mm
Chladenie:vzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:remeň
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Pneu vpredu:MH90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:150/80-16
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:245 kg
Výška sedla:710 mm
Dĺžka:2275 mm
Objem nádrže:7 l

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (21 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (49)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria