Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1605 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki VL 1500BT 2013 – Kapsáčový Introš 2/2

 Zdieľať

Pridané: 17.06.2013 Autor: eNeM
Čitatelia: 17108 [Testy a predstavenia - Test]

Konkurencia:

Pozrime sa najprv na japonský štvorlístok. Kawa ponúka celú škálu VN 1700, vo viac, alebo menej touringových verziách, Yamaha má XVS 1900 a Honda v tomto segmente posledné roky nie je príliš aktívna, jediná motorka aspoň objemovo blízka je VT1300CX, ale to je skôr prostreet ako cruiser, preto by som ju sem ani neradil. Porovnateľné motorky od Kawasaki aj Yamahy sú objemovo väčšie a vyššia je aj cena. No a potom je tu konkurencia pre choppre asi najtypickejšia. Harley Davidson. Najporovnateľnejším modelom je Dyna Switchback, prípadne Heritage softail classic, cena u HD je však aj podľa očakávaní vyššia. A práve preto Suzuki so svojim modelom VL 1500BT našla určitú medzeru na trhu objemovo dospelého a cenovo prijateľného cruiseru.

Záver:

Čo dodať na záver? Ak si odpustím všetko svoje zaujatie a predsudky, tak aj bez toho, aby som privrel čo i len jedno oko musím povedať, že Suzuki VL 1500BT je podarená motorka. Pri veľmi slušnej výbave (integrované kufre, pekný čierny lak vrátane motora, veľký turistický štít, kolísková radiaca páka a rozmerné nášľapy) dostanete za slušnú cenu overenú a spoľahlivú motorku, ktorá sa nestratí na ani jednom zraze. Jediné, čo musím bétéčku vytknúť je predná brzda, tá ma osobne nepresvedčila. Inak som mal z motorky príjemný pocit, vzhľadovo, zvukovo aj výkonovo to je naozaj, ako som aj na začiatku povedal, veľmi vydarená reinkarnácia starého známeho introša.

Plusy, mínusy

Výbava, design, prístrojovka, výfukový systém, cena Brzdy, niektoré lacno pôsobiace detaily

Video: Suzuki Intruder C1500T 2013

Pozadie / Wallpaper:

Suzuki VL 1500BT
Suzuki VL 1500BT

Čo by ťa mohlo zaujímať:

SUZUKI VL 1500BT 2013:

Servisný interval 6 000 km
Spotreba 6,3 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 18 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) 200 km
Cena motorky 12 990,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič bočných kufrov + kufre V sériovej výbave
Turistický štít V sériovej výbave
Opierka spolujazdca 292,08 EUR
Padacie rámy 229,74 EUR

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 43,82 EUR
Stúpačka 124,14 EUR
Spätné zrkadlo 53,72 EUR
Smerovka 41,37 EUR
Svetlomet 183,96 EUR

Text: eNeM
Foto: Filip Kalka - Masochista

Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC – SUZUKI Slovensko, o.z.

Foto:
 Suzuki Intruder C1500T 2013 Harley-Davidson Dyna FLD Switchback 2013 Kawasaki VN 1700 Classic Tourer 2013 Yamaha XV1900A Midnight Star 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:SuzukiHarley-DavidsonKawasakiYamaha
Model:Intruder C1500TDyna FLD SwitchbackVN 1700 Classic TourerXV1900A Midnight Star
Rok:2013201320132013
Novinka:NOVINKA 2013
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1462 ccm1690 ccm1700 ccm1854 ccm
Max. výkon:78.9 k (58.0 kW) / 4 ot.73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot.90.3 k (66.4 kW) / 4750 ot.
Max. krútiaci moment:131 Nm / 2 ot.126 Nm / 3500 ot.136 Nm / 2750 ot.155.1 Nm / 2500 ot.
Kompresný pomer:9,5:19,6:19,5:19.48 : 1
Vŕtanie x Zdvih:96 x 101 mm98.4 mm x 111.3 mm102 x 104 mm100.0mm x 118.0mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)OHV (4V)
Chladenie:kvapalinouvzduchomkvapalinouvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:kardanremeňremeňremeň
Zdvih vpredu:130 mm140 mm130 mm
Zdvih vzadu:108 mm80 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:330 mm300 mm298 mm
Pneu vpredu:130/80-17130/70B18130/90B16M/C 67H130/70R18M/C 63H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:275 mm300 mm320 mm
Pneu vzadu:200/60-16160/70B17170/70B16M/C 75H190/60R17M/C 78H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:320 kg
Hmotnosť s náplňami:363 kg378 kg347 kg
Výška sedla:720 mm695 mm720 mm705 mm
Rázvor:1675 mm1613 mm1665 mm1715 mm
Dĺžka:2570 mm2360 mm2500 mm2580 mm
Šírka:990 mm1025 mm1095 mm
Výška:1440 mm1155 mm1125 mm
Svetlá výška:140 mm130 mm130 mm155 mm
Objem nádrže:18 l17 l20 l16 l
Poznámka:
Poznámka:Cena 05/2013: 12 990,-€Cena 05/2013: 17 220,- €Cena 05/2013: 16 495.-€Cena 05/2013: 15 900,-€

<

Pridané: 17.06.2013 Autor: eNeM Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria