Anketa:
Suzuki VL 1500BT 2013 – Kapsáčový Introš 2/2
ZdieľaťPridané: 17.06.2013 Autor: eNeM
Čitatelia: 17021 [Testy a predstavenia - Test]
Konkurencia:
Pozrime sa najprv na japonský štvorlístok. Kawa ponúka celú škálu VN 1700, vo viac, alebo menej touringových verziách, Yamaha má XVS 1900 a Honda v tomto segmente posledné roky nie je príliš aktívna, jediná motorka aspoň objemovo blízka je VT1300CX, ale to je skôr prostreet ako cruiser, preto by som ju sem ani neradil. Porovnateľné motorky od Kawasaki aj Yamahy sú objemovo väčšie a vyššia je aj cena. No a potom je tu konkurencia pre choppre asi najtypickejšia. Harley Davidson. Najporovnateľnejším modelom je Dyna Switchback, prípadne Heritage softail classic, cena u HD je však aj podľa očakávaní vyššia. A práve preto Suzuki so svojim modelom VL 1500BT našla určitú medzeru na trhu objemovo dospelého a cenovo prijateľného cruiseru.
Záver:
Čo dodať na záver? Ak si odpustím všetko svoje zaujatie a predsudky, tak aj bez toho, aby som privrel čo i len jedno oko musím povedať, že Suzuki VL 1500BT je podarená motorka. Pri veľmi slušnej výbave (integrované kufre, pekný čierny lak vrátane motora, veľký turistický štít, kolísková radiaca páka a rozmerné nášľapy) dostanete za slušnú cenu overenú a spoľahlivú motorku, ktorá sa nestratí na ani jednom zraze. Jediné, čo musím bétéčku vytknúť je predná brzda, tá ma osobne nepresvedčila. Inak som mal z motorky príjemný pocit, vzhľadovo, zvukovo aj výkonovo to je naozaj, ako som aj na začiatku povedal, veľmi vydarená reinkarnácia starého známeho introša.
Plusy, mínusy
Výbava, design, prístrojovka, výfukový systém, cena | Brzdy, niektoré lacno pôsobiace detaily |
Video: Suzuki Intruder C1500T 2013
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
SUZUKI VL 1500BT 2013:
Servisný interval | 6 000 km |
Spotreba | 6,3 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 18 l |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 200 km |
Cena motorky | 12 990,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Nosič bočných kufrov + kufre | V sériovej výbave |
Turistický štít | V sériovej výbave |
Opierka spolujazdca | 292,08 EUR |
Padacie rámy | 229,74 EUR |
Ceny vybraných ND:
Páčka brzdy | 43,82 EUR |
Stúpačka | 124,14 EUR |
Spätné zrkadlo | 53,72 EUR |
Smerovka | 41,37 EUR |
Svetlomet | 183,96 EUR |
Text: eNeM
Foto: Filip Kalka - Masochista
Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC – SUZUKI Slovensko, o.z.
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Suzuki | Harley-Davidson | Kawasaki | Yamaha |
Model: | Intruder C1500T | Dyna FLD Switchback | VN 1700 Classic Tourer | XV1900A Midnight Star |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | |||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1462 ccm | 1690 ccm | 1700 ccm | 1854 ccm |
Max. výkon: | 78.9 k (58.0 kW) / 4 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot. | 90.3 k (66.4 kW) / 4750 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 131 Nm / 2 ot. | 126 Nm / 3500 ot. | 136 Nm / 2750 ot. | 155.1 Nm / 2500 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5:1 | 9,6:1 | 9,5:1 | 9.48 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 96 x 101 mm | 98.4 mm x 111.3 mm | 102 x 104 mm | 100.0mm x 118.0mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | OHV (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | remeň | remeň | remeň |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 140 mm | 130 mm | |
Zdvih vzadu: | 108 mm | 80 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 300 mm | 298 mm | |
Pneu vpredu: | 130/80-17 | 130/70B18 | 130/90B16M/C 67H | 130/70R18M/C 63H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 275 mm | 300 mm | 320 mm | |
Pneu vzadu: | 200/60-16 | 160/70B17 | 170/70B16M/C 75H | 190/60R17M/C 78H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 320 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 363 kg | 378 kg | 347 kg | |
Výška sedla: | 720 mm | 695 mm | 720 mm | 705 mm |
Rázvor: | 1675 mm | 1613 mm | 1665 mm | 1715 mm |
Dĺžka: | 2570 mm | 2360 mm | 2500 mm | 2580 mm |
Šírka: | 990 mm | 1025 mm | 1095 mm | |
Výška: | 1440 mm | 1155 mm | 1125 mm | |
Svetlá výška: | 140 mm | 130 mm | 130 mm | 155 mm |
Objem nádrže: | 18 l | 17 l | 20 l | 16 l |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 05/2013: 12 990,-€ | Cena 05/2013: 17 220,- € | Cena 05/2013: 16 495.-€ | Cena 05/2013: 15 900,-€ |
Pridané: 17.06.2013 Autor: eNeM Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Harley Davidson do každej rodiny! Alebo rovno dva?
- Harley-Davidson on Tour 2015 – James Bond Bratislave alebo aj o tom aký je Street 750
- Harley-Davidson Dark Custom Party 2015 – Správa o stave amerických vodníkov na Vltave
- Vyhrievané rukoväte Heat Demon Grip Warmers - Komfortná jazda za každých podmienok
- Harley-Davidson Open House 2013 – Veni, Vidi, V-Twin
- Honda Gold Wing F6B 2013 - Žehlička na asfalt
- Radosť z jazdy v meste aj na okreskách - Sym Joyride Evo 125 2013
- Carducci Dual SportTM - Sportster s offroadovými tendenciami
- Harley-Davidson® Premium Night 2013 Praha
- Zimowy motocyklowy zlot pingwina 2013 – Elefantentreffen meets Metal Mulisha
- ... zobraz všetky články od tohto autora