Anketa:
Plasty na terénnu motorku kúpiš už aj v SCRUBdesignz
ZdieľaťPridané: 29.04.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Bleskovky - PR bleskovka]
V SCRUBdesignz sa zameriavame najmä na výrobu polepov, no najnovšie sme doplnili náš sklad aj o plasty renomovaných európskych značiek ACERBIS, UFO, RaceTech a Polisport. Máme všetky obľúbené modely v rôznych farbách.
Kúpiť sa dajú celé sady plastov, ale aj jednotlivé časti. Keď si teda zlomíš napríklad blatník alebo nejakú inú časť, vieme ti pomôcť. Ponúkame aj farebnú kombináciu plastov, čo znamená, že si môžeš vyskladať svoju motorku podľa vlastného štýlu. Môžeš sa líšiť napríklad bielo-červenou či zeleno-čiernou kombináciou. Možností je naozaj veľa.
Pre enduro jazdcov máme skladom veľké množstvo predných másk aj so svetlom, taktiež i chrániče páčok atď.
Informácie k polepom nájdeš na našom e-shope. Čoskoro spustíme slovenskú verziu webu aj online predaj plastov. Zatiaľ si plasty môžeš objednať na info@scrubdesignz.com.
Na záver ešte krátka info. Do našeho tímu hľadáme človeka, ktorý by mal na starosti sklad s plastami a organizáciu tovaru s tým spojenú. Táto osoba by mala byť medzi motorkami ako doma. Ak máš záujem a chcel by si, aby ťa práca zároveň aj bavila, ozvi sa nám na email info@scrubdesignz.com.
Info: scrubdesignz.com
Pridané: 29.04.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Dakar 2015 - veľké dobrodružstvo už klope na dvere - Awia
- Rukka Realer – maximum komfortu pre moto turistiku - Redakcia
- Predaje nových motocyklov na Slovensku v roku 2011 - Redakcia
- Nový katalóg Touratech 2015/2016 - Redakcia
- Jesenné upratovanie v Motoshop Žubor - Redakcia
- Kryt motora Touratech – odolná ochrana pre všetky dobrodružstvá - Redakcia
- Vyhrievané sedadlá Touratech s povrchom, ktorý v horúčavách chladí - Redakcia
- Nový katalóg Touratech 2014/2015 - Redakcia
- Yamaha YZ 125 verzus KTM 520 EXC verzus Beta ALP 200 - Ifk0
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!