Anketa:
Continental predstavuje nové RoadAttack3 a Tour
ZdieľaťPridané: 10.02.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4966 [Bleskovky - PR bleskovka]
Obľúbené športovo-turistické RoadAttack prichádzajú vo svojej tretej verzii, a zároveň s nimi aj model Tour pre ťažké turistické motocykle.
ContiRoadAttack 3
Univerzálna pneumatika s najvyšším štandardom v športovo-turistickej triede
- Dezén pre kompaktný výkon a lepšie jazdné vlastnosti na mokrej vozovke
- Zlepšená priľnavosť na mokrej vozovke vďaka optimalizovanej zmesi pneumatiky
- Technológia EasyHandling - zabezpečuje lineárne ovládanie a elimináciu gyroskopických síl aj pri zatáčaní. Výrazné zlepšenie presnosti ovládania vo všetkých jazdných situáciách
- Pohodlné a jednoduché ovládanie vo všetkých situáciách na rovnej ceste ako aj v zákrutách
- Vyvážená charakteristika počas celej doby životnosti
- Traction skin - revolučný micro-drsný povrch behúňa, umožňuje extrémne bezpečné a krátke brzdenie a zároveň maximálne využitie výkonu motocykla ihneď po obutí novej pneumatiky. Toto je možné vďaka revolučnému obrúseniu povrchu a špeciálnemu postupu pri vulkanizácii bez použitia separačných prostriedkov.
- MultiGrip makes - umožňuje dosiahnutie homogénnej priľnavosti vďaka riadenej teplote vytvrdzovania pneumatiky počas výrobného procesu
Ceny dostupných rozmerov sa pohybujú od 110 do 158 eur za kus (predná alebo zadná).
120/70ZR17 M/C (58W) TL | ContiRoadAttack 3 | 110€ |
150/70R17 M/C 69V TL | ContiRoadAttack 3 | 139€ |
150/70ZR17 M/C 69W TL | ContiRoadAttack 3 | 141€ |
160/60ZR17 M/C (69W)TL | ContiRoadAttack 3 | 130€ |
180/55ZR17 M/C (73W) TL | ContiRoadAttack 3 | 145€ |
180/55ZR17 M/C (73W)TL | ContiRoadAttack 3 GT | 149€ |
190/50ZR17 M/C (73W) TL | ContiRoadAttack 3 | 152€ |
190/55ZR17 M/C (75W) TL | ContiRoadAttack 3 | 158€ |
ContiTour
Moderná pneumatika pre motocykle cruiser a ťažké turistické motocykle
- Určená špeciálne pre ťažké turistické motocykle cruisre a Harley-Davidson. Konštrukcia pneumatiky je navrhnutá pre ľahke ovládanie a vysokú úroveň komfortu
- The MileagePlus Technology – zabezpečuje zmes, ktorá výrazne predlžuje kilometrový výkon pri zachovaní výbornej ovládateľnosti
- Stred behúňa zadnej pneumatiky bez drážok zvyšuje kilometrový výkon a zabezpečuje smerovú stabilitu za nepriaznivých podmienok (napríklad vyjazdené koľaje na vozovke)
- Vysoko výkonný povrch dezénu zabezpečuje lepší odvod vody
- Konzistentné vlastnosti počas celej doby životnosti pneumatiky
Ceny dostupných rozmerov sa pohybujú od 80 do 161 eur za kus (predná alebo zadná).
MT 90 B 16 M/C 74 H TL | ContiTour Reinf. | 115€ |
130/90 - 16 M/C 67 H TL | ContiTour | 99€ |
130/80 - 17 M/C 65 H TL | ContiTour | 109€ |
100/90 - 19 M/C 57 H TL | ContiTour | 94€ |
130/90-15 M/C 66P TL | ContiTour | 80€ |
140/90 - 15 M/C 70 H TL | ContiTour | 97€ |
MT 90 B 16 M/C 74 H TL | ContiTour Reinf. | 135€ |
MU 85 B 16 M/C 77 H TL | ContiTour Reinf. | 147€ |
130/90 - 16 M/C 73 H TL | ContiTour Reinf. | 110€ |
180/65 B 16 M/C 81 H TL | ContiTour Reinf. | 161€ |
Viac informácií na conti-moto.sk
Pridané: 10.02.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Continetal znižuje ceny pneumatík pre motocykle - Redakcia
- Predstavujeme novinky Continetnal pre rok 2012 - Redakcia
- Continental predstavil novinku pre 2010 - ContiRoadAttack 2 - Redakcia
- Čo jej obuť - Pneumatiky na skúter - Vlcko
- Výpredaj pneumatík v Conti-moto.sk - Redakcia
- Dunlop Moto Tour 2012 - s pneumatikami RoadSmart II v Alpách - Awia
- Dobrovoľný výmenný program pneumatík Continental 120/70 ZR 17 a 120/70 R 17 - Redakcia
- Mitas Sport Force+ - druhá generácia radiálnych motocyklových plášťov - Redakcia
- Dunlop uvádza na trh pneumatiky pre skútre RoadSmart III SC - Redakcia
- Dunlop predstavuje nové pneumatiky SportSmart² Max - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!