Anketa:
Ducati predstavila novinky 2018: Scrambler 1100, Multistrada 1260 a Panigale V4 Speciale s výkonom 226 koní
ZdieľaťPridané: 05.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 7924 [Novinky - Predstavujeme]
Scrambler 1100 bude mať vzducháč, malá Panigale 959 prišla v ostrejšej verzii Corse, Multistrada má väčší motor (vracia sa aj športovejšia verzia Pikes Peak) a na záver sa ukázalo to najdôležitejšie: Panigale s novým V4 motorom.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Aj tento rok tlačovkou sprevádzal sám CEO Ducati Claudio Domenicali. Na pódiu sa postupne ukázali Danilo Petrucci, Jorge Lorenzo a Andrea Dovizioso, a okrem už vopred predstavených modelov ako Monster 821, Multistrada Enduro Pro alebo X Diavel S na svetlo sveta po prvý raz prišla ďalšia novinka - veľký Scrambler 1100. Ďalším prekvapením bola Corse verzia malej Panigale 959. Postupne prichádzali čoraz zaujímavejšie novinky ako Multistrada 1260 (aj vo verzii Pikes Peak) a Panigale V4, plus Panigale V4 v limitovanej edícii Speciale s neuveriteľnými 226 koňmi. Tú na pódium priviezol Casey Stoner.
Scrambler 1100 2018
Vzduchom chladený motor (86 koní pri 7 500 ot., 88 Nm pri 4 750), trakčná kontrola, palivové mapy, elektronický plyn, náklonové ABS. Popri základnej verzii budú ďalšie dve: Special a Sport.
Panigale 959 Corse
Ostrejšia verzia malej Panigale - na pódium ju priviezol Chaz Davies. Öhlinsy, Akrapovič, Li-on akumulátor...
Multistrada 1260
Väčší motor (1 262 cm3, 158 koní), plochšia a vyššie položená krivka krútiaceho momentu (85 % k dispozícii od 3 500 otáčok), vylepšená elektronika (asistent rozjazdu do kopca, upravená TFT prístrojovka).
Video: Ducati Multistrada 1260 2018
Vrátila sa aj nadupanejšia verzia Pikes Peak. Tá oproti základu ponúka quickshifter, kované kolesá, karbónové diely, plne nastaviteľné odpruženie Öhlins a jasne rozoznateľnú farebnú kombináciu.
Video: Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak
Panigale V4
Ducati Panigale V4 2018 - V4 motor, viaceré technológie z MotoGP (rovnaké rozloženie - V4 90 stupňov, rovnaké vŕtanie a tvar spaľovacej komory, pálenie twin pulse, kľukový hriadeľ točiaci sa smerom dozadu, a samozrejme desmo rozvody), 214 koní v základe, zadná pneumatika 200/60. Iba o 5 kg ťažšia ako predošlá Panigale s V2 motorom.
Video: Ducati Panigale V4 2018 - Shaped by the wind
Video: Nový V4 motor od Ducati - Desmosedici Stradale
Video: Ducati Panigale V4 2018 - nová opera
Panigale V4 Speciale
Neuveriteľných 226 koní! Na pódium ju priviezol Casey Stoner. Limitovaná edícia - 1500 kusov.
Ducati Monster 821 2018
Farebná TFT prístrojovka, nádrž a výfuk z Monstra 1200, upravené detaily, a najmä ikonická žltá farba.
Video: Ducati Monster 821
Foto: | ||||
Pridaj obrázok |
||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Ducati | Ducati | Ducati | Ducati |
Model: | Panigale V4 | Multistrada 1260 S | Scrambler 1100 | Monster 821 |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Superšport | Cestovné enduro | Klasika | Naháč |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | L-kový dvojvalec DVT (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1103 ccm | 1262 ccm | 1079 ccm | 821 ccm |
Max. výkon: | 214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot. | 158.0 k (116.2 kW) / 9500 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 108.8 k (80.0 kW) / 9250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 124 Nm / 10000 ot. | 129.5 Nm / 7500 ot. | 88 Nm / 4750 ot. | 86 Nm / 7750 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 13 : 1 | 11:1 | 12,8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 50.3 mm | 106 x 71.5 mm | 98 x 71 mm | 88 x 67.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (2V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 170 mm | 150 mm | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 170 mm | 150 mm | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 265 mm | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 190/55 ZR17 | 180/55-ZR17 | 180/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 175 kg | 212 kg | 189 kg | 180.5 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 198 kg | 235 kg | 206 kg | 206 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 825 mm | 810 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1469 mm | 1585 mm | 1514 mm | 1480 mm |
Dĺžka: | 2065 mm | 2190 mm | 2190 mm | |
Šírka: | 1000 mm | 895 mm | ||
Výška: | 1130 mm | 1495 mm | 1330 mm | |
Objem nádrže: | 16 l | 20 l | 15 l | 16.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 6.9 l/100km | 5.2 l/100km | 5.4 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 173 km | cca 288 km | cca 229 km | |
Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | |
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | áno, v sérii | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |||
LED smerovky: | áno, v sérii | |||
El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | |||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | |||
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | |||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs Cena 5/2018: 21 990 eur | Touring pack (bočné kufre 58L, vyhrievané rukoväte, centrálny stojan) Sport pack (homologovaná karbónová koncovka výfuku Termignoni, karbónový predný blatník, hliníkový kryt spojkovej nádržky a nádržky prednej brzdy) Urban pack (zadný kufor 48L, taška na nádrž, USB port) Enduro pack (prídavné LED svetlomety, stupačky off-road, kryt vodného chladiča, padací rám, rozšírenie bočného stojanu) | Cena 5/2018: 11 290 eur |
Pridané: 05.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2018 - Ducati - V4 R potvrdená, má 234 koní! Inovovaná Multistrada 950, Hypermotard, Diavel a Monster 821 - Herghott
- Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Ducati - 1299 Panigale, Diavel Titanium a nová Multistrada 2015 - Awia
- Honda práve predstavila modely 2018: drsnejšia Africa Twin, CB125R a 300 R, z konceptu Neo Sports Cafe vzišla nádherná CB1000R - Herghott
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Ducati - Awia
- EICMA 2017 - veľa veľa fotiek noviniek a zaujímavostí - Redakcia
- Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Ducati Panigale 1199 - Awia
- Fotoreport: Výstava EICMA 2012 Miláno - Harley-Davidson, Honda a Ducati - Awia
- Prvá fotka Ducati Panigale s V4 motorom - Herghott
- EICMA 2017 - fotky stariniek a ďalších zaujímavostí - Redakcia
- Novinky z EICMA 2009 v Miláne naživo! - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora