Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1001 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk MOTOQUAD

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 3795
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 62% (2358)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 38% (1437)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Dunlop uvádza TrailSmart Max, nástupcu päťhviezdičkového radu TrailSmart

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 29.11.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3201 [Novinky - Predstavujeme]

Nástupcom uznávaných pneumatík Dunlop TrailSmart sa v hlavných rozmeroch stávajú nové TrailSmart Max. Najnovšie pneumatiky značky Dunlop stavajú na vysoko hodnotenej priľnavosti predchádzajúceho radu za sucha i za mokra, ktorá jej vyniesla víťazstvo v teste odborného časopisu.

  • Nové technológie vychádzajúce z originálnej technológie TrailSmart ohodnotenej piatimi hviezdičkami
  • Nová konštrukcia a nové zloženie zmesí predlžujú životnosť pneumatík; kilometrový výkon vyšší až o 64 % na prednej a o 15 % na zadnej náprave
  • Zamerané na konzistentný, trvalý výkon
  • Pri vývoji konštruktéri cielili na modely BMW R 1200 GS a Honda Africa Twin

TrailSmart Max - kópia
Dunlop TrailSmart Max

Súčasne však prinášajú nové technológie, ktoré preukázateľne ďalej zlepšujú ovládateľnosť a odolnosť. Sú vďaka nim ideálne pre jazdcov, ktorí plánujú dlhšie dobrodružstvo na dvoch kolesách. Kategória Trail je jedným z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich segmentov motocyklového trhu. Výrobcovia ponúkajú stále nové motocykle vyššej úrovne, ktoré vyhľadávajú jazdci dobrodružnejšie povahy.

Pneumatiky TrailSmart uviedla spoločnosť Dunlop Europe prvýkrát na trh v roku 2015, kedy boli jedinými terénnymi pneumatikami, ktoré získali v teste spoločnosti MotoMag pri skúškach v prevádzke za sucha aj na mokrom povrchu všetkých päť hviezdičiek.
 
Značka Dunlop ani potom nezaspala na vavrínoch. Jej snaha vyvinúť pneumatiky, ktoré by vyhovovali potrebám nových modelov motocyklov, viedla spolu s tradičným dôrazom na vývoj nových technológií v záujme špičkových hodnôt v oblasti ovládateľnosti a kilometrového výkonu k zrodu úplne nových pneumatík - Dunlop TrailSmart Max.

Kostra pneumatiky TrailSmart Max obsahuje vrstvenú viskózu, ktorá zlepšuje presnosť riadenia. V kombinácii s vyhlásenou konštrukciou súvislého bezšvového pásu (Jointless Belt - JLB) značky Dunlop umožňuje viskózová vrstva rýchlejšie zahriatie a oveľa pružnejšie správanie za rôznych teplôt a v rôznych podmienkach.

Prínosom takto vylepšenej konštrukcie je v kombinácii s novým predným profilom tiež výrazne vyššia životnosť. Interné testy ukázali, že nová predná pneumatika 120/70R19 vykazuje až o 64 % dlhšiu životnosť ako pneumatiky predchádzajúcej generácie. To opäť potvrdzuje vynikajúcu povesť, ktorú si už značka Dunlop v otázke odolnosti a životnosti vydobyla v iných segmentoch s pneumatikami Roadsmart III a SportSmart2 Max.

Konštrukcia pneumatík na zadné koleso teraz rovnako ťaží aj z výhod technológie Dunlop MT, čiže MultiTread compound technology. Výrobca optimalizoval zloženie zmesi tak, aby dosiahol vyššiu životnosť (o 15 % vyšší kilometrový výkon v porovnaní s predchádzajúcou generáciou týchto pneumatík 1) a súčasne lepšie správanie v zákrutách, a to predovšetkým v prípade novej generácie výkonnejších terénnych motocyklov.

Behúň pneumatík TrailSmart Max je vybavený dezénom xGT, čiže Cross Groove Tread. Tento charakteristický dezén tvorí nová zmes s vysokým obsahom siliky. To pomáha udržiavať päťhviezdičkové hodnotenie, ktoré si technológia TrailSmart vyslúžila za výkon na mokrom povrchu.

Konstrukcia TrailSmart Max
Konstrukcia TrailSmart Max

Andy Marfleet, marketingový manažér v regióne Európa, Blízky východ a Afrika, považuje TrailSmart Max v jej segmente za významný krok vpred: "aj keď je TrailSmart pneumatika s päťhviezdičkovým hodnotením, mali sme pocit, že by sme aj na ňu mali aplikovať nové technológie, ktoré sa už osvedčili v iných segmentoch. Podarilo sa nám pri nej pritom zachovať najlepšie parametre ovládateľnosti v prevádzke za sucha i za mokra v celom segmente, a zároveň dosiahnuť výrazné zvýšenie kilometrového výkonu. Naša filozofia Stronger for longer, ktorá sa osvedčila v pneumatikách RoadSmart III, aj v tomto prípade prispieva k stabilnej výkonnosti pneumatík počas celej doby ich životnosti. Výsledkom kombinácie novej konštrukcie s vrstvenou viskózou, novej zmesi MultiTread na zadných pneumatikách a osobitým dezénom xGT je, že je TrailSmart Max zárukou vysokej a nekompromisnej výkonnosti pre najnáročnejších jazdcov - dobrodruhov."

Významné je aj to, že sú pneumatiky TrailSmart Max dostupné vo všetkých rozmeroch, ktoré sú potrebné pre najnovšie modely na trhu. Napríklad pre kvapalinou chladené BMW R 1200 GS je to rozmer 120/70 R19 a 170/60 R17, zatiaľ čo pre vzduchom chladenú verziu je to 110/80 R19 a 150/70 R17.

Populárnym modelom z kategórie Adventure je Honda Africa Twin. Dunlop pri nových pneumatikách zoptimalizoval kombináciu 90 / 90-21 a 150/70 R18 tak, aby tomuto modelu takisto dokonale zodpovedali.

"Vznik nových a zaujímavých modelov v kategórii Adventure nám poskytol príležitosť, aby sme zdokonalili technológie použité v našich najnovších TrailSmart Max podľa špecifických požiadaviek týchto motocyklov," dodal Andy Marfleet.


1 Interný test Trailsmart Max versus Trailsmart. Rozmer predného kolesa 120/70R19, rozmer zadného
kolesa 170/60R17

Pridané: 29.11.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal: Papajko

## # # # Přistoupí Fousáč k bankovní přepážce:
## # # # "Můžu si tady otevřít účet?
## # # # "Jaký typ účtu byste si tak, pane, představoval?", ptá se úřednice.
## # # # "To je snad jedno, kurva!"
## # # # "Pardon, pane? Zřejmě jsem se přeslechla!"
## # # # "Řek jsem, že je to kurva jedno! Prostě ňákej zasranej účet."
## # # # "Takové výrazy tady, pane, nemůžete používat!"
## # # # "Do prdele, jaký výrazy?!"
## # # # Dialog se ještě chvilku podobně rozvíjí, až úřednice ztratí
## # # # trpělivost a odejde pro manažera.
## # # # Manažer s ní přichází k Fousáčovi:
## # # # "Nějaký problém, pane?"
## # # # "Kurva, jakej problém. Akorát jsem vyhrál ve sportce zasranejch
## # # # dvaašedesát melounů a
## # # # chci si tu prostě otevřít jeden zajebanej účet!"
## # # # "Aha," usměje se mile manažer "a tahle stará píča vám kurví náladu,
## # # co?"
## # # #

Ďalšie vtipy »