Anketa:
Honda VTR250 čoskoro v predaji aj na Slovensku
ZdieľaťPridané: 06.04.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 19267 [Bleskovky - Predstavujeme]
Práve nám prišla správa z Hondy o novom modeli, ktorý sa bude predávať na európskom trhu od júla tohto roku.
Každý si určite pamätá väčšiu litrovú sestru malej VTRky, ktorá bola typom motorky na každý deň. Nový štvrťlitrík je v porovnaní s predchodkyňou zaradený do kategórie úplne naked. Na prvý pohľad sa môže podobať na staršieho Monstra od Ducati, ktorý sa tiež pýšil trubkovým priehradovým rámom a v tej červenej farbe, no hotový Talian.
Čo však južanské nechce byť, to je dvojvalcový motor do V s uhlom medzi valcami 90°. Aj keď je fakt, že Ducna tiež používa to svoje povestné eLko už nejaký ten čas, nie však vodou chladené. V každej hlave sú štyri ventily, ktoré sa otvárajú a zatvárajú pomocou rozvodu DOHC. Už len čerešničkou na torte je elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI. V konečnom súčte sa vďaka použitej technike môže VTRka pochváliť výkonom cca 30 koní, čo nie je žiadne obrovské stádo, ale pre začiatočníkov a mestskú premávku je to dostatočná porcia sily.
Predaj však nie je len o technike, ale predovšetkým o cene. Tú v Honde stanovli na celkom zaujímavých 4.390,- € (na staré cca 132.000). Ako som už spomínal, motorka s touto cenou určená hlavne mladíkom, prípadne slečinkám, má super dizajn európskeho charakteru, krotia ju kotúčové brzdy a zaujímavým údajom bude aj spotreba. No nechajme sa prekvapiť. V redakcii sa nám celkom pozdáva. A tebe?
Pridané: 06.04.2009 Autor: Cacao Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Honda VTR 250 2009:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | VTR 250 |
Rok: | 2009 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 249 ccm |
Max. výkon: | 29.9 k (22.0 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 22 Nm / 8500 ot. |
Kompresný pomer: | 11 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 60 x 44.2mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 117 mm |
Zdvih vzadu: | 125 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
Pneu vpredu: | 110/70 17M/C (54H) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 140/70 17M/C (66H) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 161 kg |
Výška sedla: | 775 mm |
Rázvor: | 1405 mm |
Dĺžka: | 2070 mm |
Šírka: | 725 mm |
Výška: | 1055 mm |
Svetlá výška: | 155 mm |
Objem nádrže: | 12.4 l |
Poznámka: | |
Cena: 4390 EUR (132 253,14 SKK) k 3.8.2009 |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda VTR 250' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda VTR 250' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda VTR 250 2009' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda VTR 250' na www.google.com
Súvisiace články:
- Honda spustí predaj CRF250L aj v Európe - Redakcia
- Test Honda VTR 250 - malé šikovné športové véčko - Odin
Ďalšie články tohto autora:
- UKONČENÉ PRIHLASOVANIE!!!: Voľné jazdy na motokárovom okruhu v Dunajskej Strede, 11.6.2016
- Taká obyčajná výstava motoriek v Nemecku - Motorradwelt Friedrichshafen 2014
- Ako vzniká kombinéza 4SR RR Edition EVO
- Kráľ na každý deň - Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Video: Test GORE-TEX® oblečenia Held Carese a Torno
- S Kawami na trati - Versys vs. Z1000 - časť 2.
- Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys
- (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
- Športová turistika a Kawasaki VN 900 Light Tourer?!?
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!