Anketa:
Suzuki predstavila nový naháč Inazuma 250
ZdieľaťPridané: 22.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 18576 [Bleskovky - Novinky]
Na výstave NEC v Birminghame predstavila Suzuki nový model, malý naháč s názvom Inazuma 250.
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Inazuma má byť malý a lacný model poháňaný radovým dvojvalcom s rozvodom SOHC a šesťstupňovou prevodovkou. Dizajn vychádza z B-Kinga a Inazuma vyzerá byť identická s modelom predstaveným pre ázijské trhy pre niekoľkými mesiacmi.
![]() |
Suzuki tvrdí, že výkon Inazumy je optimalizovaný na spodné a stredné otáčky ideálny do mestskej premávky, ale stále má dosť výkonu aj na výlety mimo mesto. Hmotnosť motorky by mali znížiť viaceré diely z hliníka.
![]() |
Na prístrojovej doske nechýba ukazateľ zaradeného stupňa, servisný indikátor ba ani trojitý indikátor peradenia. Ten sa dá nastaviť aj do tzv "ekonomického módu", kedy upozorňuje na preradenie s cieľom dosiahnutia najnižšej spotreby.
![]() |
Inazuma by sa mala dostať na Európske trhy nasledujúcu jeseň a s cenou bude určite konkurovať Kawasaki Ninja 250 a Honde CBR250R.
Pridané: 22.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki Inazuma 250 2012:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | Inazuma 250 |
Rok: | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 249 ccm |
Max. výkon: | 24.48 k (18.00 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 22 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 53,5 x 55,2 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-17M/C 57H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 140/70-17M/C 66H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 182 kg |
Výška sedla: | 780 mm |
Rázvor: | 1.43 mm |
Dĺžka: | 2.145 mm |
Šírka: | 760 mm |
Výška: | 1.075 mm |
Svetlá výška: | 165 mm |
Objem nádrže: | 13.3 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.8 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 262 km |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki Inazuma 250' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki Inazuma 250' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki Inazuma 250 2012' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki Inazuma 250' na www.google.com
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Suzuki Inazuma 250 – Letmé zoznámenie alebo kámoška do dažďa - matox
- Kawasaki pripravená odhaliť nového litrového ZED-a - Z1000 2014 ukážu v Miláne - Awia
- Husqvarna uvoľnila technické údaje nového biku Nuda 900 - zeON
- KTM predstavila úplne nový dvojtaktný Freeride 250R a upravený Freeride 350 - Vlcko
- Trojvalec CFMOTO ide do sveta v podobne superšportu 675SR-R a naháča 675NK pre 2025 - Awia
- Yamaha predstavila nový trojvalcový model MT-09 - zeON
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!