Anketa:
Špionážna fotografia odhalila pripravovaný skúter z dielne Kawasaki - J300 2014
ZdieľaťPridané: 08.10.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 12592 [Bleskovky - Predstavujeme]
Kawasaki bola doteraz jediná z japonského štvorlítska, ktorá v ponuke na západných trhoch nemala žiadny skúter. Zdá sa že tomu je koniec.
Seriál článkov - Novinky 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Počas nočného filmovania v Miláne na uzatvorenej ceste sa podarilo odfotiť pravdepodobne finálnu verziu skútra Kawasaki J300.
![]() |
Skúter športového vzhľadu je v pre značku Kawasaki typických farbách. Kombinácia čiernej a zelenej sa dá ťažko s niečím iným zameniť. Prednej časti dominuje rozmerná kapotáž v ktorej sú svetlomety, ktoré pripomínajú dizajnom modely Ninja. Z fotografie vieme ešte odpozorovať brzdy s ABS a veľké odstupňované pohodlné sedlo.
Únik špionážnej fotografie pravdepodobne "prinútil" Kawasaki aby vypustila aj prvé oficiálne fotografie:
![]() |
Kawasaki J300 2014 |
Kawasaki už prezradila, že skúter sa bude vyrábať v ich partnerskom závode Kymco. Predpokladám, že vychádza z modelu Downtown 300i. Dizajn ale robili v Japonsku a v Európe.
Na plné technické parametre a oficiálne fotografie si však budeme musieť počakať na výstavu EICMA v Miláne, ktorá prebehne začiatkom novembra 2013.
Zdroj: www.insella.it
Pridané: 08.10.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Kawasaki J300 2014:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | J300 |
Rok: | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 299 ccm |
Max. výkon: | 27.6 k (20.3 kW) / 7750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 28.7 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 10,8 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 72,7 x 72,0 |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 34 mm |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | remeň |
Zdvih vpredu: | 110 mm |
Zdvih vzadu: | 100 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm |
Pneu vpredu: | 120/80-14 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-13 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 191 kg |
Výška sedla: | 775 mm |
Rázvor: | 1555 mm |
Dĺžka: | 2235 mm |
Šírka: | 775 mm |
Výška: | 1260 mm |
Svetlá výška: | 145 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 250 km |
Servisný interval: | 5000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | za príplatok |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
- NOVÉ Porovnaj 'Kawasaki J300' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Kawasaki J300' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki J300 2014' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki J300' na www.google.com
Seriál článkov - Novinky 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Kawasaki - Awia
- Ďalšia špionážna fotografia Ducati Scrambler - zeON
- Špionážna fotografia Ducati 1199 Panigale R Superleggera 2014 - zeON
- Kawasaki pripravená odhaliť nového litrového ZED-a - Z1000 2014 ukážu v Miláne - Awia
- Špionážne fotografie Kawasaki Z1000SX 2014 - zeON
- Špionážna fotografia: Ducati Scrambler? - zeON
- Špionážna fotografia Ducati 899 - zeON
- Honda predstaví NM4 Vultus 2014 na ComicCon-e Londýne, my sme ju videli už v Španielsku - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Piaggio Group - Vespa Primavera - Awia
- Husqvarna na moktokrose národov v Nemecku odhalila TC300 Factory Racing 2014 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!