Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2322 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29796
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17611)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12185)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Odmeňovanie pretekárov Alpe Adrie, IMRC a Fun Cupu v sezóne 2015

 Zdieľať

Pridané: 22.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3391 [Šport - Cestné Motocykle]

Aj v sezóne 2015 pripravila agentúra Slovakia Racing pre pretekárov finančné a vecné odmeny, ktoré sú nachystané nielen počas sezóny, ale aj na jej konci, pričom skrátka nemusia prísť ani na dráhe menej úspešní jazdci! Na záver sezóny sme totiž pripravili losovanie spomedzi pravidelných účastníkov našich seriálov o mimoriadne zaujímavé ceny!

Agentúra Slovakia Racing vstúpila pred niekoľkými rokmi do prostredia motocyklového športu práve s cieľom ohodnotiť snahu pretekárov zaslúženým odmeňovaním, čo je v dnešnej dobe aj na pretekárskych podujatiach medzinárodnej úrovne výnimočné. Po tom, ako sme v roku 2013 priniesli odmeny do nového seriálu IMRC, rovnako sme sa zachovali aj vlani, keď sme sa stali promotérom seriálu Alpe Adria Championship, kde predtým systém odmeňovania neexistoval. Okrem toho myslíme aj na amatérskych pretekárov, ktorí si môžu odmeny vyjazdiť na našich podujatiach Fun Cup.

PREHĽAD ODMIEN V SEZÓNE 2015

V jednotlivých seriáloch sme pre Vás odmeny pripravili nasledovne:
Alpe Adria Road Racing Championship PRIZE-MONEY-AA-2015-SVK.pdf
IMRC MMSR PRIZE-MONEY-IMRC-MMSR-2015-SVK.pdf
IMRC Cup PRIZE-MONEY-IMRC-CUP-2015-SVK.pdf
Fun Cup PRIZE-MONEY-FUN-CUP-2015-SVK.pdf

REGISTRÁCIE


Nezabudnite, že už dnes sa môžete za zvýhodnené predpredajové ceny registrovať na naše podujatia. Uzávierky prihlášok za predpredajovú cenu na jednotlivé termíny budú prebiehať vždy 14 dní pred konkrétnym podujatím. V ten deň musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte.

ME Stock 250
Alpe Adria
IMRC
Fun Cup

KONTAKTUJTE NÁS

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte či už na adrese info@slovakiaracing.sk, alebo priamo na telefónnom čísle +421 918 736 557.

Pridané: 22.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »