Anketa:
Odmeňovanie pretekárov Alpe Adrie, IMRC a Fun Cupu v sezóne 2015
ZdieľaťPridané: 22.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3391 [Šport - Cestné Motocykle]
Aj v sezóne 2015 pripravila agentúra Slovakia Racing pre pretekárov finančné a vecné odmeny, ktoré sú nachystané nielen počas sezóny, ale aj na jej konci, pričom skrátka nemusia prísť ani na dráhe menej úspešní jazdci! Na záver sezóny sme totiž pripravili losovanie spomedzi pravidelných účastníkov našich seriálov o mimoriadne zaujímavé ceny!
![]() |
Agentúra Slovakia Racing vstúpila pred niekoľkými rokmi do prostredia motocyklového športu práve s cieľom ohodnotiť snahu pretekárov zaslúženým odmeňovaním, čo je v dnešnej dobe aj na pretekárskych podujatiach medzinárodnej úrovne výnimočné. Po tom, ako sme v roku 2013 priniesli odmeny do nového seriálu IMRC, rovnako sme sa zachovali aj vlani, keď sme sa stali promotérom seriálu Alpe Adria Championship, kde predtým systém odmeňovania neexistoval. Okrem toho myslíme aj na amatérskych pretekárov, ktorí si môžu odmeny vyjazdiť na našich podujatiach Fun Cup.
PREHĽAD ODMIEN V SEZÓNE 2015
V jednotlivých seriáloch sme pre Vás odmeny pripravili nasledovne:
Alpe Adria Road Racing Championship PRIZE-MONEY-AA-2015-SVK.pdf
IMRC MMSR PRIZE-MONEY-IMRC-MMSR-2015-SVK.pdf
IMRC Cup PRIZE-MONEY-IMRC-CUP-2015-SVK.pdf
Fun Cup PRIZE-MONEY-FUN-CUP-2015-SVK.pdf
REGISTRÁCIE
Nezabudnite, že už dnes sa môžete za zvýhodnené predpredajové ceny registrovať na naše podujatia. Uzávierky prihlášok za predpredajovú cenu na jednotlivé termíny budú prebiehať vždy 14 dní pred konkrétnym podujatím. V ten deň musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte.
ME Stock 250
Alpe Adria
IMRC
Fun Cup
KONTAKTUJTE NÁS
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte či už na adrese info@slovakiaracing.sk, alebo priamo na telefónnom čísle +421 918 736 557.
Pridané: 22.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Skončila ďalšia sezóna Fun Cupov - sumár 2014 - Redakcia
- Blíži sa finále Alpe Adrie a IMRC 2015 na Slovakia Ringu - Redakcia
- Tomáš Svitok - Vydarený víkend so smutným koncom - Redakcia
- Blíži sa Alpe Adria, ME Stock 250 a IMRC 2015 na Pannoniaringu - Redakcia
- Pozvánka: Prvý FUN CUP v sezóne 2013 na Slovakiaringu - Redakcia
- Tomáš Svitok na Alpe Adria - vydarený štart do sezóny 2015 - Risso46
- Posledný tohtoročný Fun Cup naplnil štartové rošty - datadive
- Na Hungaroringu sa jazdilo o body do Alpe Adrie a IMRC - Redakcia
- Šampionát Alpe Adria a MM SR IMRC 2014 cestných motocyklov vyvrcholí tento víkend na Slovakia ringu - Redakcia
- V českom Moste sa súťažilo o body do motocyklových šampionátov - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!