Anketa:
Blíži sa Alpe Adria, ME Stock 250 a IMRC 2015 na Pannoniaringu
ZdieľaťPridané: 15.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2541 [Šport - Cestné Motocykle]
Dňa 15. mája prebehne uzávierka prihlášok a úhrad za predpredajovú cenu na druhé tohtoročné podujatie seriálov Majstrovstiev Európy Stock 250, Alpe Adria Road Racing Championship a IMRC ktoré sa uskutoční v dňoch 29.-31. mája 2015 na maďarskom okruhu Pannoniaring spolu so seriálom IMRC. Registrovať sa však môžete aj po skončení zvýhodneného predpredaja a to za nižšie uvedené ceny.
ALPE ADRIA A ME STOCK 250
Aj s národnými šampionátmi
Seriál Alpe Adria je otvorený pre jazdcov všetkých krajín, ktorí majú záujem o štart na tomto podujatí. Okrem bojov do medzinárodného hodnotenia Alpe Adrie sa však bude bodovať aj do uvedených národných majstrovstiev:
Majstrovstvá Slovenskej republiky
Majstrovstvá Českej republiky
Majstrovstvá Maďarska
Majstrovstvá Poľska
Majstrovstvá Rakúska
Majstrovstvá Slovinska
![]() |
Registrácia – zvýhodnený predpredaj
Zvýhodnená cena v predpredaji platí do 15. mája, kedy musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte. Po tomto termíne platí štandardná cena.
ME Stock 250: 200,- € (štandardná 250,- €)
AA 125 SP/ Moto3: 180,- € (štandardná 210,- €)
AA SST 600, SSP, SST 1000, SBK: 290,- € (štandardná 330,- €)
+ ďalšia trieda: 80,- €
Na podujatí máte možnosť prenájmu boxov za 150,-€/1deň za malý box a 170,-€/1deň za veľký box
Registrovať sa môžete na týchto odkazoch:
ME Stock 250: www.slovakiaracing.sk/sk/fim-european-stock-250-championship
Alpe Adria: www.slovakiaracing.sk/sk/alpe-adria-championship
Účet pre českých pretekárov
Pre českých jazdcov sme vytvorili účet, na ktorom môžu uhrádzať štartovné v českých korunách vo výške podľa kurzu banky v ten deň, kedy robia úhradu, aby sa k nám dostala hodnota určeného štartovného v eurách. Tento účet sa vám zobrazí aj v automaticky vygenerovanom emaile, ktorý Vám príde po vyplnení registrácie na podujatie.
Prize Money Alpe Adria
Aj tento rok sme pre Vás pripravili odmeny za umiestnenia na jednotlivých podujatiach, ale aj koncoročné losovanie o ceny. Ich prehľad nájdete tu: PRIZE-MONEY-AA-2015-SVK.pdf
Zvláštne ustanovenia Alpe Adria a ME Stock 250
Zvláštne ustanovenia pre podujatie si môžete stiahnuť tu: ZU-AA-PANNONIARING-29.31.5.2015.pdf
Časový harmonogram
Časový harmonogram podujatia nájdete tu: TT-AA-IMRC-V2.pdf
IMRC
Informácie pre jazdcov IMRC MMSR:
Podujatie pre seriál IMRC MMSR bude trojdňové (s dvomi pretekmi) a bude sa jazdiť spoločne s pretekmi Alpe Adrie. V prípade, že chcú jazdci IMRC v týchto spoločných pretekoch s Alpe Adriou bodovať aj do hodnotenia Alpe Adrie, nech toto vyznačia v prihláške. Na Prize Money určené pre Alpe Adriu však nárok nemajú a sú pre nich určené Prize Money len za umiestnenia v rámci IMRC.
Registrácia – zvýhodnený predpredaj
Zvýhodnená cena v predpredaji platí do 15. mája, kedy musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte. Po tomto termíne platí štandardná cena.
125 SP/ Moto3: 180,- € (štandardná 210,- €)- trojdňové podujatie
SST 600, SSP, SST 1000, SBK: 290,- € (štandardná 330,- €)- trojdňové podujatie
Registrovať sa môžete na tomto odkaze: www.slovakiaracing.sk/sk/imrc
Informácie pre jazdcov IMRC Cupu:
Podujatie pre seriál IMRC Cup bude dvojdňové (s jednými pretekmi). V rámci medzinárodných pohárových pretekov IMRC Cup sa bude bodovať do týchto seriálov:
Česko-slovenský pohár
Slovenský pohár CPM
Czech Open
Puchar Polski Rookies
Registrácia – zvýhodnený predpredaj
Zvýhodnená cena v predpredaji platí do 15. mája, kedy musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte. Po tomto termíne platí štandardná cena.
IMRC Cup -600, +600: 180,- € (štandardná 220,- €)- dvojdňové podujatie
Registrovať sa môžete na tomto odkaze: www.slovakiaracing.sk/sk/imrc
Ako je u nás zvykom, v cene štartovného je transpondér, občerstvenie, ceny pre víťazov, Prize Money a hostesky.
Účet pre českých pretekárov
Pre českých jazdcov sme vytvorili účet, na ktorom môžu uhrádzať štartovné v českých korunách vo výške podľa kurzu banky v ten deň, kedy robia úhradu, aby sa k nám dostala hodnota určeného štartovného v eurách. Tento účet sa vám zobrazí aj v automaticky vygenerovanom emaile, ktorý Vám príde po vyplnení registrácie na podujatie.
Prize Money IMRC
Aj tento rok sme pre Vás pripravili odmeny za umiestnenia na jednotlivých podujatiach, ale aj koncoročné losovanie o ceny. Ich prehľad nájdete tu:
IMRC MMSR: www.slovakiaracing.sk/wp-content/uploads/PRIZE-MONEY-IMRC-MMSR-2015-SVK.pdf
IMRC Cup: www.slovakiaracing.sk/wp-content/uploads/PRIZE-MONEY-IMRC-CUP-2015-SVK.pdf
Zvláštne ustanovenia IMRC
Zvláštne ustanovenia pre podujatie si môžete stiahnuť tu: ZU-IMRC-PANNONIA-29-31-5-V2.pdf
Časový harmonogram
Časový harmonogram podujatia nájdete tu: TT-AA-IMRC-V2.pdf
Kontaktujte nás
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte či už na adrese info@slovakiaracing.sk, alebo priamo na telefónnom čísle +421 918 736 557.
Mapa:
Tešíme sa na Vašu účasť!
Pridané: 15.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Alpe Adria a IMRC - Pannoniaring hostil dve stovky pretekárov z celej Európy - Redakcia
- Šampionát Alpe Adria a MM SR IMRC 2014 cestných motocyklov vyvrcholí tento víkend na Slovakia ringu - Redakcia
- Blíži sa finále Alpe Adrie a IMRC 2015 na Slovakia Ringu - Redakcia
- Tomáš Svitok - Vydarený víkend so smutným koncom - Redakcia
- Odmeňovanie pretekárov Alpe Adrie, IMRC a Fun Cupu v sezóne 2015 - Redakcia
- Seriál IMRC odštartuje na Pannonia Ringu - Risso46
- V českom Moste sa súťažilo o body do motocyklových šampionátov - Redakcia
- Na Slovakia Ringu sa rozhodovalo o motocyklových šampiónoch 2015 - Redakcia
- Cez víkend na Pannoniaringu Alpe Adria s MM SR, IMRC a MM SR mini GP, scooter - Redakcia
- Pozvánka: Alpe Adria + MM SR v endure v Košiciach - príprava na ISDE 2015 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Body a Trasy v tomto článku:
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!