Anketa:
Prežite s Harley-Davidson týždeň snov - Discover More 2017 štartuje!
ZdieľaťPridané: 06.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4611 [Novinky - Oznam]
Harley-Davidson práve štartuje už 4. ročník projektu Discover More, projektu zameraného na touringové motocykle značky, jazdu snov a zážitky, na ktoré sa nezabúda.
Tento rok však s historicky najexkluzívnejšou odmenou pre výhercu, jedného jazdca a spolujazdca, ktorým výhra doslova zmení život. Let do Chicaga, návšteva múzea Harley-Davidson v Milwaukee, možnosť užiť si jazdu na všetkých touringových motocykloch H-D, výber trasy cesty snov a tour pozdĺž Veľkých jazier USA, návšteva výrobnej linky značky v Yorku a k tomu víkend v New Yorku s vreckovým 2 000 eur, a to najlepšie na koniec – vybraný touring motocykel zdarma až k vlastným dverám! To nie je sen, ale realita, ktorá čaká na víťazného šťastlivca. Stačí len do 15. mája absolvovať skúšobnú jazdu na niektorom motocykli Harley-Davidson z rady touringov a potom už len počkať, či sa na vás usmeje šťastie a budete mať možnosť prežiť týždeň snov v sedle H-D, týždeň plný zážitkov, dobrodružstva a poznávania, ktorý vám určite zmení život. Stačí si len zajazdiť...
K jedinečnej výhre, ktorá mení sen na realitu, stačí jediné. Rezervovať si a absolvovať od dnešného dňa až do 15. mája skúšobnú jazdu na niektorom touringovom motocykli H-D. Vedľa nekonečného pocitu slobody prameniaceho z jazdy budete mať možnosť na vlastnej koži okúsiť silu a jedinečné vlastnosti nového motora Milwaukee-Eight, ktorý ponúka vyšší výkon, rýchlosť a zrýchlenie. V rámci jazdy spoznáte tiež výhody nového odpruženia a zážitok z jazdy podčiarkne prepracovaný audio systém, ktorým je motocykel vybavený.
Skúšobnú jazdu si môžete už teraz rezervovať na tejto adrese a zaistiť si tak šancu na výhru, ktorú si za peniaze rozhodne nekúpite.
„Každý rok sa snažíme projekt Discover More koncipovať tak, aby oslovil a nadchol čo najviac jazdcov. Teší ma, že sa pre tento ročník podarilo dohodnúť takú unikátnu cenu, ktorá sa nedá získať inak než práve prostredníctvom účasti v projektu Discover More 2017. Jazdci vďaka tomu majú možnosť zoznámiť sa so silou a výkonom našich nových motorov Milwaukee-Eight a zároveň jeden z nich získa rozprávkovú výhru,“ hovorí Michal Fric, marketing manager Harley-Davidson pre strednú a východnú Európu.
Čo všetko víťazný jazdec (a spolujazdec) získa
- Let do Chicaga
- Osobnú návštevu Múzea Harley-Davidson v Milwaukee, vrátane stretnutia s Billom Davidsonom, viceprezidentom Múzea a pravnukom zakladateľa značky
- Jazdu na celej rade touringových motocyklov vybavených novým motorom Milwaukee-Eight
- Výber trasy jazdy snov a tour pozdĺž Veľkých jazier USA
- Návštevu výrobnej linky závodu v Yorku a možnosť na vlastné oči vidieť výrobu zvoleného motocykla
- Víkend v New Yorku s vreckovým 2 000 eur
- Dodanie zvoleného motocykla až domov
Harley-Davidson nie je len motocyklová značka, Harley-Davidson je životný štýl, vášeň, a predovšetkým spájanie ľudí bez ohľadu na vek, profesiu, sociálnu skupinu či národnosť. To všetko je s Discover More 2017 možné prežiť. Stačí jediná skúšobná jazda!
A pokiaľ už teraz premýšľate, aký by bol váš týždeň snov a kam by ste sa vydali alebo si skrátka iba chcete skrátiť dlhú zimu plánovaním prvého jarného výletu či dovolenky, nechajte sa inšpirovať tipmi ďalších jazdcov na stránkach www.greatestrides.eu, ktoré vznikli počas niektorého z predošlých ročníkov projektu.
Viac informácií o projekte Discover More 2017 nájdete tu.
Pridané: 06.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special - Herghott
- Harley-Davidson rozširuje rad CVO o Street Glide a Road Glide a prekvapivo aj Pan America - Redakcia
- Nezvyčajnú stavbu The Recidivist od poľských Game Over Cycles ocenil aj samotný Harley-Davidson - Herghott
- História Harley Davidson, časť I. (1903 – 1930) - campa
- Vyskúšali sme inovované softaily - Harley-Davidson FXBB Street Bob a FXBR Breakout 2018 - Herghott
- Battle of the Kings 2017 pozná svojho kráľa customov, vznikol v Taliansku - Redakcia
- Pozvánka: Harley-Davidson® demo 2013 prichádzajú za tebou - Redakcia
- Harley-Davidson oslávi svoje 120. výročie pompéznymi oslavami v Budapešti - VYHRAJ LÍSTKY! - Redakcia
- Harley-Davidson predstavil model Low Rider El Diablo z limitovanej edície Icons - Redakcia
- Harley-Davidson oslavuje 120. výročie a predstavuje nové motocykle - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Body a Trasy v tomto článku:
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!