ISSN 1336-6491 | Online: 3104 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29835
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17630)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12205)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka: Zahrievanie motorov na Kawasaki Track Day 2018

 Zdieľať

Pridané: 17.04.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5992 [Novinky - Pozvánka]

Rýchli strelci, nedeľní športovci a všetci priatelia motoriek, hlavne značky Kawasaki. Pozývame vás na jazdecký deň fanúšikov Kawasaki a motocyklov vôbec, ktorý sa bude konať 24.4.2018 na Slovakia ringu v Orechovej Potôni.

Zajazdiť si môžu všetci jazdci, ktorí milujú rýchlu jazdu alebo by si to chceli aspoň raz v živote vyskúšať na dráhe. Nezáleží na tom ako ste rýchli, nezáleží na sile vašej motorky, záleží len na vašom športovom duchu. Jazdy na dráhe budú rozdelené do troch výkonnostných skupín, takže nemusíte byť práve Jonathan Rea. Dôležité je dobre sa zabaviť na dráhe a stráviť deň v spoločnosti ľudí, s ktorými vás spája vášeň pre motorky. Ak práve nebudete jazdiť môžete sledovať tréningy jazdcov EWC, dopĺňať stratenú energiu pomocou cateringu, sedieť a počúvať rachot z dráhy alebo ladiť svoj drahocenný stroj.

Video: ČSOB leasing motoday 2017

Ceny vstupeniek sú v predpredaji nasledovné:

  • Majitelia motocyklov značky Kawasaki, ktorí na nich prídu jazdiť: 100€ (cena je vrátane cateringu)
  • Majitelia motocyklov iných značiek, na ktorých budú jazdiť: 120€ (cena vrátane cateringu)
  • Vaši priatelia a diváci, ktorí nebudú jazdiť: 20€ (cena vrátane cateringu)
  • Bonus: každý majiteľ nového stroja Kawasaki zakúpeného v dealerskej sieti Kawasaki Slovenská republika od dnes do 23.4.2018 dostane vstupenku zdarma

Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018
Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018

Ceny vstupeniek na mieste(ak zostanú voľné miesta):

* Jazdci: 150€ (vrátane cateringu)

  • Priatelia, diváci, ktorí nebudú jazdiť: 20€ (cena vrátane cateringu)

  • Program podujatia:

    min.120 minút jazdy pre každého účastníka
    Race taxi na Kawasaki H2SX SE
    Pobyt v dobrej spoločnosti
    Počúvanie hluku motorov
    Jedlo, pitie a ruka hore aka catering a D.J.
    Večer prehodíme na vyššiu rýchlosť a bude z toho Lime párty

    Presný harmonogram jázd obdržíte pri kúpe vstupenky.

    Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018
    Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018

    Ďalšie informácie:

    predpokladaný koniec zábavy cca 23,00hod
    ak sa vám nechce ísť po akcii domov, skúste si rezervovať ubytko v hoteli Ring priamo pri okruhu
    pre jazdcov!!! - Jazdiť na dráhe je možné len v celokoženom motorkárskom oblečení s vysokou obuvou alebo textile s kompletnými chráničmi. Neakceptujú sa jeansy a tenisková obuv.

    Informácie o možnosti zakúpenia vstupeniek získate v dealerskej sieti Kawasaki: www.kawasaki.sk/sk/dealers

    Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018
    Pozvánka: "Zahrievanie motorov" na Kawasaki Track Day 2018

    Zdroj foto:www.sportphoto.sk/

    Pridané: 17.04.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

    Súvisiace články:

    Ďalšie články tohto autora:

    Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

    Body a Trasy v tomto článku:

    Galéria ku článku:

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Aprilia-side-03-2025

    Moto Guzzi

    Vtip

    Pridal:
    Princípy moderného inžinierskeho designu
    Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
    Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
    A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
    Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
    A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
    A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
    Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
    Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
    A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
    Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



    Ďalšie vtipy »