Anketa:
KTM práve odhalila 890 Adventrue R a Rally pre 2021
ZdieľaťPridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10131 [Novinky - Predstavujeme]
Ako sa dalo čakať po predstavení Duke 890 - dva roky po príchode 790 Adventure KTM pripravila výkonejnšie Adventúry 890 R a aj limitku Rally.
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
KTM 890 ADVENTURE R RALLY je do maxima vyladený bike stvorený s Rally tímom Red Bull KTM Factory Racing. Najvyššia rada podvozka WP Pro, nový dvojvalec DOHC má 890 kubíkov a spĺňa EURO 5 a jeho silu podporuje aj tlmič výfuku Akrapovič. Specializovaný Rally bike má ďalšie dizajnové prvky, rally stupačky, rovné sedlo, priehľadné plexi, športovú grafiku a v sérii Quickshifter+ a RALLY mód.
KTM 890 ADVENTURE R RALLY vlastnosti:
- Limitovaná edícia 700 ks [500 medzinárodne a 200 USA]
 - Vylepšený motor a elektronika
 - WP XPLOR Pro podvozok
 - Akrapovič výfuk (35% ľahší)
 - ploché racing sedlo (910 mm vysoké)
 - RALLY mode a Quickshifter+
 - úzke anodizované ráfiky s dušami
 - číre plexi a bočné deflektory
 - Karbónové chrániče nádrže a Rally stupačky
 
Video: Predstavenie #ADVENTUREHARDER éry | KTM 980 Adventure R a Rally
KTM 890 ADVENTURE R – vlastnosti:
KTM 890 Adventure R 2021: Nový motor generuje 105 koní a krútiaci moment 100 Nm, čo je o 10 koní a 12 Nm viac ako 790-tka. Kľukový hriadeľ má o 20% viac rotujúcej hmoty čo znamená stabilnejší a konzistentnejší výkon, viditeľný pri nízkych otáčkach. Plne nastaviteľné odpruženie WP XPLOR, prepracovaný softvér ABS a nové algoritmy riadenia trakcie sú iba tri aspekty, ktoré formujú model KTM 890 ADVENTURE R.
- Nový motor 889 ccm - zvýšenie o 90 ccm
 - Motor má 20% viac rotujúcich častí (Euro5)
 - Vyšší výkon 105 k pri 8,000rpm
 - Krútiaci moment 100 Nm pri 6,500 rpm
 - odolnejšia spojka
 - vylepšené ABS a trakčna kontrola
 - prepracovaný systém radenia pre rýchlejšie radenie
 - vylepšený Quickshifter+ (voliteľné)
 - Nový prepínač pre tempomat
 - Upravený rám - hliníková trubka krku riadenia a ľahší podsedlový rám
 - prepracované obe brzdy
 - nové nastavenie podvozka
 
Exkluzívna KTM 890 ADVENTURE R RALLY je k dispozícii v obmedzenom množstve a je možné si ju predobjednať na ktm.com.
KTM 890 ADVENTURE R bude u autorizovaných predajcov KTM k dispozícii od novembra 2020. Viac informácií nájdete na www.ktm.com .
| Foto: | ||
![]()  | 
![]()  | 
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | KTM | KTM | 
| Model: | 890 Adventure R | 890 Adventure R Rally | 
| Rok: | 2021 | 2021 | 
| Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 | 
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | 
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | 
| Objem: | 889 ccm | 889 ccm | 
| Max. výkon: | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6500 ot. | 100 Nm / 6500 ot. | 
| Kompresný pomer: | 12.7:1 | 12.7:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 90,7 x 68,8 mm | 90,7 x 68,8 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 240 mm | 270 mm | 
| Zdvih vzadu: | 240 mm | 270 mm | 
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 
| Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm | 
| Pneu vzadu: | 150/70-18 | 150/70-18 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Výška sedla: | 880 mm | 910 mm | 
| Rázvor: | 1528 mm | 1528 mm | 
| Svetlá výška: | 263 mm | 303 mm | 
| Objem nádrže: | 20 l | 20 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km | 
| Dojazd po rezervu: | cca 333 km | cca 333 km | 
| Servisný interval: | 15 000km | 15 000km | 
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Tempomat: | za príplatok | za príplatok | 
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| El. Podvozok: | nie | nie | 
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii | 
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok | 
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Iná výbava: | USD 48mm WP XPLOR vidlica a XACT WP PDS tlmič | WP XPLOR Pro podvozok, Akrapovič výfuk | 
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 11/2021: 13 990 eur (základná verzia 12 990 eur)  | |
Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená - Awia
 - Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Redakcia
 - KTM inovuje adventúru 890 Adventure R pre rok 2023 - Awia
 - Ako KTM offroadové R Adventúry lietali na balkánskych šotolinách - Awia
 - Doplnené: KTM 1190 Adventure a Adventure R 2013 odhalená - Awia
 - Honda inovuje šesť modelov pre 2021: radu CB, Adventure aj skútre - Awia
 - KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021 - Awia
 - Ku KTM 1290 Super Adventure S prichádza verzia R - Herghott
 - Ako lietali KTM 790 Adventure & Adventure R 2019 po Chorvátskych cetách a necestách - Awia
 - Jašterica JM- FM adventure komponenty - predstavenie - jasterica
 
Ďalšie články tohto autora:
- Čo môžeme očakávať na výstave EICMA 2025 - prehlad možných noviniek 2026
 - Triumph odhaľuje nový rad Bonneville 2026: viac techniky, viac štýlu, stále rovnaký charakter
 - Royal Enfield pripravuje Himalayan 750 možno už na výstavu EICMA 2025
 - Royal Enfield predstavil Goan Classic 350 - pocta motokultúre sedemesiatých rokov v Goa
 - Naživo: CFMOTO trip do Číny
 - Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 a 700 Rally 2025 v Maroku
 - Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
 - Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
 - Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
 - Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
 - ... zobraz všetky články od tohto autora
 
			



















