Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1633 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29782
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17604)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12178)
Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (43)  [Verzia pre tlač] Tlač

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

 Zdieľať

Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 5493 [Bleskovky - Novinky]

Nielenže museli ortodoxní Ducatisti rozdýchať to, že nová Multistrada V4 má rozvod normálnymi vačkami, ešte ich škrie aj to, že vpredu má 19-palcové koleso a vzadu obojstrannú kyvku so 170 gumou. Zdá sa však, že ešte nič nie je stratené.

Ducati si totiž dala v USA zaregistrovať značku Multistrada V4 Pikes Peak a vzápätí internetmi prebehla špiónska fotka novej Multistrady so 17-palcovým kolesom vpredu a 190 gumou vzadu. Celkom jasne pritom ide o kované kolesá Marchesini. Zadné koleso je uchytené jednostranne. Dobre viditeľné je aj odpruženie Öhlins, ktoré asi zostane mechanické, ako na ostatných verziách Pikes Peak.

05.11.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8293 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené

Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.

 

Verní strelci sa teda pravdepodobne dočkajú aj cestnejšej verzie štvorvalcovej Multistrady.

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou
Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Zdroj: moto.it

Foto:
 Ducati Multistrada V4 2021 Ducati Multistrada V4 S 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Multistrada V4Multistrada V4 S
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:V4 - 90° Granturismo (4T)V4 - 90° Granturismo (4T)
Objem:1158 ccm1158 ccm
Max. výkon:170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 8750 ot.125 Nm / 8750 ot.
Kompresný pomer:14.0:114.0:1
Vŕtanie x Zdvih:83 mm x 53.5 mm83 mm x 53.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:170 mm170 mm
Zdvih vzadu:180 mm180 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 19120/70 ZR 19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR 17170/60 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:215 kg218 kg
Hmotnosť s náplňami:240 kg243 kg
Výška sedla:840 mm840 mm
Rázvor:1567 mm1567 mm
Objem nádrže:22 l22 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.5 l/100km6.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 253 kmcca 253 km
Servisný interval:15 000km, nastavenie ventilov 60 000km15 000km, nastavenie ventilov 60 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:adaptívny
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Marzocchivoliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 18 290 eur (2/2021)Cena: od 21 290 eur (2/2021)

EURO 5
Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia
Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník

Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (43)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »