Anketa:
Harley-Davidson® European Bike Week® znova ožil v roku 2021
ZdieľaťPridané: 14.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3431 [Novinky - Reportáž]
Najslávnejší európsky motocyklový festival navštevovaný tisíckami jazdcov a priaznivcov značky Harley-Davidson privítal tisíce motorkárov z celej Európy pri nádhernom rakúskom jazere Faaker See v Korutánsku.
Vzhľadom k tomu, že prioritou spoločnosti je bezpečnosť a ochrana zdravia pred ochorením COVID, bola celá akcia upravená tak, aby sa konala výhradne vonku a len počas dňa. Naviac zahŕňala certifikované bezpečnostné kontroly všetkých osôb na vstupoch do areálu Harley-Davidson Village. Za návrat po vynútenej ročnej prestávke spôsobenej pandémiou v roku 2020 si podujatie vyslúžilo veľkú pochvalu od jazdcov aj miestnych úradov.
Kolja Rebstock, regionálny viceprezident Harley Davidson pre Európu, Stredný východ a Afriku: „Bolo úžasné znova sledovať aktívnych jazdcov, ktorí sa spoločne zúčastnili nášho podujatia a priviezli jedinečný zvuk Harley-Davidsonov späť do krásneho regiónu Korutánsko. Ikonický festival Harley-Davidson bol po novom koncipovaný tak, aby ponúkol vonkajší, denný život s bohatou ponukou produktov a zameriaval sa na lákavé lifestylové zážitky, vrátane kompletného modelového radu našich motocyklov pre rok 2021. Rád by som sa poďakoval všetkým jazdcom, ktorí sa sem vydali, našim partnerom v Korutánsku a miestnej komunite za úžasnú pohostinnosť, ktorej sa nám dostalo. Tešíme sa, že sa všetci vrátia do Faaku na European Bike Week v roku 2022!“
Christian Poglitsch, starosta obce Finkenstein: „European Bike Week pri jazere Faak prebehol veľmi dobre - atmosféra bola skvelá! Tiež som počul od motorkárov s Harleymi, že boli radi, že sa akcia za daných okolností mohla vôbec uskutočniť. Všetci jazdci na Harleyoch sa už tešia na budúci rok, kedy sa vráti European Bike Week vo svojej pôvodnej podobe, ktorý bol už ohlásený, a ja sa samozrejme teším tiež. Záverom by som chcel vyzdvihnúť obzvlášť skvelú disciplínu a veľmi pozitívny prístup našich priateľov zo spoločnosti Harley-Davidson.“
Medzi najvýznamnejšie udalosti a miesta patrili:
Harley-Davidson Expo Zone – expozícia každý deň privítala tisíce návštevníkov, ktorí si vyskúšali najnovšie motocykle Harley-Davidson všetkých modelových radov: športové, elektrické, cruisery, Adventure Touring a Grand American Touring. Pritom sme zvolili koncept, ktorý zaistil bezpečné sociálne odstupy.
Pan America Experience bola navrhnutá ako exkluzívna dvojhodinová predĺžená predvádzacia jazda v malebnom prostredí okolitých hôr, prvá verejná príležitosť pre zákazníkov v regióne vyskúšať si vlastnosti tohto neuveriteľného nového motocykla, a bola plne obsadená po celý týždeň.
Sportster S - Prvé verejné jazdy nového dynamického a výkonného modelu Sportster S takisto prekonali očakávania.
Serial-1 eBicycle Experience poskytol zákazníkom v Rakúsku prvú príležitosť osobne vyskúšať elektrické bicykle Serial 1 eBicycle 2021 v príjemnom prostredí a taktiež možnosť individuálnych jázd na trase pri jazere. Tento nový zážitok bol húfne vyhľadávaným a pozitívne prijímaným doplnkom Európskeho týždňa cyklistiky.
O spoločnosti Harley-Davidson
Harley-Davidson, Inc. je materská spoločnosť firiem Harley-Davidson Motor Company a Harley-Davidson Financial Services. Naša vízia: Tvorba legendárnych produktov a vedúca úloha v našom odvetví vďaka inováciám, rozvoju a emóciám. Naša misia: Sme viac, než iba výrobca motocyklov, snažíme sa o nekonečnú cestu za dobrodružstvom. Sloboda v duši. Našou ambíciou je byť aj naďalej tou najžiadanejšou motocyklovou značkou na svete. Harley-Davidson už od roku 1903 definuje podstatu motocyklovej kultúry a ponúka motocyklový životný štýl vďaka ponuke nezameniteľných motocyklov s nekonečnými možnosťami customizácie, podujatí, príslušenstva, oblečenia a značkových doplnkov. Spoločnosť Harley-Davidson Financial Services zabezpečuje financovanie, poistenie a ďalšie programy, ktoré pomáhajú jazdcom vyraziť na cesty www.harley-davidson.sk
Pridané: 14.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Harley-Davidson rozširuje rad CVO o Street Glide a Road Glide a prekvapivo aj Pan America - Redakcia
- Harley-Davidson oslávi svoje 120. výročie pompéznymi oslavami v Budapešti - VYHRAJ LÍSTKY! - Redakcia
- Harley-Davidson predstavil Apex Factory Custom Paint - Redakcia
- Battle of the Kings 2017 pozná svojho kráľa customov, vznikol v Taliansku - Redakcia
- Harley-Davidson predstavil model Low Rider El Diablo z limitovanej edície Icons - Redakcia
- Indian predstavuje novú generáciu modelu Scout, nadčasovej americkej ikony - Redakcia
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov - Redakcia
- Harley-Davidson poodhalil ďalšie novinky na rok 2025 - Redakcia
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR - Redakcia
- Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!