Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1791 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26284
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15869)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10415)

Moto v tovarenskom stave navzdy? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMoto v tovarenskom stave navzdy? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

14.03.2011 14:38

Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

Zaujimalo by ma, kolki z vas maju moto najradsej v povodnom originalnom tovarenskom stave, t.z. bez uprav, bez vymeny povodnych dielov za "tuningove", vratane KN filtrov a pod. Neratam diely, ktore sa na povodnu motorku namontuju navyse, ako padaky, kufre, atd.
Na ozrejmenie - v sucasnosti vlastnim Fazera skoro v tovarenskom stave. Ne-originalny tam mam akurat drziak SPZ a blinkre. Ale uz aj toto riesim. Original mam napr. aj sviecky, presne podla predpisu, ziadne iridiove a pod. Tak kolki z vas maju este podobnu uchylku?


14.03.2011 14:43

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

legi
 Turista 

Ikona

v prvom rade taki, ktori tomu primalo rozumeju aby sa do niecoho vobec pustali.... teda JA! :-P


14.03.2011 14:46

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kosak
 Turista 

Ikona

a dalej povodny stav nechcu asi taki,ktori nechcu vlastnit navlas podobnu moto ako iny.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosak (14.03.2011 14:46)


14.03.2011 14:48

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

kmotr : tak to sme dvaja , vzdy kupujem motorku cisto novu , samozrejme dake doplnky vzdy prikupim ale vzdy len origos na dany typ moto . Nijake ine vymeny a zasahy sa nekonaju . Pokial nieco menim , vzdy len to iste co tam bolo . Vzdy sa potom masina lepsie predava , ked kupujuci vidi , ze nie si hormon . Dalsi dovod , nikto ti peniaze za upravy neda. Kupujuceho nezaujima co tam ty mas , otrhaj si to dole a daj mi tam povodne veci . A tie dokupene si mozes vylozit tak do sekretara :-)))Upravil by som si mozno iba jednu motorku a to je HD , ktoru by som mozno mal aj zo 15 rokov ale ine moto nikdy . A este jeden fakt , podla mojho nazoru , nie je to uchylka iba proste nevidim zmysel valit do toho peniaze , ked to pri predaji nikto neoceni , kor v dnesnej dobe , ked sa masiny predavaju za zufale sumy . :-)


14.03.2011 14:54

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Na jednej strane je možno pravda, že čo vyšlo z fabriky je nastavené tak, aby to fungovalo ako má, ale na druhú stranu je vždy čo zlepšovať :-) Každá riť je inak fajnová a preto si niekto dá prečalúniť sedlo, niekomu vadí zvuk mixéra, tak tomu laďákmi trocha podkúri,...

Ja som tiež minulú sezónu nič na Hatatitle nespravil a bola v pôvodnom stave, iba som kúpil nosič a veľký kufor, ale túto sezónu sa s úpravami roztrhlo vrece, napr. vyhrievané rúčky, turistické plexi, zadný blatník, predĺženie predného blatníka, sviečky, rozšírenie spätných zrkadiel,... :-) Jazdením človek zisťuje, že nie je všetko zlato, čo sa vyští a úpravy ho mátajú na každom kroku :-P


14.03.2011 15:02

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Menton
 Skútrista 

Ikona

Ja mam moto na jazdenie, slobodu, uzivanie si, oddych, to je pre mna hlavny ciel... Moto je len prostriedok na jeho dosiahnutie... Takze ziadne cacky, macky, cingrlatka, rapkace do spicov, retaze s ceckami, chvosty z lisky, nalepky, kolotocarske svetielka a podobne. Nepotrebujem ohurovat babenky pred kaviarnou, ani hlukom stresovat polku sidliska... Paci sa mi taka, ako je od vyrobcu, ved preto som si ju vybral + nevyhnutna dovybava... Je to pre mna spotrebny material, ktory casom vymenim... Aj ked to neznamena, ze ju nemam rad...


14.03.2011 15:05

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

No su aj taki co robia upravy na svoj obraz a podla svojich potrieb a nad predajom po roku dvoch ci viac ani len neuvazuju. A aj napriek tomu je o tu moto zaujem.


14.03.2011 15:09

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

tref
 Turista 

Ikona

Raz sa ma priatelka pytala, ze kedy uz s tou masinou konecne budem spokojny a prestanem spekulovat co zmenit, dokupit a minat na doplnky velke prachy. Odpved znela NIKDY!

Mna nebavi jazdit furt na tom istom, ale rad sa tesim z kazdej novej upravy, ci vylepsenia a velmi ma to bavi, je to zakazdym ako ked dieta dostane novu hracku. Kupujem zasadne len tovarensku moto, lebo keby to niekto za mna upravil, mna by uz nebavila. Nejde o to ze ju chcem mat upravenu, ja ju chcem upravovat! :-) Narozdiel od inych co si daju niekomu upravit a potom na tom len jazdia. Tiez ma nebavi byt jak vsetci ostatni, ale chcem mat nieco navyse.


14.03.2011 15:18

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Menton, múdro vravíš, až mi je to divnô. Každý má ale inú hranicu účelnosti, takže aj to hodnotenie cingrlátok je dosť subjektívne :-) Líščie chvosty sú už ale ozaj extrém :-D

Ako píse tref, mňa to tiež baví vymýšľať bastliť, je to moje hobby. Mám potom pocit, že som s motorkou duševne spojený, keďže som si ju sám upravil na svoj obraz :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kibo (14.03.2011 15:20)


14.03.2011 15:29

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Menton
 Skútrista 

Ikona

Kibo: ale ved to je v pohode, niekto si da modry kufor na striebornu motorku, niekto si da cervene reflexne pasiky na rafik... >:-) Mne to nevadi, vyjadril som len svoj nazor... Len moja osobna skusenost je, ze napr. kamos tiez furt nieco vyraba, montuje visi na ebay a za sezony najazdi max. 2000km, lebo na jazdenie pre to tunovanie nema cas a to uz mi pride divne... Ale slnko svieti na vsetkych rovnako... ;-)


14.03.2011 15:46

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

Menton : ty si presne moja krvna skupina : )))


14.03.2011 16:02

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Declen
 Kávičkár 

Ikona

Neboj menton, a nielen jeho. (trefovú)
Ja som jednu sezónu (moju prvú na vlastnej moto) prejazdil s motorkou "jak ju Honda stvoril" ale teraz?... Niečo podobné ako Kibo. Však on vie....


14.03.2011 16:07

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Menton, ten modrý kufor má svoje dôvody a som na tom ako ten Tvoj kamoš s eBayom, len s tým rozdielom, že ja stíham trochu aj jazdiť :-D


14.03.2011 16:08

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

čo sa týka filtra, sviečok, tiež by som nemenil za všelijaké vylepšené a aj výfuk mi ostane pôvodný. mne sa ten origo zvuk páči a nepotrebujem na seba vzbudzovať pozornosť. Výkonovo tiež bude motor dostačujúci, teda ani s tým sa špekulovať nebude. Kufre, padáky, deflektor atd. sú normálka takže asi tolko....


14.03.2011 16:10

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

na motorke upravujem vsetko :-) funkcne a aj designove casti.
neupravujem auto :-) to mam take ako som ho kupil v predajni, to je na to aby plnilo svoju funkciu a vozilo ma tam kam potrebujem.
motorka je o niecom inom, teda aspon u mna 8-)


14.03.2011 16:13

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ledva škrabem prachy na bežnú údržbu a benzín, nie to ešte riešiť serepetičky na moto. 8-)



14.03.2011 16:34

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

donmartin
 Skútrista 

Ikona

z povodnych dielov na mojom skutri vela neostalo-valec,piest-70cm3,karburator 17,5mm dellorto,pevnejsia klukovka od s6,nove klapky sania,cely novy variator-povodne ostali akurat spojka,zapalovanie a vyfuk-aj z neho je vykuchany katalyzator :-P
nieje to zlocin dufam >:-)
sice som do neho vopchal tolko penazi ze som mohol radsej predat a kupit nieco ine a vacsie...ale mna proste bavi vrtat sa v motoroch(aj sa nieco naucim a mam pocit ze ano,poskladal som to svojpomocne).Az budem schopny zgeneralkovat 4valca lavou zadnou,tak si ho proste kupim...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil donmartin (14.03.2011 16:41)


14.03.2011 16:37

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

eNeM
 Geriatrik 

jedine veterána [dobre] :-)


14.03.2011 16:55

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Pajdo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ja tiež skôr originál stav + nutné funkčné doplnky ... ;-)


14.03.2011 16:55

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

ja mam rad povodne veci na moto.. nenavidim aj ti grcne drziaky na SPZ ... jedina vec ktoru mozem je ladak, ale pasujuci ku moto..inac nic
PS: na mojej exFZ som neznasal tuningove zrkadielka..ebem ci :-(((


14.03.2011 17:09

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

patrik411
 Turista 

A čo potom mám robiť v zime?To sa mám na ňu len chodiť pozerať?Také menšie úpravy sú v pohode,napr.zlaté kolesá,niekomu sa páčia ,niekomu nie,ale honda ich tam dáva na niektoré modelové roky originál.Ale s tými líščími chvostami a svetelnými hadmi máte pravdu,to by som tam v živote nedal.


14.03.2011 17:14

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Karbec
 Turista 

Ikona

original povodny stav je niekedy na nezaplatenie..tiez radsej kupujem auta a motorky v povodonom zneni...
tref: Tebe sa to bastli a upravuje s takymi sikovnymi labkami ... [dobre]
kmotr: Gratulujem k origos povodnemu fazeriku.. [dobre]


14.03.2011 17:16

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Juro123
 Geriatrik 

ziadne zasahy ktore by narusili kosstru,atd. jedine to riesim formou uchytiek,ktore sa daju vzdy dat dole a nezostane po nich stopa,napr drziak na gps.este teraz si idem objednavat isolator sviecky z DDR vyroby :-)


14.03.2011 19:24

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Vsetko co na nej mam, viem dat aj dole, takze v podstate povodny stav, jedine gripy jeden som rozrezal :-D a povodne plexi som prevrtal kvoli deflektoru inak je motorka v podstate taka ista ako ked som ju bral z predajne 8-)


14.03.2011 19:36

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

cota
 Veteránista 

Ikona

Ja radsej pôvodny stav, ale nevyhybam sa ani decentnemu a ucelnemu tuningu ktorý zvysi uzitnu hodnotu moto. Naopak nechapem tuning ktori je povyseny nad funkcnost a bezpecnost. Taky v mojich ociacha zbastli a znehodnoti moto I-GRR


14.03.2011 19:50

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

>:-) Individualizmu otvára dvere dokorán rozmlátená motorka ;-)

Originálne diely sa ťažko zháňajú, sú drahé - tak prichádzajú na rad laďáky, padáky, čínske minismerovky a reflektor z vétriesky :-)))


14.03.2011 19:56

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

JanciXX
 Turista 

Ikona

Tiež som za pôvodný stav :-) Síce vyššie plexi, vyhrievané hefty a plno touring vecí mám aj na svojej motorke ale základ motorky je v pôvodnom stave [dobre]


14.03.2011 20:58

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Slaughter
 Turista 

Ikona

Jedine pôvodný stav,dokonca ani drvivú väčšinu funkčných doplnkov nie som ochotný akceptovať ak menia vizuál mašiny.


14.03.2011 21:07

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Ani v prípade, ak by ich sám výrobca ponúkal ako doplnkovú prípadne alternatívnu výbavu? ;-)


14.03.2011 21:43

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Vilinko27
 Turista 

Ikona

ja mam upravy tiez rad :-) avsak musia byt bud decentne alebo extremne najlepsie je mat moto podla svojich predstav ;) a ked stem na fazeri deflektor mozu mi aj setci povedat ze to je skarede aj tak si ho tam proste dam lebo sa mi to lubi a nepokazim tym nic ;) :-*


14.03.2011 21:48

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mozno nieco starsie v povodnom stave co by bolo cosi ako "masina do kostola" popri druhej funkcne upravenej pre svoje potreby.


14.03.2011 23:50

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

aj ja preferujem sériový stav vrátane laku, samozrejme, nejaký značkový laďák môže byť, prípadne aj nejaký decentný karbón, ale "tuningové" smerovky, späťáky, odrezané držiaky EČ, to teda nie... I-GRR


15.03.2011 0:07

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Ja napr. falošný karbón nemusím, aj som sa párkrát vyjadril proti tým kamu-polepom - ale musím uznať, že tento kokpit je nádherný (CBF 1000 - 2009): [dobre] :-*

Pozri obrázok


15.03.2011 0:18

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

papiboy: ja som myslel pravý karbón, keď je niečo "jenom jako" tak je to kolotočarina :-P :-D


15.03.2011 8:05

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja to beriem tak, ked to je v originale, lepsie sa to predava. Tuning - na to musis najst fajnsmekra, co sa mu to bude lubit a kupi potom /nieco ako upraveny coper, daju do toho 20000E, predava to za 30000E, a kupi to kazdy? ked original ten coper mozno kupis za 8000 E/.


15.03.2011 8:44

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

flanky tusim si sa zalubil do Triumpha. [dobre]
Este radsej silno porozmyslaj, lebo si budes muset kupit aj komplet vybavicku. V tychto veciach si ta na nom neviem predstavit na ceste do kostola. :-)))


15.03.2011 9:17

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

radioaktiv
 Geriatrik 

Ikona

Krakatau - "kolotočárina"!!! krásne slovo... [dobre] :-D


15.03.2011 9:22

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Čím pôvodnejšie- fabrické tým vzácnejšie.

Z historického hladiska vyzerá "život "motorky takto: nová, druhý majiteľ, niekoľkokrát tunená, niekoľkokokrát predaná, búraná a potom príde niekto kto to celé vtacia to továrenského stavu= veterán. Motorka veľakrát až ako veterán je hýčkaná a dostáva to na čo celý život čakala aby slúžila a bola obdivovaná.


15.03.2011 9:59

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

Niekto tu spomenul falosny karbon - akoze take mam blinkre a strasne mi lezu na nervy. Idem zhanat original velke oranzove smerovky. Take chcem a ziadne ine, mozno este cire s oranz.ziarovkami, ale skelet original. Neviete, kolko to cca stoji? Sada samozrejme - 4ks.


15.03.2011 10:32

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

mrmmrm
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Kmotr kukni toto

originál blinkre: partsdepot.cz/index.php?model=16&mfg=Yamaha...

číre sklíčka:
www.motolights.cz/img/yamaha/fz6.php

A ešte plnú peňaženku 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrmmrm (15.03.2011 10:39)


15.03.2011 10:46

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

RedJack
 Veteránista 

Ikona

Nad týmto som nikdy veľa neuvažoval ale moto mám až na predné svetlo a smerovky v pôvodnom stave a aj to čo som spomínal som vymenil len kvoli tomu že čo tam dávali originál(mam uložené( na to sa nedalo pozerať, a k tomu novému som prikúpil i plexi.


15.03.2011 11:02

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Navždy nebolo ani priateľstvo so Sovietskym zväzom.

Never say never.


15.03.2011 11:21

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

milan3232
 Turista 

Ikona

Podla mna vacsina ludi robi tuning aby usetrili - po havarke, totalke - nemusia kupovat tolko ND a stoji ich to menej - akoze tuning. Zakryju nejake nedostatky pred kupujucim...

Malo pocetna skupina su ozajstni fajnsmerki, ktori si moto upravia podla vlastnych predstav - obratia ju na svoj sen. Ale takyto fajnsmekri taketo moto podla mna uz nepredavaju. Kupia dalsiu :-)


15.03.2011 11:29

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

milan3232: zo zadnej duše mi hovoris "Malo pocetna skupina su ozajstni fajnsmerki, ktori si moto upravia podla vlastnych predstav - obratia ju na svoj sen. Ale takyto fajnsmekri taketo moto podla mna uz nepredavaju. Kupia dalsiu"

..nechapem argument, ze pri predaji dostanem za povodny stav viac.


15.03.2011 11:32

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Flanky: Asi sa tym myslia veterany ako stare Jawy a CZty...


15.03.2011 11:40

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mishko: no to by som pochopil a aj chapem (vyssie pisem o povodnom stave veterana), ale chalani riesia v sucasnosti jazdene masiny.

Snad ked kupim masinu tak ju jazdim. Za prvych par rokov pojde cena aj tak do..Jedine ze by som ju planoval predat az o 20 rokov.


15.03.2011 12:43

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Bedna tu raz napisal: motorka neni kamion, aby sa na nej zarabalo. Podla mna trefneee.

Planujem si dat rapkáč do kolesa, len uz neviem zohnat v potravinach Askot.


15.03.2011 12:54

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

manana
 Edvenčr 

Ikona

kmotr, moje obstarozne kvazienduro je pre mna vyslovene pracovny nastroj, tak neviem preco by som tam mal vlacit 12.5kg original vyfuk (to vazne), ked podobnu sluzbu, sice s trochou bublania, spravi 1.5 kg koncovka. neviem co je zle na pancierovej hadicke, ked som ju vymenil za staru sprdkavenu gumenu... ale neboj, plne ta chapem, mam presne takeho suseda...uz sa tesi, ako ju raz odo mna odkupi a uvedie do povodneho stavu! ;-)


15.03.2011 13:14

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Slaughter
 Turista 

Ikona

Kibo: ani tak nie. Keď si chcem motorku vybaviť doplnkami, tak takými ako ja uznám za vhodné. Ešte som nenašiel jazdenku ktorá by bola upravená tak aby sa mi to páčilo. Preto originálny stav.

duggo: rapkáč sa vždcky robil iba z kelímkov od horčice. Keď sceš byť naozaj retro tak jedine taký.


15.03.2011 13:40

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

weper199
 Kávičkár 

Ikona

Kmotr
ja,shadow total seria(mozno ho casom prekopem na bobber ale z druhych dielov,aby sa dal dat do povodneho stavu) a do xtz chcem da progresivne pruziny,ale tiez seria.....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil weper199 (15.03.2011 13:53)


15.03.2011 14:29

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

mrmmrm: Kokos, ze 800 korun za jeden blinker...tak teda neviem, asi prekusnem tie mini karbonove a necham to tak. Ale origo nosic SPZ, co mi este chyba, stoji cca 25 eciek, co urcite obetujem. ;-)
manana: Ja by som to nemenil uz len kvoli tomu, ze clovek sa docita ohladne vymeny koncovky vselico, ze treba menit sanie, filter, palivovu mapu a mozno este aj ine dalsie vtakoviny. A kedze sa tomu vobec nerozumiem, tak to nechavam vzdy tak. A okrem toho sa mi na Fazera zdaju byt origo laufy aj tak najkrajsie. Co sa tyka pancierovych hadic.....mne je jedno, ja jazdim skoro tak defenzivne, ze brzdy pomaly ani nepotrebujem. :-))) ;-)


15.03.2011 14:50

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

mrmmrm: este ako tak unosna alternativa je tuto: www.louis.de/_20f8edb45859025144ca272dcf9639c3a7...


15.03.2011 14:59

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

jasterica
 Geriatrik 

Ikona

Motorku mám prestavanú na originál. Je to továrensky stav - jazdím za továrensky team. :-)
A predávat ju nebudem.Skončí ako vešiak županu v spálni.


15.03.2011 15:42

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Slaughter, ked vzdcky tak vzdcky, z nasej partie a ulyce sme vsetci mali z askotov, horcicove mali mozno v inych krajoch.


15.03.2011 17:27

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

vodka11
 Kávičkár 

Ikona

Kmotr, ja som kupil tieto, ked boli v akcii...je to taky stred....ani velke ani male, mal som LEDky predtym, ale to prd bolo vidno...

smerovke cire

Upravené 1 krát. Naposledy upravil vodka11 (15.03.2011 17:28)


15.03.2011 18:19

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

vodka11: Ano, tieto by sa este dali, lebo tie, co som ja dal, su aj tak iba na centrale vo vypredaji kdesi dostupne...


15.03.2011 18:39

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

Pekne tu zaznelo , ak by som videl na masine nejaky tuning , je to pre mna jasny signal ze ta motorka bola na 99% padnuta a tuningom maskuje .


15.03.2011 19:22

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

mrmmrm
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Kmotr no jo, no. Za originály sa všade pýtajú veľké prachy, ... [zle]

Tie originálne smerovky sú však také bohové, že by to bolo to posledné, čo by som chcel zmeniť. Ten tvar je úžasne nadčasový, veď ich už používajú fúru rokov. Boli už aj na mojej R1 z 2002-hého.

Číre sklíčko by im ale možno pristalo. [dobre]

Skús ich zohnať z nejakej búračky. Chalani, čo chodia vonku pre motorky, by hádam vedeli, kde sa opýtať. ;-)


15.03.2011 19:39

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

peeticek
 Turista 

jednoznacne ORIGOS - jak auto, tak moto.

Predstavte si vyvoj Hondy - cele tie oddelenia, analyzy, design, testovanie, skusanie, servisne predpisy a potom TO vyde z vyrobnej linky a je: DOKONALA!

Ak nejaky doplnok - tak origos, pripadne decentna nahrada, ak je origos moooc drahy.

Ked sa pozriem, co robia curaci s autami/motkami, je mi na grcanie - a este si to ta looza uziva, ked sa po nom ludia kukaju - len je tak pridrbany, ze si neuvedomuje, ze okoloiduci sa musia naozaj 2x kuknut, ze ci dobre vidia, lebo taky GRC si musi dat skutocne len DEMENT :-).

Proste MOTO/AUTO musi byt take, ze ked vyde z vyrobnej linky, tak mi padne sanka a som total mimo - a ak je vodic este na urovni, tak klobuk dole. A nie je nic uzasnejsie, ak je za normalnej premavky moto klduna, decentna, ticha - to same auto, ale ked kickdown, tak PSYCHO zvuk - boze, to je ORGAC :-).

p.


15.03.2011 20:14

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

peeticek : co sa tyka Hondy , ano mozem tu dokonalost iba potvrdit . A to co si napisal dalej -plny ale plny suhlas . Ja zrazy velmi nemusim ale mam vela znamych na Morave a obcas tam v lete zajdem . To co dokaze urobit "pepan" zo seriovej krasnej motorky , je nie ze na grcanie ale na uprimne zaplakanie . Ale uz tie ich "premeny " zacnem fotit . Neskutocne cosi , ten nevkus . Uplne sa stotoznujem s nazorom ze nebudem tunit haraburdu ked to aj tak bude iba na smiech . Auto / moto sa mi musi pacit take ako zlezie v vyrobnej linky . Roky vyvoja , testov musi byt znat uz na prvy pohlad 8-)


15.03.2011 20:21

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Sériová motorka nemá žiadnu cenu , je to len polotovar . 8-)


15.03.2011 20:30

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

JanciXX
 Turista 

Ikona

Milujem ked si niekto na novej motorke vymení smerovky za malé LED smerovky a bliká to 3x rýchlejšie ako má :-~ FUJ FUJ FUJ škaredý tuzing I-GRR I-GRR ...... a ešte čerešnička ked začne predbiehat alebo odbáča a zabudne tu LED smerovku vypnut a celu cestu to bliká jak vianočný stromček I-GRR


15.03.2011 20:35

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

brazel : polotovar ..ako u akeho vyrobcu a akej motorky / auta . To co ja garazujem na 2 a na 4 kolesach , polotovar rozhodne nie je . Cize len liat benzin , naftu a jazdit


15.03.2011 20:48

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

kaper , ale v sériovom stave také isté , ako ine v sériovom stave , proste stejnokroj .

Nemyslel som úžitkovosť , lebo na dochádzanie do roboty je dobrá aj sériovka .
A k tej predpokladanej veteránskej cene : Hádam nie Fazer , keď ich bolo vyrobených možno aj milión ...


15.03.2011 20:50

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

že jaká sériovka motoride.sk/pictures/clenovia/brazel-moto.jpg >:-)


15.03.2011 20:59

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

peeticek
 Turista 

Je toho hafo - obycajny prosty lud si nevie ani predstavit, co sa vsetko pri vyvoji riesi - ako klobuk dolu pred tymi typkami. Bohuzial vzhladom na neskorsi proces - servisy a pod. vznikaju niekedy mylne nazory na tu danu znacku. Keby ale zakaznik poznal ako je cely proces navrhnuty, co vsetko a ako ma byt pocas zivotnosti mota/auta menene, kontrolovane, tak tie stroje slapu jak hodinky x rokov bez sebemensieho zavahania. Bohuzial bananystan ako SR/CR a ine podobne zriadenia su dokonalym prikladom ako genialitu premenit na shity, lebo sak vymrdat co najviac prachov zo zakaznikov je ciel..


OFF topic
co sa tyka originality/tuzingu
Ked nemam na seriozne, normalne auto, tak radsej si kupim starsie vyssej triedy, ktore je AUTOM ako nejaku posratu lepenku, na ktoru nakydam 100kg laminatu, nadmrdam modrucke ledky vsade kde sa da, nalepim "nasavanie" na strechu, dozadu nalepim kridlo (sak je to predokolka, tak treba odlahcit maximalne pohananu napravu), nemoze chybat vypismenkovanie mena na zadny kufer a nafenovať sacky do koša na vsetky okna - teda "folie". Pripadne, ked uz uplny že čávo, tak treba zastriekat čieeernym sprejom brzdove svetla - aano, citate spravne. Som skoro napalil do loozy, lebo som nevidel svietit brzdove :-).

Jo a zabudol som veeelku nalepku s cislom 46, lebo ved rossi jazdi na aute :-O //myslim, ze 90perc. ani nevie co to cislo znamena.

No a takyto klenot stretnete na semafore - sedanka zavalena tak, ze z 1,70m vysokeho borca je vidiet len siltovka a uz sa mozte tesit na ševelenie vytačaného 3valca HighTorquePerformace motora roka - lebo sak vzadu je BHUUUUEEEEEE (rýna odkvapova, namierena priamo panu Bohu do okien - samo ze zhrdzavena, kedze mu tam vzdy naprsi a stoji tam voda), takze to robi kvazi hukot, co nema s krasnym zvukom vyladeneho vyfuku absolutne nic spolocne :-). pride zelena, 1dnotka, 2jka/je tam 100vec, vybucham do 4rky a prdkam si - a zas je svet o cosik krajsi. Len bohuzial na dalsom semafore je takych klenotov zas zopar..a teraz aj s ciganom rytnyhnus z ducduc subika, ktory vobec nestiha, namiesto zadnych sedaciek :-) ACH..

@Devil63 - OMG, toto nevytahuj v takuto vecernu hodinu - konec! nadhera boze.
A to mi este prestahovali Ducati vedla roboty, takze kazde rano tam 20min slincem nad motkami/handrami/prilbami - to je neskutocne cosik..
p.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil peeticek (15.03.2011 21:06)


15.03.2011 21:06

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Declen
 Kávičkár 

Ikona

Sorry chlapi, ale nedá mi nereagovať. Súhlasím s brazelom, že 99% sériových motoriek, ktoré zídu z výrobnej linky sú "polotovary". Je to síce povedané tak trocha natvrdo, ale podľa mňa je to tak. Samotní výrobcovia vyrábajú rôzne vylepšujúce kity. Či už dizajnové alebo výkonové, či úžitkové. Prečo tam hneď nedávajú poriadne pneumatiky, ale len také, ktoré aj tak každý len čaká kým ich bude môcť vymeniť? Prečo tam hneď nedajú tlmiče Ohlinsy, alebo hneď progresívne pružiny? Prečo, keď sú iridiové sviečky oveľa lepšie, ich tam nedajú hneď na výrobnej linke?
Nie. Robia tie motorky tak, aby zachovali najnižšiu použiteľnú kvalitu a použiteľnosť pre dané účely - v závislosti od výrobnej/predajnej ceny.
Isteže to nmôžem povedať o všetkých. Napr. taká MV Agusta, dovolím si tvrdiť, že JE dokonalá už keď opúšťa linku.
A podobne je to s autami. Ferrari, Aston Martin, Lotus, Lambo...tam už niet čo riešiť. Ale také bežné autá ako Ford, BMW, Audi, VW, Renault... Tiež sa pre ne vyrábajú rôzne kity a kydy. Načo by existovali rôzni "dvorní" úpravcovia, ako AMG, Steinmetz, Schnitzer, Gemballa....? Nie je všetko zlato čo sa ligoce.
Toť môj názor. Neukameňujte ma.


15.03.2011 21:43

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Karbec
 Turista 

Ikona

Co ja viem? Mne stacia na to moje jazdenie aj seriove tlmice...nemam dojem ze jazdim na polotovare.. :-) :-D


15.03.2011 21:47

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

peeticek : kurva tebe asi pocas transfuzie jebli moju krv , dobre ze som sa tu neposral :-D . Bratu ty len prid pozriet do Banoviec . To je mesto Punto - Bravo - Brava , Bruva , Brumu a dalsich a B- turbo kyblov . Ale oni to dotahuju do kycovej dokonalosti , Schell pumpa tuning . Minule na pumpe " Holohlavy bezkrki tuneri na Puntach " . otvorene vsetky dvere aj piate , subwoofere ze ani spendlik neprepadne do kufra , cely kufor blikal "podsvieteny podvozok " , odkvapova rula miesto vyfuku , mracitka na prednych svetlach , na vnutornych spatnych zrkadlach zavasene hrce CD , nech mu oci slnko odrazom vypali . Samozrejme zadne svetla .. ako inak , zastriekane na tmavo . No nespocet dalsich "vylepseni " z dielne Schell . Myslim ze aj naftu som prelial , co som civel a nemohol som oci odtrhnut . Letmy pohlad na "majitelov danych klenotov " . Vychodene 2 triedy zakladnej skoly , hole hlavy , teplaky , absencia krku , tupy skleneny pohlad , nasypani , zväzky klucov v rukach jak trencansky kastelan a pochvalne a s respektom pokyvkavali hlavami pocas bujarej debaty a obhladky svojich "kyblov " . Bratu , len prid pozriet ...su ich v BN mraky :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (15.03.2011 21:53)


15.03.2011 21:50

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

Declen : bez debaty mas pravdu , ked sa na to pozriem z tohoto uhla pohladu . Otazka je potrebujem to surne vylepsovat do dokonalosti ? Mne osobne ...bohato.... staci seriovy stav , premiovej znacky .


15.03.2011 21:55

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

scrolo1
 Čoprák 

Ikona

ja osobne mam rad povodny stav, ja mam aj vyfuky povodne :-)))


15.03.2011 21:56

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

scloro1 : predstav si ze aj ja a ani to neplanujem menit . Ale typy ako ja ,su v istej komunite "menejcenne " :-)))


15.03.2011 21:58

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ja som si kúpil televízor a dorobil som si gombík zapínania, prívodný kábel, zásufku na anténu , diaľkové ovládanie.
P.S: Neznášam ani keď musím nalepiť dialničnú nálepku na čelné sklo auta.


15.03.2011 22:01

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Jasné že fšetko originál [dobre] [dobre] [dobre] ..... volám do DUCATI že potrebujem dofúknuť gumu zadnú - že či nemajú vo fľaškách stlačený vzduch zn. DUCATI ...... a oni nemali...

Poraďte - čo s tým - keď chcem mať originál stal - ale celkovo ????? :'( :'( :'( :'( :'(


15.03.2011 22:06

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Menton
 Skútrista 

Ikona

Danopaci: to je lahke chlape, zbalis do auta nafukovacku a pumpu, prides pred fabriku Ducati, vybalis nafucku, nafuknes, privezies domov a vzduch prepumpujes do pneu... A nezabudni tam natankovat aj original benzin, to len potom budu prdy... [dobre]


15.03.2011 22:08

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

danopanci : tebe neporadim , teba ignorujem 8-)


15.03.2011 22:11

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Jáj vidíš .... vo fabrike som síce bol - ale nikto tam nebehal s nafukovačkou - čiže to musí mať aj iné riešenie.
S benzínom to mám odskúšané ..... jazdí rovnako v Taliansku , Rakúsku, Maďarsku a Slovensku ...... čiže to neriešim .........


KAPER - ale veď si pamätáš ešte skratku D-D-D ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil danopanci (15.03.2011 22:13)


15.03.2011 22:19

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

danopanci : hej jasne ze pamatam : Danopanci .... duty ...... dilino . Kto by si nepamatal . Uz len pre tvoje dobro , dufam ze niekedy prekrocis svoj tien :-) Pozdravujem na vychod .


15.03.2011 22:27

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

kaper
 Turista 

egres2: vitaj v klube bratu . Jedine co lubim "tunit" je barak a pozemok .


15.03.2011 22:33

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Kaper - zle to máš DIG - DILINO - DUCATI

Ale zjavne si nezabudol [dobre] [dobre] [dobre]


15.03.2011 22:33

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Kmotre :-O ja skôr riešim inú dilemu :-~ ako si sa ty kurva zmestil na toho Fazera :-O :-O :-O :-D :-D :-D


15.03.2011 22:38

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Declen
 Kávičkár 

Ikona

Kaper, ale veď o tom to je! Každý sme iný a "Každému, čo jeho je".

Ja sa tiež neviem vynačudovať situáciám a jedincom, ako si popísal vyššie. A že som ich tiež už zažil!!!
A tak isto si vravím, že tá moja motorka nepotrebuje (ja nepotrebujem) žiadne nové výfuky, tlmiče a čojaviemčo ešte. Ale také drobné radosti ako napr. zadný blatník, deflektory, prídavné zrkadielka na "mŕtvy uhol"...možno niekedy ten spodný klin... Veď to sú fakt len také drobné prkotinky len a len pre (aspoň pre mňa) príjemný pocit.

PS: Ale strašne rád by som raz chcel mať v garáži v originál stave Škodu 1000MB DeLuxe. A v továrenskej oranžovej farbe. Len tak, pre ten pocit zašlej slávy. Takú, akú sme mali, keď som bol malý fagan a otcovi som sedával za volantom na kolenách a šli sme na benzín, alebo umývať.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Declen (15.03.2011 22:45)


16.03.2011 10:25

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

AMIS: Ale to nemusis riesit vobec. Ja mam totiz Fazera z extra serie pre sumo bojovnikov, cize o tri X-ka vacsieho. Ta foto v profile je naprd, fotak to nejako zmensuje... :-))) Ale vazne, ja viem, ze som nan velky, ale mne sa na nom na prekvapenie sedi mimoriadne dobre, aj preto som moc nerozmyslal nad inou moto.


16.03.2011 13:19

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

tomi93
 Kávičkár 

Ikona

podľa mna nieje potrebne na tovarenskej motorke nič meniť, je taká ako má byť. S výkonom by som tiež nenarabal, so zvyšovaním výkonu sa skracuje životnosť motora. Dajte príklad motorky, na ktorej je vazne nieco na p..u a je potrebné to spraviť


16.03.2011 13:30

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

tomi93, možno si ľudia upravujú moto , aby sa nestretli naraz piati na presne rovnakej .
A s motorom nemusia robiť nič , len tak , pre vzhľad , a niekedy chcú napríklad vylepšiť posed , brzdy , podvozok , atď ...


16.03.2011 13:36

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tomi93: vo vseobecnej rovine..

...som turista a masina pod vahou batoziny klakne na kolena - dam progres pruziny,alebo inak upravim podvozok
...som jogurtak, sem tam zavitam na okruh - tlmic riadenia je pre mna fantasticke vylepsenie
...som endurak, v lese vsak stale chytam brucho - zvysim ju o par cm a uz nemam problem
...mam naked, ale napor vetra je uz neakceptovatelny - dam tam plexi stit
...som choprak, masina ma znacnu hmotnost a slabsie brzdy - dam pancier hadice a uz to brzdi adekvatne

Su to akceptovatelne, funkcne upravy, alebo barbarstvo a "prznenie" dokonalej seriovej masiny?


16.03.2011 13:48

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

superflanker: chces povedat, ze viacere, alebo mozno vsetky chopre brzdia od vyroby neadekvatne? Neviem, ako by potom presli homologizaciou a inymi schvalovacimi procesmi vobec. Povedzme, ze seriovky brzdia menej dobre, ako pancierovky. OK? ;-)


eit: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (16.03.2011 13:49)


16.03.2011 13:55

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Kmotr: hned prve slova "vo vseobecnej rovine" znamenaju vo vseobecnej rovine

tzn. tak ako to neznamena ze kazdy choper ma znacnu hmotnost, tak to neznamena ze kazdy ma slabe brzdy

Mozne priklady som uviedol pre priblizenie tomimu, ze co tak asi moze byt na seriovke naprd resp. nedostacujuce.

A ked chces konkretne - okrem vety o jogurtakovi, kazda jedna plati pre moje TA, styl a prostredie v ktorom ho pouzivam. Na druhej strane to neznamena, ze TA v seriovom stave nebude vyhovovat Janovi zo susednej dediny.


16.03.2011 14:15

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

superflanker: Nejdem sa hadat, len dedukujem. Ked niekto potrebuje vela prerabat motorku, nie je chyba potom skor v jej nespravnom vybere? Priklad z mojej praxe: nabaleny turista - mal som maleho v-stroma bez akychkolvek uprav, netusim aku ma nosnost, ale pri mojich vtedajsich cca 140kg+cca 30kg batozina+plna nadrz bol asi pomaly aj na hranici nosnosti..... motorka rozhodne neklakla a vobec som nepocitoval potrebu ju v tomto smere vylepsovat. Neviem, ci som vobec predpätie pruziny niekedy menil od novoty. V com to potom bude?


16.03.2011 14:24

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Diskusia je o diskutovani nie hadani ;-)
Zly vyber motorky..? Ano moze byt. Na druhej strane mas masinu ktora ti vyhovujev 99% pripadov, na trhu nevidis ziaden jej adekvatny ekvivalent. Jedina vec ktora ta obcas serie je ze ked ju nabalis a zabrzdis prednou, tak sa ti dost ponori (nikedy az na doraz). Budes tuto situaciu riesit investicou cca 100€ (progres pruziny) ktora tento pre teba jediny nedostatok odstrani, alebo to jednoducho "prekusnes", alebo budes cakat ci sa na trhu objavi nieco ine ?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 14:28)


16.03.2011 14:47

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

superflanker: Aby sme sa rozumeli, ja neodsudzujem prerabky inych motoriek, nech sa kazdy realizuje, ked chce, len ja osobne pre to nemam moc pochopenie. Napr. to obcasne ponorenie vidlice az na doraz - vobec nerozumiem, preco by mi to malo vadit, skor to povazujem za vyhodu, kedze mi tymto motorka dava istym sposobom najavo jej hranice. Ono je to mozno aj o roznej hranici akceptovatelnosti jednotlivca, co sa slabsich stranok motorky tyka. Ja napr. na sucasnom Fazerovi neakceptujem, ze na mna dost fuka nad 150kmh, ale riesit to turistickym plexi nejdem, nestoji mi to proste za to. Radsej to napr. nalejem do nadrze. Mal a predal som doteraz 8 motoriek, vsetky boli (neratam navyse domontovane diely ako kufor, aut.mazanie, zastrcka, padaky, apod., kedze tieto sa daju zhodit bez ujmy) a mozes si byt isty, ze novy majitel to vzdy patricne ocenil. Na druhej strane, ked som vyberal jazdenku, povodny stav (aspon co mozno najviac) bol u mna prvoradym kriteriom. Dokonca, ked som kupoval 15-ku introsa od Jana Balogha v komisii, boli tam akesi nechutne laufy, dal som si podmienku, ze musia byt nahodene povodne originaly. No a teraz zase idem kupovat origo drziak SPZ. Kazdy sme proste iny... :-)


16.03.2011 15:05

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ano kazdy sme iný a preto 90% endurakov pri kupe pozera, ake ma masina za danu cenu doplnky. Pretoze vie, ze ich bude tak ci tak kupovat (padaky, nosice kufrov, kufre a pod.)

Podla mna ma seriovy stav realnu hodnotu az pri 20+ rokov starej masine. Dovtedy je to o tom aky stav si majitel subjektivne cení.

Alebo to mozno bude aj o tom co pises "a mozes si byt isty, ze novy majitel to vzdy patricne ocenil". Lenze ja neriesim dalsieho majitela hned po tom ako kupim masinu. Jednoducho chcem aby mi sluzila co najlepsie. Ak bude chut na zmenu, tak prikupim ale nepredam. A ak by aj doslo k predaju, tak mi je jedno co na to buduci majitel,pretoze podla mna pri relativne mladych masinach sa to na cene neprejavi (alebo prejavi skor pozitivne vzhladom na mnozstvo doplnkov).

Ale nech je co najviac takych ako ty - aby som mal co na stare kolena kupovat, lestit v garazi a prevetrat len v krasne nedelne popoludnie. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 15:07)


16.03.2011 16:55

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

edott
 Edvenčr 

Ikona

výrobca tu moto nevirobí dokonalú, pokial sa nejedná o závodné stroje, ktoré sa k dokonalosti snažia dotiahnuť. Bežný stroj musí vyhovovat japoncovi aj amíkovi takemu priemernému, aj gumy sa tam obuvaju aby mohol jazdit aj anglán za dažda aj talian v lete a to mam jazdit na pukoch furt, lebo to anglánovi vyhovuje? to isté sa týka aj aut a vobec nie len pri gumách ale pri všetkom. sériový podvozok tiež nastavuju pre oba konce sveta na "stred" ale načo na nové mašiny dávaju možnost nastavenia, aby som jazdil jak tý dvaja? , alebo aby som si to prisposobil napr. krajine a podmienkam kde jazdím.Ked mi je zima, tak sa oblečem aj ked som sa narodil holý. Ked na mna fuka, dám si štít, ked narážam do steny, spravím lepšie brzdy... ked budem jazdit jak fararko na pol plynu tak mi bude stačit seriovka jak ju navrhol unyverzalny japonec

flafla [dobre]


16.03.2011 18:37

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

jorgo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

motorka je ako žena, tiež jej musíš občas dopriať))))))))


16.03.2011 18:54

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

strasne sa mi paci nazor :D ze honda zleze z pasu a je dokonala :D :D [dobre]
kupit si trebars zadny podblatnik je zle? zmenit pruziny? pancieraky? osadit padaky? to su uplne zakladne veci. vseto drobnosti.....
motovat si tam kolotocarske blikacky, svetielka a podobne kraviny je nieco ine.


16.03.2011 19:15

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
toto je moj "tuning" z poslednych mesiacov.
zadna kyvka je cierna a aj drziak stupaciek :-) boli strieborne
podblatnik a bocne plasty su biele
motorka je biela :-) biely versys sa nikdy biely nerobil
to su vizualne zmeny,
menene predne plexi(kupil som ho s moto), vyrobeny medzi kus na "skolmenie" plexi
vyrobeny deflektor (fabricky za 70-80€ je fakt dost)
kovove stupacky, tiez vlastna vyroba
pancierove hadice (boli na moto)
mini blinkre (boli na moto)
ladak :-)
kryty rukovati
kratke brzdove packy
vyhrievane gripy
ukazovatel zaradenej rychlosti.

ma moja motorka pre tieto upravy mensiu hodnotu?
niekto ma presvedci ze som upravami nieco kamufloval?


ps: v krabici mam odlozene vsetko originalne co zostalo z moto :D


16.03.2011 19:23

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

egres2
 Bahniak 

Ikona

Jeden sused si kúpil maltezáka.Teraz ho strihá do hola.
Je to "Maltezák"?
Ja som si kúpil činského naháča.Nalepím mu chlpy aby vyzeral ako maltezák?
"A obzerá sa okolo či ho niekto vidí" :-D >:-) ;-) :-P


16.03.2011 19:37

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

nerde - moze byt. [dobre], keby som mal cierny motor tak moja ide do PowerCup trikolora.

Mne sa zvacsuje kopka povodnych veci- prepakovanie, packy, blinkre... a nahradil som to pre mna uzitocnymi, ale decentnymi nahradami... a ktore su mnohokrat drahsie ako orig, pripadne dokupujem aj povodne veci, ktore mi chybal - plexy, spataky.
Jooooo, "kolotocarske" upravy teda nemusim

... som celkom zvedav ako bude vypadat perak, dal som si ho streknut do bielej perlete z Hondy CBR600RR Hannspree 07-08.


16.03.2011 23:34

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

nerd: sorráč, rypnem si, ale páči sa mi veta: "biely versys sa nikdy biely nerobil" :-D

a ten two bros :-~ ...ale každý máme iný vkus, inak pekne aj účelne spravená motka [dobre]


16.03.2011 23:48

Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?

len si rypni :D no trosku som to s tym bielym versysom prekombinoval...
mimo to co mas proti two bros? jedine co mi na nom vadi :-) je to ze to je made in usa


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.