Anketa:
Novinky od Kawasaki na rok 2009
ZdieľaťPridané: 22.09.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 7061 [Bleskovky - Novinky]
Máme tu menšiu sestru litrovej Ninje - ZX-6R, modernizáciou prešli ER-6N a ER-6F, medzi cruisermi nám pribudli VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer a VN1700 Classic a pre mladých ľahké endurko KLX250.
Kawasaki Ninja ZX-6R
Veľa technických informácií zatiaľ nie je k dispozícii, tak aspoň v krátkosti. Z fotiek je jasné, že malá Ninja sa bude podobať na väčšieho súrodenca. Predná maska akoby z oka vypadla litrovej verzie, zadná časť je tiež veľmi podobná a Kawa sa vyhýba centralizácii hmoty tým, že výfuk ostal na klasickej pozícii na pravej strane. Vo vnútri však bije vypracovanejší motor, ktorý by mal mať lepší priebeh výkonu v nižších a stredných otáčkach. Čo na prvý pohľad nie je zrejmé, je, že nová šesťka zhodila nejaké to kilečko, teraz váži 191kg aj s náplňami a palivom.
Za športovejší charakter a lepšiu ovládateľnosť hovoria okrem strmšieho sklonu hlavy riadenia aj lepšie komponenty: vylepšená konštrukcia USD vidlice, sériovo montovaný tlmič riadenia Ohlins alebo kazetová 6-stupňová prevodovka.
Kawasaki ER-6N a ER-6F
Najcivilnešie biky v kategórii športovo orientovaných sa tiež dostali na radu pri modernizácii. Keď nahá verzia ER-6N prešla len jemným faceliftom, dizajnéri sa viac realizovali na okapotovanej verzii ER-6F. Zmien sa dočkal aj motor. Vo vysokých otáčkach by mal byť temperamentnejší, zároveň by mal však poskytovať pohodlnú jazdu v nižších rýchlostiach a hlavne bez vibrácií. Nová zadná kývačka a vylepšené pruženie sa starajú o lepšie držanie stopy.
Kawasaki KLX250
Do kategórie malých ľahkých motocyklov pribúda ďalší člen. Priamu konkurenciu spravila Kawasaki modelu WR250R od Yamahy. Zaujímavými prvkami sú napr. zadný nastaviteľný plynový tlmič, predná USD vidlica, kvalitný rám vychádzajúci z väčších endúr a vodou chladený motor. Všetko ako stvorené pre začínajúcich jazdcov. Uvidíme ako na tom bude stroj s cenou.
Kawasaki VN1700 Voyager, VN1700 Classic a VN1700 Classic Tourer
Nový motor s objemom 1700 kubíkov nahrádza doterajšiu 1600ovku a poskytuje väčší výkon a krutiak. Lepšie a plynulejšie využitie výkonu zabezpečuje 6-stupňová prevodovka a elektronicky ovládaný plyn. Nová rada VN bude mať viacero variácií: Classic, Classic Tourer a Voyager. O spomaľovanie sa stará nový brzdový systém K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking), ktorý automaticky zosilňuje brzdnú silu pri prudkom brzdení. Rám prešiel pár zmenami, hlavne je ľahší, kompaktnejší a vďaka nemu je motorka ľahšie ovládateľná.
Pridané: 22.09.2008 Autor: Cacao Zdieľať
Súvisiace články:
- Nové farebné kombinácie pre rok 2015 u Kawasaki - zeON
- EICMA Miláno 2015 - Kawasaki vstupuje medzi skútre do 125, ostatné modely inovované - Redakcia
- Ďalší pán na holenie - 10 000 km na Kawasaki KLX 250 - Awia
- Záver dlhodobého testu: 15 000 km v sedle Kawasaki KLX 250 a polárne dobrodružstvo - Awia
- Live: Little big adventure - alebo potulky za polárnym kruhom na Kawasaki KLX 250 - Awia
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R! - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- UKONČENÉ PRIHLASOVANIE!!!: Voľné jazdy na motokárovom okruhu v Dunajskej Strede, 11.6.2016
- Taká obyčajná výstava motoriek v Nemecku - Motorradwelt Friedrichshafen 2014
- Ako vzniká kombinéza 4SR RR Edition EVO
- Kráľ na každý deň - Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Video: Test GORE-TEX® oblečenia Held Carese a Torno
- S Kawami na trati - Versys vs. Z1000 - časť 2.
- Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys
- (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
- Športová turistika a Kawasaki VN 900 Light Tourer?!?
- ... zobraz všetky články od tohto autora