Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1755 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28804
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17138)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (19 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač

Live: Novinky z EICMA 2008 v Miláne naživo! 4/6

 Zdieľať

Pridané: 04.11.2008 Autor: agressor
Čitatelia: 10502 [Bleskovky - Novinky]

KTM

Po tom ako rakúska značka neukázala absolútne nič nové v Kolíne sme boli plný očakávania. Šepkalo sa, že by mohla KTM konečne predstaviť 690 Adventure (čomu som moc neveril) alebo dokonca superšport s motorom z rady 690. Opak bol však pravdou. Okrem mierne inovovaného modelu 990 Adventure (facelift) predstavila značka dva úplne nové modely.

Ako vynálezca kategórie supermoto predstavila KTM tretieho brata ku svojim 990 SM a 950 SMR – model 990 SMT. Ide o najviac umiernený model z trojice, ktorý je viac ako na hryzenie asfaltu určený na každodennú jazdu, ako aj na turistiku. Proste široko zameraný a úplne všestranný stroj s výškou a menom veľkého dravca. Som zvedavý, ako zapadne v súperivom v kolektíve.

 990 SMT
990 SMT

Vyzerá to tak, že v Rakúsku si povedali, že nebudú ani o kúsok horší ako ich južná konkurencia a preto druhou novinkou od KTM na tohoročnej milánskej výstave je vyladená RC8-ička označená ako RC8R.

 RC8R
RC8R

Okrem novým modelov využila KTM tlačovku aj na poďakovanie sa jazdcom za ich dosiahnuté úspechy v sezóne 2008.

Aprilia

Páni v Aprilii boli až príliš hrdí na svoj pôvod z krajiny motocyklovej veľmoci a preto celá tlačovka aj press materiály poskytli výlučne v taliančine, takže informácií je málo. To, čo ale určite stojí za zmienku je koncept novej Many s označením X. Taliani sa opäť raz blysli a výsledok je dokonale jedinečný. Nízka stavba, endurácke obutie, zadné svetlá na držiakoch spolujazdca, predná maska súčasťou okulárov, tlmič výfuku pod motorom, USD vidlica vypletané kolesá a sedlo dlhé jak asfalt do Milána nie sú zďaleka všetko, čo táto motorka ponúka. Nakoľko totiž vychádza z modelu Mana, nenájdeš na nej páčku radenia rýchlostí a ovládanie zadnej brzdy sa presťahovalo na prázdne miesto po spojkovej páčke. Keď to zhrniem, vyzerá to ako odolná, nenáročná a zábavná motorka nielen do mesta.

´

 Mana X
Mana X

Okrem toho bol k videniu aj RXV 450, ktorý vyhral Rally Faraónov 2008, brat RXV-čky - nový MX model MXV 450 a samozrejme superšportová pýcha Aprilie – RSV4.

 Aprilia RSV4
Aprilia RSV4

Bimota

Superšportovou novinkou od Bimoty je model DB7. Motor má od Ducati 1098, zbytok je typický bimotovský – vyšperkovaný celok s citom pre detaily a svojskými riešeniami.

 Bimota DB7
Bimota DB7

< >

Pridané: 04.11.2008 Autor: agressor Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (19 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: