Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1985 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29831
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17628)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12203)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

DVD Motoride Sand Rally 2011 a Motoride XL Baja Romania 2011 už v predaji

 Zdieľať

Pridané: 14.12.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5880 [Novinky - O motoride.sk]

Skompletovali sme všetky fotografie a videá z oboch XL endruo akcií, ktoré sme tento rok organizovali a v spolupráci s motoproject.sk si môžete tieto DVD + čosi navyše objednať.

DVD Motoride XL Sand Rally 2011:

Posledný Aprílový víkend sa na pieskovej trati neďaleko Malaciek vybláznila necelá stovka(deväťdesiatka) nebojácnych jazdcov na XL endurách. Kto nebol môže iba ľutovať... Tridsať minútový film ako aj všetky fotografie z akcie nájdete na tomto DVD.

Trailer

Video: Trailer: Motoride XL Sand Rally 2011

DVD obsahuje:
  • Film v plnej dĺžke 30 min
  • Trailer
  • Všetky foto vo veľkom rozlíšení (cca 3100 ks)
CENA 8 EUR + balné a poštovné (SR 2 EUR, CZ 3 EUR)




DVD Motoride XL Baja Romania 2011:

Skutočná Rally pre veľké cestovné endurá, alebo príbeh o tom ako sa z nenáročného výletného vozenia po Rumunských šotolinkách vykľula skutočná niekoľkodňová športová rally výzva v štýle pretekov Baja...

Film v plnej dĺžke:

DVD obsahuje:

  • Film v plnej dĺžke 17min
  • Všetky foto (cca 600 ks)
  • Trailer
  • Bonus
CENA 8 EUR + balné a poštovné (SR 2 EUR, CZ 3 EUR)





DVD MOTOPROJECT - To najlepšie z uplynulého roku

Tie najzaujímavejšie videá z dielne motoproject.sk, ktoré ste mohli sledovať počas tohto roku. Nájdete na ňom aj najnovší film 144 hodín, nafilmovaný na ISDE vo Fínsku, ale tiež videá z domácich countrycross pretekov v Žaškove, Domaniži, Kopernici ako aj MMSR supermoto v Dunajskej Strede, speedway v Žarnovici a Touratech Travel Event z Pienin či ďalšie bonusy.

Trailer 144 hodín


CENA 8 EUR + balné a poštovné (SR 2 EUR, CZ 3 EUR)

Ako objednať:

Všetky DVD objednávajte cez mailovú adresu info@motoproject.sk. Uveďte, o ktoré DVD máte záujem a poštovú adresu, na ktorú chcete DVD zaslať. Objednávky budú vybavované priebežne a zasielané na dobierku.

Pridané: 14.12.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »