ISSN 1336-6491 | Online: 1831 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29839
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17633)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12206)
Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Projekt 67 Výsledky - Update 1

 Zdieľať

Pridané: 27.07.2012 Autor: Mirka67
Čitatelia: 5382 [Šport - Motocross]

Keďže po spustení projektu a odprezentovaní prvotných informácii sa patrí predstaviť aj nejaký ten nedávny úspech, dovolila som si pre vás pripraviť ako druhý v poradí krátky súhrn mojich posledných umiestnení.

Posledný víkend som mala možnosť zajazdiť si na pretekoch MX open v Širokom, kde jazdia aj takí známi jazdci ako napríklad Števo Svitko, či Juraj Popovicz. Na tomto podujatí som bola jedinou účastníčkou nežného pohlavia a podarilo sa mi dosiahnuť úctyhodné 22. miesto. Viac ako umiestnenie si však cením možnosť a skúsenosť zajazdiť si na dobrej trati s tými najlepšími, čo u nás jazdia. Pre lepšiu ilustráciu tabuľka s výsledkovou listinou:

1 199 Svitko Štefan SVK KTM
2 103 Kasala Vladimír SVK KTM
3 81 Gergely Leci HUN KTM
4 17 Popovicz Juraj SVK Suzuki Suzuki HPnRacing
5 771 Ondria Tomáš SVK Honda CRF 250 ŠK Budimír
6 53 Bednár Martin SVK Kawasaki
7 211 Valyik Peter SVK KTM 250 SX-F
8 94 Lavo Matúš SVK KTM AMK-Velký Kríž
9 119 Maniak Ľubomír SVK Suzuki RM 250
10 14 Beret Pavol SVK Suzuki
11 350 Dobranský Kamil SVK KTM 3RT Racing Team
12 144 Harmady Martin SVK Yamaha
13 118 Košik Michal SVK KTM 350 SX-F
14 767 Sekerák Milaš SVK Honda RMR
15 509 Leskovjanský Peter SVK KTM
16 102 Hedrichovský Miloš SVK KTM Cross Team Široké
17 198 Koleda Jaroslav SVK KTM KL-Autoracing
18 259 Topoli Slavomír SVK KTM
19 11 Dulovič Jakub SVK Kawasaki 250
20 270 Stožik Dalibor SVK KTM Cross Team Široke
21 96 Kováč Viktor SVK KTM 125 SX AMK Tlmače
22 67 Zavacká Miriam SVK Honda CRF 250
23 200 Marušák Jozef SVK KTM Cross Team Široke
24 66 Ježovica Dávid SVK KTM Cross Team Trnava

Takisto som sa nedávno zúčastnila vo Veľkých Uherciach preteku v rámci seriálu v triede MX2B junior, kde som skončila dvanásta. Zatiaľ som celkovo v tom seriály SG fix cup celkovo 14 z 25, opäť jediná žena

Ako už bolo spomenuté v predošlom článku, na tohtoročných majstrovstvách WMX 1.6.2012 v Šenkviciach som sa ako jediná zástupkyňa zo Slovenska umiestnila na peknom 26. mieste. Na tomto podujatí som tak mala možnosť zajazdiť si v spoločnosti tých najlepších jazdkýň motocrossu. Výsledková tabuľka nižšie.

1 18 Fontanesi, Chiara ITA Yamaha
2 244 Kane, Natalie GBR MCUI KTM
3 3116 Nocera, Francesca ITA FMV KTM
4 4111 Borchers, Anne GER DMSB Suzuki
5 518 Germond, VirginieSUI FMS Suzuki
6 652 Charroux, JustineFRA FFM Yamaha
7 746 van der Wekken, Britt NED KNMV Honda
8 8149 Veenstra, Marianne NED KNMV KTM
9 9193 Braam, Kimberley NED KNMV Kawasaki
10 1098 Schittenhelm, Selina GER DMSB KTM
11 1133 Antosova, Jana CZE ACCR KTM
12 12221 Lankova, Barbora CZE ACCR Kawasaki
13 1336 de Barquin, Morane BEL FMB Honda
14 14292 Fürbacherova, Kristyna CZE SMF Kawasaki
15 1526 Mlynkova, Marika CZE ACCR Kawasaki
16 1634 Dunlop, Alix GBR ACU Honda
17 1714 Hromkova, Tereza CZE ACCR KTM
18 18195 Josta, Samanta LAT LAMSF KTM
19 1917 Amtmann, Daniela AUT OeAMTC KTM
20 2069 Stoutjesdijk, Stephanie NED KNMV KTM
21 2116 Dalecka, Alena CZE ACCR KTM
22 22136 Dunlop, Billie GBR ACU Honda
23 2341 Molnar, Alexandra HUN MAMS Yamaha
24 24987 Lago, Erica ITA FMI Suzuki
25 2551 Marsh, Danni GBR ACU Honda
26 2667 Zavacka, Miriama SVK SMF Honda
27 2793 Parrini, FlorianaITA FMI Fantic
28 2822 Danz, Vanessa GER DMSB KTM

Tento víkend by som rada odjazdila závod v Družstevnej pri Hornáde. O mojich ďalších úspechoch budem pravidelne informovať.

Pridané: 27.07.2012 Autor: Mirka67 Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »