Anketa:
Motocyklové vyhrievacie doplnky amerického výrobcu Heat Demon
ZdieľaťPridané: 06.06.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 14485 [Novinky - PR článok]
Ak sa domnievate, že motocyklové vyhrievanie s nadchádzajúcimi teplotami nad 20 ° C postráda zmysel, nezabudnite, že aj v tomto období môže počas noci, nad ránom, alebo za súmraku teplota poklesnúť aj pod 10 ° C. A to už je dôvod zapnúť vyhrievanie, ak si chcete jazdu naozaj vychutnať.
Kto nikdy neskúsil komfort, aký prinášajú vyhrievané rukoväte, vyhrievané sedadlo, vyhrievaná obuv či vyhrievaná vesta v chladnejších klimatických podmienkach, netuší, o čo prichádza. V nasledujúcich riadkoch Vám predstavíme vyhrievané riešenie amerického výrobcu Heat Demon, ktoré exkluzívne na český a slovenský trh prináša spoločnosť VPM tech s.r.o.
Heat Demon produkty sú štýlové, efektívne a poskytujú vysoký tepelný výkon, ktorý je možné regulovať podľa Vašej potreby. Ak hľadáte kvalitu za prijateľnú cenu v obore vyhrievanie Vášho motocykla, výrobky Heat Demon sú určené práve Vám.
Vyhrievané rukoväte:
![]() |
Ponúkajú najpokročilejšie riešenie v obore. Ľahko sa inštalujú a poskytujú najväčší tepelný výkon pri najnižšom odbere energie.
Vyhrievané rukoväte Heat Demon sú kompatibilné ako s motocyklami Harley Davidson, tak i s motocyklami iných výrobcov. Vždy vám umožnia použitie existujúce rukoväte a svojím prevedením sú dôkazom, že nie vždy musíte kvôli komfortu ustupovať zo svojich požiadaviek na dizajn.
Vo vyhrievaných rukovätiach Heat Demon nie sú používané ani rezistory ani reostaty. Termistorová regulácia zvolenej teploty vyhrievania zabezpečuje jej presné držanie bez výkyvov vplyvom zmien teplôt okolia alebo kolísanie napätia.
Riešenie vnútorných vyhrievaných rukovätí predstavuje inštaláciu dovnútra tyče riadidiel. U vyhrievania vonkajších sú vykurovacie telieska nalepené na tyč. Obe riešenia umožňujú zachovanie originálnych rukovätí a ich pôvodnej hrúbky.
Ovládanie vyhrievania pamätá aj na ergonómiu a bezpečnosť vodiča za jazdy. Zmenu intenzity vyhrievania tak môžete pohodlne vykonať palcom pravej alebo ľavej ruky, bez toho, aby ste museli opustiť cestu pohľadom. Ovládač ponúka 4 úrovne teploty, ergonomicky prívetivú svetelnú signalizáciu a sám o sebe je vďaka štýlovému prevedeniu dizajnovým prvkom. Ovládanie teploty je riadené mikroprocesorom, ktorý zabezpečuje jej presnú reguláciu, eliminujúcu nepríjemné kolísanie. K ľahkej orientácii o zvolenej úrovni slúži vizualizácia LED diódami. Navyše je možné ich jas upraviť - jasné vo dne, tlmené v noci.
Vyhrievacie sady Heat Demon obsahujú všetko, čo potrebujete k jednoduchej inštalácii: ovládač teploty s LED signalizáciou, 2 vykurovacie telesá, káble, prevliekaciu pomôcku k jednoduchej inštalácii káblov cez tyč riadidiel a lepidlo.
Medzi ďalšie výhody patrí:
- Rýchly nábeh vyhrievania
- Čierne alebo chrómované prevedenie
- Celé riešenie rukoväťového vyhrievania je vodovzdorné
- Termistorové regulácia zvolenej teploty vyhrievania zabezpečuje jej presné držanie bez výkyvov vplyvom zmien teplôt okolia alebo kolísania napätia
- Zvyšujú komfort a bezpečnosť riadenia
- Kompatibilné s väčšinou typov rukovätí
- Výkon 40W, prúd menej než 3A
- Cenovo dostupné
Vyhrievané sedadlo:
Kto jazdíte lyžovať do Álp, určite ste mali možnosť zakúsiť komfort vyhrievaných sedadiel na tamojších lanovkách. Hoci sa sedadla dotýkate iba veľmi malou plochu tela, napriek tomu cítite, ako do Vás teplo prúdi a prehreje akosi celé telo. Podobne príjemné je môcť si užívať vyhrievané sedlo na vašom skútri, endure, choppri, apod.
![]() |
- Inštaluje sa pod štandardný továrenský poťah sedadla motocykla. Fixuje sa pomocou kvalitnej 3M lepiacej fólie, aby v priebehu používania nedochádzalo k nežiadúcim posunom
- Vykurovacie teleso je ultra-tenké, vyrobené z karbónových vlákien - extrémne odolný materiál s dlhou životnosťou
- Rozmery 19 x 22,5 cm
- Výkon 20W so spotrebou menej ako 2A
- Balenie obsahuje pripojovací kábel
Vyhrievané oblečenie:
Vyhrievaná vesta
Z ďalších produktov nielen pre motorkárov určite stojí za zmienku vyhrievaná vesta. Je ideálna ako pre motocyklistov, vodičov štvorkoliek a snežných skútrov, tak pre lovcov, poľovníkov, rybárov, či milovníkov ďalších zimných aktivít. Vesta ponúka presne tvarované a ľahké prevedenie, ktoré skvelo padne pod Vašu bundu. Vyberať môžete z veľkostí S až 4XL. Umožňuje navyše jednoduché prispôsobenie Vašej veľkosti vďaka sústave zipsov a pružných elementov. Samotná vesta je vyrobená z Taslanového vlákna, ktoré sa vyznačuje extrémnou trvanlivosťou a odolnosťou voči vode.
![]() |
Ako je riešené vyhrievanie? O to, aby Vám bolo dostatočne teplo aj vo veľmi chladných podmienkach, sa stará dvojica vykurovacích telies, jedno na hrudník a druhé na chrbát. Sú vyrobené z karbónových vlákien, takže sa nemusíte obávať poškodenia. Znesú tak naozaj veľa. Sú navyše ľahko odnímateľné a umožňujú tak bežné pranie vesty samotnej.
Určite Vás v tejto chvíli napadá otázka, ako je riešené elektrické napájanie vesty. Existujú dva základné varianty prevedenia. Prvým variantom je napájanie prídavnou nabíjacou Li-Ion batériou s článkom Samsung ™ Lithium-Ion cells. Kapacita batérie 11.1 Volt je 4400 mAh. Umožní Vám až 7 hodín prevádzky Vašej Heat Demon vyhrievanej vesty. Druhým variantom je napájanie priamo z Vášho motocykla, štvorkolky, snežného skútra, či iného vozidla. V takom prípade stačí len pomocou pružného kábla pripojiť sa po nasadnutí k Vášmu vozidlu. O reguláciu teploty sa stará jednozónový ovládač teploty s možnosťou regulácie 5-timi úrovňami a opäť LED svetelnou signalizáciou. Samozrejmosťou je ochrana proti skratu, prebitiu a podpätiu. Prúdový odber je menej než 3A.
Vyhrievanie obuvi
Hlavne vlastníci chopprov ocenia vyhrievanie obuvi. Ich nohy sú veľmi exponovanou časťou tela. Kto ste za jazdy zmokli, určite mi dáte za pravdu, že pokračovať v jazde, hoci je aj teplo, je veľmi nepohodlné. Ale nemusí to tak byť, ak si zaobstaráte ďalší vyhrievaný doplnok značky Heat Demon - vyhrievané vkladacie vložky do obuvi.
![]() |
- Jednoduchým prispôsobením veľkosti zastrihnutím sú vhodné do všetkých topánok
- Ultra-tenké vyhrievacie elementy vyrobené z high-tech karbónového vlákna
- Zohrejú v celej ploche, od päty až k prstom
- Výkon 18W pri spotrebou 1,5A
Všetky vyhrievacie doplnky firmy Heat Demon je možné prepájať pomocou 2,5 mm konektorov, v ktorých prúdi jednosmerný prúd. Ponúka tak ľahko rozoberateľné prepojenie a vzájomnú kompatibilitu nielen v rámci produktov značky Heat Demon.
Veríme, že Vás produkty Heat Demon zaujali. V prípade ďalších otázok, či vášho záujmu o zakúpení navštívte www.heatdemon.sk.
Pridané: 06.06.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Vyhrievané rukoväte Heat Demon Grip Warmers - Komfortná jazda za každých podmienok - eNeM
- Test vyhrievanej vesty Warm-vest - Herghott
- Elektrický suchoprd - sucho a teplo na motorke - MajoKE
- Test elektricky vyhrievaného motooblečenia Venture - risomas
- Predstavujeme: Oxford má v ponuke vyhrievané rukoväte na všetky druhy motoriek / štvorkoliek - Awia
- Vyskúšali sme Piaggio Medley S (2021) so zimnou výbavou - Herghott
- Minimotoride výlet - zeON
- Vyskúšané na Elefante: Oxford Hot Hands Carbon - vyhrievané rukoväte (návleky) bez nutnosti montáže gripov - Awia
- Ako neuložiť motorku na zimný spánok, alebo ako bezpečne jazdiť aj v zime... - Harly
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!