Anketa:
Odišiel Tamburiniho nástupca dizajnér Sergio Robbiano
ZdieľaťPridané: 03.07.2014 Autor: Retro
Čitatelia: 6283 [Novinky - In Memoriam]
Pri motocyklovej nehode zahynul špičkový taliansky designer Sergio Robbiano. Pracoval pri vývoji Ducati 916, Cagivy Mito a pri celej rade modelov Bimoty. Bol považovaný za nástupcu Massima Tamburiniho.
Smutný deň pre taliansku moto scénu ale aj svet motocyklového dizajnu. Po tom ako skôr tohto roku prehral boj o život legendárny Massimo Tamburini zahynul teraz dizajnér, ktorý bol považovaný za jeho nástupcu. Sergio Robbiano zahynul pri motocyklovej nehode neďaleko Janova.
07.04.2014 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 6323 [Novinky - In Memoriam]
Zomrela legenda dizajnu Massimo Tamburini
Tento víkend podľahol v boji s rakovinou 70 ročný Massimo Tamburini, legenda motocyklového dizajnu.
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Ducati | Bimota | Cagiva | Aprilia |
Model: | 916 Biposto | DB5 Mille | Mito 125 | RSV4 Factory |
Rok: | 1995 | 2005 | 2007 | 2009 |
Novinka: | NOVINKA 2009 | |||
Kategória: | Superšport | Superšport | Superšport | Superšport |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | jednovalec (2T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
Objem: | 916 ccm | 992 ccm | 124.63 ccm | 998.9 ccm |
Max. výkon: | 115.7 k (85.0 kW) / 9000 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7750 ot. | 33.7 k (24.8 kW) / 12000 ot. | 179.5 k (132.0 kW) / 12500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 87.5 Nm / 5750 ot. | 23 Nm / 11000 ot. | 115 Nm / 10000 ot. | |
Kompresný pomer: | 10.0:1 | 7.4:1 | 12.8:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 94 x 71.5 mm | 56 x 50.6 mm | 78.0 x 52.3 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | karburátor | vstrekovanie | |
Rozvod: | SOHC (2V) | DOHC (4V) | ||
Chladenie: | vzduchom a olejom | kvapalinou | kvapalinou | |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | |||
Zdvih vzadu: | 133.5 mm | |||
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová 4 piestik | jednokotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm | 320 mm | 320 mm | |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 | 110/70-ZR17 | 120/70-17 | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 230 mm | 220 mm | |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 | 150/60-ZR17 | 190/55-17 | |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 156 kg | 129 kg | 179 kg |
Výška sedla: | 790 mm | 800 mm | 760 mm | |
Rázvor: | 1425 mm | 1375 mm | 1424 mm | |
Dĺžka: | 1980 mm | 2050 mm | ||
Šírka: | 760 mm | 715 mm | ||
Výška: | 1105 mm | 1165 mm | ||
Svetlá výška: | 150 mm | |||
Objem nádrže: | 17 l | 14 l | 17 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 230 km/h | |||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3 s | |||
Doplnková výbava: | ||||
Iná výbava: | Öhlins vidlica aj tlmič |
Pridané: 03.07.2014 Autor: Retro Zdieľať
Súvisiace články:
- Zomrela legenda dizajnu Massimo Tamburini - zeON
- Oberdan BEZZI - rozhovor s grafickým dizajnérom - Romoto
Ďalšie články tohto autora:
Galéria ku článku:
Najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!