Anketa:
Honda CTX 700 DCT ABS 2014 - Kam to bude, pane?
ZdieľaťPridané: 22.10.2014 Autor: datadive
Čitatelia: 17479 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Hľadáte primestské približovadlo, ktoré hravo zvládne predĺžené víkendy? Chcete sa čoprovať, ale máte rešpekt pred väčšou hmotnosťou, ktorá je pre tento druh typická? Prechádzate zo skútra do sveta motoriek, ale brúseniu sliderov sa chcete stoj čo stoj vyhnúť a automatické radenie by Vám tiež chýbalo? Ak ste aspoň na jednu otázku odpovedali "áno", máme pre Vás ponuku, ktorá sa neodmieta.
Rodokmeň
Modelový rad CTX sme Vám predstavili ako novinku pre rok 2014 približne pred rokom. Za starého otca modelov CTX700 a CTX700N sa dá považovať DN-01, za tatka F6B, a keď sa pozrieme na techniku, maminou bude bezpochýb modelová rada NC700 (NC - NewConcept). Honda CTX 700 je v ponuke vo variante s klasickou prevodovkou, DCT (dual clutch trasmission) prevodovkou a ABS. Nám sa do rúk dostala bielo-čierna fešanda s DCT, ABS. Apropo v písmenkách CTX je zašifrované C - Comfort, T - Technology, X - eXperience a je to trefné pomenovanie, ako sa neskôr ukázalo.
Honda CTX 700 DCT ABS |
Biela košeľa a čierne dvojspojkové nohavice
Jedna platforma pre viacero modelov je nové heslo, podľa ktorého Honda stavia nové stroje. Cestovný cruiser Honda CTX700 je v podstate NCčko s riaditkami potiahnutými dozadu a naopak, stupačkami posunutými dopredu, tomu prispôsobená ergonómia posedu, obalená do príťažlivého šatu poznačeného dobou plastovou. Dojem dlhej motorky robí predná maska, inak sa rám zmenil len pod sedlom. Chróm nájdete na koncovke výfuku, hodil by sa aj na zvody, tá opálená hrdzavá pôsobí rušivo, naštastie nie je veľmi vidieť.
Porovnanie rámov NC700 a CTX700 |
Z dizajnu a použitých materiálov je na prvý pohľad jasné, že Honda sa snaží zahrať maximum muziky za minimum peňazí. To, čo je vidieť, tam sa nešetrí, to, čo na očiach až tak nie je, zvládne aj matnú čiernu. Pekná perleťovo biela (Fadeless) kapotáž sa stará o pohodlie jazdca, čo sa ochrany pred vetrom týka, zvláda veľmi dobre aj odvod tepla od motora, pomocou vzduchu prúdiaceho okolo predného svetlometu a rebrovania po stranách. Poteší tiež kastlíkom na drobnosti v priestore, kde by ste čakali iba veko nádrže, podobne ako pri NC700. Proste pekná, funkčná kapotáž s viditeľným motorom, zodpovedajúca určeniu použitia.
Sedlo nízko položené (719 mm a dá sa úpravou znížiť), pohodlné a mäkučké, spolujazdec má luxusný priestor vybavený dvoma madlami po stranách. Stupačky rozpočtové, potiahnuté gumou a vybavené hlásičmi náklonu.
Prístrojovka prehľadná, dobre čitateľná aj na priamom slnku, ponúka na displeji klasické informácie TripA/B, celkovo prejdené km, čas, stupnice s otáčkami a palivom, rýchlosť a údaje z prevodovky (jazdný režim a zaradenú rychlosť). Vrchný riadok okrem klasických prúser kontroliek signalizuje neutrál, smerovky, diaľkové svetlá a ručnú brzdu. Po stranách select a reset. Klasika, všetko podstatné je na očiach.
Svetlomet vpredu je pekne tvarovaný do špicu a obsahuje 55W H4 žiarovku. Zadné svetlo je ledkové, smerovky sú síce so žiarovkami, ale výborne viditeľné, fungujú na US spôsob.
Na koniec povinného odstavca som si nechal ovládacie prvky. Neviem, ako je na tom klasika, ale automat má tie gombíky pochopiteľne inak, ako som zvyknutý. Kvalita spracovania dobrá, umiestnenie intuitívne (veľmi rýchlo som si zvykol, aj keď chvíľku som hľadal sveteľnú húkačku (PASS)). Ľavá rukoväť obsahuje: ovládanie pre svetlá, blikačky, trúbu, smerovky, sekvenčné radenie "plus" , "mínus" a ručnú brzdu. Pravá: páčku brzdy, štartér, vypínač motoru, prepínač pre automatické (AT) alebo manuálne radenie (MT) a ovládač režimu automatickej prevodovky (D,S) a neutrálu. Plyn je klasický lankový. Dizajn by som zhodnotil v skratke ako priťažlivý a účelový bez väčších výhrad.
Motor má zaujímavý pôvod, je to vlastne 1,4l benzínový motor pôvodne vyvinutý pre Hondu Jazz, rozrezaný na polovicu a upravený pre použitie v motocykloch. Papierovým výkonom tento radový dvojvalec so štvorventilovou technikou a rozvodom SOHC nijako neohúri. Pri objeme 670 ccm sa zdá byť výkon 47 a pol koňa málo (35 kW pri 6250 rpm), ale zdanie klame. Na nízke otáčky vyladený dosahuje krútiaci moment 60Nm (pri 4750 rpm) zvláda svoju robotu výborne. Verím, že po prvom zvezení by mu tie kone málokto tipol, osobne by som hádal mimálne o tretinu viac. Za zmienku určite stojí jeho uloženie, čím výrazne prispieva k ovládateľnosti stroja s váhou 244 kg a rozmermi 1 165 mm šírka, 2 255 mm dĺžka, 840 mm výška.
Šesť stupňová automatická prevodovka DCT s dvoma spojkami, ktorá preraďuje v dvoch automatických režimoch (AT) Drive, Sport a v režime manuálneho radenia (MT) zaujme z použitej techniky najviac. D - Drive, preraďuje oproti S - Sport v nižších otáčkach. Rýchlosti naskakujú bez väčšieho trhania, preradenie je cítiť, predsa len to nie je skútrový variátor s gumeným remeňom, ale plnohodnotný automat hnaný reťazou.
Prierez dvojspojkovou prevodovkou |
O brzdenie sa stará vpredu jeden 320mm kotúč v kombinácií s dvojpiestom a vzadu 240mm kotúč a jednopiest. ABSko druhej generácie nekope do páčok, brzdy sú spriahnuté a ich prejav zodpovedá štýlu motorky, mäkké, efektívne.
Nádrž 12 litrov nie je veľa (rezerva 2,7 l), pri udávanej spotrebe 3,6 l na 100 km to vyzerá primerane.
Podvozok v číslach znie : 41mm tlmiče so zdvihom 10 cm vpredu, MonoShock tlmič so zdvihom 11 cm vzadu s nastaviteľným prepätím pružiny. Svetlá výška 13 cm, rázvor 1 529 mm. Továrenské obutie je rovnaké ako na NCčko, 17 palcové 120/70, 160/60 Bridgestone 023. A posledné číslo, predná vidla má skoln 27,5° .... poďme jazdiť.
Kočiar s koňmi aj pohoničom
Čo to som si o Honde CTX 700 naštudoval, ale aj tak som bol prekvapený zoči voči jej robustnosťou. Že to bude automat, mi zabudli povedať. Opatrne som ju odtlačil za roh, nech moj prípadný fail neskončí na youtube. Ocenil som manévrovateľnosť na mieste a malý polomer otočenia. Na môj vkus má ale až moc gombíkov, trochu som sa zľakol, a tak si vyžiadam mini školenie priateľom na telefóne. Po krátkom rozhovore a uistení, že sa nie je čoho báť, hupsnem do sedla. Príjemné, pohodlné, nízko nad zemou. Na umiestnenie stupačiek si budem musieť zvyknúť.
Zrkadlá fajn, vidím za seba, kufre (2x29 l objemu), ktoré sú v základe, nepresahujú, takže najširšie miesto sú zrkadlá. Naštartujem, motor si spokojne buble, stlačím "D" ako drive, ozve sa cvaknutie a na prístrojovke sa objaví "1". Rozbeh absolútne bez problémov (nikdy neskape), pri 20 km/h naskočí na displeji "2". Prevodovka cvaká po 60 km/h, to už má zaradenú šestku pri 3000 rpm, tak si nejak šomrem popodnos, že a čo bude ďalej. Na obchvate potočím šulec trochu viac a sledujem, ako si mašinka o stupeň podradí, zrýchľuje s otáčkami, a keď povolím plyn, šupne tam znova šestku. Všetko to prebieha bez šklbancov, prekvapivo plynule, akurát sa mi zdá, že "D"éčko ten motor drží zbytočne nízko, skúšam "S". Na cruiser paráda, mašina ožila, nechá sa točiť až k maximu krútiaceho momentu, a keď treba, podradí aj o dva stupne. Prejav motora sa mi tiež páči viac ako v režime "D".
Vyklusávanie mestom
Predomnou sa formuje zápcha, brzdím z 90ky a na prístrojovke sledujem rýchlosti, ako cvakajú smerom nadol. Skúšam posúvanie bez klasického spojkovania, hľadania neutrálu, preraďovania hore dole a je to celkom príjemné, zvykol by som si. Plyn znamená dopredu sa, brzda stop, iné neriešim, akurát si treba zvyknúť na preraďovanie okolo 20 km/h. Posúvanie okolo tejto rýchlosti je trochu trhané.
So zvyšujúcou sa teplotou v prilbe, trpezlivosť s telefonujúcimi prekážkami klesá, mačkám "D" a začnem sa drať dopredu. Keď potrebujem zavadzača upozorniť na svoju prítomnosť, šťuknem "N" a pošteklím plyn, väčšinou to stačí. Prepletanie medzi autami je na mohutnosť stroja až prekvapivo ľahké, výborne vyvážený stroj, žiadna námaha alebo boj s váhou v nízkych rýchlostiach. Tým, že motorka polku roboty robí za mňa, ostáva mi viac pozornosti na dopravu okolo mňa.
Dynamika jazdy v mestských rýchlostiach za jedna a to najmä vďaka prevodovke. Mini protiveterný štítok do mesta stačí. Kastlík na nádrži prichýli cigošky, telefón, kľúče, doklady aj bugilár. Kufre sa dajú jednoducho zložiť, keby náhodou niekomu zavadzali, tašku s notebookom tam nacpem, prilbu nie. Každodenné dochádzanie do práce musí byť s týmto strojom veľmi príjemná záležitosť. Trošku ma mrzelo, že na križovatkách po mne čumeli skôr starí chlapi spoza volantu, než čučoriedky na chodníkoch. Spotreba pri jazde mestom 4,2 l.
Príjazd do garáže sa často v testoch nespomína, ale tu si ho neodpustím. Mám to mierne do kopca, čo mi vždy komplikuje hľadanie kľúčov. Neutrál, stojan, prešacovať vačky, klúče v zuboch a podobné cvičenia. S CTXkou prídem pred bránu, zatiahnem ručnú, z kastlíku vyberiem klúče, otvorím bránu, klúče stále v ruke a pravou po uvoľnení brzdy sa hrniem dnu. Paráda pre mňa a frajerina pre prizerajúcich sa.
Poklusom mimo mesta
Na vyhliadkovú jazdu mimo mesto je tento stroj stvorený. Vyvalený ako v obývačke pred telkou sa kotúľam cestičkami rýchlosťou 90 km/h. Motorka si buble svoje v "D" režime, ja by som ho skôr nazval economy, keď potrebujem obehnúť dáke auto, šťuchnem tlačítko mínus, mašinka pod plynom okamžite podradí a za patričného zvukového doprovodu nechávam zavadzača za sebou. Veľmi pohodové povozeníčko, čistá kochačka. Ako príklad uvádzam moje túlanie sa po dedinkách okolo Trnavy. Hľadal som cacaa štýlom "telefón s GPS v ľavej ruke, motorka v pravej." Spotreba mimo mesta v režime "D" 3,8 l.
V režime prevodovky "S"port trošku vycerí zuby a ja tiež ... cez úsmev. Prejav motora je viac drsňácky, automat preraďuje niekde tesne pod 5000 rpm a ochotnejšie sa nechá vytáčať. "S" mód mi sadol viac ako "D", a tak si ho nechávam aj na zákruty za Hlohovcom.
Do zákrut sa preklápa sama, stačí ju správne namieriť a ide ako pes po údenom, isto a bez zaváhania, jediným limitom sú stupačky. Pri ostrejšej jazde, nie je problém isť od stupačky po stupačku(!).
Treba si dať pozor na prudké výjazdy zo zákrut, keď moc otočíš plyn, automat podradí, motorka v náklone sebou šklbne a to dokáže pekne nastrašiť. Časom som si zvykol a skúšal pseudo power drifty, samozrejme, bez úspechu, no výborne som sa zabavil, na 35 kW rozhodne viac, akoby som čakal.
Brzdy výborne sekundujú zvyšku stroja, ľahko dávkovateľné a účinné. Nepodarilo sa mi spriahnuté brzdy zablokovať tak, aby zaplo ABS alebo som si to jednoducho nevšimol. Žiadne klepanie do páčky sa nekonalo. Spotreba pri bláznení v režime "S" 4,2 l.
Omylom sa mi podarilo vyskúšať aj poľné cesty. Zajačiky a zubaté vtáčiky v rýchlosti 40 km/h uskakovali z cesty, ktorú tvorila brázda po traktore. Podvozok pracoval výborne, problém bol iba s blatom, tam šmýkala, inak vyhliaková jazda a za mnou efektný mrak prachu. Pripadal som si ako v gýčovom americkom filme.
Bičovanie na diaľnici
Jazda po diaľnici bola trochu problém, s veľkým sebazaprením sa to chvíľu dalo vydržať. Pri rýchlostiach okolo 130 km/h je mini veterný štítok absolútne nedostačujúci. Čiara hmyzu začína niekde v polke hrudníka a hlavou riadne lomcuje nápor vetra. Motorifle mi zrolovalo až na kolená a ani mašine sa poryvy po obehnutí kamiónu moc nepáčili. Vyžmýkal som maximálne 160 km/h. O dynamike sa dá hovoriť po rýchlosť 150 km/h, potom to stúpa pomaly.
Skúsil som v 120ke zaradiť štvorku s úmyslom dotknúť sa obmedzovača, bez úspechu, elektronika si akékoľvek vylomeniny spoľahlivo postráži, prevodovka si nenechá ubližovať. Na diaľnicu treba rozhodne vyššie plexi (doplnková výbava) a cestovateľské gate, popr. zastrčiť rifle do čižiem. Ja som radšej zvoľnil na znesiteľných 110-120 a na najbližšej odbočke zliezol dole. Do poznámok si píšem - diaľnica je na tejto mašine za trest. Spotreba 4,8 l až 5 l.
Kočiar pre dvoch
Na testovanie jazdy vo dvojici sa priateľka tešila, tj. motorka sa jej páčila. Oceňujem, že si hneď všimla "stratenú" spojkovú páčku. Po odhalení tajomstva, že aj motorky môžu mať automatickú prevodovku sme sa vybrali krížom cez mesto, niečo zakúsnuť do blízkej dedinky. Jazdné vlastnosti sa zmenili len minimálne. V malých rýchlostiach som cítil váhu navyše, ale prišla vhod v zákrutách. Motorka sedela ešte lepšie ako pri sólo jazde. Častejšie bolo treba podradiť, hlavne pri jazde do kopca. Po približne 100 km si frajerka pochvaľovala pohodlie a madlá po stranách sedla spolujazdca. Ocenila by opierku (doplnková výbava), asi kvôli "S" režimu.
Trochu som machroval a predvádzal ľahkosť ovládania, motor, že stačí iba jedna ruka a ako funguje automat. Hneď ju chcela sama skúšať, ale keďže pravidlá testovania nepustia, ostal som bez večere.
Ak by som mal známkovať, dal by som jej za mesto dvojku, a to len kvôli šírke, inak by to bolo jedna. Za diaľnicu tri mínus a za jazdu okreskami jedna s hviezdičkou. Športové vyžitie komentovať nebudem, na to sú vhodné iné stroje a nie cruiser s 35 kW.
Konkurencia
Veľmi ťažko sa mi hľadala konkurencia k Honde CTX 700 DCT ABS. To, čo ponúka tento cruiser s automatom, nikto iný v ponuke nemá, a tak mi ostala len nahatá verzia CTX700N. Keď oželieme DCT a pripustíme do súboja cruisre s Véčkom pod liter objemu, hnané inak ako reťazou, dá sa spomenúť Kawasaki VN900, Honda Shadow VT750, Suzuki Intruder M800, Yamaha XV950, Japonci a tiež piánko mašinky. Z nejaponcov asi Triumph Speedmaster ...
Zvonec na koniec
Podobne ako pri modeloch NC700 a Integra sú v zameriavači CTX700 DCT hlavne začínajúci motorkári, motorkári po dlhšej pauze a nemotorkári. Ideálna motorka na víkendové túlačky, či sólo, alebo vo dvojci a mesto jej tiež neprekáža. Po drobných úpravách slušný low-cost cestovateľ. Naši českí bratia by povedali: pohoda, klídek, tabáček, a kedže ľavú ruku veľmi nie je treba, môžete si aj pobafkať. Už viem, o čom snívajú muži po päťdesiatke, a tá somarina na prostatu, čo stále otravuje v TV to nebude.
Plusy, mínusy
plusy DCT prevodovka, pohodlie, rozloženie hmotnosti, kufre v základe | mínusy Ochrana proti vetru vo vyšších rýchlostach, zatiaľ málo doplnkov - nový model |
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Honda CTX 700 DCT ABS 2014
Servisný interval | 12 000 km |
Spotreba | 3,6 l/100 km |
Objem nádrže, z toho rezerva | 12 l (2,7 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 255 km |
Otáčky motora pri 50, 90, 130 km/h | 3000 ot. / 3000 ot. / 4500 ot. |
Cena motorky | 8890,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Nosič kufra topcase | 210 EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | v cene |
Príplatok ABS | v cene |
Vyhrievané rukoväte | 350 EUR |
Turistické plexi | 239 EUR |
Ceny vybraných ND:
Páčka brzdy | 21,12 EUR |
Stupačka | 28,25 EUR |
Spätné zrkadlo | 68,5 EUR |
Smerovka | 48,62 EUR |
Svetlomet | 409 EUR |
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Slovensko . Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR,
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Kawasaki | Honda | Suzuki |
Model: | CTX700 | VN900 Custom | VT 750 Shadow | Intruder M 800 |
Rok: | 2014 | 2014 | 2012 | 2013 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | ||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 670 ccm | 903 ccm | 745 ccm | 805 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot. | 50.3 k (37.0 kW) / 5700 ot. | 45.6 k (33.5 kW) / 5500 ot. | 53.3 k (39.2 kW) / 6000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60 Nm / 4750 ot. | 78 Nm / 3700 ot. | 64 Nm / 3500 ot. | 69 Nm / 3200 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 9.5:1 | 9.6:1 | 9.4 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73 x 80mm | 88.0 x 74.2 | 79.0 x 76.0 mm | 83.0 x 74.4 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC | SOHC |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | automatická 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | remeň | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 107 mm | 150 mm | ||
Zdvih vzadu: | 110 mm | 103 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 300 mm | 296 mm | |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 80/90-21M/C 48H | 120/90-17M/C 64S | 130/90-16 M/C 67H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | bubnová | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 270 mm | 180 mm | |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 180/70-15M/C 76H | 160/80-15M/C 74S | 170/80-15 M/C 77H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 278 kg | 256.3 kg | 277 kg | |
Výška sedla: | 720 mm | 685 mm | 658 mm | 700 mm |
Rázvor: | 1530 mm | 1645 mm | 1640 mm | 1655 mm |
Dĺžka: | 2405 mm | 2510 mm | 2500 mm | |
Šírka: | 895 mm | 920 mm | 955 mm | |
Výška: | 1120 mm | 1125 mm | 1110 mm | |
Svetlá výška: | 114 mm | 130.8 mm | 140 mm | |
Objem nádrže: | 12 l | 20 l | 14.6 l | 15.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 5.2 l/100km | |||
Dojazd po rezervu: | cca 288 km | |||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 9/2014 8.495,-EUR |
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | Yamaha | Triumph |
Model: | CTX700 | XV 950 | Speedmaster |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Klasika | Klasika |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 670 ccm | 942 ccm | 865 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot. | 52.1 k (38.3 kW) / 5500 ot. | 62.6 k (46.0 kW) / 6800 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60 Nm / 4750 ot. | 79.5 Nm / 3000 ot. | 74 Nm / 3300 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 9.0 : 1 | 9.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73 x 80mm | 85.0 x 83.0 mm | 90.0 x 68.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | DOHC |
Chladenie: | kvapalinou | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | automatická 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | remeň | reťaz |
Zdvih vpredu: | 107 mm | 135 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 110 mm | 110 mm | 96 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jedno kotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 298 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 100/90-19M/C 57H | 100/90-R 19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 298 mm | 285 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 150/80B16M/C 71H | 170/80-R 15 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 250 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 247 kg | ||
Výška sedla: | 720 mm | 690 mm | 690 mm |
Rázvor: | 1530 mm | 1570 mm | 1600 mm |
Dĺžka: | 2290 mm | 2367 mm | |
Šírka: | 830 mm | 825 mm | |
Výška: | 1120 mm | 1120 mm | |
Svetlá výška: | 114 mm | 130 mm | |
Objem nádrže: | 12 l | 12 l | 19.3 l |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 9/2014 8.690,-EUR | Cena 09/2014: 8.350.- EUR |
Pridané: 22.10.2014 Autor: datadive Zdieľať
Súvisiace články:
- Honda GL1800 Goldwing Tour DCT 2019 - luxusný šesťvalec trochu inak - Awia
- Najlepší deň v roku - s Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2017 v piesku - Awia
- Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Herghott
- Rodný list. Dieťa: Honda NC 750X DCT - MajoKE
- Prvé dojmy - Novinky Honda NC750X a Integra - zeON
- Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii - Awia
- Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii - Awia
- Honda CMX1100T Rebel DCT (2023) - Odpadlík Reno Raines by dnes jazdil na nej! - Muli
- Test crossoveru Honda X-ADV: s prehľadom zvláda diaľnice aj poľňačky - Herghott
- Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021) - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Speed Triple 1050 S 2016 - chuligán nám dospel
- Nový Ducati Superbike s V4 motorom?
- Nová Jawa 350 OHC?
- Intermot 2016: Harley Davidson s novými motormi
- Intermot 2016: Horex predstavil retro klasiku s VR6 motorom
- Intermot 2016: Novinky značky Indian
- Boli sme na siedmom ročníku Honda Fest, Lipno - Šumava 2016
- Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F
- Boli sme na BMW Motorrad Fest 2016 v Poľsku
- Harley-Davidson Praha druhý krát Kráľom Customov
- ... zobraz všetky články od tohto autora