Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 880 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29729
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17579)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12150)
Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Šesťdňová Košice 2015 - mapy trás a itineráre

 Zdieľať

Pridané: 06.09.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11941 [Šport - Šesťdňová]

Ak chcete sledovať Šesťdňovú priamo na mieste na vlastne oči prinášame vám prehľadný program po dňoch aj s mapami trás a itinerármi.

ISDE 2015 - deň 1 a 2 - 7. - 8. 9. 2015:

Dve kolá, 3 špeciálne testy, 4 časové kontroly. Celková vzdialenosť 275 km, časový limit 8 hodín.

Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 1. a 2. deň
Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 1. a 2. deň

Miesta testov (klikni pre zobrazenie na mape + GPS súradnice):

1. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
Optima - Košice Parc Fermé 0 07:45 / 07:50
Optima - Košice Start 0 08:00
ET Baška Enduro Test 4,5
TC 1 Opátka Time Control 28,2 08:45 / 11:35
TC 2 Vyšný Medzev Time Control 60,7 09:40 / 12:30
ET Vyšný Medzev Enduro Test
TC 3 Kojšov Time Control 95,2 10:50 / 13:40
CT Košická Belá Cross Test
TC Paddock Time Control 137,2 11:57 / 14:47

2. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
ET BaškaEnduro Test
TC 1 Opátka Time Control 165,4 12:42 / 15:32
TC 2 Vyšný Medzev Time Control 198 13:37 / 16:27
ET Vyšný Medzev Enduro Test
TC 3 Kojšov Time Control 232,4 14:47 / 17:37
CT Košická Belá Cross Test
Paddock Prefinish 274,4 15:49 / 18:39
Paddock Finish 275,4 16:04 / 18:54

ISDE 2015 - deň 3 - 9. 9. 2015:

Dve kolá, 3 špeciálne testy, 4 časové kontroly. Celková vzdialenosť 283 km, časový limit 8 hodín.

Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 3. deň
Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 3. deň

Miesta testov (klikni pre zobrazenie na mape + GPS súradnice):

1. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
Optima - Košice Parc Fermé / Working Area 0 07:45 / 07:50
Optima - Košice Start 0 08:00
ET Jahodná Enduro Test 7
TC 1 Kojšov Time Control 43,5 09:07 / 11:49
ET Vyšný Medzev Enduro Test
TC 2 Vyšný Medzev Time Control 80 10:19 / 13:01
TC 3 Opátka Time Control 112 11:17 / 13:59
ET Baška Enduro Test
TC Paddock Time Control 141 12:02 / 14:44

2. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
ET Jahodná Enduro Test
TC 1 Kojšov Time Control 184,5 13:09 / 15:51
ET Vyšný Medzev Enduro Test
TC 2 Vyšný Medzev Time Control 221 14:21 / 17:03
TC 3 Opátka Time Control 253 15:19 / 18:01
ET Baška Enduro Test
Paddock Prefinish 282 15:59 / 18:41
Paddock Finish 283 16:14 / 18:56

ISDE 2015 - deň 4 a 5 - 10. - 11. 9. 2015:

Dve kolá, 3 špeciálne testy, 4 časové kontroly. Celková vzdialenosť 267 km, časový limit 8 hodín.

Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 4. a 5. deň
Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 4. a 5. deň

Miesta testov (klikni pre zobrazenie na mape + GPS súradnice):

1. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
Optima - Košice Parc Fermé 0 07:45 / 07:50
Optima - Košice Start 0 08:00
TC 1 Opátka Time Control 26 08:38 / 11:18
TC 2 Gelnica Time Control 60 09:45 / 12:25
CT Gelnica Cross Test
ET Kojšov Enduro Test
TC 3 Jahodná Time Control 109,5 11:13 / 13:53
ET Jahodná Enduro Test
TC Paddock Time Control 133 11:59 / 14:39

2. kolo:

Miesto typkm Čas prvý / posl. jazdec
TC 1 Opátka Time Control 159 12:37 / 15:17
TC 2 Gelnica Time Control 242,5 15:12 / 17:52
CT Gelnica Cross Test
ET Kojšov Enduro Test
TC 3 Jahodná Time Control 208,5 14:05 / 16“45
ET Jahodná Enduro Test
Paddock Prefinish 266 15:52 / 18:32
Paddock Finish 267 16:07 / 18:47

ISDE 2015 - deň 6 - 12. 9. 2015 - Záverečný motokros Kechnec:

Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 6. deň
Šesťdňová Košice - ISDE 2015 - mapa 6. deň

Miesta testov (klikni pre zobrazenie na mape + GPS súradnice):

Miesto typČas prvý / posl. jazdec
Optima - Košice Parc Fermé 07:45 / 07:50
Optima - Košice Start 08:00
Kechnec Prefinish 08:48 / 11:18
Kechnec Finish 09:03 / 11:33
Kechnec Final Motocross

Pridané: 06.09.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »