Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 825 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Naživo: Africa Twin Tunisia Adventure:

» Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - 21.11.2017 18:20:

Dnes poobede poctivý dunový výlet podľa Bebovho webu. I ked pistu sme netrafili tak sme sa motali dunami menšími uz od začiatku. Potom cca 20km fakt namakaneho dunoveho poľa. Duny 20m vysoké medzi nimi niekedy hlboké jamy, ktoré sme volali studňa. Jazdiť sa dá ale boli sme už naľahko a bol to rozdiel. Dali sme 100km výlet za pol dňa ale sme fakt unavený, bolia ruky, nohy, mozole i duša ;-) Duny sú tu ale iné ako v Maroku, iný piesok. Od stolovej hory sme šli naopak a museli sme na duny vychádzať strmou stranou.Zaberák hlavne na ruky. Ako bonus na záver už pred ksarom sme nabehli takner po tme do blata. Kto by to bol čakal že? Motorky su zablatene, jak so slovenského endura. Dáme plechovku, slaninu a ideme spať

Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure

» Sleduj NAŽIVO
MOTOQUAD www.foxracing.sk DS auto Sumoto Brno Indian - www.klasikmoto.sk VR46 - motosvet.sk choppermania.sk

Anketa:

Tvoja prvá motorka bola:

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (17)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2016: Ducati prináša najsilnejší sériový model 1299 Superleggera (220 koní!), malú Multistradu, malého Monstra, dva nové Scramblery a Monster 1200 S

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer
Čitatelia: 8160 [Novinky - Predstavujeme]

V predvečer otvorenia milánskej výstavy EICMA odhalila Ducati ďalšie horúce novinky pre rok 2017. Tlačovka bežala aj naživo cez internet, sledovalo ju vyše 400 000 ľudí. A veru bolo sa na čo pozerať.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2016:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 |

Prezentátorom bol opäť šéf Ducati Claudio Domenicali, ktorý tlačovkou sprevádzal uvoľnene, v motorkárskom štýle a v neformálnom oblečení. Hneď na úvod si pozval Chaza Daviesa, ktorému sa na Panigale tento rok vo WSBK veľmi darí, a Andrea Doviziosa, ktorý v MotoGP tiež nemusí byť smutný, koniec koncov obaja títo chlapci v posledný októbrový víkend jazdili v podstate stále neohrozene na prvých miestach. Nezabudli pripomenúť, že budúcu sezónu v ich stajni v MotoGP uvidíme Jorgeho Lorenza, a potom začalo samotné predstavovanie nových modelov.

Ducati 2017, tlačová konferencia
Ducati 2017, tlačová konferencia

Dva nové Scramblery

Rodina Scramblerov, doteraz pozostávajúca z piatich modelov, sa rozširuje smerom do klasického štýlu, ktorý bude reprezentovať novinka Cafe Racer, a aj do enduráckeho štýlu, kde svoje miesto zaujal nový model Desert Sled.

Ducati SCRAMBLER DESERT SLED 2017
Ducati SCRAMBLER DESERT SLED 2017

Pri verzii Cafe Racer ide skôr iba o ľahké tuningové a estetické zásahy, ako pridanie plochy pre štartovné číslo, kryty spolujazdcovho sedla, typické kafáčovské riadidlá a spätné zrkadlá, plus tomu zodpovedajúce lakovanie a grafika (nesmieme zabudnúť ani na športové obutie Pirelli Diablo Rosso II), ale na Desert Sled nájdeme pekné zlaté vypletané kolesá obuté na štupľoch, krátke a rovné sedlo, zvýšené riadidlá, vysoký blatník, či aj drobnosť ako mriežku na svetlomete. Oba konce pruženia majú zdvih 200 mm a sú plne nastaviteľné. Claudio Domenicali zdôraznil, že s Desert Sledom sa naozaj dá jazdiť ako tí jazdci na prezentačnom videu, a preto bol napríklad posilnený aj rúrkový rám.

Ducati SCRAMBLER CAFE RACER 2017
Ducati SCRAMBLER CAFE RACER 2017

Ducati 2017 - Scrambler
Ducati 2017 - Scrambler

Ducati 2017 - Scrambler
Ducati 2017 - Scrambler

Menšia Multistrada

Malá Multistrada nesie označenie 950, a to samozrejme podľa motora, ktorým je malá Testastretta s 937 kubíkmi. Tá produkuje 113 koní pri 9000 otáčkach, čo je o 47 menej, než jej veľká sestra, pričom krútiak má máličko cez 96 Nm, 80 % je však k dispozícii v najčastejšie používaných otáčkach. Multistrada 950 je koncipovaná ako motorka na každý deň, aj s občasnými výletmi do terénu, a preto má aj obojstrannú kyvku a 19-palcové predné koleso.

Ducati MULTISTRADA 950 2017
Ducati MULTISTRADA 950 2017

Podobne ako všetky Multistrady, aj 950 ponúka štyri režimy motora - urban, enduro, touring a sport. V spojitosti s podvozkom tu však nenájdeme žiadnu elektroniku, všetko si treba nastaviť manuálne - vpredu je plne nastaviteľná KYB USD vidlica s priemerom 48 mm, vzadu tiež plne nastaviteľný Sachs. Zadná pneumatika je 170, a pohotovostná hmotnosť 227 kg. V základe je aj Ducati safety pack, čo znamená ABS s trakčnou kontrolou. Prístrojovka je menej luxusná než pri väčších sestrách: pozostáva z LCD displeja, avšak pomerne veľkého.

Ducati MULTISTRADA 950 2017
Ducati MULTISTRADA 950 2017
Ducati MULTISTRADA 950 2017
Ducati MULTISTRADA 950 2017

Video: Ducati Multistrada 950 2017

Multistrada 950 priniesla aj úplne nové ovládače, či hliníkové ramená spätných zrkadiel. K dispozícii budú štyri balíčky výbavy, z ktorých najzaujímavejší je určite Enduro Pro s vypletanými kolesami a off-road doplnkami.

Ducati MULTISTRADA 950 2017
Ducati MULTISTRADA 950 2017

Monster 1200 S


Známe "monštrum" prešlo ľahkou diétou - má kratší rázvor, menšie proporcie a bez benzínu sa mu na váhe ukáže necelých 206 kg. Sedlo je nastaviteľné a svetlomet úplne nový, s ešte výraznejšími dennými LEDkami. Výkon narástol na rovných 150 koní. Novinkou v rade Monstrov je obojsmerný quickshifter, pričom verzia S ho bude mať v základe. Farebná TFT obrazovka odteraz ukazuje viac údajov, napríklad aj zaradený prevodový stupeň. Takmer samozrejmosťou je Öhlins, monoblokové Brembo M50, a po novom aj plný Ducati Safety Pack vrátane "zákrutového" ABS.

Ducati MONSTER 1200 S 2017
Ducati MONSTER 1200 S 2017

Ducati MONSTER 1200 S 2017
Ducati MONSTER 1200 S 2017
Ducati MONSTER 1200 S 2017
Ducati MONSTER 1200 S 2017

Video: Ducati Monster 1200S 2017

Monster 797

Monster sa tak trochu aj vracia ku koreňom, opäť prichádza so vzduchom chladeným motorom - a to samozrejme s tým, ktorý poznáme napríklad zo Scramblerov. Má 803 kubíkov, 75 koní, a monstrík v tomto prípade aj obojstrannú kyvku, ale napríklad svetlo s denným svietením z veľkého Monstra.

Ducati MONSTER 797 2017
Ducati MONSTER 797 2017

Ducati MONSTER 797 2017
Ducati MONSTER 797 2017
Ducati MONSTER 1200 S 2017
Ducati MONSTER 797 2017

Video: Ducati Monster 797 2017

Najvýkonnejšia sériovka - 1299 Superleggera - má až 220 koní!

Evolúcia predošlej Superleggery prináša niekoľko dosť nevídaných vecí - má napríklad plne karbónový rám (váži 2,6 kila, čo je o 1,7 kila menej než hliníkový), kyvku aj kolesá (4,1 kg a 4 kg), a samozrejme aj všetky kapoty. Silno podštvorcový motor s vŕtaním až 116 mm a iba s dvoma piestnymi krúžkami produkuje v základe 215 koní, pri použití racing kitu až dosť brutálnych 220. Mokrá hmotnosť stroja bez benzínu je 165 kg, pri použití racing kitu 162 kg. Zdá sa nám, že použitá farba je o niečo červenšia než na predchádzajúcej Superleggere, čo je však úplne zrejmé, sú výfuky vyvedené ponad zadné koleso. Nemusíme pripomínať, že produkcia tohto modelu je obmedzená na 500 kusov.

Ducati pre majiteľov novej Superleggery ponúka oblečenie priamo na mieru, ktoré si vie jazdec navyše personalizovať. Šťastný majiteľ dostane aj vstup na špeciálny track event, kde si môže na svojej novej motorke zajazdiť hneď po boku špeciálu priamo z WSBK. Superleggeru na pódium priviezol Casey Stoner.

Ducati 1299 SUPERLEGGERA 2017
Ducati 1299 SUPERLEGGERA 2017

Ducati 1299 SUPERLEGGERA 2017
Ducati 1299 SUPERLEGGERA 2017

Video: Ducati1299 Superleggera 2017

Ducati 2017
Ducati 2017

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer pošli na vybrali.sme.sk

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2016:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (17)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: