Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1250 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28800
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17135)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11665)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

O týždeň čakajte test všetkých verzií novej Hondy CBR1000RR Fireblade 2017

 Zdieľať

Pridané: 18.01.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 9944 [Novinky - Predstavujeme]

Jupí! Už budúcu stredu sa jeden náš redaktor zúčastí predsezónneho testu najľahšieho a najvýkonnejšieho Fireblade vôbec, teda modelového ročníka 2017, a to vo všetkých dostupných verziách. Test prebehne na jednom z najjužnejších európskych okruhov, v portugalskom Portimau.

Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017
Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017

Tamojší Autódromo Internacional do Algarve má pekne husté a ostré zákruty. Najlepšie je, že v tejto oblasti takmer nepoznajú oblačnosť, a tak aj predpovedaná denná teplota okolo 15 stupňov bude pocitovo vyššia, a na slnku rozohriatom asfalte sa bude jazdiť podstatne lepšie.

O značne vynovenom Fireblade sme už písali: dve ostrejšie verzie SP a SP2 Honda predstavila v októbri minulého roka v Kolíne nad Rýnom, štandardná verzia prišla o mesiac neskôr v Miláne.

Nicky Hayden - Honda CBR1000RR Fireblade SP 2017

Krátke objasnenie - výkon má maximum na hodnote 141 kW pri 13 000 otáčkach (to je 189 koní, pričom táto hodnota je rovnaká aj pre verziu SP; máličko sa odlišujú iba v krútiaku: 114, resp. 116 Nm pri 11 000 otáčkach) a pohotovostná hmotnosť je 196 kg, pri SP o jedno kilečko menej. Už aj základná výbava je pekne bohatá, ale tak to už dnes v tejto prestížnej triede chodí: nastaviteľná kontrola trakcie, nastaviteľný brzdný účinok motora a priebeh výkonu motora, inovované ABS, farebná TFT prístrojovka, pruženie má na starosti kompletne nastaviteľná Showa.

Verzia SP2 je doslova "plnka", a to so semi-aktívnym podvozkom Öhlins, kovanými zlatými kolesami Marchesini, titánovou nádržou, upraveným tvarom ventilov a spaľovacích priestorov, dlhšími sviečkami a výkonnejším chladením. Komu by to nestačilo, v ponuke budú aj dva racingové kity. S ďalšími technickými údajmi k tejto verzii je to skromné, pretože Honda ich oficiálne neuvoľnila. Môžete si však byť istí, že náš redaktor sa na ne prítomných inžinierov určite opýta.

Honda CBR1000RR Fireblade 2017
Honda CBR1000RR Fireblade 2017
Honda CBR1000RR Fireblade SP 2017
Honda CBR1000RR Fireblade SP 2017

A to má byť vlastne aj zmyslom tohto článku. Ak si ani ty nenašiel v oficiálnych materiáloch odpoveď na niečo, čo ti v súvislosti s novým Fireblade vŕta hlavou, napíš to do diskusie, a my túto otázku položíme honďákom.

Dovi o týždeň z juhu Portugalska! :)

Video: Nicky Hayden testuje Honda CBR1000RR Fireblade 2017


Pridané: 18.01.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria