Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1650 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28512
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16981)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11531)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Novinky Harley-Davidson 2018 - technologická ofenzíva v rade Softail

 Zdieľať

Pridané: 23.08.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10717 [Novinky - Oznam]

Harley-Davidson oslávi svoje 115. výročie svojím zatiaľ najväčším vývojovým projektom, v rámci ktorého výrazne inovoval modely Fat Boy, Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob a Street Bob.

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Harley-Davidson Softail 2018

O čo tu ide?

  • Osem úplne nových customizovaných motocyklov Softail pre rok 2018
  • Všetky s ľahším a pevnejším oceľovým rámom a kyvnou vidlicou so špičkovým predným a zadným odpružením
  • Poháňané novým motorom Milwaukee-Eight 107, prípadne voliteľne 114
  • Autentický štýl v kombinácii s moderným dizajnom prinášajú jedinečný a strhujúci
  • výraz

Na oslavu svojho 115. výročia značka Harley-Davidson zahajuje totálnu customovú revolúciu: osem nových modelov Softail, ktoré kombinujú výborné jazdné vlastnosti a výkon rady Dyna s neprekonateľným customovým vzhľadom rady Softail. V rámci najnovšieho vývojového projektu v histórii značky dostali nové modely pevnejší a podstatne ľahší rám umožňujúci prenos masívneho krútiaceho momentu nových motorov Milwaukee-Eight 107 a 114 s dvojitým vyrovnávacím hriadeľom. Vďaka vysoko výkonnému prednému a zadnému odpruženiu s dvojitým prietokovým ventilom a skrytému, ľahko nastaviteľnému zadnému odpruženiu typu monoshock sú modely Softail 2018 rýchlejšie, ľahšie a lepšie ovládateľné než ktorýkoľvek z predchádzajúcich Big Twin cruiserov.

Paul James, Product Portfolio Manager, Harley-Davidson Motor Company: „Nové motocykle rady Softail sú výsledkom najrozsiahlejšieho programu výskumu a vývoja v dejinách celej našej značky. Nová konštrukcia týchto cruiserov si vyžiadala tisíce hodín výskumu a testovania. Sústredili sme sa na intenzívny zážitok z jazdy, v ktorom sa autentickosť, tradícia a duša spája so špičkovými modernými technológiami. Výsledkom je zvezenie, ktoré musíš sám prežiť, aby si tomu uveril.

Ako stelesnenie autenticity, dizajnového DNA a histórie značky Harley-Davidson v modernom poňatí prichádza týchto osem nových Softailov s úplne novým štýlom, ktorý ich výrazne odlišuje od ich predchodcov a zároveň jeden od druhého. A ako nový štandard štýlu, komfortu a výkonu je táto nová generácia továrensky customizovaných cruiserov pripravená pre jazdcov, ktorí sa chcú posunúť ešte ďalej a hľadajú jedinečné vyjadrenie svojej osobnosti.

Brad Richards, Vice-President of Styling and Design, Harley-Davidson Motor Company: „Autentickosť dizajnu Harley-Davidson vychádza zo starostlivo zladených všetkých detailov od začiatku až do konca – je ťažké dosiahnuť to a je ťažké to od nás odkopírovať. Motocykle Harley-Davidson nie sú spotrebným tovarom; sú predávané z generácie na generáciu. Starostlivo zvažujeme každú skrutku a maticu v motocykli, všetky povrchové úpravy a každý detail. Nový rám rady Softail je ako umelecké dielo a čím viac je odkrytý, tým je krajší. Jeho dizajn svedčí o tímovej práci, na ktorej sú založené naše procesy návrhu a výroby.

Harley-Davidson Fat Boy 2018

Nový podvozok, rám, kyvná vidlica a vysoko výkonné odpruženie

Ovládateľnosť motocyklov Softail teraz vstupuje do novej éry s ľahším a pevnejším rámom, ktorý povyšuje myšlienku súladu funkcie a formy na vyššiu úroveň, a pritom si zachováva klasický vzhľad hardtailu a prináša rýdzo moderné jazdné vlastnosti. Medzi výhody nového podvozku patria väčšie uhly náklonu v zatáčkach u väčšiny modelov, lepšia odozva pri nájazdu do zatáčky, rýchlejšia akcelerácia, väčšia obratnosť, nižšia hmotnosť a ľahšie dvíhanie z bočného stojanu než u predchádzajúcich modelov.

Jadro podvozku motocyklov Softail 2018 tvorí nový rúrkový rám z vysokopevnej uhlíkovej ocele, ktorý v kombinácii s kyvnou vidlicou podstatne zvyšuje pevnosť podvozku. Samotný rám je o 65% tuhší než u predchádzajúcej rady Softail, čo vedie k 34% nárastu celkovej pevnosti podvozku. Jeho konštrukcia sa tiež vyznačuje jednoduchšou stavbou s 50% znížením počtu súčastí a 22% obmedzením zvarov. Používané sú dve jedinečné kyvné vidlice, jedna pre úzke a druhá pre široké zadné koleso. Široký podvozok je o 5,89 kg (15%) ľahší, zatiaľ čo úzky podvozok ušetril 8,16 kg (20%). Kyvná vidlica prenáša pohyb zadného kolesa do jednotky odpruženia monoshock ukrytej pod sedadlom, takže si zachováva klasický vzhľad hardtailového rámu.

Úplne nové vysoko výkonné predné odpruženie využíva novú technológiu s dvojitým prietokovým ventilom – po prvýkrát bolo použité pri modeloch Touring 2017 – vyznačuje sa výkonným tlmením podobne ako kazetová konštrukcia, ale s vylepšeným, citlivejším charakterom tlmenia. So zdvihmi 130 mm je optimalizované pre pohodlné brázdenie krajiny i razantnejšie výjazdy. Ovládateľnosť tiež vylepšuje optimalizovaný závlek a uhol prednej vidlice. Nové zadné odpruženie typu monoshock si zachováva klasický vzhľad hardtailu, modernizovaná
geometria zlepšuje kvalitu jazdy, trakciu a ovládateľnosť. Ľahko nastaviteľné predpätie pružiny umožňuje rozsah nastavenia zaťaženia 217 kg pre väčšie pohodlie spolujazdca a optimálnu ovládateľnosť.

Nové modely Softail sú až o 17 kg ľahšie, ponúkajú lepší pomer hmotnosti a výkonu s rýchlejšou akceleráciou, lepším brzdným účinkom a dynamickým správaním v zatáčkach v kombinácii s väčšími uhlami náklonu v zatáčkach u väčšiny modelov. Niektoré modely používajú nové pneumatiky, ktoré sú špeciálne vyvinuté pre nový podvozok Softail a využívajú optimalizovanú konštrukciu a vylepšené zloženie pre spoľahlivý výkon a vysokú trvanlivosť za všetkých jazdných podmienok. Nové materiály a konštrukcie sedadiel ponúkajú lepšie tvary pre širšie spektrum jazdcov a väčšie pohodlie na dlhých cestách.

Harley-Davidson Breakout 2018

Možnosť výberu z dvoch objemov motora

Vo všetkých modeloch Softail 2018 búši nové srdce v podobe najvýkonnejších motorov, aké kedy boli v ponuke Harley-Davidson Big Twin cruiserov, nové motory Milwaukee-Eight V-Twin 107 a 114. Motory Milwaukee-Eight si zachovávajú 45-stupňový uhol valcov so široko rozkročenými hlavami so zvýraznenou jednovačkovou konštrukciou, ktorá umožňuje úzku stavbu dolnej časti a atletický tvar.

Kotevné body nového rámu rady Softail sú vyrobené tak, aby tesne obopínali motor a zvyšovali tuhosť podvozku. Motory Milwaukee-Eight pre modely Softail taktiež využívajú prepracovaný systém s vyvažovacím hriadeľom, ktorý vyrovnáva vibrácie motora a súčasne zachováva charakteristický pocit Harley-Davidson. Charakteristický zvuk motorov Harley-Davidson potato-potato-potato je ešte zreteľnejší vďaka tichšiemu saniu a slabším mechanickým zvukom.

Milwaukee-Eight 107 - štandard pre všetky modely

  • 1745 cm3
  • 100 mm vŕtanie a 111,1 mm zdvih s kompresným pomerom 10,0:1
  • 0 - 100 km/h - 10% rýchlejšia akcelerácia než motor High Output Twin Cam 103
  • 100 - 130 km/h na 5. rýchlostnom stupni – 16% rýchlejšia akcelerácia než motor High Output Twin Cam 103

Harley-Davidson Breakout 2018

Milwaukee-Eight 114 - voliteľný pre niektoré modely

  • 1868 cm3
  • K dispozícii pre štyri modely: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
  • 102 mm vŕtanie a 114,3 mm zdvih s kompresným pomerom 10,5:1
  • Sanie Ventilátor s grafikou a emblémom 114
  • Systém ABS ako súčasť štandardnej výbavy
  • 0 - 100 km/h – 9% rýchlejšia akcelerácia než motor Milwaukee-Eight 107
  • 100 – 130 km/h na 5. rýchlostnom stupni – 13% rýchlejšia akcelerácia než motor Milwaukee-Eight 107

Harley-Davidson Breakout 2018

Osem nových modelov Softail a ich kľúčové prvky

Fat Boy

Legendárny motocykel Fat Boy, ktorý po desaťročia určoval samotný moderný customový štýl, sa opäť prekonal. Odstrojený štýl a saténovo chromované prvky prispievajú k odvážnemu vzhľadu a nechávajú vyniknúť výkonný motor a lepšie jazdné vlastnosti a ovládateľnosť.

  • Agresívny, robustný výraz a ucelený dizajn
  • Moderné stvárnenie klasického svetlometu
  • Predná pneumatika so šírkou 160 mm, najširšia pneumatika, aká kedy bola použitá pre model z produkcie Harley-Davidson, je obutá na plnom prednom kolese Lakester
  • Zníženie hmotnosti o 16 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Systém ABS ako súčasť štandardnej výbavy
  • 240 mm zadná pneumatika s plným zadným kolesom Lakester
  • Voliteľné: Motor Milwaukee-Eight 114

Harley-Davidson Fat Boy 2018

Video: Novinky Harley-Davidson 2018 - Fat Boy

Heritage Classic

Dizajnové rysy evokujú tmavo čierny retro štýl modelov Harley-Davidson z päťdesiatych rokov, oživený o moderný výraz.

  • Nový odnímateľný predný štít
  • Nové pevné, uzamykateľné a vodotesné bočné brašne
  • Odpruženie s dlhšími zdvihmi a väčším maximálnym zaťažením
  • Zníženie hmotnosti o 17 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Voliteľné: Motor Milwaukee-Eight 114
  • Tempomat a ABS systém sú súčasťou štandardnej výbavy

Video: Harley-Davidson Heritage Classic 2018

Harley-Davidson Heritage Classic 2018

Low Rider

Nový Low Rider sa inšpiruje tradíciou individualizmu éry customových chopperov 70. rokov, ale je oveľa ľahší, rýchlejší a obratnejší v zákrutách, než si ktokoľvek v tej dobe dokázal predstaviť.

  • Tachometer a otáčkomer sú umiestnené v konzole, maska svetlometu a grafika na nádrži v retro štýle
  • 19-palcové predné a 16-palcové zadné koleso Radiate
  • Výfuk Shotgun v usporiadaní 2-2

Video: Harley-Davidson Low Rider 2018

Softail Slim

Motocykel Slim, odstrojený až na samotnú podstatu, pripomína slávu povojnových customových bobberov s úzkou zadnou časťou, skráteným predným blatníkom, jednomiestnym sedadlom a minimom chromovaných súčastí.

  • Tmavé spracovanie zvýrazňuje efekt vypletaných kolies, riadidiel Hollywood a nového dizajnu odpredu až dozadu
  • Nízko uložené sedadlo Tuck-And-Roll
  • Odvážne a plynulé tvary predného svetlometu a krytov prednej vidlice
  • Zníženie hmotnosti o 17 kg oproti predchádzajúcemu modelu

Harley-Davidson Softail Slim 2018
Harley-Davidson Softail Slim 2018

Video: Harley-Davidson Softail Slim 2018

Deluxe

Deluxe sa ako klasický luxusný stroj, ktorý vynikne na každej ulici, blýska lesklými chrómami, pritom ale ponúka kvalitné jazdné vlastnosti modernej doby.

  • LED osvetlenie vpredu aj vzadu: svetlomet, stretávacie svetlá, koncové svetlo, Tombstone a smerovky
  • Charakteristické dozadu natiahnuté riadidlá
  • Zníženie hmotnosti o 17 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Systém ABS ako súčasť štandardnej výbavy

Video: Harley-Davidson Deluxe 2018

Breakout

Model Breakout s dlhou svalnatou stavbou ponúka väčšie uhly náklonu v zatáčkach a obratnosť, akú by si nikdy nečakal od motocykla s výrazným dragsterovým postojom.

  • Nová čisto riešená nádrž s objemom 13,2 litra
  • Dlhá a široká stavba s nízkou a predsunutou 49-mm prednou vidlicou
  • 18-palcové zadné (pneumatika 240 mm) a 21-palcové predné (pneumatika 130 mm) liate koleso
  • Charakteristický LED svetlomet Daymaker Signature
  • Digitálny prístrojový panel osadený na predĺženom nadstavci
  • Zníženie hmotnosti o 17 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Systém ABS ako súčasť štandardnej výbavy
  • Voliteľné: Motor Milwaukee-Eight 114

Harley-Davidson Breakout 2018
Harley-Davidson Breakout 2018

Harley-Davidson Breakout 2018
Harley-Davidson Breakout 2018
Harley-Davidson Breakout 2018
Harley-Davidson Breakout 2018

Video: Harley-Davidson Breakout 2018

Fat Bob

Záber trhajúci asfalt, plynulá jazda vďaka skvelému odpruženiu, obratné zatáčanie a nekompromisný výraz robia z modelu Fat Bob prelomový motocykel, aký dokáže vytvoriť jedine Harley-Davidson.

  • Zalomený výfuk s usporiadaním 2-1- 2 s customovým lakovaním
  • Najväčšie pneumatiky s agresívnym dezénom od Motor Company: 150 mm vpredu a 180 mm vzadu
  • Dvojitá predná kotúčová brzda
  • Palivová nádrž s objemom 13,2 litra
  • Zníženie hmotnosti o 15 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Obrátená predná vidlica s kazetovou konštrukciou s priemerom 43 mm
  • Voliteľné: Motor Milwaukee-Eight 114

Harley-Davidson Fat Bob 2018
Harley-Davidson Fat Bob 2018

Video: Harley-Davidson Fat Bob 2018

Street Bob

Vzpriamená pozícia s rukami vo vetre a žiadne zbytočnosti navyše, to sú hlavné rysy nového odstrojeného a nekompromisného modelu Street Bob.

  • Čisto riešená nádrž s objemom 13,2 litra
  • Čierne liate kolesá s useknutými blatníkmi
  • Digitálny prístrojový panel osadený na predĺženom nadstavci
  • Zníženie hmotnosti o 7 kg oproti predchádzajúcemu modelu
  • Najnižšia výrobcom doporučená cena v celej rade Softail

Harley-Davidson Street Bob 2018
Harley-Davidson Street Bob 2018

Video: Harley-Davidson Street Bob 2018

Nové technológie vo všetkých modeloch Softail

  • Jedinečný LED svetlomet Daymaker Signature u všetkých modelov
  • Vylepšený elektrický systém s viac než dvojnásobným výkonom pri voľnobežných otáčkach
  • Ľahko nastaviteľné predpätie zadného odpruženia (metóda sa líši v závislosti od modelu - nastavovací kľúč pod sedadlom: Softail Slim, Street Bob, Low Rider, vnútorný ručný otočný regulátor: Fat Bob, Fat Boy, Breakout, nastavenie pomocou regulácie pod sedadlom: Deluxe, Heritage Classic)
  • Nové prístrojové vybavenie
  • Bezkľúčové zapaľovanie a bezpečnostný systém ako súčasť štandardnej výbavy
  • Nabíjacia zásuvka USB na hlave riadenia
  • Nové palivové nádrže

Video: Novinky Harley-Davidson 2018 - technologická ofenzíva v rade Softail

Harley-Davidson CVO Limited
Harley-Davidson CVO Limited

Pridané: 23.08.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria