Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2070 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28827
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17152)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11675)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) 2/2

 Zdieľať

Pridané: 28.03.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 3095 [Testy a predstavenia - Test]

Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)
Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)

Záver

Moto Guzzi V100 Mandello radím do kategórie univerzálneho náčinia: ten, kto nechce mať doma aj skúter, aj naháč, aj cestovné enduro, tak kľudne to môže mať v jednom balení, ktoré nám ponúka práve Moto Guzzi V100 Mandello. Jeho cena začína na 15 699 eur, lepšie vybavená verzia S potom stojí 17 999 eur.

Plusy, mínusy

zvuk, sila motora, pohodlný posed hľadanie neutrálu, uchytenie zadného kufra

Video: Záver celosezónneho testu Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)

Video: Rozlúčka s Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - 6 mesiacov a 6000 km - finito & grazie! - motoride.sk

Video: Život s Moto Guzzi V100 - prvý servis po 1500 km a konečne plná paľba!

Video: Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - náš redakčný spoločník na celú sezónu - v plnke!

Video: Vyskúšali sme prelomovú Moto Guzzi V100 Mandello (2023) priamo v Mandelle

Video: Moto Guzzi V100 Mandello

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Moto Guzzi V100 Mandello (2023)

Servisný interval 12 000 km (alebo 1 rok)
Reálna spotreba 6,5 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 17 l (4 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 200 km
Cena motorky od 15 699 eur

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič kufra topcase 399 eur
Kufor topcase (37 l) 329 eur
Bočné kufre 999 eur
Turistické plexi 294 eur
Padacie rámy rúrkové 149 eur
Padacie rámy malé frézované 129 eur
Hlavný stojan 199 eur
LED hmlovky 488 eur
Vyhrievané sedlo 349 eur

Text: Matej Mularčík
Foto: Matej Mularčík, Peter Fischer
Video: Peter Fischer

Motocykel na celosezónny test poskytla spoločnosť Faber moto, s. r. o.

Foto:
 Moto Guzzi V100 Mandello 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto Guzzi
Model:V100 Mandello
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1042 ccm
Max. výkon:115.1 k (84.6 kW) / 8700 ot.
Max. krútiaci moment:105 Nm / 6750 ot.
Kompresný pomer:12.6:1
Vŕtanie x Zdvih:96 x 72 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:130 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 - R17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:280 mm
Pneu vzadu:190/55 - R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:212 kg
Hmotnosť s náplňami:233 kg
Výška sedla:815 mm
Rázvor:1475 mm
Dĺžka:2125 mm
Šírka:835 mm
Objem nádrže:17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 271 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:nastaviteľný podvozok, USD vidla
Poznámka:
Poznámka:Cena: 15 699 eur, verzia S 17 999 eur (1/2024)

<

Pridané: 28.03.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria