Anketa:
Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) 2/2
ZdieľaťPridané: 28.03.2024 Autor: Matej Mularčík
[Testy a predstavenia - Test]
Záver
Moto Guzzi V100 Mandello radím do kategórie univerzálneho náčinia: ten, kto nechce mať doma aj skúter, aj naháč, aj cestovné enduro, tak kľudne to môže mať v jednom balení, ktoré nám ponúka práve Moto Guzzi V100 Mandello. Jeho cena začína na 15 699 eur, lepšie vybavená verzia S potom stojí 17 999 eur.
Plusy, mínusy
| zvuk, sila motora, pohodlný posed | hľadanie neutrálu, uchytenie zadného kufra |
Video: Záver celosezónneho testu Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)
Video: Rozlúčka s Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - 6 mesiacov a 6000 km - finito & grazie! - motoride.sk
Video: Život s Moto Guzzi V100 - prvý servis po 1500 km a konečne plná paľba!
Video: Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - náš redakčný spoločník na celú sezónu - v plnke!
Video: Vyskúšali sme prelomovú Moto Guzzi V100 Mandello (2023) priamo v Mandelle
Video: Moto Guzzi V100 Mandello
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Moto Guzzi V100 Mandello (2023)
| Servisný interval | 12 000 km (alebo 1 rok) |
| Reálna spotreba | 6,5 l/100 km |
| Objem nádrže, z toho rezerva | 17 l (4 l rez.) |
| Približný dojazd (po kontrolku rezervy) | 200 km |
| Cena motorky | od 15 699 eur |
Ceny vybraných doplnkov:
| Nosič kufra topcase | 399 eur |
| Kufor topcase (37 l) | 329 eur |
| Bočné kufre | 999 eur |
| Turistické plexi | 294 eur |
| Padacie rámy rúrkové | 149 eur |
| Padacie rámy malé frézované | 129 eur |
| Hlavný stojan | 199 eur |
| LED hmlovky | 488 eur |
| Vyhrievané sedlo | 349 eur |
Text: Matej Mularčík
Foto: Matej Mularčík, Peter Fischer
Video: Peter Fischer
Motocykel na celosezónny test poskytla spoločnosť Faber moto, s. r. o.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Moto Guzzi |
| Model: | V100 Mandello |
| Rok: | 2023 |
| Novinka: | NOVINKA 2023 |
| Kategória: | Športovo cestovná |
| Motor: | |
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1042 ccm |
| Max. výkon: | 115.1 k (84.6 kW) / 8700 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6750 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.6:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 96 x 72 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan |
| Zdvih vpredu: | 130 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 - R17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 280 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55 - R17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 212 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 233 kg |
| Výška sedla: | 815 mm |
| Rázvor: | 1475 mm |
| Dĺžka: | 2125 mm |
| Šírka: | 835 mm |
| Objem nádrže: | 17 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 4.7 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 271 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
| Elektronicky nastaviteľné plexi: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena: 15 699 eur, verzia S 17 999 eur (1/2024) |
Pridané: 28.03.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob
- Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition
- Silný mestský predátor - Honda Forza 125 (2023) vo verzii Special edition
- Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!
- Honda CMX1100T Rebel DCT (2023) - Odpadlík Reno Raines by dnes jazdil na nej!
- Test jedného z najdlhšie fungujúcich modelov sveta - BMW R 1250 R (2023) - sto rokov vývoja nezaprieš
- Test BMW S 1000 RR (2023)
- KTM otvorila špeciálnu výstavu Motohall
- Triumph Bonneville T120 DGR
- Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
- ... zobraz všetky články od tohto autora









