Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1937 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28815
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17145)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11670)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT

 Zdieľať

Pridané: 05.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 1465 [Novinky - Predstavujeme]

Do skupiny značiek, ktoré ponúkajú automatizované radenie, sa oficiálne pridala aj KTM. Super Adventure S dostáva okrem automatu aj väčší motor 1390, novú vertikálne orientovanú prístrojovku, aj zopár ďalších vylepšení. Duke 990 prichádza v ostrejšej verzii R. Väčší motor dostalo aj GT.

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

1390 Super Adventure S (EVO):

  • väčší motor s väčším výkonom - 1 350 cm3 so 173 koňmi pri 9 500 otáčkach, 145 Nm pri 8 000 ot.
  • variabilné časovanie ventilov
  • úplne nový svetlomet
  • najnovšia generácia semiaktívneeho odpruženia WP s precíznejším správaním vďaka technológii PWM (Pulse Width Modulation)
  • nová vertikálne orientovaná 8-palcová dotyková TFT prístrojovka s výraznou grafikou
  • za príplatok automatizované radenie, ktoré umožňuje aj radenie nohou či rukou pri ľavej rukoväti (verzia EVO)
  • žiadna spojková páčka (platí iba pre verziu EVO)
  • adaptívny tempomat v kombinácii s automatom vie motocykel úplne zastaviť a aj rozbehnúť, ak tak urobí vozidlo pred motocyklom (platí iba pre verziu EVO)
  • tuhší rám, vylepšená ergonómia

Video: KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)
KTM SUPER ADVENTURE S EVO (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

Duke 990 R

  • o 7 koní viac ako základný Duke 990: 130 koní a 103 Nm
  • dedikovaná výrazná bielo-oranžová farba, inšpirovaná modelom Super Duke R z roku 2011
  • nová 8,8-palcová horizontálne natiahnutá TFT prístrojovka s výraznou grafikou
  • nové ovládače, konektivita, upraviteľné módy motora, SPORT ABS a SUPERMOTO+ ABS
  • väčšie brzdové kotúče (320 mm) + strmene Brembo Stylema
  • ostrejšia a vyššia geometria

Video: KTM 990 DUKE R (2025) – Meet THE PUNISHER

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 990 DUKE R (2025)
KTM 990 DUKE R (2025)

KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)
KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)

KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)
KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)
KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)
KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)

KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)
KTM 1390 SUPER DUKE GT (2025)

Foto:
 KTM 1390 Super Adventure S 2025 KTM 990 Duke R 2025
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:1390 Super Adventure S990 Duke R
Rok:20252025
Novinka:NOVINKA 2025NOVINKA 2025
Kategória:Cestovné enduroNaháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:1350 ccm947 ccm
Max. výkon:172.7 k (127.0 kW) / 9500 ot.130.6 k (96.0 kW) / ot.
Max. krútiaci moment:145 Nm / 8000 ot.103 Nm / ot.
Kompresný pomer:13 : 113.5:1
Vŕtanie x Zdvih:110 x 71 mm90,7 x 68,8 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ventilov (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:200 mm143 mm
Zdvih vzadu:200 mm140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmenedvojkotúčová, 4 piestik Brembo Stylema
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR19120/70 R 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:267 mm240 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:179 kg
Výška sedla:847 mm840 mm
Rázvor:1558 mm1481 mm
Svetlá výška:223 mm210 mm
Objem nádrže:23 l14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 257 km
Servisný interval:15 000km (ventily 60 000km)15 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:adaptívnynie
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériinie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii 8 palcovááno, v sérii 8 palcová
Automatická prevodovka:za príplatok AMT
Iná výbava:za príplatok Rally Mode, Adaptive Brake Light, Suspension Proplne nastaviteľný WP APEX
Poznámka:
Poznámka:EURO 5+Track Mode, Launch control

Pridané: 05.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: